`quote:Op maandag 9 april 2007 22:14 schreef mistermaniac het volgende:
* mistermaniac wil toch echt weer een goede fiets kopen en echt eens wat een mijn conditie doen.
Iemand nog een MTB/ATB te koop
wat moet ik doen om in de lijst te komen?quote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
Netjes hoor.
Ik heb jullie omhoog geschopt in de lijst.
Verklappen op welke datum je gestopt bent is meestal genoeg.quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef mirelia het volgende:
[..]
wat moet ik doen om in de lijst te komen?
Oke nog maar een keertje danquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:59 schreef mirelia het volgende:
Ik wil er ook wel op
Verplicht gestopt op 29 aug 2006
quote:I haven't smoked for 5 months, 2 weeks and 3 days, saving 3,378.36 cigarettes and $506.75 .
Hallo waarom sta ik er niet op????quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:44 schreef Faxie het volgende:
Zet me maar weer op het lijstje![]()
eind Mei 2003, weet geen preciese datum meer... Bijna 4 jaar dus
Herkenbaar. Ik ken ook wel meer mensen die dat hebben...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:37 schreef junkiexp het volgende:
Ik wordt sinds ik gestopt met roken ben wel elke ochtend vroeg wakker,weekend of werkdag maak niet
ik wordt nu standaard voor mijn wekker wakker.
hmmz ik heb dat nu ook ik wist niet dat het daar aan kon liggen maar nu ik er over nadenk heb ik dat wel sins ik gestopt ben met rokenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:37 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb af en toe nog wel trek in een peuk,maar ik doe het gewoon niet,simpel zat.
Maar ik merk wel dat het steeds minder wordt.
Ik wordt sinds ik gestopt met roken ben wel elke ochtend vroeg wakker,weekend of werkdag maak niet
ik wordt nu standaard voor mijn wekker wakker.
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 11 april 2007 18:03 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmz ik heb dat nu ook ik wist niet dat het daar aan kon liggen maar nu ik er over nadenk heb ik dat wel sins ik gestopt ben met roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |