abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:24:09 #1
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48121110
Vorige deel: Tattoo Topic deel 22

Wil je weten wat een tattoo kost? Zoek je een bepaald plaatje?
LOOP EENS EEN TATTOOSHOP BINNEN!

Vandaag en morgen:

Nederlands Tattooblog:
www.tonsoftattoos.com

Nederlands Tattooforum:
http://forum.tonsoftattoos.com

De laatste foto's uit het vorige topic:

Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48126029
Dinsdag ga ik weer verder met mijn arm, heb een afspraak van 4 uur (wat echt erg lang is) en ben ook weer onwijs zenuwachtig maar ik weet dat mijn arm zo goed als af is dinsdag 16.00
  zondag 8 april 2007 @ 00:17:33 #3
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48126951
Je bent nog steeds bezig meid!
Iedere golf van de zee,
pi_48127346
Is het aan te raden om een tattoo te nemen om een moedervlek te cammoufleren? Ik heb namelijk een vrij grote moedervlek die ik weg wil hebben. Maar ik wil hem niet wegsnijden want dan krijg ik een lelijk litteken. Ik wil eigenlijk ook geen tattoo (ik wil bescheiden blijven) maar liever dat dan een moedervlek. De tattoo komt dan gewoon boven op de moedervlek
  zondag 8 april 2007 @ 22:19:55 #5
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48127811
als het een heel kleintje is gaan we er nog wel eens overheen maar een dikke moedervlek? Nee, daar gaan we juist omheen. Stel dat deze veranderd, dan kun je dat nooit zien. Beetje gevaarlijk met huidkanker bijv. Dus... wegsnijden en eventueel na 1,5 jaar een tattootje over je litteken?
Iedere golf van de zee,
pi_48135744
Mij valt de zin "Ik wil eigenlijk ook geen tattoo......." wel heel erg op.. Als je dit nu al zo denkt en voelt is het misschien verstandig om het voorlopig niet te doen (indien mogelijk)..?
pi_48146030
nee ik wil ook geen tattoo. maar ik heb dat wel liever dan een moedervlek. En de moedervlek is gewoon plat. Het zit in mijn huid dus je kan er inprincipe gewoon overheen tattooeren. Ik wil gewoon van de moedervlek af. Maar als ik het weg laat snijden zal ik een litteken krijgen. Dat is ook niet mooi
  maandag 9 april 2007 @ 14:52:25 #8
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48146089
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:49 schreef dieselnoi het volgende:
Het zit in mijn huid dus je kan er inprincipe gewoon overheen tattooeren.
Er wordt niet over moedervlekken heen getattoeerd. Je vraagt advies, ik geef het en vervolgens neem je het niet aan. Ik snap dat nooit zo goed. Als je het dan toch al weet waarom vraag je het dan?
Iedere golf van de zee,
pi_48146191
Wat weet ik zo goed? Ik wil alleen mijn situatie duidelijk maken

Ik dacht dat dit een algemene tattoo topic was in niet een topic over een bepaalde winkel van een bepaald persoon die dat niet wil doen. Ik heb je reactie gelezen en ik hou daar ook rekening mee. Je hoeft je niet aangevallen te voelen
pi_48146308
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:57 schreef dieselnoi het volgende:

Ik dacht dat dit een algemene tattoo topic was in niet een topic over een bepaalde winkel van een bepaald persoon die dat niet wil doen. Ik heb je reactie gelezen en ik hou daar ook rekening mee. Je hoeft je niet aangevallen te voelen
Tis overal zo. In z'n algemeenheid wordt er niet iets over 'grote' moedervlekken heen gezet.
pi_48147177
Even tvp'tje neertieven want ik wil eigenlijk ook een kleine tattoo plaatsen maar heb nog wat vraagjes dus die zal ik zo even posten als ik wat meer tijd heb
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 9 april 2007 @ 16:10:20 #12
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48147620
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:57 schreef dieselnoi het volgende:

Ik voel me niet aangevallen. Het kwam alleen zo over alsof je het toch wel wist. Mooi ook, die toevoeging 'Ik dacht dat dit een algemene tattoo topic was in niet een topic over een bepaalde winkel van een bepaald persoon die dat niet wil doen.'
Iedere golf van de zee,
pi_48150297
quote:
Op zondag 8 april 2007 00:34 schreef dieselnoi het volgende:
Is het aan te raden om een tattoo te nemen om een moedervlek te cammoufleren? Ik heb namelijk een vrij grote moedervlek die ik weg wil hebben. Maar ik wil hem niet wegsnijden want dan krijg ik een lelijk litteken. Ik wil eigenlijk ook geen tattoo (ik wil bescheiden blijven) maar liever dat dan een moedervlek. De tattoo komt dan gewoon boven op de moedervlek
al vraag je het gewoon in een shop, dan kunnen ze er ook naar kijken om te beoordelen of het kan of niet
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:48:41 #14
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48171392
Hey, ik zie m'n tietjes in de op.

(wat een matige tvp )
pi_48175751
Ik ben over een week weer aan de beurt!

(ook een matige tvp )
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:43:10 #16
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_48181741
Begin juni ga ik The Ankh Cross laten zetten op m'n pols
Dreams do come true
pi_48187723
Zo mijn 4 uur zitten er weer op en jezus wat deed het zeer. Alles is geschaduwt en nu alleen nog 6 juni 3 uurtjes alles inkleuren en dan ben ik ervan af. Deze keer is me echt onzettend tegengevallen. Normaal was het wel uit te houden maar nu veel over de oorspronkelijke tattoo heen en bovenop mijn schouder. Na 3,5 uur had ik echt zoiets van kappe nou maar haha, maar toch het laatste half uurtje uitgezeten.

Morgen maak ik foto's en post die dan gelijk hier
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:30:12 #18
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48189987
hormonies fey-girl?
Iedere golf van de zee,
pi_48197346
hormonies?????

Toch ff de voor en na foto's.

Voor:

Nu:

erg opgezet zoals je kan zien

Morgen nog een foto van me visje
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:57:36 #20
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48197838
lekker werkstukje hoor, mag je trots op zijn. Met hormonies bedoelde ik of je misschien ongesteld wordt of bent of de eisprong hebt. Ik ben dan altijd gevoeliger, vandaar...
Iedere golf van de zee,
pi_48201164
Nee niet dat ik weet eisprong zou best eens kunnen, maar het is gelukkig achter de rug en ik vind het de pijn waard geweest.:)
pi_48208690
TVP.

Ik ben aan het nadenken over mijn tweede tattoo. Waarschijnlijk worden het twee oldschool zwaluwen in rood en zwart. Wil dan uiteindelijk aan weerszijden van het doodshoofd op mijn buik, dus op mijn ribbenkast links en rechts, twee zwaluwen.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_48239858
Ik kijk ook mee.
  donderdag 12 april 2007 @ 09:43:21 #24
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48245745
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kijk ook mee.
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_48246647
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:19 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb em hoor

En tot ziens mensen, ben morgen er vandoor!
[afbeelding]
We hadden wel willen gaan, maar het was mooi weer, en ik vond het zonde om ergens binnen te zitten met eventueel wat naalden in m'n lijf, en dan heb ik het nog niet eens over de files die er stonden richting de kust.
Maar er is nog een conventie in Juni, dus misschien dan (als het regent )

Ben wel benieuwd hoe het is geweest, en wat of wie er als beste uit de contests zijn gerold.
God vergeeft me wel....het is immers zijn vak...!!!
pi_48247091
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:50 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
hormonies?????

Toch ff de voor en na foto's.

Voor:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu:

[afbeelding]

[afbeelding] erg opgezet zoals je kan zien

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Morgen nog een foto van me visje
Mooie Tattoo, zelf ben ik niet zo voor kleuren, maar de kleuren combi van jou tat. is helemaal top
Waar heb je hem laten zetten, (op je arm, schouder...hè hè...), andere vraag.., wie heeft hem gezet ?

We zijn trouwens nog aan het wachten op je vissie,... en ik zou je birdy ook wel beter willen zien, je hele schouder eigenlijk wel.

Zooww...en nu ga ik in de zon liggen.....en jij ????
pi_48287755
Ja ik lig gewoon in de zon met een handdoek over mijn arm haha..

Hier het beloofde vissie

pi_48292094
Het voordeel is wel dat je niet meer bruin hoeft te worden waar je tattoo's staan
pi_48292994
klopt haha

Klopt het dat ik jou in een tattooblad ben tegengekomen???
  vrijdag 13 april 2007 @ 14:40:01 #30
36898 Kizim
Life is Music
pi_48293460
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:49 schreef dieselnoi het volgende:
nee ik wil ook geen tattoo. maar ik heb dat wel liever dan een moedervlek. En de moedervlek is gewoon plat. Het zit in mijn huid dus je kan er inprincipe gewoon overheen tattooeren. Ik wil gewoon van de moedervlek af. Maar als ik het weg laat snijden zal ik een litteken krijgen. Dat is ook niet mooi
De moeder van mijn kameraad vroeg zich hetzelfde af. Nu, zij wil wel echt een tattoo, alleen vroeg ze zich af of het over een moedervlek kon.
Als het (zoals jij zegt) in de huid zit, kan er probleemloos overheen gegaan worden.

We hebben het nl naargevraagd bij een tattoeeerder.
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
pi_48294178
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 14:26 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
klopt haha

Klopt het dat ik jou in een tattooblad ben tegengekomen???
Ja, in de Tattoo Planet bij het artikel over de conventie in Bunnik
pi_48295307
leuk toch, vette tattoo's heb je.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:33:12 #33
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_48303673
Als ik weer thuis ben maar even een kijkje nemen in een tattoowinkel

tvp
Tot zover het nieuws
pi_48319197
Vorige week een afspraak gemaakt voor de eerste tattoo!!
Ik kan alleen pas in mei terecht, hij zat een beetje vol.. maar wel de moeite waard!

Ik laat een salamander zetten tussen mijn schouderbladen, richting mijn nek. op het hobbeltje zeg maar..
No. I'm not part of the show.
pi_48322019
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef Cylvia het volgende:
Vorige week een afspraak gemaakt voor de eerste tattoo!!
Ik kan alleen pas in mei terecht, hij zat een beetje vol.. maar wel de moeite waard!

Ik laat een salamander zetten tussen mijn schouderbladen, richting mijn nek. op het hobbeltje zeg maar..
Laat je alleen een salamander zetten, of ook een achtergrond, ik vind zoiets nl. mooi op een rietenmat bijv. of op een dek bladeren....
pi_48399251
oke vraagje

ik heb al tijden een idee voor een tattoo wat me erg bevalt. had er verder nog geen geld voor en wou het nog even overdenken je kent het wel. maar ik had wel altijd al het idee om er dan ook nog iets van een vogeltje in te verwerken of iets (ik heb iets met vogels, vraag me niet waarom). en toen kwam ik dit kunstwerk van audrey kawasaki tegen;

op slag verliefd natuurlijk.
meteen had ik het idee om die tak bloesem op mijn rug te laten zetten ipv de tattoo die ik eerst in gedachten had.
ik zie die ook veel meer zitten dan mn oude idee.
het probleem is alleen dat ik deze dan op deze manier wil;

(niet mijn rug) en om hem dan dus ook echt alleen in bruin tinten en roze etc te doen en dus helemaal geen zwart
kan dat uberhaupt wel? het leek mij wel mooi aangezien het dan niet al te shocking is.
verder had ik ook het idee om dan eerst de vogeltjes te laten zetten en dan pas laten de tak erbij te laten zetten (ivm met geld en ivm dat ik het doodeng vind lol)
is dat raar of is dat geen enkel probleem? (lijkt mij niet namelijk)
en iemand die me enige prijs indicatie kan geven? (ik weet dat het vrijwel onmogelijk is maar ik heb echt geen enkel idee, behalve dat het een behoorlijke hap geld word)
Goede tattoo shops die goed zijn in dit soort dingen?

Sorry voor het hele verhaal maar misschien dat iemand me een beetje kan helpen
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 17 april 2007 @ 01:36:43 #37
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48404202
birdydontfly: Neem es contact op met Markus van toetagtattoo. Ik ben er van overtuigd dat hij er een wereldstuk van kan maken.
De vogels kunnen wel eerst en de tak later, maa ik zie echt niet in waarom.
Een prijs? Tussen de 100 en 1000

Succes.
Iedere golf van de zee,
pi_48407644
Nou ik ga vandaag weer onder de naald, kijken hoe ver we komen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_48408656
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 01:36 schreef Neuk het volgende:
birdydontfly: Neem es contact op met Markus van toetagtattoo. Ik ben er van overtuigd dat hij er een wereldstuk van kan maken.
De vogels kunnen wel eerst en de tak later, maa ik zie echt niet in waarom.
Een prijs? Tussen de 100 en 1000

Succes.
Oke zal ik doen bedankt voor de tip
en ik wil graag de vogels eerst omdat ik niet zo rijk ben
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_48409404
Ik dacht bij het lezen ook gelijk aan Markus. En als je bij hem bent, kan je gelijk een prijsindicatie vragen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:36:15 #41
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48409713
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

Oke zal ik doen bedankt voor de tip
en ik wil graag de vogels eerst omdat ik niet zo rijk ben
Dan kun je toch beter doorsparen?
Iedere golf van de zee,
pi_48410795
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Neuk het volgende:

[..]

Dan kun je toch beter doorsparen?
true
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_48428419
Oh ik kan niet meer.... Vandaag werden er schaduwen gezet, over m'n hele ruggegraat en ik heb nog nooit zoveel pijn gevoeld, whew... Het schijnt dat schaduwen minder pijnlijk is dan lijnwerk, maar bij mij is dat dan blijkbaar andersom want dunne scherpe lijnen vind ik wel lekker eigenlijk
Ook nog wat dingen uitgebreid, bovenin bij m'n nek (shit zeg ) en mijn oude kleine tattootje is nu ook bedekt.
pi_48430575
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:20 schreef Scandalous het volgende:
Oh ik kan niet meer.... Vandaag werden er schaduwen gezet, over m'n hele ruggegraat en ik heb nog nooit zoveel pijn gevoeld, whew... Het schijnt dat schaduwen minder pijnlijk is dan lijnwerk, maar bij mij is dat dan blijkbaar andersom want dunne scherpe lijnen vind ik wel lekker eigenlijk
Ook nog wat dingen uitgebreid, bovenin bij m'n nek (shit zeg ) en mijn oude kleine tattootje is nu ook bedekt.
foto's foto's foto's!
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:08:34 #45
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_48441258
tvp en een vraag

hoe gaat het nou eigenlijk in zijn werk op zo'n tattoo conventie? Is het mogelijk om er zelf ook "zomaar" iets te laten zetten bij een artiest die je bevalt?
Wil namelijk kijken voor een artiest die goed is in van die new-school vogels en dan op beide schouderbladen zodat hier naderhand nog altijd wat ertussen in uitgebreid kan worden
En dan heb ik het natuurlijk over de tattoo convententie Amsterdam
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:42:05 #46
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_48442612
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:08 schreef LeonH het volgende:
tvp en een vraag

hoe gaat het nou eigenlijk in zijn werk op zo'n tattoo conventie? Is het mogelijk om er zelf ook "zomaar" iets te laten zetten bij een artiest die je bevalt?
Wil namelijk kijken voor een artiest die goed is in van die new-school vogels en dan op beide schouderbladen zodat hier naderhand nog altijd wat ertussen in uitgebreid kan worden
Tvp, wil ik ook graag weten.
Geef mij maar Amsterdam
pi_48447253
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:08 schreef LeonH het volgende:
tvp en een vraag

Soms op conventies wel, maar Amsterdam is druk dus reken er daar maar niet op. En vaak hebben de artiesten ook al iemand meegenomen om hun kunsten te laten zien. Als je iets wil van een artiest daar kan je beter van tevoren mailen voro ene afspraak. En dan nog is het maar afwachten of hij tijd voor je heeft..
pi_48467021
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef birdydontfly het volgende:
en toen kwam ik dit kunstwerk van audrey kawasaki tegen;
[afbeelding]
op slag verliefd natuurlijk.
meteen had ik het idee om die tak bloesem op mijn rug te laten zetten ipv de tattoo die ik eerst in gedachten had.
ik zie die ook veel meer zitten dan mn oude idee.
het probleem is alleen dat ik deze dan op deze manier wil;
[afbeelding]
(niet mijn rug) en om hem dan dus ook echt alleen in bruin tinten en roze etc te doen en dus helemaal geen zwart
Dit lijkt me wel erg mooi (voor een dame, that is) . Keep us posted!
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_48545448
quote:
Vond ik ook. Ik was blij dat hij ging schaduwen/inkleuren, deed het alleen maar meer pijn
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:04:52 #50
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_48547545
Ik moet ook altijd nog een tattoo.......
ada fare stop stalking me
pi_48565891
ik mag vanmiddag om 14.00 weer
pi_48697638
Als het goed is krijg ik voor mijn verjaardag een tattoo van mijn vrienden. Een ohm teken.
Spannend!! Word de eerste.
  donderdag 26 april 2007 @ 08:15:26 #53
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_48728115
Ik zit nu dus in Japan voor een stage. In Zuid-Japan zitten nogal wat tebori-artiesten. Tebori is het met de hand aanbrengen van tattoos. Het leek me wel mooi om zoiets (kleins) te nemen, zeker omdat het iets speciaal Japans is. Ik hoorde van collega's dat er alleen nogal vaak mensen terugkomen met leverziekten. Hepatitis C schijnt makkelijk hierdoor overgebracht te worden. Waar letten jullie op bij het kiezen van een atelier?

info: http://wiki.bmezine.com/index.php/Tebori
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  donderdag 26 april 2007 @ 10:40:17 #54
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_48730991
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:15 schreef Doodkapje het volgende:
Ik zit nu dus in Japan voor een stage. In Zuid-Japan zitten nogal wat tebori-artiesten. Tebori is het met de hand aanbrengen van tattoos. Het leek me wel mooi om zoiets (kleins) te nemen, zeker omdat het iets speciaal Japans is. Ik hoorde van collega's dat er alleen nogal vaak mensen terugkomen met leverziekten. Hepatitis C schijnt makkelijk hierdoor overgebracht te worden. Waar letten jullie op bij het kiezen van een atelier?

info: http://wiki.bmezine.com/index.php/Tebori
Let op de tools en de persoon die het doet. zeker bij tattoo's die met "oud" gereedschap worden gezet.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:56:06 #55
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_48731437
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:40 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

Let op de tools en de persoon die het doet. zeker bij tattoo's die met "oud" gereedschap worden gezet.
Tsja,... ik vind het nogal tricky, omdat mijn Japans niet zo sterk is om dat soort dingen uitvoerig te gaan vragen.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  donderdag 26 april 2007 @ 23:00:35 #56
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_48757231
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef birdydontfly het volgende:
plaatjes
Oh wat een mooi idee, lijkt me echt heel tof!
Levenswerk: Berlijn Blog.
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:44:50 #57
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48771605
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:40 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

tools... En waar moet ie op letten dan? Dat er geen roest aan zit?
Waar je eventueel op kunt letten is of de tattoeerder de spullen die hij/zij gebruikt uit plastic verpakkingen haalt. In de hoop dat dat betekend dat het gesteriliseerd is. Dat kun je wel navragen natuurlijk.
Als hij/zij nieuwe plastic delen van de machine gebruikt is er ook minder besmettingsgevaar. Moeten de naalden wel nieuw zijn he Da's wel het belangrijkst, dat de naalden niet 'vies' zijn.
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:59:27 #58
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_48772186
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Neuk het volgende:

[..]

tools... En waar moet ie op letten dan? Dat er geen roest aan zit?
Waar je eventueel op kunt letten is of de tattoeerder de spullen die hij/zij gebruikt uit plastic verpakkingen haalt. In de hoop dat dat betekend dat het gesteriliseerd is. Dat kun je wel navragen natuurlijk.
Als hij/zij nieuwe plastic delen van de machine gebruikt is er ook minder besmettingsgevaar. Moeten de naalden wel nieuw zijn he Da's wel het belangrijkst, dat de naalden niet 'vies' zijn.
als je iets op traditionele wijze laat zetten dus niet met een tattoogun maar bijv: laat kloppen. dan komt het niet altijd uit een verpakking zetten...... en heeft het ook niet altijd naalden...

zie ook dit Tebori aangezien doodkapje het hier over had...

Als het wel op de "normale" manier gaat dan is het opletten dat degene die het doet handschoentjes draagt, de spullen uit verpakking haalt in ieder geval de naalden, sowieso is het gebruik van nieuwe naalden wel aan te raden daar hergebruikte naalden botter zijn (doet meer zeer!) en vanwege de infectie etc. risico's.

In NL gaat binnenkort ook de regeling in dat bijna heel de Tattoo Gun ook in het plastic moet zitten en dat is bij sommige Gun's niet echt bevordelijk merkte ik de laatste keer dat ik geweest ben
pi_48772242
heeft iemand ervaring met ,of een mening over body sign in alkmaar?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:18:21 #60
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48775052
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:59 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

als je iets op traditionele wijze laat zetten dus niet met een tattoogun maar bijv: laat kloppen. dan komt het niet altijd uit een verpakking zetten...... en heeft het ook niet altijd naalden...

zie ook dit Tebori aangezien doodkapje het hier over had...

Als het wel op de "normale" manier gaat dan is het opletten dat degene die het doet handschoentjes draagt, de spullen uit verpakking haalt in ieder geval de naalden, sowieso is het gebruik van nieuwe naalden wel aan te raden daar hergebruikte naalden botter zijn (doet meer zeer!) en vanwege de infectie etc. risico's.

In NL gaat binnenkort ook de regeling in dat bijna heel de Tattoo Gun ook in het plastic moet zitten en dat is bij sommige Gun's niet echt bevordelijk merkte ik de laatste keer dat ik geweest ben
Bij de meeste veel stammen wordt er niet meer dmv houtjes geklopt maar wordt er heel creatief bv door een scheermachientje om te bouwen een tattoomachine gemaakt.

Ik denk dat de meeste shops vrijwel hun hele machientje wel in plastic verpakken tijdens het prikken. Ik weet niet beter dan dat wij het wel doen.
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:31:32 #61
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_48775517
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:18 schreef Neuk het volgende:

[..]

Bij de meeste veel stammen wordt er niet meer dmv houtjes geklopt maar wordt er heel creatief bv door een scheermachientje om te bouwen een tattoomachine gemaakt.

Ik denk dat de meeste shops vrijwel hun hele machientje wel in plastic verpakken tijdens het prikken. Ik weet niet beter dan dat wij het wel doen.
Tja ook de oude stammen doen het steeds meer op een nieuwere manier al vind ik zelf als je traditioneel iets laat doen dat je het dan ook met de traditionele gereedschap moet laten doen.

het ligt een beetje aan de machientjes als je een "open" machine hebt dan is het niet zo heel handig omdat het ervoor kan zorgen dat er inkt door heel je machientjes slaat omdat je een soort van zakje eromheen hebt zitten. maar met dichte machientjes zal je er weinig last van hebben. de shop waar ik nu een paar keer ben geweest deed dit eerst niet maar wordt binnenkort verplicht door de ggd/tattoobond.
pi_48806910
15 juni mag ik weer
pi_48807857
ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik ben doodop. Druk druk druk in de studio, je merkt wel weer wat het 'tattoo-seizoen' is. Hoewel de koudere dagen uiteraard de beste tijden zijn om er een te laten zetten...
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:03:16 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48813131
quote:
Wat heb je voor tattoo?

En voor diegene met dat moedervlek verhaal; ik heb verleden week een moedervlek laten weghalen op mijn rug en je ziet er (nu al) bijna niets meer van hoor, dus dat valt best wel mee, met die littekens.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48814789
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef Vivi het volgende:

Wat heb je voor tattoo?

En voor diegene met dat moedervlek verhaal; ik heb verleden week een moedervlek laten weghalen op mijn rug en je ziet er (nu al) bijna niets meer van hoor, dus dat valt best wel mee, met die littekens.
Beetje een grote (staat in fotoboek) dus dat is ook wel een beetje vragen om veel pijn.

Ik heb de moedervlekken op mijn rug trouwens gewoon laten verwerken in mijn tattoo, het zijn nu snoezige bloemetjes
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:08:33 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48815062
*kijkt* Oh ja, stoer!!! En lieve bloempjes idd
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48815714
Terug uit Terneuzen, uiterst blij met mijn onderarmtattoo!
6 uur reizen, exclusief stranden tussen weilanden met krijsende kinderen, maar dan heb je ook wat.

Foto's volgen!

(oh, en weet iemand of slapen zonder folie op de tattoo je lakens ruineert?)
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 29 april 2007 @ 09:12:21 #68
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48825656
Zo, gister maar weer eens 3 uur op de stoel gezeten.. Daar was het ook echt weer voor
Hij heeft de huidige plaat ingeschaduwd en is begonnen met de kleuren erin te werken.
Vond het wel geinig dat'ie vroeg of ik voor aardbeien en dergelijke allergies was voordat'ie rood erin werkte

Het is mooi geworden en mag 30 mei terugkomen, weer 3 uur , om de rest van de kleuren erin te rammen en, hopelijk, te beginnen aan de binnenkant.
  zondag 29 april 2007 @ 09:13:20 #69
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48825671
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:32 schreef Nosh het volgende:
Terug uit Terneuzen, uiterst blij met mijn onderarmtattoo!
6 uur reizen, exclusief stranden tussen weilanden met krijsende kinderen, maar dan heb je ook wat.

Foto's volgen!

(oh, en weet iemand of slapen zonder folie op de tattoo je lakens ruineert?)
Je zal er nu wel achter zijn, maar een oud shirt aantrekken is aan te raden
Zo had ik gister witte handdoeken met een leuke magnenta (sp?) waas erover heen
pi_48826624
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:12 schreef Keltie het volgende:
Zo, gister maar weer eens 3 uur op de stoel gezeten.. Daar was het ook echt weer voor
Hij heeft de huidige plaat ingeschaduwd en is begonnen met de kleuren erin te werken.
Vond het wel geinig dat'ie vroeg of ik voor aardbeien en dergelijke allergies was voordat'ie rood erin werkte

Het is mooi geworden en mag 30 mei terugkomen, weer 3 uur , om de rest van de kleuren erin te rammen en, hopelijk, te beginnen aan de binnenkant.
Ben benieuwd naar de foto's.
Maar je zal er idd al achter zijn gekomen, s'nachts een t-shirt met lange mouwen aan scheelt wel, maar als je s'ochtends wakker wordt kan het lekker aan je arm blijven plakken
pi_48826887
Beter een t-shirt aan je arm dan je matras aan je arm
  zondag 29 april 2007 @ 12:30:05 #72
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48829197
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Beter een t-shirt aan je arm dan je matras aan je arm
True. Ik heb het bij een badhanddoek gehouden, waar mijn arm in een onmogelijke hoek op lag.
Geen hitte, geen troep.

Overigens is het wel grappig om te zien hoe verschrikkelijk bewust je opeens bent van dat stukje lichaam. Niet alleen zit je continu er naar te kijken of het niet van jezelf is ('oh. wacht. já!'), ook is ieder beetje branderigheid of prikje meteen een kleine ramp. Uiteindelijk heb ik me er om 3 uur 's nachts van moeten overtuigen dat je het nu eenmaal voelt als er korstjes opkomen, en dat het heel normaal is. Anders lag ik tot 4 uur te piekeren, neuroot als ik ben.

Ditismtrouwens:

Ik ben er met ieder moment meer blijer mee, trouwens. Serieus, als je tijd over hebt: neem de trein en bus en ga naar Terneuzen. De mensen die daar zitten zijn ongelooflijk vriendelijk, de clientele is divers (van toeristen die een Ajax-ding op hun borst willen tot vaste klanten), en het is echt alsof je in een huiskamer zit. Weliswaar een rookvrije, steriele, met Flash versierde huiskamer, maar toch.

.

[ Bericht 19% gewijzigd door Nosh op 29-04-2007 17:05:55 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:38:47 #73
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48891529
Aaaah... De jeuk! De hel! De horror! De korsten! Niet te zuinig
Maargoed, als het goed is zijn we daar met een paar dagen vanaf
pi_48892746
Ik vond het destijds ook wel relaxed om naar Terneuzen te reizen. . Helemaal met je eens.

Vaste klant tegen mij destijds: "Een doodshoofd ? Moet je geen elfje ofzo ?"
pi_48904000
Ik zag zondag een mooie tattoo op Talpa Az Kampioen 29-/04/07, hoeveel zal dat die gast kosten om dat weer weg te laten halen? Want denk niet dat ie er nog zo blij mee is.
  woensdag 2 mei 2007 @ 08:36:25 #76
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48916191
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik zag zondag een mooie tattoo op Talpa Az Kampioen 29-/04/07, hoeveel zal dat die gast kosten om dat weer weg te laten halen? Want denk niet dat ie er nog zo blij mee is.
Niets, want als ze het niet zouden worden zou hij iets over die datum heem laten prikken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:27:27 #77
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48918568
Vraagje:
Helen kleurtjes anders dan zwart?
De kleuren die er nu opzitten (zaterdag geprikt) lijken 1 grote korstenbende te zijn?
Zal rond een uurtje of 12 even verslag uit doen (dan heb ik hem net weer gewassen en ingevet..)
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:05:15 #78
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_48919808
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef Keltie het volgende:
Vraagje:
Helen kleurtjes anders dan zwart?
De kleuren die er nu opzitten (zaterdag geprikt) lijken 1 grote korstenbende te zijn?
Zal rond een uurtje of 12 even verslag uit doen (dan heb ik hem net weer gewassen en ingevet..)
bij mij niet in ieder geval, kan natuurlijk wezen dat je allergisch bent voor bepaalde kleuren. of dat je te dik hebt ingesmeerd waardoor je ook korsten krijgt.
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:09:40 #79
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48919963
Mjah, die vent vroeg het wel.. maar bij mijn weten ben ik dat niet..
Te dik, zou kunnen maar niet dikker dan 'normaal' ... misschien iets met het weer/ koninginnedag (bier) ofzo.. maargoed, niet pulken en dergelijke en dan zou er nog niets aan het handje moeten zijn.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:19:16 #80
60704 LeonH
pi_48932823
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Gelukkig hoef ik het ooit alleen maar bij de naam te houden want zo vlug zullen ze niet kampioen worden... (voor de reacties: dit jaar 6e plek)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_48933812
Linkje

Is dit al langsgekomen? Echt trieste gast, want AZ verloor ook nog

EDIT: ooh ik zie dat het al bekend is
pi_48933868
wats met mannen en voetbal tattoo's
afknapperrr
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_48937423
valt me wel op dat veel voetballers een tattoo hebben
pi_48937759
dat is dan weer minder naar.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_48944724
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft iemand ervaring met ,of een mening over body sign in alkmaar?
Ik zelf en meerdere kennissen hebben onze tattoo's laten zetten bij het Alkmaar Tattoo Centre op de Hekelstraat. Als je in Alkmaar terecht wilt zou ik je die dus aanraden.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:53:54 #86
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48953527
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef birdydontfly het volgende:
wats met mannen en voetbal tattoo's
afknapperrr
Simpel. Je club is je enige eerste, echte liefde die niet roest
pi_48953934
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Simpel. Je club is je enige eerste, echte liefde die niet roest
dit soort dingen moet je ook niet aan vrouwen willen uitleggen... die snappen dat never nooit niet.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:27:24 #88
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48954321
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:13 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

dit soort dingen moet je ook niet aan vrouwen willen uitleggen... die snappen dat never nooit niet.
Moet je aankomen met:
"Vrouwen verlaat je, maar je hebt maar 1 club " .. Die vinden ze helemaal leuk
pi_48954805
haha dat zal allemaal wel maar voor mij is dat echt een enorme afknapper, mannen met heel groot ajax oid op hun rug
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:49:40 #90
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48954889
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef birdydontfly het volgende:
haha dat zal allemaal wel maar voor mij is dat echt een enorme afknapper, mannen met heel groot ajax oid op hun rug
Noem je ook wat op
pi_48954960
feijenoord is nog erger
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:55:32 #92
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48955035
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef birdydontfly het volgende:
feijenoord is nog erger

Vind die van mij lekker heul mooi
pi_48955313
en daar gaat het maar om ik hoef verder toch niks met je
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:14:36 #94
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48955585
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:05 schreef birdydontfly het volgende:
en daar gaat het maar om ik hoef verder toch niks met je
Dat denk je nu
pi_48956581
jij denkt echt
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_48964401

Mijn nieuwe stukje

Alleen dacht ik dat ik nog uierzalf had maar dat blijkt dus vaseline te zijn. Is het slim om ff een potje uierzalf te halen of is de vaseline ook goed genoeg?
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:28:41 #97
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48965333
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:04 schreef koston het volgende:
[afbeelding]

Mijn nieuwe stukje

Alleen dacht ik dat ik nog uierzalf had maar dat blijkt dus vaseline te zijn. Is het slim om ff een potje uierzalf te halen of is de vaseline ook goed genoeg?
Dat onder die kaarten, is dat een blad?

En uierzalf is beter als verzorging dan vaseline, wat ik begrepen heb. Laat meer zuurstof door, vaseline verstikt het. In ieder geval wel een ommetje naar de drogist waard.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48966717
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:28 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dat onder die kaarten, is dat een blad?

En uierzalf is beter als verzorging dan vaseline, wat ik begrepen heb. Laat meer zuurstof door, vaseline verstikt het. In ieder geval wel een ommetje naar de drogist waard.
Dat zijn de blaadjes van de roos, denk dat je dat bedoelt

Dalijk dus maar eens ff langs de drogist om wat uierzalf te halen dan
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:38:02 #99
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48972466
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:04 schreef koston het volgende:
[afbeelding]

Mijn nieuwe stukje

Aha dus dat been is van jou!
Iedere golf van de zee,
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:31:45 #100
45089 koston
CTRL + W
pi_48973976
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:38 schreef Neuk het volgende:

[..]

Aha dus dat been is van jou!
Jep. Hoezo eigenlijk?
Hunter S. Thompson
pi_48975005
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:31 schreef koston het volgende:

[..]

Jep. Hoezo eigenlijk?
Omdat je tattooeerder hem op Tons of Tattoos gepost had.
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:15:27 #102
45089 koston
CTRL + W
pi_48975348
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:04 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Omdat je tattooeerder hem op Tons of Tattoos gepost had.
Ah, op die manier Daar had ik 'm zelf ook vandaan, post er zelf niet maar lurk er natuurlijk wel
Hunter S. Thompson
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 mei 2007 @ 21:09:13 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48979646
Ik kom ook even showen

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:45:40 #104
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_48995774
Mooie schoenen
Geef mij maar Amsterdam
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 mei 2007 @ 10:50:14 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48995945
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef Bullebak het volgende:
Mooie schoenen
Dank je ze zitten heerlijk... Maar daar ging het hier niet om
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:07:58 #106
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_49007944
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dank je ze zitten heerlijk... Maar daar ging het hier niet om
Wel
Geef mij maar Amsterdam
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:05:10 #107
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_49025367
Ik wil graag een elf laten tatoëren (een 11. niet een kleine vliegend ding... ) maar ik zou niet weten waar zit te twijfelen tussen boven rug of onderarm.....

Daarbij weet ik er nog niet echt iets van, waar kan je dat het best doen (omgeving Den Haag?
Kan iemand me vertellen hoe het zit met zon? Hoorde dat je van te voren en erna een tijd niet echt in de zon kan zitten, of zijn dit hele domme vragen?:P

Alvast bedankt voor eventuele reacties

[ Bericht 34% gewijzigd door Pieter-utd op 05-05-2007 00:12:33 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:09:45 #108
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49025499
Op je schaamheuvel, en dan CM er achter
Ik zou onderarm doen
Saartje
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:15:04 #109
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_49025638
pi_49030874
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef Bullebak het volgende:
Mooie schoenen
pi_49033274
Qua plaatskeuze zou ik vooral nadenken of je je tattoo wil laten zien aan mensen. Zeker omdat het je eerste is. Dat was bij mij wel een deel van de afweging in ieder geval. Mijn tattoo zit recht boven mijn navel op mijn buik, en op die plek ziet niemand 'm tenzij ik daarvoor kies. Dat is mijn persoonlijke keuze. Misschien dat ik later nog meer tattoos op mijn armen of borst laat zetten die mensen wel zullen zien, maar tot nu toe bevalt het me prima dat mijn tattoos iets voor mijzelf zijn. Binnenkort komen er nog twee bij, ook op mijn buik.

Want bedenk je wel, als je op kantoor werkt, en je bedrijfscultuur is niet zo gecharmeerd van tattoos, dan zul je midden in de zomer ook een shirt met lange mouwen moeten dragen, om maar even een voorbeeld te geven.

Maar, dit had je zelf vast ook al bedacht. .
pi_49033762

Hier zijn trouwens die van mij, ik had 'm nog nooit gepost bedacht ik me.

Oh, en het klopt dat het ene oog loenst. Al loenst ie minder of meer afhankelijk van hoe ik sta. . En ik wil er binnenkort dus schuin boven op mijn ribbenkast twee zwaluwen bij laten zetten.
pi_49033790
libertine al wel toch? Ooit?
pi_49033819
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:54 schreef demichiel het volgende:
libertine al wel toch? Ooit?
Nee, dat was het voorbeeldplaatje dat ik had.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:00:34 #115
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_49033925

Fineliner
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_49033951
.

Vriendjelief: "Ja, je tattoo heeft geen onderkaak. Wacht even, ik teken het er wel bij met fineliner. [...] Kijk ! Dat is toch veel beter !"
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:03:17 #117
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_49033996
Tis jammer dat het thuglife eraf gevallen is op de foto
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_49041319
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]

Hier zijn trouwens die van mij, ik had 'm nog nooit gepost bedacht ik me.

Oh, en het klopt dat het ene oog loenst. Al loenst ie minder of meer afhankelijk van hoe ik sta. . En ik wil er binnenkort dus schuin boven op mijn ribbenkast twee zwaluwen bij laten zetten.
lekkere plek voor tat wanneer je zwanger wordt
pi_49043027
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:11 schreef wes55 het volgende:

[..]

lekkere plek voor tat wanneer je zwanger wordt
Nou, ik weet niet waar jij zwanger wordt, maar ik maak me er niet zo'n zorgen om, eerlijk gezegd. .
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:50:00 #121
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49043994
zwangere buiken met tattoos
Iedere golf van de zee,
pi_49044365
Is er eigenlijk iemand hier die daar ervaring mee heeft ?

Mensen zeggen tegen mij wel vaker dat ik daar mee op moet passen met mijn tattoo. Maar ik geloof er echt niks van. Allereerst rekt je huid het meeste onder je navel, en niet erboven, dus ik denk niet dat het rekt in mijn geval. En ten tweede, als je nou een tattoo hebt op een plek waar je huid wel gaat rekken als je zwanger bent (borsten of onderbuik), wat zie je daar nou van als je eenmaal bevallen en weer een beetje fysiek op orde bent ? Is het nou echt zo dat je hele tattoo vertekent door de rek ?

Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
pi_49045515
Ik heb dan geen tattoo op mijn buik wel op mijn bovenbenen en ik ben tijdens mjin eerste zwangerschap slechts 13 kilo aangekomen maar ook op andere plaatsen iets flinker geworden dus bovenbenen hebben wat striae en dat is niet zo heel erg mooi door je tattoo heen (vindt ik persoonlijk) maar het is niet zo dat mijn panter gegroeid is tot een formaat olifant. Je buik zet overigens wel flink op en je kan er erg lelijke striae strepen op krijgen die nooit meer weg gaan, zou alleen maar zonde zijn van je tattoo.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:42:25 #124
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49045665
En gelukkig heb ik daar helemaal geen last van gehad, van die strepen. Maar mijn buik was wel erg groot. Audrey Hepburn, het is niet waar dat je huid daar niet zo veel rekt hoor.... Je zult versteld staan! Het begint natuurlijk wel bij de onderbuik maar daar eindigt het niet.
Iedere golf van de zee,
pi_49046043
Ik had gelukkig ook geen striae op mijn buik de eerste keer (wat niet is kan nog komen) maar wou dus eerst ook een tattoo op mijn buik (onder mijn navel) maar heb het risico niet willen lopen dat ik dan een hele lelijke tattoo zou overhouden aan het einde van de zwangerschap(pen).
pi_49046419
Nou, dan maar geen kinderen. . Whehehe.
pi_49098058
Jeee de volgende staat er op. Foto komt nog, ik ben te lui.
pi_49160091
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:27 schreef ParanoidEv het volgende:
watdan watdan watdan?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:20:33 #129
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49160439
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:27 schreef ParanoidEv het volgende:
Doe eens heel snel actief worden!

Het is trouwens waar wat ze zeggen over die verslavingsfactor. Ik zit nu alweer te bedenken waar ik de volgende neer wil zetten. Kan mijn eerste meteen bijgewerkt worden, ik vrees dat hij toch even in de zon is geweest (open raam, werk), met een klein kleurverschil als gevolg.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:29:19 #130
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49163777
Als ik nou wat beter gespaard had, had ik niet hoeven wachten totdat de zomer weer voorbij is! Ik wil bijwerken en uitbreiden . En in oktober ook nog een kleintje erbij, nummer 3
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_49177648
Ik presenteer u;
De new school loempia door Jethro van Mounty Zoo Tattoo (http://www.mountyzoo.nl)
pi_49185858
wie kan mij enige indicatie geven over zo'n soort tattoo.. qua tijdsduur en een brede prijsindicatie...

Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:04:00 #133
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49186023
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik presenteer u;
De new school loempia door Jethro van Mounty Zoo Tattoo (http://www.mountyzoo.nl)
[afbeelding]
Hoe kom je in godsnaam bij een loempia?

Kwestie van om je heen kijken en at random het eerste wat jullie zagen erop zetten ('de volgende keer doen we het koffiezetapparaat!'), of heeft het nog een speciale betekenis?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49191594
quote:
Ik presenteer u;
[afbeelding]
ik hou van jou
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:07:45 #135
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49195315
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef FB-aight het volgende:
wie kan mij enige indicatie geven over zo'n soort tattoo.. qua tijdsduur en een brede prijsindicatie...

[afbeelding]
Is bij elke tattoo-shop anders.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_49195594
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef FB-aight het volgende:

[afbeelding]
Ergens tussen de 1500 en 15000 euro
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Nosh het volgende:
Hoe kom je in godsnaam bij een loempia?
Op die arm staat alles wat ik leuk/lekker/ vind/wat met mij te maken heeft. Loempia I like.
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

ik hou van jou
  donderdag 10 mei 2007 @ 09:52:36 #137
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49215564
quote:
Ik presenteer u;
[afbeelding]
Haha, wat een idee zeg, daar zou ik nou nooit op komen. Maar tof (ik krijg nu zin in loempia!)
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_49215943
Ik wil dan ook even mijn laatste tattoo laten zien:

er komen nog twee van zulke banen onder. Één met blauwe sterretjes/stipjes als opvulling en één met groene.
pi_49216107
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef Sunprincess het volgende:
Ik wil dan ook even mijn laatste tattoo laten zien:

[afbeelding]

er komen nog twee van zulke banen onder. Één met blauwe sterretjes/stipjes als opvulling en één met groene.
Ik vind het idee echt ontzettend tof, maar op deze foto lijkt het of de uitwerking..sjah..wat minder is.
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:16:34 #140
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49216193
is die bovenste ban al af?
hij lijkt nogal heel erg 'onaf'?
pi_49216419
De bovenste baan is inderdaad al af maar lijkt onnaf omdat hij dus afgekapt is. Verder moeten er misschien nog wel wat stukjes bijgewerkt worden omdat hij helemaal zonder zwarte outlines is en dat is gewoon wat lastiger.
Ik denk dat het duidelijker wordt als de twee andere banen er ook op staan.
De elf in het midden is trouwens een oude tattoo maar we weten nog niet wat we daarmee gaan doen. Of we hem zo laten of nog "bewerken". Verder twijfelen we nog of we de banen door zullen laten lopen over mijn armen.

Hier nog even een andere foto trouwens
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:53:16 #142
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_49217364
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:24 schreef Sunprincess het volgende:
De bovenste baan is inderdaad al af maar lijkt onnaf omdat hij dus afgekapt is. Verder moeten er misschien nog wel wat stukjes bijgewerkt worden omdat hij helemaal zonder zwarte outlines is en dat is gewoon wat lastiger.
De elf in het midden is trouwens een oude tattoo maar we weten nog niet wat we daarmee gaan doen. Of we hem zo laten of nog "bewerken". Verder twijfelen we nog of we de banen door zullen laten lopen over mijn armen.

[afbeelding]
het idee is opzich grappig vind het er alleen nog niet echt super uitzien maar dat kan natuurlijk komen als er meerdere banen staan. bij wie laat je het doen?
pi_49217405
Dikke Dennis
pi_49217672
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:54 schreef Sunprincess het volgende:
Dikke Dennis
Ah that explains something
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:05:06 #145
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_49217820
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:01 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Yup nou niet direct mijn eerste keuze om het zacht uit te drukken.. heb meerdere malen van andere tattoo artiesten gehoord dat ze zijn "rotzooi" geregeld mogen opknappen. ach hij kan wel lekker stage diven dat kan ie dan weer wel.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:06:23 #146
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49217867
sorry, maar het is net alsof 'ie er met stift op is gezet.
stiften die bijna leeg zijn, for that matter.
ik hoop dat jij 'm zelfg wel mooi vindt...
pi_49217870
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:01 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Right, ik wist dat er zo'n reactie zou komen maar gelukkig weet ik uit ervaring beter.
pi_49217969
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
sorry, maar het is net alsof 'ie er met stift op is gezet.
stiften die bijna leeg zijn, for that matter.
ik hoop dat jij 'm zelfg wel mooi vindt...
Zoals ik al zei, zitten er geen zwarte outlines in waardoor het moeilijker is om het meteen de eerste keer goed strak te krijgen en waardoor hij nog wel een keer bijgewerkt moet worden.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:17:40 #149
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_49218299
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef Sunprincess het volgende:

[..]

Right, ik wist dat er zo'n reactie zou komen maar gelukkig weet ik uit ervaring beter.
ervaring met dikke dennis? tja ieder zn meug ik had het liever bij een echte tattoo artiest laten zetten
pi_49218334
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef Sunprincess het volgende:

[..]

Hij zelf ook, gelukkig.
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2006/07/29/dikke-dennis/
"“Laat mij maar lekker de rock & roll held Dikke Dennis zijn, ik hoef niet zonodig een tatoeëerder te zijn. Als ze me bellen of ik wil adverteren in een tattoomagazine dan vraag ik eerst altijd wat het kost en als ik dan alsnog nee zeg dan proberen ze me over te halen met hoeveel het me oplevert. Elke keer weer leg ik ze dan uit dat ik helemaal niet meer klanten wil! Ik vind het prima zo, echt waar! Ik ben ook niet de beste tatoeëerder, ik wil het niet eens worden. Je weet als je hier komt dat je niet met de beste tattoo thuiskomt, maar wel met het beste verhaal! "
pi_49218350
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Sunprincess het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, zitten er geen zwarte outlines in waardoor het moeilijker is om het meteen de eerste keer goed strak te krijgen en waardoor hij nog wel een keer bijgewerkt moet worden.
Ik mag hopen dat je dit niet meent. Een tattooeerder moet met ieder kleurtje een strakke lijn kunnen trekken..
pi_49218364
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ervaring met dikke dennis? tja ieder zn meug ik had het liever bij een echte tattoo artiest laten zetten
Ervaring met Dikke Dennis en met de zogenaamde "echte" tattooartiesten.
pi_49218470
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je dit niet meent. Een tattooeerder moet met ieder kleurtje een strakke lijn kunnen trekken..
De lijnen zijn ook wel strak gezet maar niet elke kleur heeft meteen goed gepakt. Maar goed, als je echt zoveel ervaring hebt hoef ik je niet uit te leggen dat (bepaalde) kleuren moeilijker zijn dan zwart
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:42:20 #154
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_49219161
ff wat anders, ik ben op zoek naar voorbeelden voor een nieuwe tattoo (doodshoofdje). kent iemand nog meer sites zoals bmezine.com?
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:04:02 #155
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49219820
de tattooshop heeft boeken vol met voorbeelden
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:13:32 #156
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_49220143
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
de tattooshop heeft boeken vol met voorbeelden
ja dat weet ik maar om nou iedere tattoo-shop in NL af te lopen op zoek naar dat ene plaatje op bmezine.com staat ook een hoop maar net niet wat ik wil.
pi_49222610
quote:

[afbeelding]
Ik vind em juist wel heel erg bruut op je rug staan..

hoe die is.. is gewoon perfect..
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:01:56 #158
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49224367
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef AntiChrist het volgende:
ff wat anders, ik ben op zoek naar voorbeelden voor een nieuwe tattoo (doodshoofdje). kent iemand nog meer sites zoals bmezine.com?
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2006/01/11/skulls/

http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2006/02/23/skulls-2/
Iedere golf van de zee,
pi_49225480
quote:

[afbeelding]
Jammer dat de bloemen voor de helft gedaan zijn. Had veel mooier kunnen zijn.
pi_49241403
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Jammer dat de bloemen voor de helft gedaan zijn. Had veel mooier kunnen zijn.
Dat is juist het mooie (en unieke) van de tattoo, drie banen die afgebroken worden.
pi_49241627
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef Sunprincess het volgende:

[..]

Dat is juist het mooie (en unieke) van de tattoo, drie banen die afgebroken worden.
ja lijkt me ook dat is de bedoeling toch

heel apart

ik vandaag ook te horen gekregen hoelang ik op de pijnbank moet liggen voor me tattoo.. en de prijs maar dat is bijzaak
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:23:54 #162
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49242896
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef FB-aight het volgende:

[..]

ik vandaag ook te horen gekregen hoelang ik op de pijnbank moet liggen voor me tattoo.. en de prijs maar dat is bijzaak
Je gaat voor die backpiece? Hoe lang gaat het duren?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49242991
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef FB-aight het volgende:

[..]

ja lijkt me ook dat is de bedoeling toch

heel apart

Thanks (hoewel ik heb het niet gezet, ik lijdt alleen de pijn ervoor).

Wat ga jij doen?
pi_49259933
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef Sunprincess het volgende:

[..]

Thanks (hoewel ik heb het niet gezet, ik lijdt alleen de pijn ervoor).

Wat ga jij doen?
Iets in de trant van dit;

Als cadeautje voor m'n 21e verjaardag en mijn diploma behaling

Nooit een beschermengel gehad, zelf moeten vechten.. ik heb me vleugels verdiend! lol
pi_49259946
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef Nosh het volgende:

[..]

Je gaat voor die backpiece? Hoe lang gaat het duren?
minimaal 20 uur
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:51:36 #166
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49260060
héél gaaf die vleugels
wilde het zelf ook altijd
maar heb al een kleine tattoo op mn schouder, dus dat wordt niet mooi dan
pi_49260639
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
héél gaaf die vleugels
wilde het zelf ook altijd
maar heb al een kleine tattoo op mn schouder, dus dat wordt niet mooi dan
de bedoeling is dat de onderste punten engizins door op mijn heupen lopen
pi_49261428
Vet hoor!!!!!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:29:30 #169
120135 JohnnyBe
1,2,3,5,8,13...
pi_49265449
Tis alweer een tijdje geleden, precies een jaar. Tijd voor een nieuwe!!

Ja lachen joh
pi_49267694
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:46 schreef FB-aight het volgende:

[..]

[afbeelding]

Als cadeautje voor m'n 21e verjaardag en mijn diploma behaling

Nooit een beschermengel gehad, zelf moeten vechten.. ik heb me vleugels verdiend! lol
zeker vet ja, maar ga je zulke vleugels ( soort van vogel achtig) of echt engelen vleugels?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 22:52:00 #171
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_49285550
Zie ik nu, dat ik 22 topic delen heb gemist.
Weet iemand een goede tattoo-shop omg. Tilburg?

Na 8 jaar (lang gelden zeg) wil ik mijn tweede, een eigen ontwerp, laten zetten. Plaats: Het liefst op de binnenkant linker pols. Denk er nog even over na i.v.m. werk. Voor de rest maakt mij het niet uit.

En heeft iemand + of - ervaringen met een tattoo op de binnenkant van de pols?
Een horloge dragen over de tattoo, maakt niet uit?

Just curious, naar jullie visie hierop.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:40:29 #172
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49287063
ik wil er 1, maar dan wel op de pols waar mijn horloge niet draag.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:00:03 #173
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_49287916
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil er 1, maar dan wel op de pols waar mijn horloge niet draag.
Horloge draag ik niet altijd. Maar ik wil hem echt links (kijkers rechts). Rechts "voelt" niet goed....
En als ik het nog eens bekijk, dan komt ie eigenlijk wel iets verder van de hand dan waar het horloge zit.
pi_49327171
Ik wil graag een datum ergens laten zetten maar niet echt in cijfers maar op speciale manier, ik zat te denken aan die romeinse cijfers met V M X e.d.
maar als je dan een datum doet b.v. 13 05 2007
dan wordt het echt een hele lange tattoo dus wou eigenlijk weten als iemand een goed idee daar voor heeft??
pi_49330647
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil graag een datum ergens laten zetten maar niet echt in cijfers maar op speciale manier, ik zat te denken aan die romeinse cijfers met V M X e.d.
maar als je dan een datum doet b.v. 13 05 2007
dan wordt het echt een hele lange tattoo dus wou eigenlijk weten als iemand een goed idee daar voor heeft??
Je hoef toch niet alles achter elkaar te zetten? Ander vormpje? In een spiraal bijvoorbeeld?
Wow dat kostte wel 5 seconden denkwerk.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:19:21 #176
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_49396622
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:46 schreef FB-aight het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zeer mooi!!
  woensdag 16 mei 2007 @ 01:05:48 #177
78899 TheDarkKnight
Out to get YOU!
pi_49427255
Heel veel gelezen op dit forum, lang getwijfeld, tot nu, want: jawel, de eerste staat erop! Aan de binnenkant van m'n linkerbovenarm, een fijn art nouveau-patroontje. Heel basic maar met opties tot uitbreiding later. Interessante ervaring was het overigens. Het doet pijn,maar niet écht. Eerder een lastig gevoel dat op den duur heel draaglijk en soms zelfs aangenaam wordt. Echt een vreemde ervaring. Maar ik ben er heel blij mee...

TDK
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:54:20 #179
78899 TheDarkKnight
Out to get YOU!
pi_49450855
Wel, het gaat om dit patroontje. Zal binnenkort een foto van m'n arm posten!

http://img502.imageshack.us/my.php?image=untitled1jf2.jpg

TDK
pi_49468814
Vandaag de skulls laten zetten, is nog niet af, wordt verder uitgebreid helemaal rondom als opvulling. Maar tis alvast wat. Hij zit onder mn vlammen.

pi_49471271
Ik laat binnenkort de metallica ninja star aan de binnenkant van mijn linkerarm tattoeren. Later volgt mijn rug nog, die krijgen wat Motorhead versieringen.
pi_49477402
Ik wil ook een tattoo aan de binnenkant van mn linkerarm. Maar weet nog niet precies wat.
Wel lekker klein en subtiel.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:20:13 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49525829
Hoeveel moet ik sparen voor een kleine tattoo? Ik wil alleen een klein stukje tekst laten zetten en ik twijfel nog over de locatie. Het wordt ofwel de binnenkant van m'n enkel, danwel vlak boven m'n lies (au! ).

Zoiets bedoel ik (niet deze tekst):

KuikenGuppy
pi_49536736
Even een TVP..
Ik denk al een flink lange tijd na over een tattoo.. maar elke keer vind ik weer een reden om het toch maar niet te doen.

Deze foto vond ik gisteren.. en bracht me toch weer aan het twijfelen

En deze tattoo vind ik ook wel wat hebben (wel ietsje minder dan bovenstaande foto trouwens)

Ik blijf nog wel ff meekijken met jullie creaties tot ik wat meer duidelijkheid heb
pi_49537308
Ik vind die ruggegraat-tattoo echt geweldig, en stukken mooier ook dan die onderrug.
Ik zit ook nog te denken over een nieuwe.. terwijl de vorige nog aan het helen is....

Wordt óf een zwaluw op mijn kuit of nog een salamander op mijn voet..
pi_49537615
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:20 schreef Burdie het volgende:
Hoeveel moet ik sparen voor een kleine tattoo?
OP lezen is ook een vak apart.
pi_49537761
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Ephemera het volgende:
Even een TVP..
Ik denk al een flink lange tijd na over een tattoo.. maar elke keer vind ik weer een reden om het toch maar niet te doen.

Deze foto vond ik gisteren.. en bracht me toch weer aan het twijfelen
[afbeelding]

En deze tattoo vind ik ook wel wat hebben (wel ietsje minder dan bovenstaande foto trouwens)
[afbeelding]

Ik blijf nog wel ff meekijken met jullie creaties tot ik wat meer duidelijkheid heb
ja bovenste is mooi chineze tekens zijn wel uber cliche maar zo toch ook weet nier ja i like.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:53:11 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49538180
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:29 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

OP lezen is ook een vak apart.
Klopt. Maar ik wilde even een beetje een indicatie hebben, aangezien ik GEEN idee heb. Moet ik rekenen op 10 euro? Of 300 euro? .
KuikenGuppy
pi_49538317
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik wilde even een beetje een indicatie hebben, aangezien ik GEEN idee heb. Moet ik rekenen op 10 euro? Of 300 euro? .
Ga langs bij een shop en vraag het eens.
Mailen kan ook.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:01:06 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49538348
Ik moet toch nog even de stad in dadelijk, dan fiets ik er wel gelijk wel even langs.
KuikenGuppy
pi_49544113
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Reken maar op een euro of 1000, zit je in dit geval altijd goed.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:06:28 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49544514
Vanmiddag ben ik langs de shop gefietst en daar hebben ze me een prijsindicatie gegeven .
KuikenGuppy
pi_49544552
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
Vanmiddag ben ik langs de shop gefietst en daar hebben ze me een prijsindicatie gegeven .

Dan kan je ook gelijk een indicatie krijgen van de shop en of je je er prettig voelt en of ze fatsoenlijke tattoo's zetten.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:12:16 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49544691
Hier in Utrecht ken ik maar één tattooshop en ik ben over hun piercingstudio erg tevreden. Maar ik ben wel van plan om ook even bij een andere shop te kijken, om te vergelijken. Ik betaal liever iets meer voor een prettig gevoel dan dat ik voor een koopje me ellendig voel. Ookal is het een kleine tattoo die vast in een kwartiertje is gezet.
KuikenGuppy
pi_49544845
Vergis je niet in de moeilijkheidsgraad van een kleine tattoo hoor.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:18:44 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49544925
Het zijn alleen maar drie/vier woordjes .
KuikenGuppy
pi_49546146
Dan nog, vergis je niet in de moeilijkheidsgraad ervan. Het erin zetten is 1, dat het na een paar jaar nog leesbaar is is 2.
  zondag 20 mei 2007 @ 11:52:29 #198
38057 miss_colt
metal angel
pi_49564056
Na veel lezen en kijken denk ik dat het tijd word om mijn tattoo maar eens te laten zien
sterretjes

Jah ik weet het.... weer de sterretjes maar ik wou deze al ruim 10 jaar.
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_49564790
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dan nog, vergis je niet in de moeilijkheidsgraad ervan. Het erin zetten is 1, dat het na een paar jaar nog leesbaar is is 2.
Dat laatste ligt meestal aan jezelf. Is het niet de slechte verzorging van je eigen kant uit, dan is het wel gewoon de oorzaak van huidvernieuwing (waar je weinig aan kan doen trouwens).

Als iemand bij ons een tattoo laat zetten vertellen we altijd dat de helft van een goede tattoo ons werk is, en de andere helft is voor diegene die hem heeft laten zetten.
pi_49569216
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:52 schreef miss_colt het volgende:
Na veel lezen en kijken denk ik dat het tijd word om mijn tattoo maar eens te laten zien
sterretjes

Hé, nog iemand met sterretjes op de voet. Hoe ben jij op het idee gekomen?
pi_49570161
Onbeschaamde tvp
Wil al heel lang een tattoo maar me ouders doen moeilijk, dus ik wacht nog maar ff. Zowiezo eerst een tepelpiercing
  maandag 21 mei 2007 @ 09:39:12 #202
36898 Kizim
Life is Music
pi_49596549
Ivm die voet tattoo's, ben ook aan het overwegen om er eentje op mijn voet te zetten.
Tot nu toe nog maar 1 tattoo (rug), ging vlot en was ook snel genezen.

Maar kheb toch al verschillende zaken over een voet tattoo gehoord. Dat je minstens 5 weken geen schoenen kan dragen. Dat het genezingsproces echt wel lang duurt. Dat de kleur en snel vervaagt, etc etc.

M.a.w. ... heeft er iemand ervaring met een tattoo op de voet?
pi_49636343
Het genezen verschilt ook daar weer. Bij mij duurde het zeker 3 weken. Als je tattoo aan het genezen is is het altijd aan te raden om niets schurends of knellends er over te doen, dus het liefste tijdens je hele genezing geen schoenen en sokken aandoen.

De huid op je voet schuurt vaker langs je schoen/sok/evt de grond dus dan is het logisch dat je huid sneller celvernieuwing heeft daar, en dus blijft je tattoo daar soms minder goed zitten.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:23:07 #204
36898 Kizim
Life is Music
pi_49644561
Oke thx!

wat voor iets heb je op je voet laten zetten?
pi_49644712
Ik heb idd heel erg lang op teenslippers gelopen. Dat ging prima. Je moet trouwens ook direct je broek oprollen. Mijn spijkerbroeken schuurden net over m'n voet.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:37:07 #206
38057 miss_colt
metal angel
pi_49645109
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:18 schreef piepster het volgende:

[..]

Hé, nog iemand met sterretjes op de voet. Hoe ben jij op het idee gekomen?
Ik had iemand gezien met een vlinder op d'r enkel en ik vond een tattoo op je voet wel mooi... en ik wou een ster... zijn er alleen meer geworden.
De foto die ik had geplaatst was nadat ie net bewerkt was. Bij mij was het advies. Schone sokken aan. Schoenen uit als het mogelijk is en verder voorzichtig wassen en drogen, licht insmeren en veel de mogelijkheid geven tot ademen.
Het nadeel van tattoo's op voeten en handen is dat het een slijtplek is... dus dat je het waarschijnlijk sneller moet laten bijwerken...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:42:01 #207
38057 miss_colt
metal angel
pi_49645325
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef piepster het volgende:
Ik heb idd heel erg lang op teenslippers gelopen. Dat ging prima. Je moet trouwens ook direct je broek oprollen. Mijn spijkerbroeken schuurden net over m'n voet.
Ik heb de gehele genezingsperiode gewoon met sokken en schoenen aangelopen... (het is ijskoud op slippers in januari)en mijn tattooeerder was heeeeel erg verbaast dat mijn tattoo zo mooi was. Paar kleine stukjes laten bijwerken (waarschijnlijk van het met schoenen aan lopen ) maar nergens last van... en ook iets van 3 weken was het helemaal genezen (en toen kreeg ik voetschimmel )
pi_49646040
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef miss_colt het volgende:

[..]

Ik had iemand gezien met een vlinder op d'r enkel en ik vond een tattoo op je voet wel mooi... en ik wou een ster... zijn er alleen meer geworden.
De foto die ik had geplaatst was nadat ie net bewerkt was. Bij mij was het advies. Schone sokken aan. Schoenen uit als het mogelijk is en verder voorzichtig wassen en drogen, licht insmeren en veel de mogelijkheid geven tot ademen.
Het nadeel van tattoo's op voeten en handen is dat het een slijtplek is... dus dat je het waarschijnlijk sneller moet laten bijwerken...
Grappig. Ik heb m'n voet en onderbeen vol met sterretjes. Ongeveer tot m'n knie. De mijne zijn in kleur.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:06:08 #209
38057 miss_colt
metal angel
pi_49646356
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:58 schreef piepster het volgende:

[..]

Grappig. Ik heb m'n voet en onderbeen vol met sterretjes. Ongeveer tot m'n knie. De mijne zijn in kleur.
heb je foto's?
pi_49647639
Nope, ik heb geen digitale camera.
pi_49684087
quote:
sterretjes

leuk, ik wilde één enkel sterretje op de plek waar bij jou de één na laatste rechts zit .
Maar ik ben schijtbak en wispelturig.
Tap tap tap
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:23:50 #212
38057 miss_colt
metal angel
pi_49690624
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

leuk, ik wilde één enkel sterretje op de plek waar bij jou de één na laatste rechts zit .
Maar ik ben schijtbak en wispelturig.
gewoon doen... en niet zoals mij gaan gillen dat je het idee hebt dat ze er onder de douche vanaf spoelen
De pijn valt redelijk mee. alsof er stevig met ijzerdraad over je huid word geschuurd. Maar het plezier is het echt allemaal waard.....
pi_49690743
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:23 schreef miss_colt het volgende:

[..]

gewoon doen... en niet zoals mij gaan gillen dat je het idee hebt dat ze er onder de douche vanaf spoelen
De pijn valt redelijk mee. alsof er stevig met ijzerdraad over je huid word geschuurd. Maar het plezier is het echt allemaal waard.....
ik ben juist bang dat ik hem na een maand of twee zat ben .
Tap tap tap
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:29:59 #214
38057 miss_colt
metal angel
pi_49690880
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik ben juist bang dat ik hem na een maand of twee zat ben .
dan moet je het niet doen.... je moet wel zeker zijn van je zaak...
pi_49690981
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef miss_colt het volgende:

[..]

dan moet je het niet doen.... je moet wel zeker zijn van je zaak...
nee precies, ik heb steeds andere ideeën. zo lijken een paar kleine klimopblaadjes bovenin tussen m'n schouderbladen me ook wel mooi, maar ik wil iets wat ook echt ergens voor staat en niet zomaar 'mooi' is.
Tap tap tap
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:02:10 #216
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_49692144
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef AntiChrist het volgende:
neem een gruwelijke sugar skull
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:46:35 #217
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_49695453
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

neem een gruwelijke sugar skull
nee ik vind ze echt mooi om te zien maar totaal niet iets voor mij ik heb al een band van doodshoofdjes om mn enkel wil nu een cartoonachtige op mn schouderblad.
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:07:17 #218
78899 TheDarkKnight
Out to get YOU!
pi_49698668
Voila... Uw mening, grààg!
Ze is trouwens zeven centimeter lang en staat aan de binnenkant van m'n linkerbovenarm.

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=tat.e5e.jpg

[ Bericht 26% gewijzigd door TheDarkKnight op 23-05-2007 20:23:42 ]
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:11:02 #219
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_49698825
mooie gele kikker, leuke plaats ook
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:12:28 #220
78899 TheDarkKnight
Out to get YOU!
pi_49698894
Is aangepast... Ik en internet... enfin: ik en hotlinking
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:05:19 #221
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49704002
moet het nog wat voorstellen?
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:06:55 #222
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49704080
Ik zie hem nog niet.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:13:55 #223
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49704384
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef TheDarkKnight het volgende:
Ze is trouwens zeven centimeter lang en staat aan de binnenkant van m'n linkerbovenarm.

Mooie plaats, ik houd wel van abstracte tattoo's.

Gewoon, om het mooi, zonder pretentieus gedoe over 'betekenissen' en 'persoonlijke boodschappen'.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49704608
ik kan het toch ook niet laten om hier ook even trots te zijn

ik heb de foto ff geleend van degene die hem gezet heeft. heb zelf namelijk nog geen goede foto kunnen maken. Dit is ondertussen ook al weer een goede 2 maanden geleden.
When the chaos in my head turns to silence
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:25:28 #225
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_49704846
Morgen toch maar eens naar de shop rijden voor prijs indicatie en kleur uitzoeken. Het kriebelt te hard om het te laten liggen...
pi_49705350
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef TheDarkKnight het volgende:

Heel mooi!
Zit ook aan iets abstracts te denken voor de volgende..
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:40:21 #227
78899 TheDarkKnight
Out to get YOU!
pi_49710070
Betekent helemaal niks. Ben nogal fan van alle grafiek die neigt naar art nouveau. Geen statement, geen betekenis, geen symboliek, gewoon decoratie :-)
pi_49768676
Ik ben van plan binnenkort een tattoo te laten zetten van een hart met naam maar ik kan daar niet echt veel voorbeelden van vinden. Weet iemand waar ik plaatjes kan vinden van de 'oldschool' variant (ben diverse moderne varianten tegengekomen maar dat wil ik niet)?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:41:19 #229
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_49768751
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik ben van plan binnenkort een tattoo te laten zetten van een hart met naam maar ik kan daar niet echt veel voorbeelden van vinden. Weet iemand waar ik plaatjes kan vinden van de 'oldschool' variant (ben diverse moderne varianten tegengekomen maar dat wil ik niet)?
http://www.bmeink.com/heart001.html
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:41:57 #230
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_49768771
quote:
check www.bmezine.com staan zat hartjes (old skool en new skool) op
pi_49768990
Die pagina van BME heb ik uiteraard al door gebladerd (in ieder geval tot blz 38) maar daar was ik nog niet tegen gekomen wat ik wil :-( Zal vanavond daar in ieder geval maar verder bladeren ;-)
pi_49769080
Ik heb een afsrpaak gemaakt

7 Juni is de dag dat mijn avatar van Fok gezet wordt

[ Bericht 4% gewijzigd door Rhanna op 25-05-2007 19:59:24 ]
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:54:50 #233
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49769229
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:47 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Die pagina van BME heb ik uiteraard al door gebladerd (in ieder geval tot blz 38) maar daar was ik nog niet tegen gekomen wat ik wil :-( Zal vanavond daar in ieder geval maar verder bladeren ;-)
Moet je kijken bij oldskool and old tattoos zelf, daar staan ze vaak genoeg tussen!
pi_49773268
quote:
Deviantart is ook een leuke inspiratiebron.

Of je laat iets tekenen voor jezelf, naar je eigen wensen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:49:31 #235
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49773332
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Rhanna het volgende:

AFX. .

Nog even stug doorwerken en ik ga binnenkort ook weer een afspraak maken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49782690
quote:
Ik zou gewoon even bij de tattoeerder naar binnen lopen en zeggen wat je wilt. Als het goed is weet hij wel wat je bedoelt en heeft hij ook genoeg voorbeelden van oldschool tattoo's.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 05:12:54 #237
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_49784643
quote:

Ik ga morgen even langs. Hopelijk heeft ie snel tijd...
  zondag 27 mei 2007 @ 12:50:17 #238
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_49815371
Gisteren mijn 2e tattoo laten zetten;

Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_49817996
quote:

A-FX
pi_49826103
Zeer mooie exemplaren zie ik hier, ook minder mooie naar mijn mening.

Ikzelf ben op zoek naar eentje in het zuiden des lands, die mooie strakke lijnen zet. Eerst wou ik zelf eentje maken, maar dat ziet er ook altijd verlept uit.

Ik ben op zoek naar iets voor mijn linkerbovenarm, alleen zwart (+schaduw) en absoluut geen kleur. Weet iemand welke prijsklasse dit ongeveer zit (schatting)? Moet ik dan denken aan <100 of >250?
pi_49826212
Ehm.. Lees Op?
pi_49826900
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:02 schreef Piovan het volgende:
Moet ik dan denken aan <100 of >250?
pi_49843620
Who's going to the tattoo convention in Amsterdam [8/9/10 June] ?

I'm a photographer and I will be covering the event, If you have out of the ordinary tattoos then let me know and maybe I can take pictures for you ? (for the fun)

Froggy
  maandag 28 mei 2007 @ 08:46:45 #244
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49843946
Digitalfrog, weet Tom (op de foto) zelf wel dat ie op fok staat?
Iedere golf van de zee,
  Licht Ontvlambaar maandag 28 mei 2007 @ 11:40:55 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_49846397
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef Nosh het volgende:

[..]

AFX. .

Nog even stug doorwerken en ik ga binnenkort ook weer een afspraak maken.
Wat dan, wat dan, wat dan?
  maandag 28 mei 2007 @ 13:52:45 #246
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49850682
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat dan, wat dan, wat dan?
Waarschijnlijk de White Pony van de Deftones. Op schouder.

Waarom? Geen idee, albumart heb ik altijd al bijzonder geschikt voor een tattoo gevonden.
En, omdat het kán.

Dat, of doorsparen en doorschetsen, en een start maken met m'n sleeve.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 28 mei 2007 @ 20:01:45 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49862737

Die van mij nog eens.. in augustus alweer 4 jaar oud, tijd voor een touch-up. Hier is 'ie net gezet .
pi_49866242

Ik zit te twijfelen.. zou ik hem in bordeaurood laten zetten? Blijft dat goed zitten?

Ik heb even een paintje gedaan

En.

Ik vind het heel moeilijk als ik het zo zie..

[ Bericht 53% gewijzigd door Rhanna op 28-05-2007 22:44:24 ]
  maandag 28 mei 2007 @ 23:21:45 #249
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49871176
Rood. Op zeker.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 28 mei 2007 @ 23:29:37 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49871478
Rood is wel origineel. En je kan 'm dan altijd nog zwart laten overkleuren, als je er tzt echt flauw van mocht zijn.

Wat is het trouwens, een vogelbektang? .
KuikenGuppy
pi_49872260
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef Burdie het volgende:
Rood is wel origineel. En je kan 'm dan altijd nog zwart laten overkleuren, als je er tzt echt flauw van mocht zijn.

Wat is het trouwens, een vogelbektang? .
Het is mijn avatar van fok Het logo van Aphex Twin
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:14:34 #252
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49879043
Morgen is weer 'mijn' dag. Van 12.00 tot 15.00!
pi_49879249
Zwart
pi_49884735
Strutter !
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:21:01 #255
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_49892700
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 05:12 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Ik ga morgen even langs. Hopelijk heeft ie snel tijd...
Ben vandaag geweest, shop dicht
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:12:00 #256
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49907235

Afpsraak 2, begin deze maand... Morgen dus afspraak 3; vermoed dat hij de rest van de kleuren erin schiet.. Dan gaan we voor de binnenkant om er een halve sleeve (?) van te maken

(Excuses voor de pens, maar ik sta in een tamelijk onnatuurlijke houding )
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:34:06 #257
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49908239
quote:
Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef Rhanna het volgende:

Ik zit te twijfelen.. zou ik hem in bordeaurood laten zetten? Blijft dat goed zitten?

Ik heb even een paintje gedaan

[afbeelding]

En.

[afbeelding]

Ik vind het heel moeilijk als ik het zo zie..
Zwart. Maar ik ben dan ook geen liefhebber van kleur bij losse/kleine tattoos.
Maar aan de andere kant, rood kan inderdaad wel zwart, maar zwart niet rood gemaakt worden .
pi_49948570
Ik wil ook!

Het liefst wil ik sleeves tot aan de polsen, gewoon zwart met schaduwen. Geen tribals.
De ene arm "the bright side" en de andere arm "The dark side" Ja dat lijkt me wel wat.

Bij Babes en Hunks in het topic van Suicide Girls zie ik veel mooie tatoeages voorbij komen

Eerst maar eens bedenken wat ik precies wil en waar ik het laat zetten en sparen natuurlijk .
pi_49952229
Wat een geweldig topic is dit!!
Vooral die van feijenoordgirl,legioen en sunprincess vind ik schitterend!!
Beetje jammer dat dikke Dennis een beetje wordt afgezeken....
Ik heb zelf een paar tattoos door verschillende tattoeërders laten zetten, waaronder dikke Dennis en Dean uit Alkmaar, maar ik vind die van dikke Dennis niet onder doen bij de rest.
Ach, en MissyMirjam heeft zoveel commentaar, waarschijnlijk heeft ze ergens een verstopt lieveheersbeestje of zo'n "schattig" hartje laten zetten met het zweet in haar handen.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  donderdag 31 mei 2007 @ 07:54:07 #260
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49953667
Zo.. Gister bij de tattoodude geweest
Ging'ie ineens de binnenkant van m'n arm doen > *auw*

Een ster; zeemans "fabel" > Noorderster, zie je altijd en kan je dus altijd de weg naar huis bepalen.
2 Klompen; als heel Nederland, binnen nu en 10 jaar, op Marokkaanse teenslippertjes loopt kan ik aan m'n kinderen ( ) laten zien hoe oud-Hollandsche klompen eruit zien/ zagen ( )
"Sterker door strijd" > Motto en kreet in Rotterdam-Zuid.
Vlammen en sterretjes om de achtergrond compleet te maken en om het "vast" te maken met de voorkant.
Die sterretjes worden zo geschaduwd dat de binnenkant huidskleur blijft en daarbuiten dus zwart/grijs (moet nog).
20 Juni afspraak 4.. Op naar de 12 uur
pi_49958022
Dit is pas gaaf

pi_49958385
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 07:54 schreef Keltie het volgende:
Zo.. Gister bij de tattoodude geweest
Ging'ie ineens de binnenkant van m'n arm doen > *auw*
[afbeelding]
Een ster; zeemans "fabel" > Noorderster, zie je altijd en kan je dus altijd de weg naar huis bepalen.
2 Klompen; als heel Nederland, binnen nu en 10 jaar, op Marokkaanse teenslippertjes loopt kan ik aan m'n kinderen ( ) laten zien hoe oud-Hollandsche klompen eruit zien/ zagen ( )
"Sterker door strijd" > Motto en kreet in Rotterdam-Zuid.
Vlammen en sterretjes om de achtergrond compleet te maken en om het "vast" te maken met de voorkant.
Die sterretjes worden zo geschaduwd dat de binnenkant huidskleur blijft en daarbuiten dus zwart/grijs (moet nog).
20 Juni afspraak 4.. Op naar de 12 uur
Heel mooi, ook de gedachte erachter.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:21:14 #263
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_50037529
Jeukt weer lekker z'on tattoo na een week, en wat een korsten
pi_50057468
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:21 schreef Hari-Bo het volgende:
Jeukt weer lekker z'on tattoo na een week, en wat een korsten
Ik hoop voor je dat je velletjes bedoelt ipv korsten..
  zondag 3 juni 2007 @ 14:17:08 #265
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_50059569
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:11 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je velletjes bedoelt ipv korsten..
Bedoel ik ook Maar bijna alles is er bijna af (niet gekrabt ).
  maandag 4 juni 2007 @ 10:08:04 #266
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_50083907
gister op de verjaardag van me neefje hebben we het heletijd erover gehad.. ong iedereen heeft er 1 bij ons thuis (broers zussen pa etc) en ik zit al enige tijd met dit in me hoofd MCMXXVII (oftewel 1987 in romeinse cijfers)

ik wil het dan zo:

of het zelfde maar dan de leters onder elkaar?

wat me tegenhoud is dat een hbo opleiding doe en straks dus gegarandeerd met kantoorwerk of iig een beetje kantoorwerk te maken krijg.. zakenrelaties etc en dan wil ik niet met dit op me arm etc lopen.

wat denken jullie?
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
  maandag 4 juni 2007 @ 10:17:06 #267
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50084113
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:08 schreef gfo het volgende:

wat me tegenhoud is dat een hbo opleiding doe en straks dus gegarandeerd met kantoorwerk of iig een beetje kantoorwerk te maken krijg.. zakenrelaties etc en dan wil ik niet met dit op me arm etc lopen.

wat denken jullie?
Och, ik heb ook kantoorwerk.
Draag overhemden/ polo's en niet altijd met een dekkende lengte.
Punt is, zeker als je proeftijd voorbij is, een baas er niet echt wat van mag zeggen.
Dat je bij bepaalde zakenrelaties netter voor de dag moet komen is logisch.

Al dat overdreven gedoe tegenwoordig
Het zou eens geaccepteerd moeten worden
pi_50084146
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
Afpsraak 2, begin deze maand... Morgen dus afspraak 3; vermoed dat hij de rest van de kleuren erin schiet.. Dan gaan we voor de binnenkant om er een halve sleeve (?) van te maken

(Excuses voor de pens, maar ik sta in een tamelijk onnatuurlijke houding )
Hij is in spiegelbeeld
I had a signature once. It was awful.
  maandag 4 juni 2007 @ 10:21:46 #269
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_50084238
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:08 schreef gfo het volgende:
gister op de verjaardag van me neefje hebben we het heletijd erover gehad.. ong iedereen heeft er 1 bij ons thuis (broers zussen pa etc) en ik zit al enige tijd met dit in me hoofd MCMXXVII (oftewel 1987 in romeinse cijfers)

ik wil het dan zo:
[afbeelding]
of het zelfde maar dan de leters onder elkaar?

wat denken jullie?
zolang je het op plaatsen doet waar je het kan bedekken zoals je been bijv: dan zie ik niet waarom je er problemen mee zou krijgen, ikzelf heb ook een aantal tattoo's maar wel op plekken dat ze bedekt zijn als ik op kantoor dwarrel. al blijf ik het gelul vinden dat je eigenlijk vanwege een paar simpele zielen die tattoo's voor aso's etc. vinden, je niet de tattoo kan zetten op de plek die je wilt zonder er op aangesproken te worden.
  maandag 4 juni 2007 @ 10:37:07 #270
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50084660
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hij is in spiegelbeeld
Dat schijnt te gebeuren als je de foto maakt met behulp van een spiegel
pi_50092545
Ik ga Donderdag mijn 1e laten zetten, het oude Ajax logo op mijn linker schouderblad, ik ben zelf diabeet en heb wel wat tips van hen gehad maar zijn er hier meer mensen die hier mee te maken hebben die ook tips hebben?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 4 juni 2007 @ 15:43:05 #272
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50093292
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:15 schreef denthemen het volgende:
Ik ga Donderdag mijn 1e laten zetten, het oude Ajax logo op mijn linker schouderblad, ik ben zelf diabeet en heb wel wat tips van hen gehad maar zijn er hier meer mensen die hier mee te maken hebben die ook tips hebben?
Waar?
Aangezien ik de 30ste in een stoel lag in Utreg en daar wilde iemand ook een oud ajaxlogo op z'n rug zetten
pi_50093501
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef Keltie het volgende:

[..]

Waar?
Aangezien ik de 30ste in een stoel lag in Utreg en daar wilde iemand ook een oud ajaxlogo op z'n rug zetten
Ik ga naar Purmerend
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 4 juni 2007 @ 15:49:42 #274
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50093545
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik ga naar Purmerend
Dan lopen er dus 2 van die staatsdebielen rond in Nederland
pi_50093689
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dan lopen er dus 2 van die staatsdebielen rond in Nederland
Correctie, 1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 4 juni 2007 @ 18:42:27 #276
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_50099533
Ik wil ook een tattoo en ik zat altijd aan zoiets te denken:
http://www.bmeink.com/A70521/high/bmepb526331.jpg

of

http://www.bmeink.com/A70529/high/bmepb528194.jpg

Iig iets met van zo'n Egyptische tekens, die vind ik heel erg gaaf. Maar eerst nog ff sparen daarvoor
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_50103537
iemand tips voor een goede tattoo shop in dordrecht/rotterdam? of shops waar ik absoluut niet moet komen?
ik heb een tattoo gekregen van mn vriend, nu alleen nog laten zetten!

[ Bericht 13% gewijzigd door Marjolijntje op 04-06-2007 20:29:12 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_50106041
als je er nu tussenin gaat zitten weet ik nog wel een goede (tenminste ik ben zeer tevree over hem)
http://www.inkaddicts.nl/ zit in Klaaswaal. Je moet er wel een afspraak voor maken en z'n agenda zit regelmatig erg vol.

via de website kan je ook kijken naar een aantal van de tatoeages die die heeft gezet
When the chaos in my head turns to silence
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:38:42 #279
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_50121893
Zijn er eigenlijk nog mensen die dit weekend naar de Rai gaan?

http://www.tattooconventionamsterdam.nl/site/
pi_50122468
Neuh. Ik was het wel van plan, maar vrijdag en zaterdag hebben we een volle agenda. En zondag even rust houden.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:58:08 #281
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_50122552
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Neuh. Ik was het wel van plan, maar vrijdag en zaterdag hebben we een volle agenda. En zondag even rust houden.
ik ga denk ik wel ff kijken ga eigenlijk bijna elk jaar wel. ben vooral benieuwd naar Tattoo Mania (gerrit) op zn site staan toch wel heel erg mooie plaatjes. en daar het toch weer kriebelt om wat nieuws te laten zetten kan ik mooi ff inspiratie op doen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:15:03 #282
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_50126847
Ik ga meestal ook wel maar ik heb het nu wel weer gezien... een conventie is eigenlijk vooral leuk als je je nog aan het orienteren bent qua stijlen (of als je daar zelf onder de naald gaat natuurlijk) maar qua apies kijken heb ik het wel een beetje gezien
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:32:44 #283
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50131233
Ja, de afspraak staat Morgen avond
Dan wordt mijn tweede zelf ontworpen tattoo gezet. Ik wou dat het morgen was
pi_50131643
quote:
sterretjes

Men zegt dat dit altijd heeeeeeeeeeeeeel veel pijn doet, hoe heb jij het ervaren? (Ja ik weet dat dit verschilt per persoon hehe)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:41:19 #285
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_50135237
Heb gister een afspraak gemaakt om een tattoo te laten zetten op m'n pols. Nu zat ik mijn pols gister eens goed te bekijken en nu zag ik dat er een (redelijk) grote ader zit op de plek waar ik de tattoo wil. Heeft iemand enig idee of dit uit maakt? Ik dacht zelf dat de tattoo naald toch niet meer als 1 mm de huid in gaat?
Dreams do come true
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:03:44 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50136004
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja, de afspraak staat Morgen avond
Dan wordt mijn tweede zelf ontworpen tattoo gezet. Ik wou dat het morgen was
Wat wordt het en waar laat je 'm plaatsen ?
pi_50136777
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Jenny_ het volgende:
Heb gister een afspraak gemaakt om een tattoo te laten zetten op m'n pols. Nu zat ik mijn pols gister eens goed te bekijken en nu zag ik dat er een (redelijk) grote ader zit op de plek waar ik de tattoo wil. Heeft iemand enig idee of dit uit maakt? Ik dacht zelf dat de tattoo naald toch niet meer als 1 mm de huid in gaat?
Ik weet niet precies hoeveel mm het is, maar aders maakt niet uit. Of het moet een spatader zijn ofzo.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:28:13 #288
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_50137076
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoeveel mm het is, maar aders maakt niet uit. Of het moet een spatader zijn ofzo.
Ok, thnx! Ik ga 't toch nog maar even navragen voor de zekerheid
Dreams do come true
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:55:34 #289
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50138214
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat wordt het en waar laat je 'm plaatsen ?
Zelf ontworpen iers klavertje drie!
Op het linker onderbeen!

Oja
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:56:35 #290
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50138267
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Jenny_ het volgende:
Daar wilde ik er eerst 1tje. Bij nader inzien toch nog even niet...
Ik vind het wel 1 van de mooiste plaatsen! (Succes)
pi_50184306
Morgen mijn 1e, komt wel goed
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:22:11 #292
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50184487
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef denthemen het volgende:
Morgen mijn 1e, komt wel goed
Succes!
De mijn was om 19:15 uur heden avond klaar. En ik kan zeggen dat de kuit echt pijnlijker is dan tussen de schouderbladen...
pi_50194081
Gaat niet door vandaag Heb buikgriep Volgende week maar een afspraak maken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:15:37 #294
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50194514
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef denthemen het volgende:
Gaat niet door vandaag Heb buikgriep Volgende week maar een afspraak maken
Buikgriep of moest je gewoon een paar keer goed schijten? Zenuwen?
pi_50194882
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Buikgriep of moest je gewoon een paar keer goed schijten? Zenuwen?
Nee echt buikgriep, paar keer flink over mijn nek gegaan, en van zenuwen heb ik nooit last
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_50198688
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:22 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Succes!
De mijn was om 19:15 uur heden avond klaar. En ik kan zeggen dat de kuit echt pijnlijker is dan tussen de schouderbladen...
ik had totaal geen last van tattoeren op mn onderbeen
pi_50199565
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:25 schreef wes55 het volgende:

[..]

ik had totaal geen last van tattoeren op mn onderbeen
Ik zag je foto in het fotoboek. Heb je ook een foto waar je tattoo helemaal opstaat zoals hij nu is???
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:45:59 #298
144857 Dimelo
Bitch stole my Fish
pi_50212084
Wie heeft er mooie plaatjes van het sterrenbeeld ram (niet al te simpele.. die vind ik niet zo mooi)

en een symetrische.. voor tussen mijn souderbladen/nek
Corruption and Abuse, the salesmen of out blood.
My mother is My sister!
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:56:00 #299
60704 LeonH
pi_50217262
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:45 schreef Dimelo het volgende:
Wie heeft er mooie plaatjes van het sterrenbeeld ram (niet al te simpele.. die vind ik niet zo mooi)

en een symetrische.. voor tussen mijn souderbladen/nek
Vond deze wel wat hebben:
http://www.alvasoft.nl/ram.jpg

Gewoon even google images inschakelen en zoeken op Ram of de engelse betekenis Aries
pi_50218031
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef Nebu het volgende:

[..]

Ik zag je foto in het fotoboek. Heb je ook een foto waar je tattoo helemaal opstaat zoals hij nu is???
nee nog niet.. nog niet af namelijk
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:17:26 #301
144857 Dimelo
Bitch stole my Fish
pi_50220891
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef LeonH het volgende:

[..]

Vond deze wel wat hebben:
http://www.alvasoft.nl/ram.jpg

Gewoon even google images inschakelen en zoeken op Ram of de engelse betekenis Aries
i know;) had ik al gedaan maar kan niks moois vinden..:p
Corruption and Abuse, the salesmen of out blood.
My mother is My sister!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')