Ik mag hopen dat je dit niet meent. Een tattooeerder moet met ieder kleurtje een strakke lijn kunnen trekken..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zitten er geen zwarte outlines in waardoor het moeilijker is om het meteen de eerste keer goed strak te krijgen en waardoor hij nog wel een keer bijgewerkt moet worden.
Ervaring met Dikke Dennis en met de zogenaamde "echte" tattooartiesten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ervaring met dikke dennis? tja ieder zn meug ik had het liever bij een echte tattoo artiest laten zetten
De lijnen zijn ook wel strak gezet maar niet elke kleur heeft meteen goed gepakt. Maar goed, als je echt zoveel ervaring hebt hoef ik je niet uit te leggen dat (bepaalde) kleuren moeilijker zijn dan zwartquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit niet meent. Een tattooeerder moet met ieder kleurtje een strakke lijn kunnen trekken..
ja dat weet ik maar om nou iedere tattoo-shop in NL af te lopen op zoek naar dat ene plaatjequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
de tattooshop heeft boeken vol met voorbeelden
Ik vind em juist wel heel erg bruut op je rug staan..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:24 schreef Sunprincess het volgende:
De bovenste baan is inderdaad al af maar lijkt onnaf omdat hij dus afgekapt is. Verder moeten er misschien nog wel wat stukjes bijgewerkt worden omdat hij helemaal zonder zwarte outlines is en dat is gewoon wat lastiger.
Ik denk dat het duidelijker wordt als de twee andere banen er ook op staan.
De elf in het midden is trouwens een oude tattoo maar we weten nog niet wat we daarmee gaan doen. Of we hem zo laten of nog "bewerken". Verder twijfelen we nog of we de banen door zullen laten lopen over mijn armen.
Hier nog even een andere foto trouwens
[afbeelding]
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2006/01/11/skulls/quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef AntiChrist het volgende:
ff wat anders, ik ben op zoek naar voorbeelden voor een nieuwe tattoo (doodshoofdje). kent iemand nog meer sites zoals bmezine.com?
Jammer dat de bloemen voor de helft gedaan zijn. Had veel mooier kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:24 schreef Sunprincess het volgende:
De bovenste baan is inderdaad al af maar lijkt onnaf omdat hij dus afgekapt is. Verder moeten er misschien nog wel wat stukjes bijgewerkt worden omdat hij helemaal zonder zwarte outlines is en dat is gewoon wat lastiger.
Ik denk dat het duidelijker wordt als de twee andere banen er ook op staan.
De elf in het midden is trouwens een oude tattoo maar we weten nog niet wat we daarmee gaan doen. Of we hem zo laten of nog "bewerken". Verder twijfelen we nog of we de banen door zullen laten lopen over mijn armen.
Hier nog even een andere foto trouwens
[afbeelding]
Dat is juist het mooie (en unieke) van de tattoo, drie banen die afgebroken worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Jammer dat de bloemen voor de helft gedaan zijn. Had veel mooier kunnen zijn.
ja lijkt me ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie (en unieke) van de tattoo, drie banen die afgebroken worden.
Je gaat voor die backpiece? Hoe lang gaat het duren?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ik vandaag ook te horen gekregen hoelang ik op de pijnbank moet liggen voor me tattoo.. en de prijsmaar dat is bijzaak
Thanks (hoewel ik heb het niet gezet, ik lijdt alleen de pijn ervoor).quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ja lijkt me ookdat is de bedoeling toch
heel apart
ik vandaag ook te horen gekregen hoelang ik op de pijnbank moet liggen voor me tattoo.. en de prijsmaar dat is bijzaak
Iets in de trant van dit;quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Thanks (hoewel ik heb het niet gezet, ik lijdt alleen de pijn ervoor).
Wat ga jij doen?
minimaal 20 uurquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je gaat voor die backpiece? Hoe lang gaat het duren?
de bedoeling is dat de onderste punten engizins door op mijn heupen lopenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
héél gaaf die vleugels
wilde het zelf ook altijd
maar heb al een kleine tattoo op mn schouder, dus dat wordt niet mooi dan
zeker vet ja, maar ga je zulke vleugels ( soort van vogel achtig) of echt engelen vleugels?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:46 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Iets in de trant van dit;
[afbeelding]
Als cadeautje voor m'n 21e verjaardag en mijn diploma behaling![]()
Nooit een beschermengel gehad, zelf moeten vechten.. ik heb me vleugels verdiend! lol![]()
Horloge draag ik niet altijd. Maar ik wil hem echt links (kijkers rechts). Rechts "voelt" niet goed....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil er 1, maar dan wel op de pols waar mijn horloge niet draag.
Je hoef toch niet alles achter elkaar te zetten? Ander vormpje? In een spiraal bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil graag een datum ergens laten zetten maar niet echt in cijfers maar op speciale manier, ik zat te denken aan die romeinse cijfers met V M X e.d.
maar als je dan een datum doet b.v. 13 05 2007
dan wordt het echt een hele lange tattoo dus wou eigenlijk weten als iemand een goed idee daar voor heeft??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |