omdat ze anders voor de verwarming hangen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef Reese het volgende:
Ehm... waarom heb je de gordijnen zo kort gemaakt?
Omdat ze anders voor de verwarming hangen. Nou staat die niet vaak aan hier, maar toch.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef Reese het volgende:
Ehm... waarom heb je de gordijnen zo kort gemaakt?
dat zijn wel goede argumenten, wij kunnen dat namelijk op een foto ook niet allemaal zienquote:Op zondag 6 mei 2007 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ze anders voor de verwarming hangen. Nou staat die niet vaak aan hier, maar toch.
En daarnaast is het stukje tussen het bed en het raam al zo smal dat stinkie er dan constant tegenaan zou lopen.
Plus dat ze dan nog verder naar voren hadden moeten komen hangen om voor de verwarming te vallen.
Plus dat het dan in mijn ogen veel te massaal zou zijn geweest.
Dat dus.
viel me op dat je best veel oosterse dingetjes(wil het geen prulletjes noemen, maar weet ook niet hoe ik het dan moet noemen haha) had ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Eh... niet echt, althans, niet alles.
Het is echt per dingetje of ik het leuk vind of niet.
zonde.... ik vind (de meeste ) houten afrikaanse beelden wel mooi.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Spulletjes dekt de lading wel hoor.
Het zijn meestal dingen die ik meeneem van reizen voor mijn werk en daar zitten idd wel wat oosterse dingen bij. Dit slaapkamer ding komt uit Korea bijvoorbeeld.
Ik had ook hele mooie houten beelden uit Africa maar die zijn geveto'd door stinkie.![]()
Als je een stukje terug naar boven kijkt staat heel netjes uitgelegd waarom ik dat niet wil. Als iedereen zijn huis paars verft wil het nog niet zeggen dat ik dat ook doe.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom niet gewoon een gordijnrail opgehangen (zo'n steek of hoe noem je dat ook alweer; zo'n metalen ronde buis waaraan de gordijnen met ringen vastzitten) dan had je het ook verder naar voren kunnen hangen, tot op de grond. Verwarming achter de gordijnen vind je op zoveel plaatsen en dat is verder ook geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |