bellick is niks meer van plan, die is de pijp uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:35 schreef Asskicker14 het volgende:
En wat is Paul Kellerman allemaal van plan?
En door wie wordt Sara Tancredi achtervolgd?
Ik denk dat die kale iets of iemand uit Sona nodig heeft voor z'n lab. Aangzien hij weet dat Michael toch probeert te ontsnappen moet hij dat meenemen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:41 schreef mic_forever het volgende:
En waarom wil die kale kerel dat scofield gaat ontsnappen
Wel erg omslachtig om op deze manier iemand Sona binnen te krijgen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat die kale iets of iemand uit Sona nodig heeft voor z'n lab. Aangzien hij weet dat Michael toch probeert te ontsnappen moet hij dat meenemen.
Maar goed zo kan je nog een paar plotwendingen verzinnen.
Ik had eigenlijk verwacht dat die ook nog even bij Michael en Mahone werd gegooitquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Kellerman is morsdood hoor.
Das Bellick niet. Bellick heeft een korter en breder hoofdquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:58 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, kijk maar eens naar deze screen.
SPOILER ALS JE DE AFLEVERING NOG NIET HEBT GEZIEN
http://img168.imageshack.us/img168/1061/vlcsnap1260073oj8.png
http://img92.imageshack.us/img92/6964/vlcsnap1260238zs7.png
Da's hem wel johquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:13 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Das Bellick niet. Bellick heeft een korter en breder hoofden grotere oren.
Ja maar het gaat er juist om iemand erin te sturen die zo slim is dat hij weer kan ontsnappenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef Repeat het volgende:
Wel erg omslachtig om op deze manier iemand Sona binnen te krijgen hoor
Ik heb hem in photoshop wat lichter gemaakt en daar leek ie echt niet op Bellick :pquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Da's hem wel joh
[afbeelding]
Hij geeft zelfs zo'n soort knikje.
toch?
En wat is het nut daarvan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat er juist om iemand erin te sturen die zo slim is dat hij weer kan ontsnappen.
Nee. Zouden ze ineens een heel nieuwe personage creëren die tevens verschrikkelijk veel kenmerken van Bellick vertoond? Alsof ze ineens een halfbroer van Bellick zouden introduceren die om de een of andere mysterieuze reden ook in een gevangenis terecht is gekomen in Sona.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ik heb hem in photoshop wat lichter gemaakt en daar leek ie echt niet op Bellick :p
Dat zei ik net, ik denk dat die kale iets of iemand uit Sona moet krijgen. Dus moet iemand erin met de capaciteiten om te kunnen ontsnappen. Het was toch ook de bedoeling dat hij Sona weer uitkwam.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef PizzaSalami het volgende:
En wat is het nut daarvan?
Lijkt er wel op?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef Sloper het volgende:
Is het seizoen nou afgelopen?
En wie of wat zou dat dan zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zei ik net, ik denk dat die kale iets of iemand uit Sona moet krijgen. Dus moet iemand erin met de capaciteiten om te kunnen ontsnappen. Het was toch ook de bedoeling dat hij Sona weer uitkwam.
Heel makkelijk; Scofield, Bellick en Mahone zitten in dezelfde lik. Met iemand die ze wellicht moeten bevrijden ofzo, dus zullen ze wel hulp krijgen van die kale generaal. Fernando moet maricruz redden en T-Bag zit in de cel en zal misschien ook wel in die gevangenis terechtkomen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op?![]()
Had gehoopt dat de Season Finale 2 afleveringen -back to back- zou betreffen zoals bij Lost het geval was. Ik ben toch ietwat teleurgesteld. Hoe gaan ze hier weer een nieuwe plot aan koppelen zonder het al te ongeloofwaardig te maken?
Precies wat ik dacht toen ze opgesloten werden: "nu kan het weer van voren af aan beginnen"quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef satecl het volgende:
Dus gewoon weer hetzelfde verhaal als seizoen 1.... jammer
Met andere woorden krijgen we seizoen 1 op herhaling alleen dan op een andere setting. Als ze jouw plot zouden volgen, dan ben ik bang dat de serie heel weinig kijkers meer over houdt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heel makkelijk; Scofield, Bellick en Mahone zitten in dezelfde lik. Met iemand die ze wellicht moeten bevrijden ofzo, dus zullen ze wel hulp krijgen van die kale generaal. Fernando moet maricruz redden en T-Bag zit in de cel en zal misschien ook wel in die gevangenis terechtkomen...
29 aug.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef satecl het volgende:
GVD wat een kut einde.... ik dacht een mooi happy end te zien, krijg je een einde met allemaal vraagtekens![]()
Wanneer begint seizoen 3?
Ok, ik denk dat ik ook wel mee ga doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
29 aug.
In mei zijn er nog audities, ze moeten dus nog beginnen met draaien.
Tja, samenwerken met Mahone terwijl die twee elkaar wel behoorlijk zullen haten enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef Staafje het volgende:
Ik denk dat de makers van de serie slim genoeg zullen zijn om niet precies seizoen 1 te gaan herhalen. Oke Michael zit in de gevangenis en hij moet er weer uit, maar ze zullen seizoen 3 wel een hele andere wending gaan geven denk ik.
Ze zoeken iig 2 europeese karakters, dus sla je slagquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ik ook wel mee ga doen
![]()
Ik denk niet dat het zover komt dat Michael weer moet ontsnappen uit de gevangenis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef Staafje het volgende:
Ik denk dat de makers van de serie slim genoeg zullen zijn om niet precies seizoen 1 te gaan herhalen. Oke Michael zit in de gevangenis en hij moet er weer uit, maar ze zullen seizoen 3 wel een hele andere wending gaan geven denk ik.
Wat een onzin, ELKE gevangenis heeft bewaking, enkel de ene gevangenis heeft een strengere bewaking dan de andere.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Een gevangenis zonder bewaking.
Krijgen ze ook geen eten?
Eat or be Eaten... En het is idd Belleck die op de grond ligt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Een gevangenis zonder bewaking.
Krijgen ze ook geen eten?
Er is binnen in de gevangenis geen bewaking. die bewaker die Scofield afzetten zei nog: Wij gaan niet verder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een onzin, ELKE gevangenis heeft bewaking, enkel de ene gevangenis heeft een strengere bewaking dan de andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |