Ik was 16 en de Avonden was mijn favoriete boekquote:Op donderdag 12 april 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een piemol! Mannen denken minder na dan vrouwen.
OE! Heerlijk!! Cliché's bezigen!!![]()
![]()
![]()
Neem een pilletje peperneut!!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil eeuwig jong blijven, en nooit oud worden, en nooit doodgaan.![]()
Dat bedoel ik. Was ook gekscherend. Ik voelde me nooit normaal omdat ik 14 was en herenleed met Cherry Duins en Armando geweldig vond. Praat daar maar eens over met leeftijdsgenoten als je 14 bent.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:42 schreef broer het volgende:
In De Avonden wordt nou niet overdreven veel geneukt...
En je krijgt zo weinig kans in dit topic, dus koester het moment maar goed.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een piemol! Mannen denken minder na dan vrouwen.
OE! Heerlijk!! Cliché's bezigen!!![]()
![]()
![]()
Ja, als je dat op je veertiende leuk vindt, heb je een tamelijk problematische jeugd. Dat wil ik van harte met je eens zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
Ik voelde me nooit normaal omdat ik 14 was en herenleed met Cherry Duins en Armando geweldig vond.
oooooh, touchy!!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
En je krijgt zo weinig kans in dit topic, dus koester het moment maar goed.
Twutse Bwoew!!quote:
gezakt voor alle opleidingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, als je dat op je veertiende leuk vindt, heb je een tamelijk problematische jeugd. Dat wil ik van harte met je eens zijn.
Vandaar ook dat je in die tijd vooral aan lekkere wijven dacht. Nu snap ik het. [afbeelding]
Tegen mij zeggen ben jij echt tong80quote:Op donderdag 12 april 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Tijdens een reünie zeggen ze dat tegen iedereen, tong.
Heel verhaal. Maar te veel mensen in eens is niet goed voor me.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:54 schreef Lamon het volgende:
Tong, hoe zit het eigenlijk met die pleinvrees die jij had (wat ik zonder dat leuke interview nooit had geweten)?
Is dat gewoon iets wat je hebt en houdt, of is dat iets wat aan het verbeteren is?
Want de deel 100 meet zit eraan te komen, en we zouden je niet graag missen.
Ik ben met een herintegratie project bezig. Werd daarom geinterviewd door twee meisjes van het HBO. Over mijn ervaringen. Ze vroegen oa naar m'n hobby's. Ik zei dus Fokforum. Toen zei één van de meiden ben jij echt tong80 ? Dat ga ik tegen mijn broertje zeggen. Die zit elke dag op Fokquote:
Maar een meet zou wel kunnen dus?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel verhaal. Maar te veel mensen in eens is niet goed voor me.
Ga met Doc Mark en Kamagurka als Fokkers wel eens naar een concert.
Maar dat pleinvlees is overdrachtelijk. Heeft er meer mee te maken dat te veel invloeden van echte mensen me niet goed doet.
Hij is bijna leeg. En dan ga ik slapen.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:04 schreef leolinedance het volgende:
Jongens, biertje?
quote:Op donderdag 12 april 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Overigens hoef je je over die deel-100-meet geen zorgen te maken. Daar komen alleen Lamon en I.R. Dat kan nooit te veel zijn, zou ik denken.
Okequote:Op donderdag 12 april 2007 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Hij is bijna leeg. En dan ga ik slapen.
Niettemin: dank voor het aanbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |