Nee, ik dacht dat is een mooie manier om het topic wat vaker in de search terug te laten komen bij users.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:47 schreef svann het volgende:
Die toevoeging, is dat een bijwerking van al die vitaminen?
Dan ben ik weer weg, ik ben namelijk een beetje boel....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:42 schreef Lamon het volgende:
een heel klein beetje geil mag ook nog..
Thanks svannquote:
Geen internet is een ramp! Het is een essentieel onderdeel van mijn leven. Niet alleen vanwege mijn werk, ook vanwege het contact onderhouden met de mensen die veel voor ons betekenen en die overzees wonen!quote:Geen internet is wel saai.
Dat ook jaquote:Het is een best aangename extra dimensie van ons toch al zo boeiende leven. ()
Ik zou helemaal gek worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
Geen internet is een ramp! Het is een essentieel onderdeel van mijn leven. Niet alleen vanwege mijn werk, ook vanwege het contact onderhouden met de mensen die veel voor ons betekenen en die overzees wonen!
Ierlandquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat je zolang geen stabiel internet had?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Truste.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:42 schreef Lamon het volgende:
En hou het mooi, verstild, inventief, uitdagend en bij tijd en wijlen een heel klein beetje geil mag ook nog..
O zeker svann! Ik heb talloze memories aan liedjes en de daarbijhorende situaties. Mijn dochter is geboren op 1 december tijdens een sneeuwstorm, op het moment dat zij geboren werd speelde op de radio 'In the summertime' van Mungo Jerry. Dat is wel een van de meest bijzondere die ik me herinner.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:19 schreef svann het volgende:
Van lekker helemaal in muziek duiken kan je ook sort of dronken worden.
Helemaal als het overgoten is met memories.
Nederpop ofzo, ik zou ook niet weten waar het nou onder valt. Maar het was wel goed, net als Toontje Lager en Klein Orkest trouwens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Hunting High and Low ga ik zodadelijk trouwens wél even opzoeken. Voor het nostalgisch effect.
Ik ben sowieso 'down memory lane' geweest vanavond. Ik heb 'Het ultieme concert' van Het Goede Doel gekeken. En ik ben erachter gekomen dat ik toch zeker de helft van de liedjes nog kon meezingen en zeker een kwart gewoon echt leuk vond.
Overigens is Het Goede Doel volstrekt niet te classificeren muziek. 'Eighties pop', zou ik het noemen, maar dat dekt de lading absoluut niet.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:31 schreef broer het volgende:
En Nederpop is een flutterm. Net als Nederhop. De onderlinge verschillen zijn zó groot. Je kunt Clannad en U2 toch ook niet allebei Ierlandpop noemen?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:42 schreef broer het volgende:
Frank Boeijen zouden we moeten rangschikken onder de onverstaanbare en vooral onbegrijpelijke Nederpop.
Hoe aandoenlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:55 schreef broer het volgende:
Sinds Wickedangel de hele week met haar familie in Center Parks zit, is het hier minder leuk, trouwens.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:51 schreef broer het volgende:
Moet je nou net de énige begrijpelijke tekst van die fouterik quoten?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:55 schreef broer het volgende:
Sinds Wickedangel de hele week met haar familie in Center Parks zit, is het hier minder leuk, trouwens.
En wat vind je van verhalen waarin de helden elkaar nóóit ontmoeten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:03 schreef sig000 het volgende:
Ik ben dol op mooie verhalen hoe mannen en vrouwen elkaar zoal tegenkomen.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat broers visie nou niet helemaal objectief genoemd kan worden.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik had gewoon zoiets van: ben ik eindelijk weer online, en dan werd je helemaal niet gemist enzo.......
Dit gaat toch geen troostmeisjes topic worden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:08 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn visie schijnt niet helemaal objectief te zijn. Troost je daarmee.
Goddommequote:Op zaterdag 7 april 2007 04:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik was nota bene degene die naar je vroeg!
Broer heeft je vast wel gemist. Hij was de eerste die je naam opperde tijdens je afwezigheid.quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik had gewoon zoiets van: ben ik eindelijk weer online, en dan werd je helemaal niet gemist enzo.......
Dat wist ik, had ik gelezen. Ik heb me net verontschuldigd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Broer heeft je vast wel gemist. Hij was de eerste die je naam opperde tijdens je afwezigheid.
Ja! Leuk!!!quote:Maar hij is nu dronken vermoed ik, en dan wordt hij ineens heel eerlijk over zijn onbegrensde virtuele gevoelens voor een zekere
Prachtwoord!quote:useresse.
God, zeg. Zou je me doorhebben?quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:14 schreef Lamon het volgende:
en dan wordt hij ineens heel eerlijk over zijn onbegrensde virtuele gevoelens voor een zekere useresse.
Nou zeg, je gooit em zelf op. Mag ik dan even lekker semi-sociologisch meedoen, met wat lekker in de tong vallende cliche's om het allemaal wat smeuiger te maken.quote:
Linton Kwesi Johnson is vet cool en politiek volkomen terecht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:22 schreef svann het volgende:
Hey sig000, ken jij Linton Kwesi Johnson?
Of is dat te politieke raggae?
Vorige keer postte je een foto.quote:Op maandag 9 april 2007 01:00 schreef Lamon het volgende:
Ik kwam gisteravond thuis, enigszins aangeschoten, en het leek me toen een heel logisch en valide idee om mijn hoofd kaal te scheren. Dus dat heb ik dan maar gedaan, ergens rond 4 uur 's nachts.
Nu, een dag later, ben ik toch even kwijt waarom het nou ook al weer zo logisch was om te doen.
Maar ja, da's dan weer mosterd na de maaltijd..
Hij miste onze heilzame invloed.quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef broer het volgende:
Wat downtime van een forum niet met je kan doen.
die moet maar geen koorts krijgen lijkt het mequote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Toch een foto van het hoofd van Lamon!
[afbeelding]
waarom lijk jij op mijn vader ?quote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan ik nu ook wel doen, hoor.
Met dezelfde ongelovende blik op mijn gezicht..
[afbeelding]
Had het niet eens iets mee te maken.quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef broer het volgende:
Wat downtime van een forum niet met je kan doen.
Ik vind het wel een stoere actie.quote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef Lamon het volgende:
Het was heel logisch op het moment, maar nu snap ik er geen reet meer van.
Jij bent onbetaalbaarquote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef Lamon het volgende:
Kan ik nu ook wel doen, hoor.
Met dezelfde ongelovende blik op mijn gezicht..
[afbeelding]
Op zijn eigen foto heeft ie ietsje meer haar overquote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die moet maar geen koorts krijgen lijkt het me
Het werkte behoorlijk ontnuchterend, ja.quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef svann het volgende:
Dat is een complete remake!
Viel het je erg tegen vanmorgen?
Het had volgens mij iets te maken met het feit dat ik al jaren zeur over hoe bang ik ben om kaal te worden, en ik in een hele kromme redenering vond dat ik mijn angsten onder ogen moest komen, of iets wat daar op lijkt.quote:Op maandag 9 april 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Ik denk dat je er vannacht achter kwam dat al je shampoo op was. Zou dat niet de logische reden kunnen zijn?
O, in dat geval heb je nu zeker heel veel shampoo over?quote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef Lamon het volgende:
Het had volgens mij iets te maken met het feit dat ik al jaren zeur over hoe bang ik ben om kaal te worden, en ik in een hele kromme redenering vond dat ik mijn angsten onder ogen moest komen, of iets wat daar op lijkt.
Overkopen?quote:Op maandag 9 april 2007 01:29 schreef broer het volgende:
O, in dat geval heb je nu zeker heel veel shampoo over?
Nee hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 01:47 schreef broer het volgende:
Lelijke Freaks?
Waar ligt zijn gebrek dan?quote:Op maandag 9 april 2007 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
Verder ben ik manieren aan het bedenken om de vriend van mijn dochter 'buiten te werken', hoe aardig ie ook is!
Hij is NIET haar toekomst. Godverdomme!!!!!!!!
Lieve bwoewquote:Op maandag 9 april 2007 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
ER![]()
Niet mee bemoeien wijffie, daar wordt hij alleen maar aantrekkelijker doorAls ze verstandig is, komt ze er zelf wel achter. Zo niet, dan hoef jij haar niet voor haar fouten te behoeden.
Mjah, gebrek... Zij is 20, hij is 41quote:
O ja, en hij staat echt helemaal onder de tattoos, van boven naar onder, heeft miljarden piercings, want hij is piercer van beroep. En dat vind ik allemaal niet eens erg, maar hij zit wel aan mijn dochter. En dan vind ik het ineens wel erg. Tering...quote:Op maandag 9 april 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, gebrek... Zij is 20, hij is 41
Da's wel erg veel verschil, ja.quote:Op maandag 9 april 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Mjah, gebrek... Zij is 20, hij is 41
Dat beeld probeer ik even samen te voegen met het beeld dat ik had van die aardige man die op de bank heel verliefd het handje van een twintigjarig meisje vasthoudt.quote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
hij staat echt helemaal onder de tattoos, van boven naar onder, heeft miljarden piercings
Jaquote:
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet zij ook maar dat wil ze op dit moment niet weten. Moeilijk hoor.quote:Niet dat het op dit moment een rol hoeft te spelen, maar je weet gewoon dat dat later problemen gaat opleveren.
Zeker als ze ook nog kinderen zouden krijgen.
Of het feit dat ze bijna zeker een jonge weduwe zou worden als ze bij elkaar blijven.
Uiteraard wel. Ze willen geen kinderen, ze willen niet trouwen, en ze weten dat het verschil erg groot is. Maar ze houden van elkaarquote:Hebben ze daar zelf helemaal niet over nagedacht?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef Lamon het volgende:
Niet dat het op dit moment een rol hoeft te spelen, maar je weet gewoon dat dat later problemen gaat opleveren.
Of het feit dat ze bijna zeker een jonge weduwe zou worden als ze bij elkaar blijven.
Hebben ze daar zelf helemaal niet over nagedacht?
Ben ik het niet mee eens. Als het goed voelt, moet je het doen. Hoe groot de afstand in leeftijd, leefwereld, klasse, kilometers of wat-dan-ook is. Wat jij noemt zijn problemen voor over dertig, veertig jaar - moet je je daarom De Grote Liefde door je neus laten boren?quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef Lamon het volgende:
Da's wel erg veel verschil, ja.
Niet dat het op dit moment een rol hoeft te spelen, maar je weet gewoon dat dat later problemen gaat opleveren.
Hebben ze daar zelf helemaal niet over nagedacht?
Ik heb stiekum foto's gemaakt, ik stuur je ze nog wel. Ik ben echt even helemaal ten einde raad momenteel. En het is echt een heel aardige man. Maar NIET voor mijn dochter bestemd. Maar wat ik kan doen?? Niks dus. Ga ik ertegen in, dan keert ze zich van me af, en erin mee gaan voor de volle 100% kan ik niet. We schipperen dus momenteel, haar pa en ik.quote:Op maandag 9 april 2007 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat beeld probeer ik even samen te voegen met het beeld dat ik had van die aardige man die op de bank heel verliefd het handje van een twintigjarig meisje vasthoudt.
Behoorlijke klus, kan ik je vertellen...
En DIT wat jij nu schrijft is godverdomme de pest!! Want je hebt teringtyfus godsamme 300% gelijk!! En ik gun haar wat ze wil en waar ze happy mee is.quote:Op maandag 9 april 2007 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als het goed voelt, moet je het doen. Hoe groot de afstand in leeftijd, leefwereld, klasse, kilometers of wat-dan-ook is. Wat jij noemt zijn problemen voor over dertig, veertig jaar - moet je je daarom De Grote Liefde door je neus laten boren?
Het waait wel weer over. Dat zal bij eerdere vriendjes ook wel gebeurd zijn, neem ik aan.quote:Op maandag 9 april 2007 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
En ik gun haar wat ze wil en waar ze happy mee is.
Maar toch.
Weet je wat het erge is? Ik geef mezelf de schuld! Ik moet ergens gefaald hebben in de opvoeding dat ze nu alsmaar naar mannen toetrekt die veel en veel ouder zijn dan zij. En dan ook nog de extreme types. Ze heeft tot nu toe gehad met een zanger van een funkband, 36 jaar. Een horror/vampire freak van 29 (dat duurde gelukiig maar heeeeeeel kort) en nu deze man. 41 Jaar oud, ergens nog niet uit zijn puberteit gezien zijn lichaamsversieringen en zijn beroep, maar ondertussen wel heel aardig en heel goed voor mijn dochter. Maar ja. Ik griezel echt bij het idee dat zij sex heeft met die man. Mijn dochter woont samen en heeft sex met een man die mijn man zou kunnen zijn!quote:Op maandag 9 april 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp je dilemma, ER.
Hij lijkt me echt compleet ongeschikt voor je dochter. De ellende is dat jij en je man daar niets aan kunnen doen, ze moet er zelf achterkomen. En als hij nou nog een hufter was... maar dat is hij niet. Je kunt alleen maar afwachten en er af en toe een lastig/listig vraagje/opmerking ingooien.
Och, wat heet "Grote Liefde", in praktijk vinden veel mensen hun "Grote Liefde" een paar keer per zoveel jaar, en is de vorige "Grote Liefde" dan blijkbaar de "Grote Liefde" niet meer.quote:Op maandag 9 april 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Als het goed voelt, moet je het doen. Hoe groot de afstand in leeftijd, leefwereld, klasse, kilometers of wat-dan-ook is. Wat jij noemt zijn problemen voor over dertig, veertig jaar - moet je je daarom De Grote Liefde door je neus laten boren?
Nu ben je 't aan het doorslaanquote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
Weet je wat het erge is? Ik geef mezelf de schuld! Ik moet ergens gefaald hebben in de opvoeding dat ze nu alsmaar naar mannen toetrekt die veel en veel ouder zijn dan zij. En dan ook nog de extreme types.
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef svann het volgende:
Als hij echt aardig is hoeft het helemaal niet beroerd af te lopen.
Dat heeft een beter vooruitzicht dan met een wat louche figuur.
Waarschijnlijk wel jaquote:
Maar het kan welquote:Dat is gewoon haar eigen voorkeur, hoeft helemaal niets met jou of haar opvoeding te maken te hebben.
Doe dat bij hun in bed.quote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga nu even braken.
Dit is zoooo onwaarquote:Op maandag 9 april 2007 02:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Och, wat heet "Grote Liefde", in praktijk vinden veel mensen hun "Grote Liefde" een paar keer per zoveel jaar, en is de vorige "Grote Liefde" dan blijkbaar de "Grote Liefde" niet meer.
Daar las ik net overheen, dat hij goed voor haar is. Dat is buitengewoon belangrijk! Misschien moet je het nog wat langer aankijken.quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
41 Jaar oud, ergens nog niet uit zijn puberteit gezien zijn lichaamsversieringen en zijn beroep, maar ondertussen wel heel aardig en heel goed voor mijn dochter. Maar ja. Ik griezel echt bij het idee dat zij sex heeft met die man. Mijn dochter woont samen en heeft sex met een man die mijn man zou kunnen zijn!
Ik hoop dat ze het snel inzietquote:Op maandag 9 april 2007 02:38 schreef svann het volgende:
Ze zoekt misschien ineressante spannende types, maar moet er nog achter komen dat die misschien niet zo ideaal zijn om mee samen te leven. Of misschien ook wel, maar dan op haar voorwaarden.
En wat die zijn moet je nog uitvinden op die leeftijd.
We geven haar de tijd hoor, ze moet het zelf ondervinden. Ik vind het alleen zo jammer dat ze, als ze er ooit achterkomt, haar jeugd heeft vergooid.quote:Op maandag 9 april 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar las ik net overheen, dat hij goed voor haar is. Dat is buitengewoon belangrijk! Misschien moet je het nog wat langer aankijken.
Dat valt wel mee hoorquote:En dat je kinderen seks hebben (met wie dan ook), daar moet een ouder volgens mij helemáál niet bij stilstaan![]()
Ik spreek je over 2 jaar weer, als je dochter een andere man heeft, waar ze de rest van haar leven mee wil delen, en vertelt hoe ongezond ze achteraf haar vorige relatie vond.quote:
Ik geloof er ook niet in. Maar ik weiger de mogelijkheid volledig uit te sluiten. Dus als iemand denkt wél de liefde van zijn of haar leven te hebben gevonden, dan vind ik dat diegene daar toch in mee moet gaan. Rationele overwegingen zijn goed, maar maken ook vaak meer kapot dan goed voor je is.quote:Op maandag 9 april 2007 02:34 schreef Lamon het volgende:
Die Grote Liefde is niet zo absoluut als het lijkt in de meeste gevallen.
Ja, misschien is ze nog zoekende, misschien denkt ze dat dit De Ware is.quote:Op maandag 9 april 2007 02:38 schreef svann het volgende:
Ze zoekt misschien ineressante spannende types, maar moet er nog achter komen dat die misschien niet zo ideaal zijn om mee samen te leven. Of misschien ook wel, maar dan op haar voorwaarden.
En wat die zijn moet je nog uitvinden op die leeftijd.
Of hoe spannend, maar toch niet blijvend.quote:Op maandag 9 april 2007 02:44 schreef Lamon het volgende:
Ik spreek je over 2 jaar weer, als je dochter een andere man heeft, waar ze de rest van haar leven mee wil delen, en vertelt hoe ongezond ze achteraf haar vorige relatie vond.
Da's goed! Maar jouw uitspraak impliceert dat het bij iedereen altijd wel een keer fout gaat. Terwijl er toch echt mensen zjin die de liefde van hun leven vinden. En dan kijk ik maar naar mezelf.quote:Op maandag 9 april 2007 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik spreek je over 2 jaar weer, als je dochter een andere man heeft, waar ze de rest van haar leven mee wil delen, en vertelt hoe ongezond ze achteraf haar vorige relatie vond.
Slaap lekker WAquote:Op maandag 9 april 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga slapen![]()
![]()
Houd je taai, Elizabeth!
Dan heeft je dochter dat echt wel van jullie gezien en zal onbewust van haar partner verwachten dat die ook zo met haar omgaat. Hoewel ze misschien in eerste instantie meer naar allerlei uiterlijkheden kijkt die ze wel of niet net als jullie wil doen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan echt spreken over de liefde van mijn leven.
Altijd, nee, zeker niet hoor, meer in dit geval.quote:Op maandag 9 april 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Denk jij dat iemand met een echtgenoot waar het niet helemaal zuiver mee zit gaat emigreren? Wij zijn zo vreselijk op elkaar aangewezen op het moment, dat als het niet mijn iefde van mijn leven was, we elkaar allang het kot hadden uitgevochten. Maar zo is het niet. We hebben onze perikelen, maar onze basis is zooooo ontzettend goed. Ik kan echt spreken over de liefde van mijn leven.
Bij mij is 't altijd gebleven.quote:Op maandag 9 april 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Dus ik ga er maar vanuit dat het een fase is.
Ik ga er regelmatig mee op stap.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:52 schreef broer het volgende:
Jij valt nog steeds op mannen met tatoeages, piercings en een bierbuik?
Ik spreek je wel weer over nog een week, als je je derde week ingaatquote:Op woensdag 11 april 2007 01:10 schreef Lamon het volgende:
Lekker, dat gezonde eetpatroon. Ik ben 2 kilo afgevallen in net geen week.
En mensen maar zeggen dat afvallen moeilijk is.![]()
Pathetic!quote:Oh, en ik moet uiteraard iedereen er ook even aan herinneren dat over een paar weken het beste album aller tijden uit gaat komen! Niet eens mijn woorden, dus ook zeker niet alleen mijn pathos:
[Afteltopic] Beste Album Aller Tijden: New Moon
Haha, geen fan he?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Pathetic!
Niet leuk?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef broer het volgende:
Afvallen en Elliott Smith.
Ik moet nodig gaan slapen, geloof ik.
Met zes uur slaap schijn je volgens recente onderzoeken de langste levensduur op te bouwen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kan alsnog maar 6 uur slapen..
Dat klopt hoor!! Mijn oma is nu bijna 100 jaar. Zij heeft zo ongeveer haar hele leven maar 5 tot 6 uur slaap per nacht gehad. Ik heb haar genen. Ik slaap ook zoiets per nacht. Maar ja, ik rookquote:Op donderdag 12 april 2007 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met zes uur slaap schijn je volgens recente onderzoeken de langste levensduur op te bouwen.
Wow, mijn vader gaat de 62 niet eens halen, en als ik die 100 lees, denk ik wat is dat toch een verschil tussen mensen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Dat klopt hoor!! Mijn oma is nu bijna 100 jaar. Zij heeft zo ongeveer haar hele leven maar 5 tot 6 uur slaap per nacht gehad. Ik heb haar genen. Ik slaap ook zoiets per nacht. Maar ja, ik rook![]()
Bovendien is mijn oma sinds een jaar of twee zo Alzheimerisch als ietsch. En toch gaat ze die honderd jaar halenEn nog een paar jaar daarna ook!!
Ik ben wel heel bang voor het moment dat het allemaal écht treurig wordt. Dat ik met goed fatsoen gewoon niet meer naar een bandje kan gaan kijken, omdat ik dan meewarig wordt aangekeken. "Ach, die arme oude man. Eenzaam zeker."quote:Op donderdag 12 april 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
En iedere keer verleg je de grens een beetje.
Ik dacht toen alleen maar aan zuipen en lekkere wijven neukenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Lamon, je wordt makkelijker gedurende de jaren. Je denkt minder na over sterven. Althans, ik wel. Toen ik 20 was dacht ik elke dag aan sterven. Wilde dat ook. Nu niet meer. Allang niet meer.
En daar heb je dan toch iets wat ik helaas mis.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:30 schreef broer het volgende:
Voor het zover is, moet ik toch wel het ideale huisje-boompje-beestje hebben geregeld, dacht ik zo.
Ja, maar jij hebt een piemol! Mannen denken minder na dan vrouwen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht toen alleen maar aan zuipen en lekkere wijven neuken
Met als consequentie dat je op een gegeven moment treurig wordt. Daar moet je dan ook mee zien te leven.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:38 schreef Lamon het volgende:
Ik wil eeuwig jong blijven, en nooit oud worden, en nooit doodgaan.![]()
And look where it got you!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht toen alleen maar aan zuipen en lekkere wijven neuken
Ik was 16 en de Avonden was mijn favoriete boekquote:Op donderdag 12 april 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een piemol! Mannen denken minder na dan vrouwen.
OE! Heerlijk!! Cliché's bezigen!!![]()
![]()
![]()
Neem een pilletje peperneut!!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil eeuwig jong blijven, en nooit oud worden, en nooit doodgaan.![]()
Dat bedoel ik. Was ook gekscherend. Ik voelde me nooit normaal omdat ik 14 was en herenleed met Cherry Duins en Armando geweldig vond. Praat daar maar eens over met leeftijdsgenoten als je 14 bent.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:42 schreef broer het volgende:
In De Avonden wordt nou niet overdreven veel geneukt...
En je krijgt zo weinig kans in dit topic, dus koester het moment maar goed.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een piemol! Mannen denken minder na dan vrouwen.
OE! Heerlijk!! Cliché's bezigen!!![]()
![]()
![]()
Ja, als je dat op je veertiende leuk vindt, heb je een tamelijk problematische jeugd. Dat wil ik van harte met je eens zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
Ik voelde me nooit normaal omdat ik 14 was en herenleed met Cherry Duins en Armando geweldig vond.
oooooh, touchy!!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
En je krijgt zo weinig kans in dit topic, dus koester het moment maar goed.
Twutse Bwoew!!quote:
gezakt voor alle opleidingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, als je dat op je veertiende leuk vindt, heb je een tamelijk problematische jeugd. Dat wil ik van harte met je eens zijn.
Vandaar ook dat je in die tijd vooral aan lekkere wijven dacht. Nu snap ik het. [afbeelding]
Tegen mij zeggen ben jij echt tong80quote:Op donderdag 12 april 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Tijdens een reünie zeggen ze dat tegen iedereen, tong.
Heel verhaal. Maar te veel mensen in eens is niet goed voor me.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:54 schreef Lamon het volgende:
Tong, hoe zit het eigenlijk met die pleinvrees die jij had (wat ik zonder dat leuke interview nooit had geweten)?
Is dat gewoon iets wat je hebt en houdt, of is dat iets wat aan het verbeteren is?
Want de deel 100 meet zit eraan te komen, en we zouden je niet graag missen.
Ik ben met een herintegratie project bezig. Werd daarom geinterviewd door twee meisjes van het HBO. Over mijn ervaringen. Ze vroegen oa naar m'n hobby's. Ik zei dus Fokforum. Toen zei één van de meiden ben jij echt tong80 ? Dat ga ik tegen mijn broertje zeggen. Die zit elke dag op Fokquote:
Maar een meet zou wel kunnen dus?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel verhaal. Maar te veel mensen in eens is niet goed voor me.
Ga met Doc Mark en Kamagurka als Fokkers wel eens naar een concert.
Maar dat pleinvlees is overdrachtelijk. Heeft er meer mee te maken dat te veel invloeden van echte mensen me niet goed doet.
Hij is bijna leeg. En dan ga ik slapen.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:04 schreef leolinedance het volgende:
Jongens, biertje?
quote:Op donderdag 12 april 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Overigens hoef je je over die deel-100-meet geen zorgen te maken. Daar komen alleen Lamon en I.R. Dat kan nooit te veel zijn, zou ik denken.
Okequote:Op donderdag 12 april 2007 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Hij is bijna leeg. En dan ga ik slapen.
Niettemin: dank voor het aanbod.
Ik zou 't niet weten. Ik ben echt dol op katten maar nooit eentje gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:02 schreef broer het volgende:
Eigenzinnig beesten, nietwaar?
Het is hilarisch! En dan te bedenken dat degene die deze procedure heeft ontwikkeld waarschijnlijk een of andere topfunctionaris is. Hoe moeilijk kun je iets maken zeg! En dat die man zich niet schaamt om zoveel onzin te moeten uitkramenquote:
Altijd moeilijk doen als 't makkelijk kan. Vooral mannen hebben daar een handje van. Ik maak 't dagelijks mee op mijn werkquote:
Ik wilde vanavond op tijd naar bed, maar dat kutbeest van mij kwam maar niet binnen. Wees blij dat je niet zo'n eigenzinnig beest hebt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou 't niet weten. Ik ben echt dol op katten maar nooit eentje gehad![]()
Het was een vrouw.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is hilarisch! En dan te bedenken dat degene die deze procedure heeft ontwikkeld waarschijnlijk een of andere topfunctionaris is. Hoe moeilijk kun je iets maken zeg! En dat die man zich niet schaamt om zoveel onzin te moeten uitkramen![]()
Je laat je zomaar dicteren door zo'n beestjequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:22 schreef broer het volgende:
Ik wilde vanavond op tijd naar bed, maar dat kutbeest van mij kwam maar niet binnen. Wees blij dat je niet zo'n eigenzinnig beest hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Je laat je zomaar dicteren door zo'n beestje![]()
Schei toch uit, daar is zo'n vachtje voor. Bovendien is het hartstikke lekker weer. En anders zoeken ze wel een struik op. Gekquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Ja.
Maar anders moet-ie de hele nacht buiten blijven. Weet je wel hoe koud dat is?
quote:
Dat vachtje is om te aaien. Nergens anders voor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Schei toch uit, daar is zo'n vachtje voor. Bovendien is het hartstikke lekker weer. En anders zoeken ze wel een struik op. Gek![]()
Verdomme!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Gaat Wicky's stelling ook al niet op!!
Maakt het overigens nog hilarischer!!
En met een Brabants/Limburgs accent om het compleet te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Gaat Wicky's stelling ook al niet op!!
Maakt het overigens nog hilarischer!!
Al oud hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:37 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rcJbZmf4kLo
omg omg omg omg
Ik check niet zo vaak gs,maar ik rolde echt van het lachen toen ik het zag,met zijn enge engelse accentquote:
Is ook geweldigquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik check niet zo vaak gs,maar ik rolde echt van het lachen toen ik het zag,met zijn enge engelse accent![]()
Ook oud nieuws maar ze zijn allebei leuk hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:51 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SYv0W1FFFBQ&NR=1
deze is focking geniaal
sorry...quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:01 schreef remlof het volgende:
Mijn moeder is dood.
Oh? Effe zoeken...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben aan het kwissen, ER. broer is daar ook.
Kei illegaal, en zeer heftigquote:Ja, daar word je vast niet vrolijk van. Nog steeds illegaal daar?
Jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:06 schreef broer het volgende:
Over abortus gesproken: is die ene gozer nog steeds je schoonzoon, ER?
Jaquote:(Flauwe grapjes mogen wel, toch?)
Ik ben geen GC mod hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Zo op slot
Mag ik nog even zeggen dat ik ook van hem hou ?
Zei ik dat dan ?quote:
Gewoon de boel laten verbaggeren. Dat is het natuurlijk verloop van het topic, kennelijk. Evolutie, of zo.quote:Op zondag 15 april 2007 03:24 schreef tong80 het volgende:
Broer wat moeten we hier mee ?
Oh, heb ik ook hoor, maar ik moest er ook even vandoor. Er was ineens een enorme brand. e zijn hier het gras van het veen aan het afbranden, en dat is vrij spectaculair om te zien soms, zeker 's-nachts!! Dus ik ben nu fotookes aan het uploaden!!quote:Op zondag 15 april 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Je hebt vast nog wel ergens een nieuwe fles staan, Elizabeth.
Zo niet, dan heb je nu en morgen een groot probleem.
Huh??quote:
Zei hij dat echt zo?quote:Op maandag 16 april 2007 01:16 schreef broer het volgende:
Ik hoorde zonet op het radionieuws dat Balkenende vanavond in een tv-programma heeft gezegd dat mensen volgens hem niet zonder een god en zonder religie kunnen. En dat bestuurt het land.
Ik word er een beetje verdrietig van. En misselijk. Dat ook.
Vanuit zijn standpunt heeft-ie daar misschien wel gelijk in, ja.quote:Op maandag 16 april 2007 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Daar heeft Balkenende toch gelijk in? Opium voor het volk.
Ja, maar ik ben zo bang dat het besmettelijk is voor het beleid.quote:Op maandag 16 april 2007 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
Ach ja, dat is zijn waarheid, die maggie hebben hoor.
Die hoop heb ik allang opgegevenquote:Op maandag 16 april 2007 01:22 schreef broer het volgende:
Persoonlijk heb ik toch liever een minister-president die iets méér met zijn verstand doet.
quote:Op maandag 16 april 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die hoop heb ik allang opgegeven![]()
Wow, ik ben het 110% met je stelling eens. Dat gebeurt niet vaak. Dat moet gekoesterd worden.quote:Op maandag 16 april 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoop gewoon, maar dat is een utopie, dat ze alle geloof afschaffen ooit! Scheelt zoveel oorlog!!!!!
quote:Op maandag 16 april 2007 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Op zondag hebben we heel Ierland voor onszelf, want alle Ieren zitten de hele dag in de kerk!!
Helemaal mee eens, maar dat gaat nooit gebeuren. Daarom trapt Balkenende een open deur in wanneer hij zegt dat mensen God/religie nodig hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoop gewoon, maar dat is een utopie, dat ze alle geloof afschaffen ooit! Scheelt zoveel oorlog!!!!!
Jezus, Maria en Jozes, ik moet er gewoon van huilen! Lamon en ik zijn het eens!quote:Op maandag 16 april 2007 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wow, ik ben het 110% met je stelling eens. Dat gebeurt niet vaak. Dat moet gekoesterd worden.
De ellende is vooral dat het helemaal geen politiek is, maar dat ze het er tóch over hebben. Dat is nu precies het hele angstwekkende eraan.quote:
Schat, hier krijgen we een 'bliep' op tv als iemand het woordje 'crap' zegt in een sitcom.quote:Op maandag 16 april 2007 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
En toch vind ik het een eng vooruitzicht. Er zijn nu eenmaal verworven vrijheden waar ik aan hecht, en die met het huidige kabinet nog wel eens - stiekem, heel geleidelijk - in het gedrang konden komen. Ik bedoel, als de ChristenUnie als regeringspartij kan protesteren tegen een reclamebord omdat daar een iets te blote vrouw op afgebeeld staat, is bekrompen beleid niet zo heel ver weg.
(Maar ik zal wel doordraven. Uiteindelijk zal het allemaal wel weer meevallen. Zo gaat het altijd.)
Wat een kutland!quote:Op maandag 16 april 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Schat, hier krijgen we een 'bliep' op tv als iemand het woordje 'crap' zegt in een sitcom.![]()
![]()
Weer een stukje ongewenste veramerikanisering, zou je kunnen zeggen.quote:Op maandag 16 april 2007 01:35 schreef broer het volgende:
De ellende is vooral dat het helemaal geen politiek is, maar dat ze het er tóch over hebben. Dat is nu precies het hele angstwekkende eraan.
quote:
Lijkt me ook weer een beetje ongenuanceerd.quote:Op maandag 16 april 2007 01:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
yeah man
amerika is de roet van al het ie wille
Dat laatste, lijkt me zo.quote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef Lamon het volgende:
(of wilde je geen normale discussie, maar gewoon een beetje dom blaten?)
Degressie is nooit goed.quote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef svann het volgende:
In een ontkerkelijkt nederland over de invloed van de kerk klagen, is dat niet een beetje oude trauma's opbakken?
Dat ligt eraan. Zolang de minister-president en zijn coalitiepartner het trauma niet opbakken, zal ik het ook niet doen.quote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef svann het volgende:
In een ontkerkelijkt nederland over de invloed van de kerk klagen, is dat niet een beetje oude trauma's opbakken?
Met zo'n premier? Neuh.quote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef svann het volgende:
Ik wil geen discussiequote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lijkt me ook weer een beetje ongenuanceerd.
Het feit is gewoon dat scheiding van politiek en godsdienst daar niet echt hoogtij viert.
(of wilde je geen normale discussie, maar gewoon een beetje dom blaten?)
Als hij het bij praten op receptnivo houdt, maak ik me er niet zo druk over.quote:Op maandag 16 april 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan. Zolang de minister-president en zijn coalitiepartner het trauma niet opbakken, zal ik het ook niet doen.
Pff, ik heb er geen last van hoor. En waar ik woon is de premier nog 30x zo gristelijk.quote:Op maandag 16 april 2007 01:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zou de nadruk leggen op klagen en dan 'ja' zeggen als ik jou was
Ik denk niet dat men op persoonlijke trauma's van een bepaald individu doeldequote:Op maandag 16 april 2007 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pff, ik heb er geen last van hoor. En waar ik woon is de premier nog 30x zo gristelijk.
quote:Op maandag 16 april 2007 01:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Blablabla.
Jawel hoor, op het trauma van JPquote:Op maandag 16 april 2007 01:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men op persoonlijke trauma's van een bepaald individu doelde
Goh nog steeds geen middelvingersmiley á la bedankt voor je reactie van welgeteld één smiley met PI - mongool rot nou maar opquote:
Jij post hier ook alleen maar omdat je van je psychiater moet spreken in het openbaar, hè?quote:Op maandag 16 april 2007 01:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Goh nog steeds geen middelvingersmiley á la bedankt voor je reactie van welgeteld één smiley met PI - mongool rot nou maar op
Nee, omdat het 0200 is en normale mensen dan slapen.quote:Op maandag 16 april 2007 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij post hier ook alleen maar omdat je van je psychiater moet spreken in het openbaar, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |