Niets, want als ze het niet zouden worden zou hij iets over die datum heem laten prikken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik zag zondag een mooie tattoo op Talpa Az Kampioen 29-/04/07, hoeveel zal dat die gast kosten om dat weer weg te laten halen? Want denk niet dat ie er nog zo blij mee is.
bij mij niet in ieder geval, kan natuurlijk wezen dat je allergisch bent voor bepaalde kleuren. of dat je te dik hebt ingesmeerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef Keltie het volgende:
Vraagje:
Helen kleurtjes anders dan zwart?
De kleuren die er nu opzitten (zaterdag geprikt) lijken 1 grote korstenbende te zijn?
Zal rond een uurtje of 12 even verslag uit doen (dan heb ik hem net weer gewassen en ingevet..)
Gelukkig hoef ik het ooit alleen maar bij de naam te houden want zo vlug zullen ze niet kampioen worden... (voor de reacties: dit jaar 6e plek)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik zag zondag een mooie tattoo op Talpa Az Kampioen 29-/04/07, hoeveel zal dat die gast kosten om dat weer weg te laten halen? Want denk niet dat ie er nog zo blij mee is.
Ik zelf en meerdere kennissen hebben onze tattoo's laten zetten bij het Alkmaar Tattoo Centre op de Hekelstraat. Als je in Alkmaar terecht wilt zou ik je die dus aanraden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft iemand ervaring met ,of een mening over body sign in alkmaar?
Simpel. Je club is je enige eerste, echte liefde die niet roestquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef birdydontfly het volgende:
wats met mannen en voetbal tattoo's
afknapperrr
dit soort dingen moet je ook niet aan vrouwen willen uitleggen... die snappen dat never nooit niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Simpel. Je club is je enige eerste, echte liefde die niet roest
Moet je aankomen met:quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dit soort dingen moet je ook niet aan vrouwen willen uitleggen... die snappen dat never nooit niet.
Noem je ook wat opquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef birdydontfly het volgende:
haha dat zal allemaal wel maar voor mij is dat echt een enorme afknapper, mannen met heel groot ajax oid op hun rug
Dat denk je nuquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:05 schreef birdydontfly het volgende:
en daar gaat het maar omik hoef verder toch niks met je
Dat onder die kaarten, is dat een blad?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:04 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe stukje
Alleen dacht ik dat ik nog uierzalf had maar dat blijkt dus vaseline te zijn. Is het slim om ff een potje uierzalf te halen of is de vaseline ook goed genoeg?
Dat zijn de blaadjes van de roos, denk dat je dat bedoeltquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat onder die kaarten, is dat een blad?
En uierzalf is beter als verzorging dan vaseline, wat ik begrepen heb. Laat meer zuurstof door, vaseline verstikt het. In ieder geval wel een ommetje naar de drogist waard.
Aha dus dat been is van jou!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:04 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe stukje
Alleen dacht ik dat ik nog uierzalf had maar dat blijkt dus vaseline te zijn. Is het slim om ff een potje uierzalf te halen of is de vaseline ook goed genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |