Playboy Mansion heeft toch echt veel te veel klasse voor Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef StephanL het volgende:
Vind het met Amanda net de Playboy Mansion ofzo
Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Playboy Mansion heeft toch echt veel te veel klasse voor Amanda.
De Candy Schuur is meer haar niveau.
Nee, ze heft er nog niet onder gestaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:46 schreef SIRA het volgende:
heeft Amanda nou onder de douche gestaan ? heb ik dat dan gemist ?
Waar ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:44 schreef SIRA het volgende:
noooouuu, mijn eerste OP...
Ja, of De Flauwe Zooi.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef neehe het volgende:
Ze kunnen De gouden kooi beter De ranzige villa noemen.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef rebellious_angel het volgende:
ik ga hem aanpassen, was ook mijn allereerste OP
Je weet dat je nu in COS zit?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
SC (slowchat)-topic: [SC # 27] Waar we SlowChatten...
Dit moet nummer 28 zijn![]()
[SC # 28] Met weer Schnitzel op het menu!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:54 schreef rebellious_angel het volgende:
j.aap en ratjeB lullen over het roken van van Huub in de slaapkamer en willen blijkbaar dat hij gepakt wordt. Zouden ze ongerust zijn over hun touwhaarsnolletje.
Huub heeft na 12 uur gedronken, maar Amanda heeft na 12 uur gezopen, a's wel een subtiel verschilletje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:55 schreef blomst het volgende:
Jaap denkt dat huub twee regels heeft overtreden
1 sigaret roken op de slaapkamer.
2. Huub heeft na 12.00uur vanacht gedronken en dat mag pas na 4 uur smiddags volgens Jaap.
Ja Jaap je moet toch wel ver zoeken.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet dat je nu in COS zit?
![]()
Oh wacht. Die kop koffie kan ik beter zelf nemen...![]()
Ze drinken allemaal gewoon na 12 uur 's nachts. Dus ze zijn allemaal de lul dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef jacqjacq het volgende:
huub heeft iets bedacht;
hij wil alle leden van de groep vragen of ze achter de uitspraken van amanda staan of dat ze het verwerpen.
natuurlijk zal iedereen beamen dat ze niet achter de uitspraken staan van amanda.
huub's volgende stap is dat hij dan aan de anderen vraagt dan amanda weg te stemmen, omdat niemand geasocieerd wil worden met amanda.
jammergenoeg lult jaap het meteen door aan brian, en toont hij zich weer dommer dan hij is.
jaap en brian willen nu gaan bellen met de redactie dat huub gerookt heeft in de kamer en dat hij zijn dranktax heeft overschreden.
volgens mij zal wat betreft die sigaretten huub even aangesproken worden, en wat ebtreft de drank zal er geen sanctie volgen, want volgens de brief moesten de miljonairs zelf oppassen op huub.
De redactie kennende.. krijgt huub wederom een waarschuwing of exit hiervoor..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef jacqjacq het volgende:
jaap en brian willen nu gaan bellen met de redactie dat huub gerookt heeft in de kamer en dat hij zijn dranktax heeft overschreden.
De groep wordt hier absoluut niet op aangesproken.quote:volgens mij zal wat betreft die sigaretten huub even aangesproken worden, en wat ebtreft de drank zal er geen sanctie volgen, want volgens de brief moesten de miljonairs zelf oppassen op huub.
hier ook ja, De redactie is er weer mee aan het kloten omdat er actie isquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:05 schreef getl0st het volgende:
mun streams haperen trouwens als de pest ..
schitterende cap.. wat een lelijk hoofd heeft dat kind toch..quote:
dat snapt amanda dus echt niet, ze zitten haar gewoon een beetje te pesten met die beesten, zijn reageert daarop met flikker-schreeuwen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef solara4 het volgende:
alsof Huub die honden iets aan zou doen, geloof het nooit
kan amanda niet nog een keer met wat gooien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat iemand een hap door zijn strot krijgt.
Had jaap er last van bljikbaar nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Huub heeft Jaap ook gediscrimineerd !gaat hij heilig boontje spelen
Ik vraag me dan af wat de andere helft is...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:09 schreef StephanL het volgende:
Natasja: Ben zelf een half agent, ik weet hoe het werkt.
siegofreenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:09 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat de andere helft is...
twee staat helemaal vast hier..quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef StephanL het volgende:
stream 1 hapert wel, 2 niet
Kusje erOPquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:44 schreef SIRA het volgende:
noooouuu, mijn eerste OP...
voor een discussie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef jacqjacq het volgende:
dit wordt weer een streamlock vrees ik
Dat heeft hij zelf niet doorquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Huub echt oneerlijk hij doet zelf ook wat een ***
Tuurlijk heeft hij dat wel door, alleen is er voor Amanda geen andere optie. Niets komt aan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef ach het volgende:
Huub heeft echt niet door dat hij net zo lomp doet als Amanda. Zielig..
nou ik bedoelde hiermee dat de DGKredaktie zelf even de streamlock op zou zetten om amanda weer even ernstig toe te sprekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:14 schreef Torment het volgende:
Ik heb nooit last van streamlocks, ben op 't moment aan het downloaden met 1,1mb/s en heb 4 streams aan :S
hij moet wel..quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:16 schreef solara4 het volgende:
ik snap ook niet dat Huub het pikt over zijn moeder, ikke niet begrijp
ik word gek van Huubquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef getl0st het volgende:
ik wordt geeeeeeeeeeeeek van die amandaaaaaaaaa whaaaaaaaa
Problemen met streamsquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:05 schreef havefun het volgende:
[..]
hier ook ja, De redactie is er weer mee aan het kloten omdat er actie is
Achzo, excuus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
nou ik bedoelde hiermee dat de DGKredaktie zelf even de streamlock op zou zetten om amanda weer even ernstig toe te spreken
http://forum.fok.nl/topic/919946/1/25#42214309quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:16 schreef Nebu het volgende:
heeft er iemand een link voor de streams??
Tuurlijk niet brian mag dat natuurlijk wel hij gaat er toch niet uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:24 schreef Marrije het volgende:
Brian opent de blouse van Huub en aait m over zijn borst.
Sorry hoor, maar dat gaat echt een grens over.
Ja Huub is echt flikker hij stond Amanda ook te bedreigen hebben jullie daar caps van ???quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef ach het volgende:
[..]
Heb je ook caps van hoe die triesteling Amanda staat te bedreigen?![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef tutjehola het volgende:
Zou ik kunnen annuleren omdat ik streams wil kijken![]()
Probeer het, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef tutjehola het volgende:
Zou ik kunnen annuleren omdat ik streams wil kijken![]()
Alsof jij niet agressief zou worden van zo'n enorme bitch! En hij heeft haar niet geslagen, das toch wel een verschil..quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef ach het volgende:
[..]
Ach die trut dreigt vaak zelf genoeg met d'r 'jij moet ook eens naar buiten', dan kun je er wel een voorstelling bij maken uit wat voor milieu ze komt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef ach het volgende:
[..]
Ga anders ook even aangifte doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:26 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ja Huub is echt flikker hij stond Amanda ook te bedreigen hebben jullie daar caps van ???
HuubEric
![]()
als t ff te gek word dan kan het wel ineens hequote:
Er zijn genoeg webcams via het internet te vinden waarbij je op plekjes in Afrika diertjes kunt zien grazen, voor het geval dit je te erg wordt. Face it, dit is waar 't programma om draait.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef Katewalker het volgende:
En de adrenaline stroomt weer door mijn lijf....wat een apekooi daar...dit gaat nooit meer goed komen..er moet er gewoon één weg...en niet Huub! Brian was zeer handtastelijk en Huub wist wat hij deed...jammer dat Silvia hem wegduwde want Brian kookte van woede terwijl Huub gewoon (nou ja gewoon ) in pestmode stond...
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:29 schreef schatje het volgende:
Dit wordt weer een heftige dag.
Ik denk dat dat best meevalt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:32 schreef jacqjacq het volgende:
brian en amanda zijn zeer licht ontvlambaar , dus dat is een voordeel op dit moment, ze staan te koken
*sluit zijn streams weer voor een week*quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:35 schreef partyyboyy het volgende:
Zet ik na een week weer eens de streams aan, omdat er gewoon geen zak aan is, gebeurt dit weer.
Dat is echt een dikke EXIT voor Brian hoor met z'n kopstoot!!! ( http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU )
Maar goed, Brian zal er wel WEEEEEEEEER niet uigestuurd worden.
KUTPROGRAMMA!![]()
Alleen vergeet Huub dat er door de redactie niets gedaan wordt aan het "geweld" wat Brian met Huub doetquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:32 schreef jacqjacq het volgende:
huub gaat vandaag de conrontatie opzoeken.
ik denk dat hij heel goed weet hoe ver hij kan gaan, hij heeft geleerd van de vorige keer en volgens mij zal hij zich niet laten uitlokken tot een klap.
brian en amanda zijn zeer licht ontvlambaar , dus dat is een voordeel op dit moment, ze staan te koken
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef AnTjUh het volgende:
natasia zegt
ze hebben geoogst en nu zijn ze aan het zaaien![]()
Inderdaad zit me nu alweer constant te irriteren aan die Brian.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
*sluit zijn streams weer voor een week*
Ik heb je net geantwoord en een topic voor je geuptquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:36 schreef havefun het volgende:
Wat een tering stream weer, ze haperen als een gek
iemand die haar wil pakken moet eerst beschermende kleding aan, zo'n anti asbestpak. Je krijgt iets als je enkel maar naar haar wijst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef DaanDobber het volgende:
Pak Tacia maar als je zo dapper bent!
dezequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Problemen met streams
heb hem voor je geupt. Heeft mij erg geholpen
Fout. Dit is waar het programma op gaat eindigen. Conflicten zijn prima maar die moeten wel opgelost kunnen worden. Dit programma behoort nog 2 jaar door te gaan. Dat gaat echt niet lukken als het conflict in een oorlogfase zit. Deze groep hersteld niet meer. Ze hebben bij de redactie een echt probleem.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:30 schreef Judah het volgende:
[..]
Er zijn genoeg webcams via het internet te vinden waarbij je op plekjes in Afrika diertjes kunt zien grazen, voor het geval dit je te erg wordt. Face it, dit is waar 't programma om draait.
Het gaat over het gedrag van hoe ze momenteel met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik val net binnen, maar kan iemand me even bijpraten waarom Sylvia zich wil distantieren? Ik hoorde haar Huub en Eric vragen 'begrijpen jullie het?', maar kan het niet terugvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |