Oww, jij bent scherp vanavondquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ookal gaven ze gouden informatie...
Brian herkent een goed doordacht tactisch idee nog niet al trekt het midden in de nacht die zaaddeken van zijn hoofd en pist het hem recht in zijn parra-smoeltje...
ja !!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het wel zitten dat Eric rustig doorbabbelt terwijl Huub naar de trap sluipt en ineens heel hard "BOE" in het trapgat roept
zou leuk zijn maar die gasten houden totaal geen rekening met het feit dat ze afgeluisterd kunnen worden. Balen is dat....Ze moeten echt een keer gewaarschuwd worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het wel zitten dat Eric rustig doorbabbelt terwijl Huub naar de trap sluipt en ineens heel hard "BOE" in het trapgat roept
Maar ze hebben toch geen brug in de villa, waar moet hij dan vanaf springen ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geef die gast een portie paddo's. Dat gaat helemaal verkeerd
Dat wil ik!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het ze een "flikker" (sorryquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:07 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou leuk zijn maar die gasten houden totaal geen rekening met het feit dat ze afgeluisterd kunnen worden. Balen is dat....Ze moeten echt een keer gewaarschuwd worden.
Ach kom, dat weten ze dondersgoed, ze maken zich er alleen absoluut niet druk om, in tegenstelling tot BANJ die al bang zijn dat ze afgeluisterd worden als ze het neukschema van Amanda en Brian doornemen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:07 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou leuk zijn maar die gasten houden totaal geen rekening met het feit dat ze afgeluisterd kunnen worden. Balen is dat....Ze moeten echt een keer gewaarschuwd worden.
Van Jaap. Die is hoog zat.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch geen brug in de villa, waar moet hij dan vanaf springen ?
Het dak?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch geen brug in de villa, waar moet hij dan vanaf springen ?
Eerlijk gezegd, denk ik dat dus ook. Het was opvallend, dat Eric en Huub alle camerastanden nagingen, en toén ineens allerlei speltechnieken gingen ophoesten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:10 schreef snetje het volgende:
ik heb eerder het idee dat die 2 het allang verwachten dat er één loopt af te luisteren .... vandaar al die onzin![]()
Inderdaad, het moment dat Brian daar ging zitten ging het over het spel en gingen ze plotseling niet meer naar beneden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, denk ik dat dus ook. Het was opvallend, dat Eric en Huub alle camerastanden nagingen, en toén ineens allerlei speltechnieken gingen ophoesten.
Maar natuurlijk, zijn plaats in bed is nog altijd verlaten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:13 schreef Frasier het volgende:
Staat dat uitgemergelde jong nou nog steeds af te luisteren?
jij bent errugquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Of dat de reactie ff wat op het scherm heeft gezet:
Ik zie een rat...
Waar?
Daar op de trap.
Waar op de trap?
Nou daar...
Een kleine rat met klompjes, nee t is geen grap....
Heel goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Of dat de redactie ff wat op het scherm heeft gezet:
Ik zie een rat...
Waar?
Daar op de trap.
Waar op de trap?
Nou daar...
Thnxquote:
OMFG watskeburt with the swissquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Ik zie een rat...
Waar?
Daar op de trap.
Waar op de trap?
Nou daar...
Straks pakt hij dat arme hondje in plaats van Amandraak!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Rat gaat zo naar bed maar ja, er ligt al een andere rattehond op zijn plek
onderschat huub niet !! huub die elke camera al een naam kan geven !! elk geluidje van de camera's in zich opslaat en zo ook weet waar iemand is ...waar iets gebeurd ...etc....quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, denk ik dat dus ook. Het was opvallend, dat Eric en Huub alle camerastanden nagingen, en toén ineens allerlei speltechnieken gingen ophoesten.
En nu maar hopen dat de RAT het niet zelf gaat zingen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Ik zie een rat...
Waar?
Daar op de trap.
Waar op de trap?
Nou daar...
Huubgroupie!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
onderschat huub niet !! huub die elke camera al een naam kan geven !! elk geluidje van de camera's in zich opslaat en zo ook weet waar iemand is ...waar iets gebeurd ...etc....![]()
Hebben ze de AB al?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ookal gaven ze gouden informatie...
Brian herkent een goed doordacht tactisch idee nog niet al trekt het midden in de nacht die zaaddeken van zijn hoofd en pist het hem recht in zijn parra-smoeltje...
Ook Eric maakte gebaren dat er iemand beneden stond volgens mij ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
onderschat huub niet !! huub die elke camera al een naam kan geven !! elk geluidje van de camera's in zich opslaat en zo ook weet waar iemand is ...waar iets gebeurd ...etc....![]()
Hahhaha.....quote:
Hij maakt zichzelf zoals gewoonlijk 'para'.. daar hoeven de anderen niets voor te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De hele actie van de rat heeft een groot voordeel, voorlopig slaapt hij nog niet - gewoon te benieuwd wat ze nog meer zullen bespreken en uitspoken.
Ja, maar dat maakt toch goede Tv.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf zoals gewoonlijk 'para'.. daar hoeven de anderen niets voor te doen.
Toch vermakelijk! waard en gasten, so truequote:Op zaterdag 7 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf zoals gewoonlijk 'para'.. daar hoeven de anderen niets voor te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |