Ooooh zo ééntjequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en het is dus wit, maar met een soort van werkje. Althans... het is net alsof je een vel papier gekreukeld hebt, en dat weer gladgestreken. Dus met een kreukelpatroon erin.
Niet helemaal effen dus, maar ook niet te tuttig met zo'n plavuizen-kriebeltje erin.
Of met gekleurde viltstiften alle vouwtjes inkleurenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Jup, idd vinul Duderinnetje. Dat was de makkelijkste manier om een witte vloer te krijgen. Zelf leggen en verven en doen was net even te bewerkelijk vonden wij.
Kan hij volgens mij ook leuk maanlandschapje mee spelen later.![]()
Oh, voor de mensen met een vaag scherm, dit is hem in antraciet, dan zie je iets beter wat de print is:
http://www.tarkett-floors.com/Products/Size3/5566010.jpg
Wordt het een jongen? Weet je dat al?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke vloer, BE! Echt!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Jup, idd vinul Duderinnetje. Dat was de makkelijkste manier om een witte vloer te krijgen. Zelf leggen en verven en doen was net even te bewerkelijk vonden wij.
Oh, voor de mensen met een vaag scherm, dit is hem in antraciet, dan zie je iets beter wat de print is:
http://www.tarkett-floors.com/Products/Size3/5566010.jpg
vouwtjes indeuken met je nagels schoot mij te binnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of met gekleurde viltstiften alle vouwtjes inkleuren
Jup!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wordt het een jongen? Weet je dat al?
Een blauw bierdrinkend jongetjequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
En het gaat dus een heus jongetje worden!
Liefje, ik weet dat je zwanger bent, maar ik snap geen reet van je antwoordquote:Reese, de meneer in de winkel zei dat wit over het algemeen wel sneller verkleurd dan andere vinyls, meestal onder invloed van zuren die je van elders onder je schoenen mee neemt, dus of de verwarming er echt veel extra invloed op heeft weet ik niet. Iig komt daar een mooie ombouw omheen te staan, dus als dat wel heel erg zou verkleuren daaronder dan valt dat hopelijk niet zo heel erg op.
Owwww wat leuk!!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup!
We waren zo nieuwsgierig (en half OUD met ons, vandaar dat het geen geheim meer is) dat we het gevraagd hebben bij de 20 weken echo. En het gaat dus een heus jongetje worden!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup!
We waren zo nieuwsgierig (en half OUD met ons, vandaar dat het geen geheim meer is) dat we het gevraagd hebben bij de 20 weken echo. En het gaat dus een heus jongetje worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |