abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:09:03 #81
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48406177
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:30 schreef kless het volgende:

[..]

en euh, wat doe je er aan?.. .gewoon verder vervelen? (net als in de file leek me.. geen idee, want ik heb niet zo een roze papiertje en ook geen auto)

terasjes en bier enzo niet... maar als ik met vrienden zit en 1 trekt een doosje sigaren open(kaarten/ander spelletje/balkonhangen/chillen algemeen) ... dat ruikt zo lekker
Gewoon verder vervelen.. en jezelf ervan overtuigen dat je het echt niet nodig hebt...
(of zo.. dag 3 vandaag dus het kan zijn dat ik bazel)

Het ruikt overigens niet lekker. Ik heb al 2 jaar continue in m'n auto gerookt.. en nu vind ik hem gewoon stinken.. .was me nog nooit opgevallen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:27:26 #82
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_48413422
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:09 schreef avotar het volgende:

[..]

Gewoon verder vervelen.. en jezelf ervan overtuigen dat je het echt niet nodig hebt...
Gewoon verder vervelen dus,,,, *(niet roken ofzo its probleem niet)
quote:
Het ruikt overigens niet lekker. Ik heb al 2 jaar continue in m'n auto gerookt.. en nu vind ik hem gewoon stinken.. .was me nog nooit opgevallen..
rookhokken zijn minder... maar sigaren(rook) ruikt wel lekker. ( hout tabak vanille vind ik prettige geuren.)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:28:07 #83
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48413457
quote:

[..]

Moet je je kleren eens ruiken als je uitgeweest bent
Signature.
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:35:00 #84
41885 kless
pi_48413684
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Moet je je kleren eens ruiken als je uitgeweest bent
na een dag (hard) werken ruiken mn kleren ook niet bepaald fris
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:35:36 #85
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48413701
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:35 schreef kless het volgende:

[..]

na een dag (hard) werken ruiken mn kleren ook niet bepaald fris
waar werk je?
Signature.
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:47:01 #86
41885 kless
pi_48414072
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:35 schreef eer-ik het volgende:

[..]

waar werk je?
noujah werken.... dagje in de tuin aan de slag e.d.
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:53:53 #87
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48414326
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef kless het volgende:

[..]

noujah werken.... dagje in de tuin aan de slag e.d.
haha, ok
Maar die tuin van je rookt niet op je kleren neem ik aan

k vind het nog steeds knetterhard stinken, als ik mezelf ruik bij thuiskomst.
Dat vind ik eigenlijk het irritantst, dat ik het nu ruik als ik in een ruimte sta waar niet gerookt wordt.
Signature.
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:56:53 #88
41885 kless
pi_48414441
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:

[..]

haha, ok
Maar die tuin van je rookt niet op je kleren neem ik aan

k vind het nog steeds knetterhard stinken, als ik mezelf ruik bij thuiskomst.
Dat vind ik eigenlijk het irritantst, dat ik het nu ruik als ik in een ruimte sta waar niet gerookt wordt.
ik vind steden gewoon stinken als ik er vanaf dit kleine gat er weer naartoe fiets. ranzig open riool met voor met uitlaatgassen
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:01:40 #89
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48414636
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:56 schreef kless het volgende:

[..]

ik vind steden gewoon stinken als ik er vanaf dit kleine gat er weer naartoe fiets. ranzig open riool met voor met uitlaatgassen
Haha, ja.
Dat vind k ook wel.
Je moet voor de gein eens in de breestraat in Leiden gaan fietsen
Klotebussen, je ademt daar echt veeeeeeel roet in, dat moet haast wel.
Signature.
pi_48427347
One month, three weeks, four days, 7 hours, 42 minutes and 37 seconds. 1333 cigarettes not smoked, saving ¤ 244,74. Life saved: 4 days, 15 hours, 5 minutes.

Dan zou t toch makkelijk moeten zijn, en eerlijk is eerlijk: het is de afgelopen weken stúkken makkelijker dan in den beginne..

Positief: kamer ruikt fris (stond voorheen continu blauw en ik slaap er ook in), 'bespaar' geld (geef het wel 3 keer zo hard uit om mezelf te motiveren/afleiden maar toch), kan wat dieper inademen, en t is natuurlijk gezonder (maar dat is me nooit zo'n zorg geweest, ik hoef niet zo nodig 60+er te worden)
O, en het stoppen was de eerste 3 dagen (en eerste weken in iets mindere mate) zó'n enorme hel dat ik t mezelf als ik weer begin niet snel opnieuw zie doen, zeker niet als ik dan ook nog eens weet dat ik na anderhalve maand nog in de gevarenzone bungel..
Negatief: ik mis t toch wel erg, de laatste dagen weer steeds erger.. ik ben/hou nou eenmaal van t hangen/luieren en uren niks doen met een muziekje, en zonder peuk gaat me dat nog altijd een stuk ellendiger af.
- Klachten waarvan ik dacht dat ze aan t roken lagen (brakheid na late avond, terwijl ik weinig dronk, 's ochtends droge mond, continue onrust in m'n hoofd e.d.) zijn er zonder te roken net zo hard. M.a.w. ik weet (behalve voor t geld) niet zo goed waarvoor ik nou eigenlijk gestopt ben.
- Ik mis 'm'n momentjes'.. gewoon even in de verte staren met een peuk, even een korte break voor een peuk (heb al weken geen echte pauze meer gehouden op m'n werk, eten doe ik wel achter m'n computer en zou niet weten wat ik in de koffiekamer moet doen)
- ik vind t nog steeds énorm lekker ruiken bij anderen.. zelfs als aan de overkant van de straat iemand loopt te roken ruik ik t gelijk

Nou is dat geld absoluut een goed punt (al is t maar omdat ik zo'n beetje t bespaarde bedrag zo tiendubbel heb uitgegeven dat ik t de komende maanden niet eens kan veroorloven nog te roken) maar 'ik kan toch ook met andere dingen zuinig gaan doen?' en 'het zou toch wel heel veel rust geven als ik niet meer met (niet)roken bezig hoef te zijn dus kan ik beter weer beginnen'..

Pfff, zou t na 7 weken stoppen doodzonde vinden, maar merk wel dat de drang, verleiding en onrust de laatste week weer met de dag groter worden
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_48427790
quote:

[..]

Ik ruik het ook in mijn auto als ik nu instap,heb hem al schoongemaakt van binnen maar je blijft het ruiken.
De lucht is echt de stoffen hemel ingetrokken.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 april 2007 @ 18:04:57 #92
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48427881
Mvnl: vergeet niet dat je op zondagavond om 23:00 uur de deur niet meer uit hoeft om sigaretten te kopen... dat je in een restaurant tegenover iemand zit die roken smerig vindt, dat je in een vliegtuig/veld niet mag roken, dat je straks in restaurants en café's niet meer mag roken, dat je bij mensen thuis komt die niet roken, dat je in de lift staat en mensen vinden dat je stinkt omdat je net hebt gerookt etc etc.
Dat zijn nu geen dingen waar je aan denkt, maar zijn wel allemaal dingen die mij wel motiveren om gestopt te blijven.
Verder herken ik je verhaal wel. Succes.
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:09:05 #93
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_48428017
Even doorzetten Mvnl!! Niemand had je verteld natuurlijk dat het na 1,5 maand pas moeilijk wordt, maar dat duurt maar even! Ik heb 't tegen de 2 maanden ook een week of 2 heel moeilijk gehad, maar daarna wordt het weer 'te makkelijk'.
Succes!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_48428269
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:04 schreef Kreator het volgende:
Mvnl: vergeet niet dat je op zondagavond om 23:00 uur de deur niet meer uit hoeft om sigaretten te kopen... dat je in een restaurant tegenover iemand zit die roken smerig vindt, dat je in een vliegtuig/veld niet mag roken, dat je straks in restaurants en café's niet meer mag roken, dat je bij mensen thuis komt die niet roken, dat je in de lift staat en mensen vinden dat je stinkt omdat je net hebt gerookt etc etc.
Dat zijn nu geen dingen waar je aan denkt, maar zijn wel allemaal dingen die mij wel motiveren om gestopt te blijven.
Verder herken ik je verhaal wel. Succes.
thanks! (al zijn meer argumenten/steuntjes welkom want t vlees is momenteel echt zeer zwak geloof ik)
Belachelijk dat t na zo'n tijd zonder te roken (die ik best makkelijk doorkwam uiteindelijk) toch nog zo'n beproeving lijkt af-en-toe (het weer speelt me ook parten ) vooral ook weer door t idee van "ik hou dit nog best een dag vol, maar als ik over x weken nog steeds zulke zwakke momentjes heb dan geef ik er vroeg of laat toch wel een keer aan toe"
pi_48428350
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:09 schreef Lips het volgende:
Even doorzetten Mvnl!! Niemand had je verteld natuurlijk dat het na 1,5 maand pas moeilijk wordt, maar dat duurt maar even! Ik heb 't tegen de 2 maanden ook een week of 2 heel moeilijk gehad, maar daarna wordt het weer 'te makkelijk'.
Succes!
oke dat moet ik dan maar even onthouden, want op dit moment voel t echt even té verleidelijk om 'puur voor t gemak' weer een slof in huis te halen en er me de komende weken even helemaal niet meer druk over te maken
Is er echt zoiets als een 'anderhalve-maand-moment' wat deel is van t stopproces? (net als dat er na 3 weken ook even een piekje is enz...
Want momenteel heb ik echt zoiets van "ja, dan is t over 1 maand niks anders, en over 2 maanden nog niet, en de maand daarna ook niet.. etc etc.. "
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 april 2007 @ 18:22:04 #96
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48428476
Iedereen heeft van die periodes, Mvnl. Dat is normaal. Daarna gaat het weer een tijdje beter en dan weer een tijdje minder. De spiraal is echter wel omhoog.
Toen ik de vorige keer gestopt was (een jaar), merkte ik gewoon na zo'n goede periode een slechte dag/week en na zo'n week was het dan nog beter met me gesteld dan voor die slechte week. Je gaat er op den duur ook echt wel minder aan denken of over nadenken of met jezelf in discussie waarom je eigenlijk wél een roker zou moeten zijn. .
pi_48428483
Overigens wil ik absoluut ambitieuze beginnende stoppers niet de moed in de schoenen praten! Het is echt te doen, ik heb alleen nogal een flexibele ruggegraat!
  woensdag 18 april 2007 @ 01:46:38 #98
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_48445327
Ik heb weer een leuk avondje Melkweg zonder roken doorgebracht. Zonder problemen. Het is zo simpel (voor mij dan, vraag me niet waarom).
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef kless het volgende:
maar sigaren(rook) ruikt wel lekker.
Dat vind ik dus echt smerig. Tenzij ik de sigaar zelf rookte, maar anders; zum kotzen. Nu, maar ook toen ik zelf nog veel rookte vond ik dat.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 18 april 2007 @ 10:25:00 #99
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_48450866
Ik ben nu een maand of 8 gestopt en ik vind het nog steeds lekker ruiken als anderen roken.
Is dat raar??
Shuffle up and deal!!!
pi_48450951
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef mirelia het volgende:
Ik ben nu een maand of 8 gestopt en ik vind het nog steeds lekker ruiken als anderen roken.
Is dat raar??
ik ben nu 9 maanden en bijna twee weken gestopt en vooral mijn oude merk vind ik nog lekker ruiken...

vraag me af of dat nog veranderd na deze tijd...

("oude" rook vind ik trouwens wel stinken , maar een pas opgestoken sigaret dus niet)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 april 2007 @ 10:28:01 #101
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48451006
I haven't smoked for 5 months, 3 weeks and 4 days, saving 3,537.88 cigarettes and $530.68 .
Bijna een half jaar
Signature.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:59:58 #102
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48457633
Hoe krijg je eigenlijk een rooklucht uit je auto?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_48457696
je kan iets als oust of febreze halen in de supermarkt?

geen idee of je het er helemaal uit krijgt trouwens maar je kan het proberen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 april 2007 @ 13:12:49 #104
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48458251
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef DarkElf het volgende:
je kan iets als oust of febreze halen in de supermarkt?

geen idee of je het er helemaal uit krijgt trouwens maar je kan het proberen
De febreze staat inderdaad klaar om in elk geval de zittingen allemaal mee in te spuiten.
Maar ik heb inmiddles ongeveer 90000 km gereden in de auto...
Ik gok dus ongeveer 900 uur er in doorgebracht, wnat veel snelweg.

Heel voorzichtig 2 sigaretten per uur gerookt erin.
Dat is dus 2000 sigaretten (want de 2 sigaretten per uur is heel krap )

Dat is nogal wat teer dat eruit moet..
pi_48458321
je auto goed wassen van binnen, je ramen goed schoonmaken en alle harde stukken... dan de zittingen met oust of febreze doen en dan kijken of het beter is. en je dak niet vergeten, moet je daar eens aan ruiken, dat zal smerig zijn?

je kan anders altijd nog bij wasstraten informeren of ze een grondige binnenreiniging kunnen doen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 april 2007 @ 13:17:05 #106
41885 kless
pi_48458444
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:59 schreef avotar het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk een rooklucht uit je auto?
heel veel met de raampjes open rondrijden?
iGEM
pi_48467723
Pfff, t verlangende gevoel is weer groot..
vraag me overigens stiekem af of ik niet gewoon licht alcoholistische trekjes heb en gewoon hunker naar dat biertje van vanavond.. en dat ik die symptomen eerst altijd afschreef aan/onderdrukte met een peuk..
Maar misschien (hopelijk) is t gewoon een nawee van t stoppen..
  woensdag 18 april 2007 @ 16:53:26 #108
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
  woensdag 18 april 2007 @ 17:13:02 #109
41885 kless
pi_48468763
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef Mvnl het volgende:
Pfff, t verlangende gevoel is weer groot..
vraag me overigens stiekem af of ik niet gewoon licht alcoholistische trekjes heb en gewoon hunker naar dat biertje van vanavond.. en dat ik die symptomen eerst altijd afschreef aan/onderdrukte met een peuk..
Maar misschien (hopelijk) is t gewoon een nawee van t stoppen..
Gewoon iets gaan doen wat al je aandacht op eist of trance geeft.
(computer games. dansen of andere fysieke inspanning. sex. eten koken met glas drinken. dronken worden of tenminste tot een bepaald niveau kwa roes. douche.
En als het je echt te kwaad wordt.. ga es schreeuwen?
iGEM
pi_48468878
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:13 schreef kless het volgende:

[..]

Gewoon iets gaan doen wat al je aandacht op eist of trance geeft.
(computer games. dansen of andere fysieke inspanning. sex. eten koken met glas drinken. dronken worden of tenminste tot een bepaald niveau kwa roes. douche.
En als het je echt te kwaad wordt.. ga es schreeuwen?
ach echt te kwaad wordt t me niet.. hooguit dat ik op n gegeven moment denk "whatever, ik rook gewoon" (zeker zo gevaarlijk, daar niet van)..
Dronken worden lijkt me niet de optie aangezien ik me juist afvraag of ik stiekem niet ook n beetje alcohol-afhankelijk ben (en dat nu pas merk nu ik me niet achter n andere verslaving kan verstoppen)

Overigens speelt een prille doch hevige opkomende verliefdheid wellicht ook wel een rolletje in m'n gevoel van onrust
  woensdag 18 april 2007 @ 17:18:33 #111
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_48468991
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:26 schreef DarkElf het volgende:
("oude" rook vind ik trouwens wel stinken , maar een pas opgestoken sigaret dus niet)
Oude rook vond ik altijd al stinken, ook als het mijn oude rook was, als ik na een avondje borrelen beneden kwam. Ik begrijp dan ook heel goed dat sommige vrienden niet willen dat er bij ze binnen gerookt wordt, zeker niet buiten het weekend als ze de dag erna vroeg op moeten.
pi_48469162
toen ik rookte viel dat me nooit zo op
ja toen ik ging minderen, toen wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48470548
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef DarkElf het volgende:
je auto goed wassen van binnen, je ramen goed schoonmaken en alle harde stukken... dan de zittingen met oust of febreze doen en dan kijken of het beter is. en je dak niet vergeten, moet je daar eens aan ruiken, dat zal smerig zijn?

je kan anders altijd nog bij wasstraten informeren of ze een grondige binnenreiniging kunnen doen?
De hemel moet je wel heel voorzichtig mee doen,die zit fabriek af met spuitlijm gemonteerd.
Als dat een beetje nat wordt gaat dat los en dan gaat het doorhangen,krijg je nooit meer netjes.
Geld vooral bij oude auto's.
pi_48470867
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:02 schreef junkiexp het volgende:

[..]

De hemel moet je wel heel voorzichtig mee doen,die zit fabriek af met spuitlijm gemonteerd.
Als dat een beetje nat wordt gaat dat los en dan gaat het doorhangen,krijg je nooit meer netjes.
Geld vooral bij oude auto's.
ah dat wist ik niet, maar een beetje insprayen zal toch wel kunnen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48471776
hey ik stond eerder wel in de lijst, maar ik ben er weer uit
30 oktober ben ik gestopt. Meer dan een half jaar geleden alweer dus

edit: dat is bijna een half jaar geleden
Extremistisch gematigd.
  woensdag 18 april 2007 @ 18:39:28 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_48471999
Je staat er weer in P8 .
  woensdag 18 april 2007 @ 18:40:10 #117
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48472022
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef P8 het volgende:
hey ik stond eerder wel in de lijst, maar ik ben er weer uit
30 oktober ben ik gestopt. Meer dan een half jaar geleden alweer dus

edit: dat is bijna een half jaar geleden
Ik wou al zeggen, ik ben 5 maanden en 3 weken gestopt, en ik ben op de 23e gestopt
Signature.
pi_48472098
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:39 schreef schatje het volgende:
Je staat er weer in P8 .
dankje
Silkquit heeft uitgerekend dat ik al 635 euro heb bespaard. Waarom zie ik daar niks van terug op mijn rekening
Extremistisch gematigd.
pi_48503601
eigenlijk gaat het best wel goed.. en toch besluipt me steeds meer t gevoel van "vroeg of laat ga ik gewoon weer roken, ik vind t wel best, en ooo wat zal dat lekker zijn als ik dat gewoon weer elk moment van de dag mag van mezelf"
  donderdag 19 april 2007 @ 15:58:27 #120
41885 kless
pi_48503744
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:55 schreef Mvnl het volgende:
eigenlijk gaat het best wel goed.. en toch besluipt me steeds meer t gevoel van "vroeg of laat ga ik gewoon weer roken, ik vind t wel best, en ooo wat zal dat lekker zijn als ik dat gewoon weer elk moment van de dag mag van mezelf"
Had ik ook wel. maar nu is dat enkel nog als de sigaren op tafel komen met kaarten chillen of andere aardig activiteit met vrienden.
iGEM
pi_48630452
2 maanden

ging dat even makkelijk

(t is overigens nog steeds lastig, elke dag minstens een uur hevige "ik wil roken, ik wil roken!"-gevoelens, en hoewel t daarna wel weer wegzakt is er op die momenten zelf heeel weinig aan te doen, behalve op één of andere manier mezelf er van weerhouden toe te geven aan die impulsen.. t blijft gewoon frustrerend te merken dat ik kennelijk qua stop-instelling iets verkeerd doe dat ik nog steeds zo enorm psychisch verslaafd ben..
Nou moet dit topic geen 'kijk Mvnl t moeilijk hebben'-topic worden, maar ik zeur hier liever tijdelijk wat veel dan dat ik dat niet doe en in plaats daarvan gewoon maar een peuk opsteek )
pi_48630576
Vandaag precies een half jaar gestopt
pi_48638239
Zet me dr maar bij:

23 april 2007 om 14:28

2 hours, 30 minutes and 45 seconds. 2 cigarettes not smoked, saving ¤ 0,23. Life saved: 10 minutes.
  maandag 23 april 2007 @ 17:19:07 #124
16715 Mylene
*schatje*
pi_48638926
Welkom IbaneX, succes met stoppen. Je staat in de lijst.

@ Goldfish80, wat is jouw stopdatum?
pi_48640702
Werkelijk he!, ben vandaag toch even voor het eerst in 4 jaar weer op de fiets gestapt om naar mijn werk te gaan.
  maandag 23 april 2007 @ 18:15:01 #126
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_48640733
Herkenden ze je nog, na zo'n lange vakantie?
pi_48644575
'T is zwaar maar ik houd vol: 5 hours, 30 minutes and 23 seconds. 4 cigarettes not smoked, saving ¤ 0,50. Life saved: 20 minutes.

Jeej 50 cent bespaart
  maandag 23 april 2007 @ 20:23:56 #128
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_48645610
Kijk Mvnl 't moeilijk hebben

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_48647253
Three weeks, 22 hours, 1 minute and 29 seconds. 438 cigarettes not smoked, saving ¤ 87,67. Life saved: 1 day, 12 hours, 30 minutes.

Gaat de goede kant op en ik denk er nauwelijks meer aan.
Ik krijg nog wel vaak reacties van mensen die niet hadden verwacht dat ik zou kunnen stoppen.
  maandag 23 april 2007 @ 21:43:45 #130
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_48649052
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef junkiexp het volgende:
Three weeks, 22 hours, 1 minute and 29 seconds. 438 cigarettes not smoked, saving ¤ 87,67. Life saved: 1 day, 12 hours, 30 minutes.

Gaat de goede kant op en ik denk er nauwelijks meer aan.
Ik krijg nog wel vaak reacties van mensen die niet hadden verwacht dat ik zou kunnen stoppen.
Mijn broertje ontdekte 4 weken geleden dat ik gestopt ben... toen zat ik op bijna een half jaar.
Ach, we hebben ook niet echt een gezellig-samen-koffie-drinken relatie. Tis meer de desinteresse die ervoor zorgde dat hij het niet had opgemerkt.
Miauw
  Official ESF Kreviewer maandag 23 april 2007 @ 21:49:00 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48649299
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Herkenden ze je nog, na zo'n lange vakantie?
.
  Official ESF Kreviewer maandag 23 april 2007 @ 21:49:18 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48649313
Pittig. Stress, maar niet roken. 5 weken en 1 dag.
  maandag 23 april 2007 @ 22:16:44 #133
41885 kless
pi_48650392
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef Lips het volgende:

[..]

Mijn broertje ontdekte 4 weken geleden dat ik gestopt ben... toen zat ik op bijna een half jaar.
Ach, we hebben ook niet echt een gezellig-samen-koffie-drinken relatie. Tis meer de desinteresse die ervoor zorgde dat hij het niet had opgemerkt.
En jij verteld broer lief nieteens dat je gestopt bent en dus even een maand lang het emotioneel heel zwaar hebt e.d.?
Ik denk zelfs dat jou broer dan een support smsjes ofzo stuurt
iGEM
  maandag 23 april 2007 @ 22:23:02 #134
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_48650622
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef kless het volgende:

[..]

En jij verteld broer lief nieteens dat je gestopt bent en dus even een maand lang het emotioneel heel zwaar hebt e.d.?
Ik denk zelfs dat jou broer dan een support smsjes ofzo stuurt
Ik had 't 'm al minstens 4 keer verteld en hij had het zelf al een keer geconcludeerd met kerst geloof ik
Miauw
  maandag 23 april 2007 @ 22:26:49 #135
41885 kless
pi_48650764
't is dan niet zo een "ohjah jij rookt niet meer" verhaal. Dat kom ik namelijk (nog)steeds tegen in mn vrienden groepen
iGEM
  maandag 23 april 2007 @ 22:28:00 #136
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_48650809
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:26 schreef kless het volgende:
't is dan niet zo een "ohjah jij rookt niet meer" verhaal. Dat kom ik namelijk (nog)steeds tegen in mn vrienden groepen
Nee hij was echt heel verbaasd. Maar ik geloof dat het inmiddels wel tot 'm door is gedrongen
Miauw
pi_48652661
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:23 schreef Lips het volgende:
Kijk Mvnl 't moeilijk hebben

* Mvnl vindt niet zo lief, maar komt misschien ook omdat hij nog steeds niet weet wat precies betekent..

Anyhow, t laatste wat ik wil is de 'kijk mij even volhouden ondanks dat ik t wel zoooo ongelovelijk moeilijk heb"-persoon uithangen, maar ik ben gewoon af-en-toe verbaasd en 'teleurgesteld' dat het na zo'n tijd nog steeds af-en-toe letterlijk even moeilijk is als in de eerste week, en hoop hier dan maar weer fijne relativerende reacties/feedback te krijgen, al is t maar doordat ik hoor dat het niet ongebruikelijk is na 2 maanden, dat ik dus niks fout doe, en dat t uiteindelijk toch echt wel wat makkelijker wordt... (toen ik begon met stoppen had ik houvast aan de gedachte dat t ergste er na de eerste 3 weken opzat, maar had in m'n hoofd een iets te idylisch beeld van hoe de struggle daarna wel voorbij zou zijn)
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:00:23 #138
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48656456
One week, one day, 15 hours, 19 minutes and 10 seconds. 259 cigarettes not smoked, saving ¤ 48,90. Life saved: 21 hours, 35 minutes.

En eigenlijk gaat het steeds makkelijker..
pi_48663423
22 hours, 4 minutes and 48 seconds. 18 cigarettes not smoked, saving ¤ 2,02. Life saved: 1 hour, 30 minutes.
pi_48663704
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:00 schreef avotar het volgende:
One week, one day, 15 hours, 19 minutes and 10 seconds. 259 cigarettes not smoked, saving ¤ 48,90. Life saved: 21 hours, 35 minutes.

En eigenlijk gaat het steeds makkelijker..
na 3 maanden krijg je waarschijnlijk weer een moeilijk moment En na 6 maanden ook waarschijnlijk

die 3-maanden grens kostte me niet echt veel moeite, maar nu ik rond de 6 maanden gestopt, merk ik dat ik af en toe echt extreme zin heb in een sigaret
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:42:52 #141
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48663766
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef P8 het volgende:

[..]

na 3 maanden krijg je waarschijnlijk weer een moeilijk moment En na 6 maanden ook waarschijnlijk

die 3-maanden grens kostte me niet echt veel moeite, maar nu ik rond de 6 maanden gestopt, merk ik dat ik af en toe echt extreme zin heb in een sigaret
hier nog een, net nog verschrikkelijk veel trek gehad in een saffie
Signature.
pi_48664014
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:

[..]

hier nog een, net nog verschrikkelijk veel trek gehad in een saffie
maar wij zijn sterk

ik zie trouwens dat ik volgens de lijst al meer dan een half jaar gestopt ben, maar dat duurt nog 3 dagen
nouja, ik hou het stoppen toch wel vol
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:12:43 #143
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48664731
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef P8 het volgende:

[..]

ik heb het vooral tijdens mijn standaard rook momenten nog wel moeilijk.. alhowel.. ik rookte 30 peuken per dag.. dus ik had wel een hoop momenten

Als ik in de auto stap... als ik net gegeten heb... tijdens het voetbal kijken.. na de sex..

maar vooral de eerste 2 mis ik..

Maar goed. je hebt geen standaard sigaret.. elke sigaret is gewoon een sigaret. Een vieze sigaret.
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:17:55 #144
41885 kless
pi_48664893
ik euh nou wat is er nu te doen aan gierende hormonen. 100 bmp en zweten als je stil zit. wat NIET afkick gerelateerd is maar komt van euh.
5 uur slapen, verkouden zijn , oorpijn hebben, en dit klamme weer met nog een aantal andere dingen die ik nu niet tof vind ?

Whooa dikke stress pislink ontplofbaar.

deze keer kwam ik weer wat tot rust door rukken, koud afdouche, en toen vruchtensapje met wat pure chocola
(normaal is bewegen, eten als het daar tijd voor is of douche wel genoeg om de rust weer te vinden)
iGEM
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:27:22 #145
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48665235
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef kless het volgende:
ik euh nou wat is er nu te doen aan gierende hormonen. 100 bmp en zweten als je stil zit. wat NIET afkick gerelateerd is maar komt van euh.
5 uur slapen, verkouden zijn , oorpijn hebben, en dit klamme weer met nog een aantal andere dingen die ik nu niet tof vind ?

Whooa dikke stress pislink ontplofbaar.

deze keer kwam ik weer wat tot rust door rukken, koud afdouche, en toen vruchtensapje met wat pure chocola
(normaal is bewegen, eten als het daar tijd voor is of douche wel genoeg om de rust weer te vinden)
het zit alleen maar in je hoofd.

Google maar eens op afkickverschijnselen van nicotine. Het enige wat er is, is een wazig gevoel rond je maag. Maar veroorzaakt nicotine niet. Of je kijkt >> HIER << .
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:38:45 #146
41885 kless
pi_48665675
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:27 schreef avotar het volgende:

[..]

het zit alleen maar in je hoofd.

Google maar eens op afkickverschijnselen van nicotine. Het enige wat er is, is een wazig gevoel rond je maag. Maar veroorzaakt nicotine niet. Of je kijkt >> HIER << .
Het is NIET peuk gerelateed behalve dan dat ik vroeger dit soort opgefokt/pumped zijn met roken afblies.
dat doe ik niet meer en heb ik ook geen zin in.

Bewegen of douche was normaal genoeg om het af te laten zakken. Maar deze keer werdt het alleen maar erger.
(tot ik thuis na het eten ging rukken en koud afdouche)

De stoppen me roken stress en je ergeren aan geluiden of geuren is/was het niet. dit was anders leek meer op driftbui/bloodrush. al fietsend werd het erger. thuis afgestapt, douche, eten en nogsteeds zo voelen.
iGEM
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:19:33 #147
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48667342
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:50 schreef P8 het volgende:

[..]

maar wij zijn sterk

ik zie trouwens dat ik volgens de lijst al meer dan een half jaar gestopt ben, maar dat duurt nog 3 dagen
nouja, ik hou het stoppen toch wel vol
Zo verschrikkelijk sterk, ik zou nu het liefste een complete slof gauloises blauw wegstomen in een kwartiertje
Signature.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:39:49 #148
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_48670441
maar je doet het niet
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:47:34 #149
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48670747
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:39 schreef Jumparound het volgende:
maar je doet het niet
dat dan weer niet idd...
Signature.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:07:42 #150
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_48671644
Waarom ben ik uit de lijst gekickt, da's niet goed voor mijn ego!

Ik ben trouwens 17 maart gestopt.
'sup.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:10:37 #151
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48671774
I haven't smoked for 6 months, 1 day and 3 hours, saving 3,662.64 cigarettes and $549.39 .
Krijg nou wat
Ik ben al een half jaar en 1 dag gestopt
Signature.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:48:44 #152
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_48673308
lol, gefeli!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:49:55 #153
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48673357
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef Jumparound het volgende:
lol, gefeli!
Dank u
Ik dacht dat ik er nog een week vanaf zat
Signature.
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:19:51 #154
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_48676480
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef Mvnl het volgende:

[..]

* Mvnl vindt niet zo lief, maar komt misschien ook omdat hij nog steeds niet weet wat precies betekent..
De was een goedmaakkusje voor de beledigende

Miauw
pi_48676484
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:19 schreef schatje het volgende:
Welkom IbaneX, succes met stoppen. Je staat in de lijst.

@ Goldfish80, wat is jouw stopdatum?
23-10-2006
pi_48677739
lijstje is weer bijgewerkt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48683695
Om ook even een ander geluid te laten horen: vandaag ging t allemaal weer moeiteloos.. wel kleine 'ik wil n peukmomentjes' maar die waren binnen luttele secondes weggerelativeerd..

overigens fijn om te lezen dat t na 6 maanden ook nog af-en-toe lastig is máár opzich wel beter om er op voorbereid te zijn
En ach, t is opzich niet zo'n ramp, ik vind t alleen zo'n 'eng' idee omdat ik van mezelf ook op andere vlakken weet dat ik nog wel eens heeeel impulsief een (domme) beslissing kan maken, en moet t hoofd dus echt flink helder houden om mezelf voorgoed rookvrij te houden.
pi_48685054
Vrolijk op weg naar mijn 3 jaar rookvrij mijlpaal .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48708889
alweer een maand
  donderdag 26 april 2007 @ 08:41:27 #160
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_48728427
Ik kom even melden dat ik vandaag alweer een half jaar gestopt ben met roken.
Mag ik een schopje naar boven?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')