Tis wel 'n goeie, maar vind wel dat Huub en Eric 't leuk op vatten door 't gewoon aan hem te vragen en er om te giechelen..quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:07 schreef Prospera het volgende:
volgt
amanda zou krijsend door het huis rennen ^_^quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tis wel 'n goeie, maar vind wel dat Huub en Eric 't leuk op vatten door 't gewoon aan hem te vragen en er om te giechelen..
Ze gaan net zo lang door todat ze het hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tis wel 'n goeie, maar vind wel dat Huub en Eric 't leuk op vatten door 't gewoon aan hem te vragen en er om te giechelen..
Yepquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:10 schreef Soho het volgende:
Hebben ze geblowt?
In Amanda d'r harenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub denkt dat hij onder Brians matras ligt.... Nee Huub zo slim is hij niet
Of Sjors en Sjimmiequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:10 schreef Dynabite het volgende:
"waar Jut en Jul de afstandsbediening zoeken" lijkt me wel een goede TT![]()
Hmmmmm, tetten!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog ff de geheime vreetvoorraad kontroleren
[afbeelding]
Whehe, het is vandaag gewassen maar dan nog brrrrrr...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In Amanda d'r haren![]()
Daar zoekt niemand![]()
Onder Jaaps matras zou logischer zijn... die rol je niet ff zijn bed uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub denkt dat hij onder Brians matras ligt.... Nee Huub zo slim is hij niet
Conclusie 2: Deborah Pannekoek geilt op een getatoeëerde ruggegraat.quote:
Hij legt een paar Tompoucen in de dubbele bodem recht...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Veel plezier er meequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Jaap ligt te rukken
Thanksquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Jaap ligt te rukken
ranzig mens........ zit je daar nou de hele dag al op te wachten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Jaap ligt te rukken
Doe ff een collect call naar Eric dan!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef Soury het volgende:
Het zit in Brina zijn kastje
Yep, hij trok speciaal een onderboek aan voor de BiBroZaLo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Jaap ligt te rukken
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
ranzig mens........ zit je daar nou de hele dag al op te wachten?
Niet weer!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, hij trok speciaal een onderboek aan voor de BiBroZaLo.
Als ikk het kon doen liefquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Doe ff een collect call naar Eric dan!
Ja dit is voor mij het hoogtepunt van de dag en misschien bereik ik me eigen hoogtepunt er ook wel meequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
ranzig mens........ zit je daar nou de hele dag al op te wachten?
Ieuwwwwquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dit is voor mij het hoogtepunt van de dag en misschien bereik ik me eigen hoogtepunt er ook wel mee![]()
![]()
Okay, dit is the bloody limit...... PIETJE!!! Doe er wat aan, ga met dat kind rellen in het Hooli-topic of duik voor mijn part de Loverscorner in maar als ze al gaat liggen soppen op Jaap komt ze wel een heleboel tekort!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dit is voor mij het hoogtepunt van de dag en misschien bereik ik me eigen hoogtepunt er ook wel mee![]()
![]()
Jij had destijds niet moeten uitleggen waar die afkorting voor stond!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
![]()
Had je destijds maar niet stiekem moeten kijken .....
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dit is the bloody limit...... PIETJE!!! Doe er wat aan, ga met dat kind rellen in het Hooli-topic of duik voor mijn part de Loverscorner in maar als ze al gaat liggen soppen op Jaap komt ze wel een heleboel tekort!!
Wat heeft die er nou weer mee te maken, Pietje is me mii poppetje en die slaapt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dit is de grens...... PIETJE!!! Doe er wat aan, ga met dat kind rellen in het Hooli-topic of duik voor mijn part de Loverscorner in maar als ze al gaat liggen soppen op Jaap komt ze wel een heleboel tekort!!
Gewoon het nummer van DGK bellen dat op de 10-site staat.quote:
lolzquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Hoor je dat Pietje?? Je bent dr poppetjequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken, Pietje is me mii poppetje en die slaapt.
Eric gaat slijmen bij brian.
Oh kut ... Akela is weer in da house ... Ga maar slapenquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoor je dat Pietje?? Je bent dr poppetje![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut ... Akela is weer in da house ... Ga maar slapen![]()
Die verzuurde muis heeft een probleem met mij maar de guts niet om dat in het hooli-topic uit te vechten dus ze probeert het maar met sneren hier...quote:
Zeg wannabe-modje. Laat mij er eens even lekker buiten. Ik snap heus wel dat je het zelf niet kan redden tegen petraa, maar da's lekker jouw probleem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dit is the bloody limit...... PIETJE!!! Doe er wat aan, ga met dat kind rellen in het Hooli-topic of duik voor mijn part de Loverscorner in maar als ze al gaat liggen soppen op Jaap komt ze wel een heleboel tekort!!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zeg wannabe-modje. Laat mij er eens even lekker buiten. Ik snap heus wel dat je het zelf niet kan redden tegen petraa, maar da's lekker jouw probleem.![]()
![]()
Ooooooow, ik dacht dat het tegen mij was!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die verzuurde muis heeft een probleem met mij maar de guts niet om dat in het hooli-topic uit te vechten dus ze probeert het maar met sneren hier...
Ze willen alle tuinmeubels binnen zetten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer een nieuw plannetje (wat weet ik niet)
Eric: is de telefoon al gegaan?
Het oude plan, alle tuinmeubelen naar de slaapkamer slepen .......quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer een nieuw plannetje (wat weet ik niet)
Eric: is de telefoon al gegaan?
Thanks.. maar met welk doel?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze willen alle tuinmeubels binnen zetten.
Pietje soms hou ik van jequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zeg wannabe-modje. Laat mij er eens even lekker buiten. Ik snap heus wel dat je het zelf niet kan redden tegen petraa, maar da's lekker jouw probleem.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric (in de slaapkamer) : "Het is hier zo warm in huis, ik stik de moord. Even alles open zetten"
Geen doel, maar wel veel lawaai ........quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks.. maar met welk doel?
Eric zet alle buitendeuren open, het is koud binnen, Huub trekt een jas aan
Het zit je nogal hoog he.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub mag blij zijn, het is te warm voor anale sex
![]()
Onmogelijk ze liggen tussen Brian en Amanda in onder de dekensquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat nou als de hondjes naar buiten ontsnappen..........
gelukkig staat er geen meters hoog hek om het perceel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat nou als de hondjes naar buiten ontsnappen..........
HIj drinkt appelsapquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub voor 16.00 aan de alcohol? Wat was die regel nou? Of is Huub er inmiddels van verlost.
Die onder stroom staan.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
gelukkig staat er geen meters hoog hek om het perceel.
Wat is er m'n jong, heeft je vriendje geen zin vannacht?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub mag blij zijn, het is te warm voor anale sex
![]()
Er wordt niet meer zo streng op gelet (terecht).quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub voor 16.00 aan de alcohol? Wat was die regel nou? Of is Huub er inmiddels van verlost.
Zeikerdsquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tuinmeubels verslepen mag ook al niet
[afbeelding]
En ze mogen ook geen tuinmeubilair verplaatsen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Eric Huubvindt het best ranzig voor die dieren, die daar tussen die 2 liggen.
Huub Eric zegt dat het niet verboden is, dat gesex tussen de dieren.
Kunnen ze geen kat bestellen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:46 schreef mazaru het volgende:
Waarom zorgen ze niet dat die hondjes gaan keffen?
Een officiele waarschuwing heeft ie al. Dus ik snap het wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:47 schreef Dynabite het volgende:
Lafaard die huub, hij kruipt voor de redactieWaar is de rebelse Huub gebleven?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef FerryB het volgende:
i need to talk
Het is eerder laf van de redactie om zo te handelen uit een machtspositie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:47 schreef Dynabite het volgende:
Lafaard die huub, hij kruipt voor de redactieWaar is de rebelse Huub gebleven?
Ze moeten gewoon zelf tegen die hondjes keffen, dan gaan ze heus wel terugkeffen hoorquote:
Ach ze liggen blauw van het lachen, is wel grappig toch.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is eerder laf van de redactie om zo te handelen uit een machtspositie.
inmiddels al 3 treden hoger ... hij durft echt hoor !!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit nog steeds op de trap te luisteren
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Alsof ze het weten, de hele avond hebben ze het niet over het spel, en op het moment dat rat staat af te luisteren gaan ze erover beginnen
Dat luistert zo lullig af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een vieze rat is het toch ...... Heb dan guts en laat je gezicht zien
[afbeelding]
Ookal gaven ze gouden informatie...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het grappige is dat Brian alle moeite doet om af te luisteren, maar Eric/Huub hebben gewoon lol en zeggen niets bruikbaars .......
van volquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef Ning het volgende:
Ruzie tijdens het ontbijt over Amanda
http://www.youtube.com/watch?v=u7u1z2rYhqs
Z'n pilletjes werken niet echt heel goed .....quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
De paranoia is dus nog aanwezig bij Brian
Hij verveelt zich.... het gaat niet over hem! Ahhhhhh dan is hij zeker nobody. Mister nobodyquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef mootie het volgende:
Gezellie, he Brian?
Geef die gast een portie paddo's. Dat gaat helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Z'n pilletjes werken niet echt heel goed .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |