Playboy Mansion heeft toch echt veel te veel klasse voor Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef StephanL het volgende:
Vind het met Amanda net de Playboy Mansion ofzo
Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Playboy Mansion heeft toch echt veel te veel klasse voor Amanda.
De Candy Schuur is meer haar niveau.
Nee, ze heft er nog niet onder gestaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:46 schreef SIRA het volgende:
heeft Amanda nou onder de douche gestaan ? heb ik dat dan gemist ?
Waar ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:44 schreef SIRA het volgende:
noooouuu, mijn eerste OP...
Ja, of De Flauwe Zooi.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef neehe het volgende:
Ze kunnen De gouden kooi beter De ranzige villa noemen.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef rebellious_angel het volgende:
ik ga hem aanpassen, was ook mijn allereerste OP
Je weet dat je nu in COS zit?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
SC (slowchat)-topic: [SC # 27] Waar we SlowChatten...
Dit moet nummer 28 zijn![]()
[SC # 28] Met weer Schnitzel op het menu!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:54 schreef rebellious_angel het volgende:
j.aap en ratjeB lullen over het roken van van Huub in de slaapkamer en willen blijkbaar dat hij gepakt wordt. Zouden ze ongerust zijn over hun touwhaarsnolletje.
Huub heeft na 12 uur gedronken, maar Amanda heeft na 12 uur gezopen, a's wel een subtiel verschilletje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:55 schreef blomst het volgende:
Jaap denkt dat huub twee regels heeft overtreden
1 sigaret roken op de slaapkamer.
2. Huub heeft na 12.00uur vanacht gedronken en dat mag pas na 4 uur smiddags volgens Jaap.
Ja Jaap je moet toch wel ver zoeken.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet dat je nu in COS zit?
![]()
Oh wacht. Die kop koffie kan ik beter zelf nemen...![]()
Ze drinken allemaal gewoon na 12 uur 's nachts. Dus ze zijn allemaal de lul dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef jacqjacq het volgende:
huub heeft iets bedacht;
hij wil alle leden van de groep vragen of ze achter de uitspraken van amanda staan of dat ze het verwerpen.
natuurlijk zal iedereen beamen dat ze niet achter de uitspraken staan van amanda.
huub's volgende stap is dat hij dan aan de anderen vraagt dan amanda weg te stemmen, omdat niemand geasocieerd wil worden met amanda.
jammergenoeg lult jaap het meteen door aan brian, en toont hij zich weer dommer dan hij is.
jaap en brian willen nu gaan bellen met de redactie dat huub gerookt heeft in de kamer en dat hij zijn dranktax heeft overschreden.
volgens mij zal wat betreft die sigaretten huub even aangesproken worden, en wat ebtreft de drank zal er geen sanctie volgen, want volgens de brief moesten de miljonairs zelf oppassen op huub.
De redactie kennende.. krijgt huub wederom een waarschuwing of exit hiervoor..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef jacqjacq het volgende:
jaap en brian willen nu gaan bellen met de redactie dat huub gerookt heeft in de kamer en dat hij zijn dranktax heeft overschreden.
De groep wordt hier absoluut niet op aangesproken.quote:volgens mij zal wat betreft die sigaretten huub even aangesproken worden, en wat ebtreft de drank zal er geen sanctie volgen, want volgens de brief moesten de miljonairs zelf oppassen op huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |