Tis wel 'n goeie, maar vind wel dat Huub en Eric 't leuk op vatten door 't gewoon aan hem te vragen en er om te giechelen..quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:07 schreef Prospera het volgende:
volgt
amanda zou krijsend door het huis rennen ^_^quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tis wel 'n goeie, maar vind wel dat Huub en Eric 't leuk op vatten door 't gewoon aan hem te vragen en er om te giechelen..
Ze gaan net zo lang door todat ze het hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tis wel 'n goeie, maar vind wel dat Huub en Eric 't leuk op vatten door 't gewoon aan hem te vragen en er om te giechelen..
Yepquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:10 schreef Soho het volgende:
Hebben ze geblowt?
In Amanda d'r harenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub denkt dat hij onder Brians matras ligt.... Nee Huub zo slim is hij niet
Of Sjors en Sjimmiequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:10 schreef Dynabite het volgende:
"waar Jut en Jul de afstandsbediening zoeken" lijkt me wel een goede TT![]()
Hmmmmm, tetten!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog ff de geheime vreetvoorraad kontroleren
[afbeelding]
Whehe, het is vandaag gewassen maar dan nog brrrrrr...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In Amanda d'r haren![]()
Daar zoekt niemand![]()
Onder Jaaps matras zou logischer zijn... die rol je niet ff zijn bed uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub denkt dat hij onder Brians matras ligt.... Nee Huub zo slim is hij niet
Conclusie 2: Deborah Pannekoek geilt op een getatoeëerde ruggegraat.quote:
Hij legt een paar Tompoucen in de dubbele bodem recht...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Veel plezier er meequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Jaap ligt te rukken
Thanksquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Jaap ligt te rukken
ranzig mens........ zit je daar nou de hele dag al op te wachten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Jaap ligt te rukken
Doe ff een collect call naar Eric dan!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef Soury het volgende:
Het zit in Brina zijn kastje
Yep, hij trok speciaal een onderboek aan voor de BiBroZaLo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Jaap ligt te rukken
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
ranzig mens........ zit je daar nou de hele dag al op te wachten?
Niet weer!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, hij trok speciaal een onderboek aan voor de BiBroZaLo.
Als ikk het kon doen liefquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Doe ff een collect call naar Eric dan!
Ja dit is voor mij het hoogtepunt van de dag en misschien bereik ik me eigen hoogtepunt er ook wel meequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
ranzig mens........ zit je daar nou de hele dag al op te wachten?
Ieuwwwwquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dit is voor mij het hoogtepunt van de dag en misschien bereik ik me eigen hoogtepunt er ook wel mee![]()
![]()
Okay, dit is the bloody limit...... PIETJE!!! Doe er wat aan, ga met dat kind rellen in het Hooli-topic of duik voor mijn part de Loverscorner in maar als ze al gaat liggen soppen op Jaap komt ze wel een heleboel tekort!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dit is voor mij het hoogtepunt van de dag en misschien bereik ik me eigen hoogtepunt er ook wel mee![]()
![]()
Jij had destijds niet moeten uitleggen waar die afkorting voor stond!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
![]()
Had je destijds maar niet stiekem moeten kijken .....
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dit is the bloody limit...... PIETJE!!! Doe er wat aan, ga met dat kind rellen in het Hooli-topic of duik voor mijn part de Loverscorner in maar als ze al gaat liggen soppen op Jaap komt ze wel een heleboel tekort!!
Wat heeft die er nou weer mee te maken, Pietje is me mii poppetje en die slaapt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dit is de grens...... PIETJE!!! Doe er wat aan, ga met dat kind rellen in het Hooli-topic of duik voor mijn part de Loverscorner in maar als ze al gaat liggen soppen op Jaap komt ze wel een heleboel tekort!!
Gewoon het nummer van DGK bellen dat op de 10-site staat.quote:
lolzquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Hoor je dat Pietje?? Je bent dr poppetjequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken, Pietje is me mii poppetje en die slaapt.
Eric gaat slijmen bij brian.
Oh kut ... Akela is weer in da house ... Ga maar slapenquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoor je dat Pietje?? Je bent dr poppetje![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut ... Akela is weer in da house ... Ga maar slapen![]()
Die verzuurde muis heeft een probleem met mij maar de guts niet om dat in het hooli-topic uit te vechten dus ze probeert het maar met sneren hier...quote:
Zeg wannabe-modje. Laat mij er eens even lekker buiten. Ik snap heus wel dat je het zelf niet kan redden tegen petraa, maar da's lekker jouw probleem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dit is the bloody limit...... PIETJE!!! Doe er wat aan, ga met dat kind rellen in het Hooli-topic of duik voor mijn part de Loverscorner in maar als ze al gaat liggen soppen op Jaap komt ze wel een heleboel tekort!!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zeg wannabe-modje. Laat mij er eens even lekker buiten. Ik snap heus wel dat je het zelf niet kan redden tegen petraa, maar da's lekker jouw probleem.![]()
![]()
Ooooooow, ik dacht dat het tegen mij was!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die verzuurde muis heeft een probleem met mij maar de guts niet om dat in het hooli-topic uit te vechten dus ze probeert het maar met sneren hier...
Ze willen alle tuinmeubels binnen zetten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer een nieuw plannetje (wat weet ik niet)
Eric: is de telefoon al gegaan?
Het oude plan, alle tuinmeubelen naar de slaapkamer slepen .......quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer een nieuw plannetje (wat weet ik niet)
Eric: is de telefoon al gegaan?
Thanks.. maar met welk doel?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze willen alle tuinmeubels binnen zetten.
Pietje soms hou ik van jequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zeg wannabe-modje. Laat mij er eens even lekker buiten. Ik snap heus wel dat je het zelf niet kan redden tegen petraa, maar da's lekker jouw probleem.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric (in de slaapkamer) : "Het is hier zo warm in huis, ik stik de moord. Even alles open zetten"
Geen doel, maar wel veel lawaai ........quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks.. maar met welk doel?
Eric zet alle buitendeuren open, het is koud binnen, Huub trekt een jas aan
Het zit je nogal hoog he.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub mag blij zijn, het is te warm voor anale sex
![]()
Onmogelijk ze liggen tussen Brian en Amanda in onder de dekensquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat nou als de hondjes naar buiten ontsnappen..........
gelukkig staat er geen meters hoog hek om het perceel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat nou als de hondjes naar buiten ontsnappen..........
HIj drinkt appelsapquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub voor 16.00 aan de alcohol? Wat was die regel nou? Of is Huub er inmiddels van verlost.
Die onder stroom staan.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
gelukkig staat er geen meters hoog hek om het perceel.
Wat is er m'n jong, heeft je vriendje geen zin vannacht?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub mag blij zijn, het is te warm voor anale sex
![]()
Er wordt niet meer zo streng op gelet (terecht).quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub voor 16.00 aan de alcohol? Wat was die regel nou? Of is Huub er inmiddels van verlost.
Zeikerdsquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tuinmeubels verslepen mag ook al niet
[afbeelding]
En ze mogen ook geen tuinmeubilair verplaatsen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Eric Huubvindt het best ranzig voor die dieren, die daar tussen die 2 liggen.
Huub Eric zegt dat het niet verboden is, dat gesex tussen de dieren.
Kunnen ze geen kat bestellen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:46 schreef mazaru het volgende:
Waarom zorgen ze niet dat die hondjes gaan keffen?
Een officiele waarschuwing heeft ie al. Dus ik snap het wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:47 schreef Dynabite het volgende:
Lafaard die huub, hij kruipt voor de redactieWaar is de rebelse Huub gebleven?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef FerryB het volgende:
i need to talk
Het is eerder laf van de redactie om zo te handelen uit een machtspositie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:47 schreef Dynabite het volgende:
Lafaard die huub, hij kruipt voor de redactieWaar is de rebelse Huub gebleven?
Ze moeten gewoon zelf tegen die hondjes keffen, dan gaan ze heus wel terugkeffen hoorquote:
Ach ze liggen blauw van het lachen, is wel grappig toch.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is eerder laf van de redactie om zo te handelen uit een machtspositie.
inmiddels al 3 treden hoger ... hij durft echt hoor !!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit nog steeds op de trap te luisteren
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Alsof ze het weten, de hele avond hebben ze het niet over het spel, en op het moment dat rat staat af te luisteren gaan ze erover beginnen
Dat luistert zo lullig af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een vieze rat is het toch ...... Heb dan guts en laat je gezicht zien
[afbeelding]
Ookal gaven ze gouden informatie...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het grappige is dat Brian alle moeite doet om af te luisteren, maar Eric/Huub hebben gewoon lol en zeggen niets bruikbaars .......
van volquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef Ning het volgende:
Ruzie tijdens het ontbijt over Amanda
http://www.youtube.com/watch?v=u7u1z2rYhqs
Z'n pilletjes werken niet echt heel goed .....quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
De paranoia is dus nog aanwezig bij Brian
Hij verveelt zich.... het gaat niet over hem! Ahhhhhh dan is hij zeker nobody. Mister nobodyquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef mootie het volgende:
Gezellie, he Brian?
Geef die gast een portie paddo's. Dat gaat helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Z'n pilletjes werken niet echt heel goed .....
Oww, jij bent scherp vanavondquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ookal gaven ze gouden informatie...
Brian herkent een goed doordacht tactisch idee nog niet al trekt het midden in de nacht die zaaddeken van zijn hoofd en pist het hem recht in zijn parra-smoeltje...
ja !!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het wel zitten dat Eric rustig doorbabbelt terwijl Huub naar de trap sluipt en ineens heel hard "BOE" in het trapgat roept
zou leuk zijn maar die gasten houden totaal geen rekening met het feit dat ze afgeluisterd kunnen worden. Balen is dat....Ze moeten echt een keer gewaarschuwd worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het wel zitten dat Eric rustig doorbabbelt terwijl Huub naar de trap sluipt en ineens heel hard "BOE" in het trapgat roept
Maar ze hebben toch geen brug in de villa, waar moet hij dan vanaf springen ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geef die gast een portie paddo's. Dat gaat helemaal verkeerd
Dat wil ik!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het ze een "flikker" (sorryquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:07 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou leuk zijn maar die gasten houden totaal geen rekening met het feit dat ze afgeluisterd kunnen worden. Balen is dat....Ze moeten echt een keer gewaarschuwd worden.
Ach kom, dat weten ze dondersgoed, ze maken zich er alleen absoluut niet druk om, in tegenstelling tot BANJ die al bang zijn dat ze afgeluisterd worden als ze het neukschema van Amanda en Brian doornemen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:07 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou leuk zijn maar die gasten houden totaal geen rekening met het feit dat ze afgeluisterd kunnen worden. Balen is dat....Ze moeten echt een keer gewaarschuwd worden.
Van Jaap. Die is hoog zat.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch geen brug in de villa, waar moet hij dan vanaf springen ?
Het dak?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch geen brug in de villa, waar moet hij dan vanaf springen ?
Eerlijk gezegd, denk ik dat dus ook. Het was opvallend, dat Eric en Huub alle camerastanden nagingen, en toén ineens allerlei speltechnieken gingen ophoesten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:10 schreef snetje het volgende:
ik heb eerder het idee dat die 2 het allang verwachten dat er één loopt af te luisteren .... vandaar al die onzin![]()
Inderdaad, het moment dat Brian daar ging zitten ging het over het spel en gingen ze plotseling niet meer naar beneden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, denk ik dat dus ook. Het was opvallend, dat Eric en Huub alle camerastanden nagingen, en toén ineens allerlei speltechnieken gingen ophoesten.
Maar natuurlijk, zijn plaats in bed is nog altijd verlaten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:13 schreef Frasier het volgende:
Staat dat uitgemergelde jong nou nog steeds af te luisteren?
jij bent errugquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Of dat de reactie ff wat op het scherm heeft gezet:
Ik zie een rat...
Waar?
Daar op de trap.
Waar op de trap?
Nou daar...
Een kleine rat met klompjes, nee t is geen grap....
Heel goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Of dat de redactie ff wat op het scherm heeft gezet:
Ik zie een rat...
Waar?
Daar op de trap.
Waar op de trap?
Nou daar...
Thnxquote:
OMFG watskeburt with the swissquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Ik zie een rat...
Waar?
Daar op de trap.
Waar op de trap?
Nou daar...
Straks pakt hij dat arme hondje in plaats van Amandraak!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Rat gaat zo naar bed maar ja, er ligt al een andere rattehond op zijn plek
onderschat huub niet !! huub die elke camera al een naam kan geven !! elk geluidje van de camera's in zich opslaat en zo ook weet waar iemand is ...waar iets gebeurd ...etc....quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, denk ik dat dus ook. Het was opvallend, dat Eric en Huub alle camerastanden nagingen, en toén ineens allerlei speltechnieken gingen ophoesten.
En nu maar hopen dat de RAT het niet zelf gaat zingen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Ik zie een rat...
Waar?
Daar op de trap.
Waar op de trap?
Nou daar...
Huubgroupie!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
onderschat huub niet !! huub die elke camera al een naam kan geven !! elk geluidje van de camera's in zich opslaat en zo ook weet waar iemand is ...waar iets gebeurd ...etc....![]()
Hebben ze de AB al?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ookal gaven ze gouden informatie...
Brian herkent een goed doordacht tactisch idee nog niet al trekt het midden in de nacht die zaaddeken van zijn hoofd en pist het hem recht in zijn parra-smoeltje...
Ook Eric maakte gebaren dat er iemand beneden stond volgens mij ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
onderschat huub niet !! huub die elke camera al een naam kan geven !! elk geluidje van de camera's in zich opslaat en zo ook weet waar iemand is ...waar iets gebeurd ...etc....![]()
Hahhaha.....quote:
Hij maakt zichzelf zoals gewoonlijk 'para'.. daar hoeven de anderen niets voor te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De hele actie van de rat heeft een groot voordeel, voorlopig slaapt hij nog niet - gewoon te benieuwd wat ze nog meer zullen bespreken en uitspoken.
Ja, maar dat maakt toch goede Tv.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf zoals gewoonlijk 'para'.. daar hoeven de anderen niets voor te doen.
Toch vermakelijk! waard en gasten, so truequote:Op zaterdag 7 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf zoals gewoonlijk 'para'.. daar hoeven de anderen niets voor te doen.
Dat betwijfel ik ten zeerste...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:26 schreef patist het volgende:
nu gaat het leuk worden
in zijn onderbroek!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:27 schreef Clank het volgende:
Wat gaat Brian doen?? Stinkbommetje gooien in de gameroom?? Of de afstandbediening nog beter verstoppen?
Of in de masterbedroom ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:27 schreef Clank het volgende:
Wat gaat Brian doen?? Stinkbommetje gooien in de gameroom?? Of de afstandbediening nog beter verstoppen?
Dát zou origineel zijn...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of in de masterbedroom ?
En waarom zou je zijn moeder pakken op het feit dat haar zoon je niet aanstaat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijd om die klootzak eens goed aan te pakken, heeft iemand meer info
over zijn moeder: Netty Fintelman (adres of telefoon nummer zou welkom zijn)
Dit was haar verhuurbedrijfje: http://www.nettyscarrental.com/index2.php?page=home
Het wordt echt tijd voor een kaartenactie richting zijn thuisfront, zeker
omdat de Gouden Kooi redactie hem zeker NIET aanpakt ......![]()
![]()
Ik denk dat vele FOkkers hier samen een statement kunnen maken.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was haar verhuurbedrijfje: http://www.nettyscarrental.com/index2.php?page=home
![]()
Echtwelquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:30 schreef STAP01 het volgende:
Of hij zet de airco op 40 graden. Lachuh man
Julliequote:Op zaterdag 7 april 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echtwel![]()
Had je jullie moeten zien lachen als huub dit bedacht had
OMFG je bent je pillen vergetenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Goeie vraag, Netty heeft zich zelf in het spel gemengd door leugens tequote:Op zaterdag 7 april 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En waarom zou je zijn moeder pakken op het feit dat haar zoon je niet aanstaat?
Ik dacht dat je een enge huubgroupie was, zoniet, sorry manquote:
Truth is in the mind of the observer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goeie vraag, Netty heeft zich zelf in het spel gemengd door leugens te
verspreiden, en het is een van de manieren om dat moeders-kindje eens aan te pakken.
ik denk dat velen dit met mij eens zijn ....... het ontbreekt tot nu toe aan gerichte acties.
Zijn moeder heeft ervoor gekozen om deel uit te gaan maken van dit spel door met
spel-informatie te komen naar haar zoon, nou dat zal ze eens moeten bezuren ...
Zie nou zelf niet in dat je een beetje zielig bezig bentquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goeie vraag, Netty heeft zich zelf in het spel gemengd door leugens te
verspreiden, en het is een van de manieren om dat moeders-kindje eens aan te pakken.
ik denk dat velen dit met mij eens zijn ....... het ontbreekt tot nu toe aan gerichte acties.
Zijn moeder heeft ervoor gekozen om deel uit te gaan maken van dit spel door met
spel-informatie te komen naar haar zoon, nou dat zal ze eens moeten bezuren ...
staat nergens dat hij zijn mams wil naaien ... is puur info verzamelen wat al op het net staat !!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En waarom zou je zijn moeder pakken op het feit dat haar zoon je niet aanstaat?
Anders verlullen ze misschien weer op een of andere manier waar hij hem verstoptquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:31 schreef STAP01 het volgende:
Waarom mogen we niets zien en horen van de redaktie?!
Lees zijn reactie op mijn post eens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:37 schreef snetje het volgende:
[..]
staat nergens dat hij zijn mams wil naaien ... is puur info verzamelen wat al op het net staat !!
en aangezien dit over info van brian gaat mag het van mij ja !! moeder netty is ook niet de heilige maria in dit alles .....
Om een telefoonnummer en een adres vragen met zo'n text eronder is iig suggestief genoeg...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:37 schreef snetje het volgende:
[..]
staat nergens dat hij zijn mams wil naaien ... is puur info verzamelen wat al op het net staat !!
en aangezien dit over info van brian gaat mag het van mij ja !! moeder netty is ook niet de heilige maria in dit alles .....
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:37 schreef snetje het volgende:
quote:nou dat zal ze eens moeten bezuren
wat denk je van telefoongids.nl en woonplaats almere inkloppen....!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Je zou je huiswerk een beter moeten gaan doen MAN! Ik ben nl. een vrouw!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een enge huubgroupie was, zoniet, sorry man
Als Brian letterlijk uit jou strot komt zetten heb ik werkelijk afgrijselijk veel medelijden met je.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je zou je huiswerk een beter moeten gaan doen MAN! Ik ben nl. een vrouw!
Ik ben niemands' groupie! Ik heb wel mijn voorkeur. Dit is puur gebaseerd op de personen Huub, Brain, Eric, Natasia, Amanda, Sylvia en Jaap. Dat Brain mijn STROT letterlijk en figuurlijk uitkomt heeft hij geheel en alleen aan zichzelf te danken!
nee juist niet !! ik zou willen dat meerdere moeders dat roze brilletje eens afzetten!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truth is in the mind of the observer.
Je kunt haar een hoop kwalijk nemen, maar een moeder kwalijk nemen dat ze haar eigen kind door een roze brilletje ziet gaat wel heel ver...
Dank je Ian nick maar dat hoeft niet hoor! Ik kan wel tegen een stootje en ik heb manieren gevonden om me af te sluiten van zijn uitspraken en daden....quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Brian letterlijk uit jou strot komt zetten heb ik werkelijk afgrijselijk veel medelijden met je.
Maar het wel dragen van een roze bril rechtvaardigt treiter-acties naar een moeder??quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:41 schreef snetje het volgende:
[..]
nee juist niet !! ik zou willen dat meerdere moeders dat roze brilletje eens afzetten!!
ik heb hem nog nooit op willen hebben ! en ze zijn me er nu nog dankbaar voor![]()
Die wou ik inkoppenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Brian letterlijk uit jou strot komt zetten heb ik werkelijk afgrijselijk veel medelijden met je.
kon de grap wel waarderen, vind het nog lachwekkender om te zienquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echtwel![]()
Had je jullie moeten zien lachen als huub dit bedacht had
Op jouw leeftijd gaat het allemaal niet zo snel meer hè.... De bal is alweer aan de andere kant van t veldquote:
Goed zo!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dank je Ian nick maar dat hoeft niet hoor! Ik kan wel tegen een stootje en ik heb manieren gevonden om me af te sluiten van zijn uitspraken en daden....![]()
![]()
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dank je Ian nick maar dat hoeft niet hoor! Ik kan wel tegen een stootje en ik heb manieren gevonden om me af te sluiten van zijn uitspraken en daden....![]()
![]()
Hoe heeft hij zichzelf ermee dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:46 schreef miesy het volgende:
[..]
kon de grap wel waarderen, vind het nog lachwekkender om te zien
hoe brian er nu vooral zichzelf ermee heeft.
![]()
Ik ben een 'stuk' jonger dan jij, dus ff dimmen is wel op zijn plaatsquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd gaat het allemaal niet zo snel meer hè.... De bal is alweer aan de andere kant van t veld![]()
Voor jou hoop ik hetzelfde! Ik twijfel bij deze dan ook niet aan jouw intelligentie. Of je moet me teleurstellen...quote:
ik ook.... MUTE... die gast kan ik af en toe ook niet aanhoren... zo irritant bewerkstelligend!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
Welcome to the club!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:51 schreef patist het volgende:
[..]
ik ook.... MUTE... die gast kan ik af en toe ook niet aanhoren... zo irritant bewerkstelligend!
lieve schat ... ik heb het ff over real life ! geen dingen door elkaar gaan halen nu ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het wel dragen van een roze bril rechtvaardigt treiter-acties naar een moeder??
Sorry hoor, maar dan vergeet iemand toch heel erg waar hij naar zit te kijken: This is TV man
Die 4 dagen stellen ook echt wat voor op 40 jaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een 'stuk' jonger dan jij, dus ff dimmen is wel op zijn plaats
Jij snapt er geen fuck van volgens mij...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:53 schreef snetje het volgende:
[..]
lieve schat ... ik heb het ff over real life ! geen dingen door elkaar gaan halen nu ....
er wordt hier nu info naar boven gegooid van een moeder van een bewoner daaro
hij neemt dit risico door deel te nemen aan dt programma ...hij kiest er voor !!
Beste fucking post ooit...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:54 schreef patist het volgende:
ta tututu ta ta bob ta taaa bob bob taaa
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 4 dagen stellen ook echt wat voor op 40 jaar![]()
kan me niet voorstellen dat hij de piano muziek die nu door zijn slaapkamer galmtquote:
Idd hij kiest er voor.... je kunt bij zo'n keuze toch niet bedenken dat er idioten zijn die het verschil tussen TV en de echte wereld niet meer zien en vervolgens je moeder willen gaan treiteren?!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:53 schreef snetje het volgende:
[..]
lieve schat ... ik heb het ff over real life ! geen dingen door elkaar gaan halen nu ....
hij neemt dit risico door deel te nemen aan dt programma ...hij kiest er voor !!
nee maar er is altijd wel iemand die zo gek is die een adres achterhaald en er nog wat mee gaat doen ook... er zit wel een kern van waarheid inquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij snapt er geen fuck van volgens mij...
Niet onvriendelijk bedoelt overigens.
Dat was iig ontopic!quote:
Welke gastquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:51 schreef patist het volgende:
[..]
ik ook.... MUTE... die gast kan ik af en toe ook niet aanhoren... zo irritant bewerkstelligend!
Dan kan je nagaan als je de stream vanuit de gameroom gaat bewerkstelligen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:59 schreef patist het volgende:
jezus als ik op de stream bij brian ga kijken galmt die muziek KEIHARD door die kamer volgens mij
Meid, kom je nou echt voor het eerst in 300 COSsen langs om dat te melden .......quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die flikker wil het liefst de pik van Huub in zijn bek......viezerik, daarom is hij 'goede' vriendjes...
dan wordt ik helemaal para brodder!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan kan je nagaan als je de stream vanuit de gameroom gaat bewerkstelligen!![]()
![]()
NOU!! Gezellig!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meid, kom je nou echt voor het eerst in 300 COSsen langs om dat te melden .......
Ow sorry wacht wacht...ik hoor natuurlijk te zeggen: IK WALG VAN DIE BRIAN, IK KRIJG AL ZELFMOORDNEIGINGEN ALS IK HEM IN BEELD ZIE, WAAROM DGK WAAROM ZETTEN JULLIE HEM ZO LANG IN BEELD?!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meid, kom je nou echt voor het eerst in 300 COSsen langs om dat te melden .......
jij was toch net unbanned?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die flikker wil het liefst de pik van Huub in zijn bek......viezerik, daarom is hij 'goede' vriendjes...
hou je perverse fantasien even lekker voor jezelf,quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dus? Ik geef me mening over de streamsquote:
Het probleem is juist het real life gebeurenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:53 schreef snetje het volgende:
[..]
hij neemt dit risico door deel te nemen aan dit programma ...hij kiest er voor !!
Hij denkt waarschijnlijk dat slapende mensen er wel eens wakker van zouden kunnen liggen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Denkt die kaboutaaa nou echt dat dit indruk maakt op slapende mensen?
Denk jij nou echt dat je indruk maakt op iemand?quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hmmmmmmm ik zou dat toch in andere bewoordingen doen. Maar ieder zn plezier hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus? Ik geef me mening over de streams![]()
Jij wel he! Grapjasje!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jij wel dan?quote:
HAHAHAHAH JIJ BENT MORGEN WEER GEBANNED!!! HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus? Ik geef me mening over de streams![]()
jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wel dan?
En zo ja, ook in je slaap
Lees jij de regels van het forum even door...de rollen zouden weleens omgedraaid kunnen wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:04 schreef patist het volgende:
[..]
HAHAHAHAH JIJ BENT MORGEN WEER GEBANNED!!! HAHAHAHAHA
Dát lijkt me wederom zeer sterkquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:04 schreef patist het volgende:
[..]
HAHAHAHAH JIJ BENT MORGEN WEER GEBANNED!!! HAHAHAHAHA
Hebben mijn ouders mij altijd voorgelogen danquote:
Aan je reactie-snelheid te zien wel, en niet zo'n klein beetje ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben mijn ouders mij altijd voorgelogen dan
zit je velletje een beetje strak? ^_^quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tja, accepteer het nu maar. Tis niet anders...Sorrie!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar bed gaanquote:
Zo snel al de modjes op je dak ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De telefooon....
Nou Kennet! Zo kennet wel weer he!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En helaas daar gaat de 'goed' gelukte grap....van ericje en huubje
Alsof een missende AB nodig hebben als aanleiding om ze wakker te houdenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:55 schreef miesy het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat hij de piano muziek die nu door zijn slaapkamer galmt
een plezier vind om naar te luisteren. jij?
aan al het goede komt een einde..quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En helaas daar gaat de 'goed' gelukte grap....van ericje en huubje
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof een missende AB nodig hebben als aanleiding om ze wakker te houden![]()
Maandag moeten ze gewoon weer om half 3 naar bed, in de hete kamer
Overigens slaapt Brian nu heerlijk
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo snel al de modjes op je dak ?
'goede' jaquote:
uhuh!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof een missende AB nodig hebben als aanleiding om ze wakker te houden![]()
Maandag moeten ze gewoon weer om half 3 naar bed, in de hete kamer
Overigens slaapt Brian nu heerlijk
als meneer zich een beetje in alles had verdiept ...en dat heeft hij!! zoals ik vanavond van hem vernam.. hij wist namelijk het hele BB discriminatie verhaal van een BB in het buitenland uit te leggen aan amanda qua bepaalde uitspraken ..die haar haar nek nog eens zou kunnen kosten ... dus wat nou moeder treiterenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd hij kiest er voor.... je kunt bij zo'n keuze toch niet bedenken dat er idioten zijn die het verschil tussen TV en de echte wereld niet meer zien en vervolgens je moeder willen gaan treiteren?!
Volgens mij heeft dat even andere oorzakenquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan je reactie-snelheid te zien wel, en niet zo'n klein beetje ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |