oooooh, touchy!!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
En je krijgt zo weinig kans in dit topic, dus koester het moment maar goed.
Twutse Bwoew!!quote:
gezakt voor alle opleidingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, als je dat op je veertiende leuk vindt, heb je een tamelijk problematische jeugd. Dat wil ik van harte met je eens zijn.
Vandaar ook dat je in die tijd vooral aan lekkere wijven dacht. Nu snap ik het. [afbeelding]
Tegen mij zeggen ben jij echt tong80quote:Op donderdag 12 april 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Tijdens een reünie zeggen ze dat tegen iedereen, tong.
Heel verhaal. Maar te veel mensen in eens is niet goed voor me.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:54 schreef Lamon het volgende:
Tong, hoe zit het eigenlijk met die pleinvrees die jij had (wat ik zonder dat leuke interview nooit had geweten)?
Is dat gewoon iets wat je hebt en houdt, of is dat iets wat aan het verbeteren is?
Want de deel 100 meet zit eraan te komen, en we zouden je niet graag missen.
Ik ben met een herintegratie project bezig. Werd daarom geinterviewd door twee meisjes van het HBO. Over mijn ervaringen. Ze vroegen oa naar m'n hobby's. Ik zei dus Fokforum. Toen zei één van de meiden ben jij echt tong80 ? Dat ga ik tegen mijn broertje zeggen. Die zit elke dag op Fokquote:
Maar een meet zou wel kunnen dus?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel verhaal. Maar te veel mensen in eens is niet goed voor me.
Ga met Doc Mark en Kamagurka als Fokkers wel eens naar een concert.
Maar dat pleinvlees is overdrachtelijk. Heeft er meer mee te maken dat te veel invloeden van echte mensen me niet goed doet.
Hij is bijna leeg. En dan ga ik slapen.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:04 schreef leolinedance het volgende:
Jongens, biertje?
quote:Op donderdag 12 april 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Overigens hoef je je over die deel-100-meet geen zorgen te maken. Daar komen alleen Lamon en I.R. Dat kan nooit te veel zijn, zou ik denken.
Okequote:Op donderdag 12 april 2007 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Hij is bijna leeg. En dan ga ik slapen.
Niettemin: dank voor het aanbod.
Ik zou 't niet weten. Ik ben echt dol op katten maar nooit eentje gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:02 schreef broer het volgende:
Eigenzinnig beesten, nietwaar?
Het is hilarisch! En dan te bedenken dat degene die deze procedure heeft ontwikkeld waarschijnlijk een of andere topfunctionaris is. Hoe moeilijk kun je iets maken zeg! En dat die man zich niet schaamt om zoveel onzin te moeten uitkramenquote:
Altijd moeilijk doen als 't makkelijk kan. Vooral mannen hebben daar een handje van. Ik maak 't dagelijks mee op mijn werkquote:
Ik wilde vanavond op tijd naar bed, maar dat kutbeest van mij kwam maar niet binnen. Wees blij dat je niet zo'n eigenzinnig beest hebt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou 't niet weten. Ik ben echt dol op katten maar nooit eentje gehad![]()
Het was een vrouw.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is hilarisch! En dan te bedenken dat degene die deze procedure heeft ontwikkeld waarschijnlijk een of andere topfunctionaris is. Hoe moeilijk kun je iets maken zeg! En dat die man zich niet schaamt om zoveel onzin te moeten uitkramen![]()
Je laat je zomaar dicteren door zo'n beestjequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:22 schreef broer het volgende:
Ik wilde vanavond op tijd naar bed, maar dat kutbeest van mij kwam maar niet binnen. Wees blij dat je niet zo'n eigenzinnig beest hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Je laat je zomaar dicteren door zo'n beestje![]()
Schei toch uit, daar is zo'n vachtje voor. Bovendien is het hartstikke lekker weer. En anders zoeken ze wel een struik op. Gekquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Ja.
Maar anders moet-ie de hele nacht buiten blijven. Weet je wel hoe koud dat is?
quote:
Dat vachtje is om te aaien. Nergens anders voor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Schei toch uit, daar is zo'n vachtje voor. Bovendien is het hartstikke lekker weer. En anders zoeken ze wel een struik op. Gek![]()
Verdomme!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Gaat Wicky's stelling ook al niet op!!
Maakt het overigens nog hilarischer!!
En met een Brabants/Limburgs accent om het compleet te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Gaat Wicky's stelling ook al niet op!!
Maakt het overigens nog hilarischer!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |