Over Kellerman is het echt nog lang niet zeker.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:43 schreef Houtspeer het volgende:
Nu wel jaer moet alleen een kruis over Bil Kim en Kellerman, maar je weet het nooit met PB
nope geen teaserquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:48 schreef SHOOOTO het volgende:
die kim viel wel dramatisch neer..geen teaser voor seizoen 3?
idd, misschien schoten ze alleen op die guard en nemen ze kellerman mee. Damn you those PB writers!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Over Kellerman is het echt nog lang niet zeker.
Paul Adelstein had zelf ook gezegd dat zijn einde nog open was voor interpretatie, maar... nu heb ik in één van deze topics gelezen dat hij volgend tv-seizoen in een andere serie speelt, wat dus zou betekenen dat hij wel dood is. Iemand met een bevestiging/ontkenning?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
idd, misschien schoten ze alleen op die guard en nemen ze kellerman mee. Damn you those PB writers!![]()
Was dat niet Grey's Anatomy? Ik meen dat ik ergens gelezen had dat hij daar voor gecast is..quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:35 schreef Guilin het volgende:
[..]
Paul Adelstein had zelf ook gezegd dat zijn einde nog open was voor interpretatie, maar... nu heb ik in één van deze topics gelezen dat hij volgend tv-seizoen in een andere serie speelt, wat dus zou betekenen dat hij wel dood is. Iemand met een bevestiging/ontkenning?
Ja, hij gaat spelen in de Addison spin-off van Grey's Anatomyquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:40 schreef Costigan het volgende:
[..]
Was dat niet Grey's Anatomy? Ik meen dat ik ergens gelezen had dat hij daar voor gecast is..
Einde Kellerman dus in dat geval.
Waar kun je auditie doen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ze zoeken iig 2 europeese karakters, dus sla je slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |