De ellende is dat ze na het weekend overal in de aanbieding zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:50 schreef kless het volgende:
ach weer een nieuwe..
En ook nogsteeds peukloos. En de chocolade eitjes laten liggen lukt ook prima.
Dat kan natuurlijk niet hequote:Op zaterdag 7 april 2007 12:28 schreef descendent1 het volgende:
Succes allen; gewenst door een FOK-ker die ooit zei:'Als de pakjes Chesterfield boven de 3 euro komen, dan stop ik..![]()
Gratzquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag alweer 5 maanden.
Geniet er maar van dan!quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dank u. Om het te vieren heb ik even 2 sixpacks Hertog Jan Karakter gekocht. En de cd Haunted van Poe.
Dat moet lukken. Er liggen 6 flesjes koud te worden en vanavond even naar Van Katoen kijken in het lokale jongerencentrum. Ik denk dat ik mij vandaag wel vermaak.quote:
Jij ook al, ik vannacht ookquote:Op maandag 9 april 2007 10:30 schreef kless het volgende:
Ik heb nu weer voor het eerst weer gedroomt da ik 1 peuk rookte . En dat vond ik nieteens erg![]()
*in de eerste 2 week droomde ik dat ook wel. naar nu weer, en ik praate het nog goed in mn droom ook *
Maar dat van mij is nog van een half jaar terugquote:
`quote:Op maandag 9 april 2007 22:14 schreef mistermaniac het volgende:
* mistermaniac wil toch echt weer een goede fiets kopen en echt eens wat een mijn conditie doen.
Iemand nog een MTB/ATB te koop
wat moet ik doen om in de lijst te komen?quote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
Netjes hoor.
Ik heb jullie omhoog geschopt in de lijst.
Verklappen op welke datum je gestopt bent is meestal genoeg.quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef mirelia het volgende:
[..]
wat moet ik doen om in de lijst te komen?
Oke nog maar een keertje danquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:59 schreef mirelia het volgende:
Ik wil er ook wel op
Verplicht gestopt op 29 aug 2006
quote:I haven't smoked for 5 months, 2 weeks and 3 days, saving 3,378.36 cigarettes and $506.75 .
Hallo waarom sta ik er niet op????quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:44 schreef Faxie het volgende:
Zet me maar weer op het lijstje![]()
eind Mei 2003, weet geen preciese datum meer... Bijna 4 jaar dus
Herkenbaar. Ik ken ook wel meer mensen die dat hebben...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:37 schreef junkiexp het volgende:
Ik wordt sinds ik gestopt met roken ben wel elke ochtend vroeg wakker,weekend of werkdag maak niet
ik wordt nu standaard voor mijn wekker wakker.
hmmz ik heb dat nu ook ik wist niet dat het daar aan kon liggen maar nu ik er over nadenk heb ik dat wel sins ik gestopt ben met rokenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:37 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb af en toe nog wel trek in een peuk,maar ik doe het gewoon niet,simpel zat.
Maar ik merk wel dat het steeds minder wordt.
Ik wordt sinds ik gestopt met roken ben wel elke ochtend vroeg wakker,weekend of werkdag maak niet
ik wordt nu standaard voor mijn wekker wakker.
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 11 april 2007 18:03 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmz ik heb dat nu ook ik wist niet dat het daar aan kon liggen maar nu ik er over nadenk heb ik dat wel sins ik gestopt ben met roken
Als dat de enige reden was om mijn bed uit te komen, zou ik toch eens bij mezelf gaan nadenken of ik niet eens iets met mijn leven zou moeten doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef ennuik het volgende:
Hier eerder het omgekeerde! Ik blijf maar in bed liggenterwijl ik er normaal gesproken zo uit sprong. En ja, ik sprong snel mijn bed uit om te roken. Nu zie ik het nut niet meer zo...
En je af vragen of het wel JOU leven is of niet enzovoordt. een fase. Tot je weer ergens in gelooft. tot de volgende dip.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als dat de enige reden was om mijn bed uit te komen, zou ik toch eens bij mezelf gaan nadenken of ik niet eens iets met mijn leven zou moeten doen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:06 schreef LENUS het volgende:
volgens mij heb ik een plaatsje bij de kwartaalstoppers verdient.Ben gestopt vanaf 1 januari en still going strong. Ben ook veel gezonder gaan leven door beter te gaan eten, veel meer te sporten en ik heb daardoor een nieuwe verslaving: hardlopen
![]()
Tjongejonge, staat er dat roken de enige reden was om uit bed te komen? Nee. Roken was een reden om snel mijn bed uit te springen, nu blijf ik liever een half uurtje liggen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als dat de enige reden was om mijn bed uit te komen, zou ik toch eens bij mezelf gaan nadenken of ik niet eens iets met mijn leven zou moeten doen.
Dat deed ik ook inderdaadquote:Op zondag 15 april 2007 10:50 schreef mirelia het volgende:
Ik was nog erger.....ik rookte zelfs in bed
Dus vroeger was het eerste wat ik deed mijn shag pakken en een peuk roken en kwam ik een half uur mijn bed niet uit
Nu ga ik mijn bed uit en hup onder de douche
Nee.quote:Op zondag 15 april 2007 11:00 schreef Riann het volgende:
sins dat jullie gestopt zijn met roken blow je dan ook niet meer voor degene die het eerst ook deden ik doe dat namelijk wel
Still goingquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
onlogisch staat er ook bij, succes met stopen
Ik heb nog 1 keer een paar hijsen gehad maar ik blow helemaal niet meer nu. Een aantal jaar geleden ben ik gestopt met roken maar niet met blowen. Het gevolg was dat ik ging blowen voor de nicotine.quote:Op zondag 15 april 2007 11:00 schreef Riann het volgende:
sins dat jullie gestopt zijn met roken blow je dan ook niet meer voor degene die het eerst ook deden ik doe dat namelijk wel
Heb je al feestjes of zo gehad. Dan merk je pas hoe moeilijk dat het is.quote:Op maandag 16 april 2007 18:10 schreef junkiexp het volgende:
Two weeks, 19 hours, 9 minutes and 36 seconds. 295 cigarettes not smoked, saving ¤ 59,19. Life saved: 1 day, 35 minutes.
En het gaat nog steeds wel makkelijk,ik heb echt het idee dat het té makkelijk gaat.
Die waren voor mij juist niet zo moeilijk. Sigaretten na het eten hebben het langste geduurd, en die in de file. Maar in de kroeg of op feestjes leek, ook bij mij, te makkelijk te gaan.quote:Op maandag 16 april 2007 18:11 schreef Riann het volgende:
[..]
Heb je al feestjes of zo gehad. Dan merk je pas hoe moeilijk dat het is.
ik mocht toch niet binnen roken (ik woon nog thuis) juist daarom is het bij mij thuis denk ik niet zo moeilijk. Op een ander is het voor mij juist moeilijker op plaatsen waar wel gerookt mag worden binnen. En idd in de file dat zijn echt rookmomenten.quote:Op maandag 16 april 2007 18:19 schreef Lips het volgende:
[..]
Die waren voor mij juist niet zo moeilijk. Sigaretten na het eten hebben het langste geduurd, en die in de file. Maar in de kroeg of op feestjes leek, ook bij mij, te makkelijk te gaan.
Ach, met te makkelijk ben ik inmiddels wel al 6,5 maand gestopt!
Ik ken hetquote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef kless het volgende:
Als ik nu op de trein of de bus sta te wachten verveel ik me... (mp3 speler/radio is niet boeiend genoeg, en d'r zijn zelden mensen om mee te praten. Vroegers rookte ik dan gewoon lekker... maar nu ja euh tja....)
en euh, wat doe je er aan?.. .gewoon verder vervelen? (net als in de file leek me.. geen idee, want ik heb niet zo een roze papiertje en ook geen auto)quote:Op maandag 16 april 2007 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken het
En dit weer werkt ook niet echt mee, terras + biertje + peukie lijkt me verschrikkelijk fijn...
Doorgaans is het gewoon verder vervelen idd.quote:Op maandag 16 april 2007 21:30 schreef kless het volgende:
[..]
en euh, wat doe je er aan?.. .gewoon verder vervelen? (net als in de file leek me.. geen idee, want ik heb niet zo een roze papiertje en ook geen auto)
terasjes en bier enzo niet... maar als ik met vrienden zit en 1 trekt een doosje sigaren open(kaarten/ander spelletje/balkonhangen/chillen algemeen) ... dat ruikt zo lekker![]()
Gewoon verder vervelen.. en jezelf ervan overtuigen dat je het echt niet nodig hebt...quote:Op maandag 16 april 2007 21:30 schreef kless het volgende:
[..]
en euh, wat doe je er aan?.. .gewoon verder vervelen? (net als in de file leek me.. geen idee, want ik heb niet zo een roze papiertje en ook geen auto)
terasjes en bier enzo niet... maar als ik met vrienden zit en 1 trekt een doosje sigaren open(kaarten/ander spelletje/balkonhangen/chillen algemeen) ... dat ruikt zo lekker![]()
Gewoon verder vervelen dus,,,, *(niet roken ofzo its probleem niet)quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:09 schreef avotar het volgende:
[..]
Gewoon verder vervelen.. en jezelf ervan overtuigen dat je het echt niet nodig hebt...
(of zo.. dag 3 vandaagdus het kan zijn dat ik bazel)
rookhokken zijn minder... maar sigaren(rook) ruikt wel lekker. ( hout tabak vanille vind ik prettige geuren.)quote:Het ruikt overigens niet lekker. Ik heb al 2 jaar continue in m'n auto gerookt.. en nu vind ik hem gewoon stinken.. .was me nog nooit opgevallen..
Moet je je kleren eens ruiken als je uitgeweest bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:09 schreef avotar het volgende:
[..]
Gewoon verder vervelen.. en jezelf ervan overtuigen dat je het echt niet nodig hebt...
Het ruikt overigens niet lekker. Ik heb al 2 jaar continue in m'n auto gerookt.. en nu vind ik hem gewoon stinken.. .was me nog nooit opgevallen..
na een dag (hard) werken ruiken mn kleren ook niet bepaald frisquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je je kleren eens ruiken als je uitgeweest bent
waar werk je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:35 schreef kless het volgende:
[..]
na een dag (hard) werken ruiken mn kleren ook niet bepaald fris
noujah werken.... dagje in de tuin aan de slag e.d.quote:
haha, okquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef kless het volgende:
[..]
noujah werken.... dagje in de tuin aan de slag e.d.
ik vind steden gewoon stinken als ik er vanaf dit kleine gat er weer naartoe fiets. ranzig open riool met voor met uitlaatgassenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Maar die tuin van je rookt niet op je kleren neem ik aan
k vind het nog steeds knetterhard stinken, als ik mezelf ruik bij thuiskomst.
Dat vind ik eigenlijk het irritantst, dat ik het nu ruik als ik in een ruimte sta waar niet gerookt wordt.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:56 schreef kless het volgende:
[..]
ik vind steden gewoon stinken als ik er vanaf dit kleine gat er weer naartoe fiets. ranzig open riool met voor met uitlaatgassen![]()
Ik ruik het ook in mijn auto als ik nu instap,heb hem al schoongemaakt van binnen maar je blijft het ruiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:09 schreef avotar het volgende:
[..]
Het ruikt overigens niet lekker. Ik heb al 2 jaar continue in m'n auto gerookt.. en nu vind ik hem gewoon stinken.. .was me nog nooit opgevallen..
thanks!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:04 schreef Kreator het volgende:
Mvnl: vergeet niet dat je op zondagavond om 23:00 uur de deur niet meer uit hoeft om sigaretten te kopen... dat je in een restaurant tegenover iemand zit die roken smerig vindt, dat je in een vliegtuig/veld niet mag roken, dat je straks in restaurants en café's niet meer mag roken, dat je bij mensen thuis komt die niet roken, dat je in de lift staat en mensen vinden dat je stinkt omdat je net hebt gerookt etc etc.
Dat zijn nu geen dingen waar je aan denkt, maar zijn wel allemaal dingen die mij wel motiveren om gestopt te blijven.
Verder herken ik je verhaal wel. Succes.
oke dat moet ik dan maar even onthouden, want op dit moment voel t echt even té verleidelijk om 'puur voor t gemak' weer een slof in huis te halen en er me de komende weken even helemaal niet meer druk over te makenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:09 schreef Lips het volgende:
Even doorzetten Mvnl!! Niemand had je verteld natuurlijk dat het na 1,5 maand pas moeilijk wordt, maar dat duurt maar even! Ik heb 't tegen de 2 maanden ook een week of 2 heel moeilijk gehad, maar daarna wordt het weer 'te makkelijk'.
Succes!
Dat vind ik dus echt smerig. Tenzij ik de sigaar zelf rookte, maar anders; zum kotzen. Nu, maar ook toen ik zelf nog veel rookte vond ik dat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef kless het volgende:
maar sigaren(rook) ruikt wel lekker.
ik ben nu 9 maanden en bijna twee weken gestopt en vooral mijn oude merk vind ik nog lekker ruiken...quote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef mirelia het volgende:
Ik ben nu een maand of 8 gestopt en ik vind het nog steeds lekker ruiken als anderen roken.
Is dat raar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |