Zeg wannabe-modje. Laat mij er eens even lekker buiten. Ik snap heus wel dat je het zelf niet kan redden tegen petraa, maar da's lekker jouw probleem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dit is the bloody limit...... PIETJE!!! Doe er wat aan, ga met dat kind rellen in het Hooli-topic of duik voor mijn part de Loverscorner in maar als ze al gaat liggen soppen op Jaap komt ze wel een heleboel tekort!!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zeg wannabe-modje. Laat mij er eens even lekker buiten. Ik snap heus wel dat je het zelf niet kan redden tegen petraa, maar da's lekker jouw probleem.![]()
![]()
Ooooooow, ik dacht dat het tegen mij was!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die verzuurde muis heeft een probleem met mij maar de guts niet om dat in het hooli-topic uit te vechten dus ze probeert het maar met sneren hier...
Ze willen alle tuinmeubels binnen zetten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer een nieuw plannetje (wat weet ik niet)
Eric: is de telefoon al gegaan?
Het oude plan, alle tuinmeubelen naar de slaapkamer slepen .......quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer een nieuw plannetje (wat weet ik niet)
Eric: is de telefoon al gegaan?
Thanks.. maar met welk doel?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze willen alle tuinmeubels binnen zetten.
Pietje soms hou ik van jequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zeg wannabe-modje. Laat mij er eens even lekker buiten. Ik snap heus wel dat je het zelf niet kan redden tegen petraa, maar da's lekker jouw probleem.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric (in de slaapkamer) : "Het is hier zo warm in huis, ik stik de moord. Even alles open zetten"
Geen doel, maar wel veel lawaai ........quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks.. maar met welk doel?
Eric zet alle buitendeuren open, het is koud binnen, Huub trekt een jas aan
Het zit je nogal hoog he.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub mag blij zijn, het is te warm voor anale sex
![]()
Onmogelijk ze liggen tussen Brian en Amanda in onder de dekensquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat nou als de hondjes naar buiten ontsnappen..........
gelukkig staat er geen meters hoog hek om het perceel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat nou als de hondjes naar buiten ontsnappen..........
HIj drinkt appelsapquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub voor 16.00 aan de alcohol? Wat was die regel nou? Of is Huub er inmiddels van verlost.
Die onder stroom staan.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
gelukkig staat er geen meters hoog hek om het perceel.
Wat is er m'n jong, heeft je vriendje geen zin vannacht?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub mag blij zijn, het is te warm voor anale sex
![]()
Er wordt niet meer zo streng op gelet (terecht).quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub voor 16.00 aan de alcohol? Wat was die regel nou? Of is Huub er inmiddels van verlost.
Zeikerdsquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tuinmeubels verslepen mag ook al niet
[afbeelding]
En ze mogen ook geen tuinmeubilair verplaatsen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Eric Huubvindt het best ranzig voor die dieren, die daar tussen die 2 liggen.
Huub Eric zegt dat het niet verboden is, dat gesex tussen de dieren.
Kunnen ze geen kat bestellen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:46 schreef mazaru het volgende:
Waarom zorgen ze niet dat die hondjes gaan keffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |