Dat heeft hij zelf niet doorquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Huub echt oneerlijk hij doet zelf ook wat een ***
Tuurlijk heeft hij dat wel door, alleen is er voor Amanda geen andere optie. Niets komt aan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef ach het volgende:
Huub heeft echt niet door dat hij net zo lomp doet als Amanda. Zielig..
nou ik bedoelde hiermee dat de DGKredaktie zelf even de streamlock op zou zetten om amanda weer even ernstig toe te sprekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:14 schreef Torment het volgende:
Ik heb nooit last van streamlocks, ben op 't moment aan het downloaden met 1,1mb/s en heb 4 streams aan :S
hij moet wel..quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:16 schreef solara4 het volgende:
ik snap ook niet dat Huub het pikt over zijn moeder, ikke niet begrijp
ik word gek van Huubquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef getl0st het volgende:
ik wordt geeeeeeeeeeeeek van die amandaaaaaaaaa whaaaaaaaa
Problemen met streamsquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:05 schreef havefun het volgende:
[..]
hier ook ja, De redactie is er weer mee aan het kloten omdat er actie is
Achzo, excuus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
nou ik bedoelde hiermee dat de DGKredaktie zelf even de streamlock op zou zetten om amanda weer even ernstig toe te spreken
http://forum.fok.nl/topic/919946/1/25#42214309quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:16 schreef Nebu het volgende:
heeft er iemand een link voor de streams??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |