Daar las ik net overheen, dat hij goed voor haar is. Dat is buitengewoon belangrijk! Misschien moet je het nog wat langer aankijken.quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
41 Jaar oud, ergens nog niet uit zijn puberteit gezien zijn lichaamsversieringen en zijn beroep, maar ondertussen wel heel aardig en heel goed voor mijn dochter. Maar ja. Ik griezel echt bij het idee dat zij sex heeft met die man. Mijn dochter woont samen en heeft sex met een man die mijn man zou kunnen zijn!
Ik hoop dat ze het snel inzietquote:Op maandag 9 april 2007 02:38 schreef svann het volgende:
Ze zoekt misschien ineressante spannende types, maar moet er nog achter komen dat die misschien niet zo ideaal zijn om mee samen te leven. Of misschien ook wel, maar dan op haar voorwaarden.
En wat die zijn moet je nog uitvinden op die leeftijd.
We geven haar de tijd hoor, ze moet het zelf ondervinden. Ik vind het alleen zo jammer dat ze, als ze er ooit achterkomt, haar jeugd heeft vergooid.quote:Op maandag 9 april 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar las ik net overheen, dat hij goed voor haar is. Dat is buitengewoon belangrijk! Misschien moet je het nog wat langer aankijken.
Dat valt wel mee hoorquote:En dat je kinderen seks hebben (met wie dan ook), daar moet een ouder volgens mij helemáál niet bij stilstaan![]()
Ik spreek je over 2 jaar weer, als je dochter een andere man heeft, waar ze de rest van haar leven mee wil delen, en vertelt hoe ongezond ze achteraf haar vorige relatie vond.quote:
Ik geloof er ook niet in. Maar ik weiger de mogelijkheid volledig uit te sluiten. Dus als iemand denkt wél de liefde van zijn of haar leven te hebben gevonden, dan vind ik dat diegene daar toch in mee moet gaan. Rationele overwegingen zijn goed, maar maken ook vaak meer kapot dan goed voor je is.quote:Op maandag 9 april 2007 02:34 schreef Lamon het volgende:
Die Grote Liefde is niet zo absoluut als het lijkt in de meeste gevallen.
Ja, misschien is ze nog zoekende, misschien denkt ze dat dit De Ware is.quote:Op maandag 9 april 2007 02:38 schreef svann het volgende:
Ze zoekt misschien ineressante spannende types, maar moet er nog achter komen dat die misschien niet zo ideaal zijn om mee samen te leven. Of misschien ook wel, maar dan op haar voorwaarden.
En wat die zijn moet je nog uitvinden op die leeftijd.
Of hoe spannend, maar toch niet blijvend.quote:Op maandag 9 april 2007 02:44 schreef Lamon het volgende:
Ik spreek je over 2 jaar weer, als je dochter een andere man heeft, waar ze de rest van haar leven mee wil delen, en vertelt hoe ongezond ze achteraf haar vorige relatie vond.
Da's goed! Maar jouw uitspraak impliceert dat het bij iedereen altijd wel een keer fout gaat. Terwijl er toch echt mensen zjin die de liefde van hun leven vinden. En dan kijk ik maar naar mezelf.quote:Op maandag 9 april 2007 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik spreek je over 2 jaar weer, als je dochter een andere man heeft, waar ze de rest van haar leven mee wil delen, en vertelt hoe ongezond ze achteraf haar vorige relatie vond.
Slaap lekker WAquote:Op maandag 9 april 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga slapen![]()
![]()
Houd je taai, Elizabeth!
Dan heeft je dochter dat echt wel van jullie gezien en zal onbewust van haar partner verwachten dat die ook zo met haar omgaat. Hoewel ze misschien in eerste instantie meer naar allerlei uiterlijkheden kijkt die ze wel of niet net als jullie wil doen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan echt spreken over de liefde van mijn leven.
Altijd, nee, zeker niet hoor, meer in dit geval.quote:Op maandag 9 april 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Denk jij dat iemand met een echtgenoot waar het niet helemaal zuiver mee zit gaat emigreren? Wij zijn zo vreselijk op elkaar aangewezen op het moment, dat als het niet mijn iefde van mijn leven was, we elkaar allang het kot hadden uitgevochten. Maar zo is het niet. We hebben onze perikelen, maar onze basis is zooooo ontzettend goed. Ik kan echt spreken over de liefde van mijn leven.
Bij mij is 't altijd gebleven.quote:Op maandag 9 april 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Dus ik ga er maar vanuit dat het een fase is.
Ik ga er regelmatig mee op stap.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:52 schreef broer het volgende:
Jij valt nog steeds op mannen met tatoeages, piercings en een bierbuik?
Ik spreek je wel weer over nog een week, als je je derde week ingaatquote:Op woensdag 11 april 2007 01:10 schreef Lamon het volgende:
Lekker, dat gezonde eetpatroon. Ik ben 2 kilo afgevallen in net geen week.
En mensen maar zeggen dat afvallen moeilijk is.![]()
Pathetic!quote:Oh, en ik moet uiteraard iedereen er ook even aan herinneren dat over een paar weken het beste album aller tijden uit gaat komen! Niet eens mijn woorden, dus ook zeker niet alleen mijn pathos:
[Afteltopic] Beste Album Aller Tijden: New Moon
Haha, geen fan he?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Pathetic!
Niet leuk?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef broer het volgende:
Afvallen en Elliott Smith.
Ik moet nodig gaan slapen, geloof ik.
Met zes uur slaap schijn je volgens recente onderzoeken de langste levensduur op te bouwen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kan alsnog maar 6 uur slapen..
Dat klopt hoor!! Mijn oma is nu bijna 100 jaar. Zij heeft zo ongeveer haar hele leven maar 5 tot 6 uur slaap per nacht gehad. Ik heb haar genen. Ik slaap ook zoiets per nacht. Maar ja, ik rookquote:Op donderdag 12 april 2007 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met zes uur slaap schijn je volgens recente onderzoeken de langste levensduur op te bouwen.
Wow, mijn vader gaat de 62 niet eens halen, en als ik die 100 lees, denk ik wat is dat toch een verschil tussen mensen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Dat klopt hoor!! Mijn oma is nu bijna 100 jaar. Zij heeft zo ongeveer haar hele leven maar 5 tot 6 uur slaap per nacht gehad. Ik heb haar genen. Ik slaap ook zoiets per nacht. Maar ja, ik rook![]()
Bovendien is mijn oma sinds een jaar of twee zo Alzheimerisch als ietsch. En toch gaat ze die honderd jaar halenEn nog een paar jaar daarna ook!!
Ik ben wel heel bang voor het moment dat het allemaal écht treurig wordt. Dat ik met goed fatsoen gewoon niet meer naar een bandje kan gaan kijken, omdat ik dan meewarig wordt aangekeken. "Ach, die arme oude man. Eenzaam zeker."quote:Op donderdag 12 april 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
En iedere keer verleg je de grens een beetje.
Ik dacht toen alleen maar aan zuipen en lekkere wijven neukenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Lamon, je wordt makkelijker gedurende de jaren. Je denkt minder na over sterven. Althans, ik wel. Toen ik 20 was dacht ik elke dag aan sterven. Wilde dat ook. Nu niet meer. Allang niet meer.
En daar heb je dan toch iets wat ik helaas mis.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:30 schreef broer het volgende:
Voor het zover is, moet ik toch wel het ideale huisje-boompje-beestje hebben geregeld, dacht ik zo.
Ja, maar jij hebt een piemol! Mannen denken minder na dan vrouwen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht toen alleen maar aan zuipen en lekkere wijven neuken
Met als consequentie dat je op een gegeven moment treurig wordt. Daar moet je dan ook mee zien te leven.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:38 schreef Lamon het volgende:
Ik wil eeuwig jong blijven, en nooit oud worden, en nooit doodgaan.![]()
And look where it got you!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht toen alleen maar aan zuipen en lekkere wijven neuken
Ik was 16 en de Avonden was mijn favoriete boekquote:Op donderdag 12 april 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een piemol! Mannen denken minder na dan vrouwen.
OE! Heerlijk!! Cliché's bezigen!!![]()
![]()
![]()
Neem een pilletje peperneut!!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil eeuwig jong blijven, en nooit oud worden, en nooit doodgaan.![]()
Dat bedoel ik. Was ook gekscherend. Ik voelde me nooit normaal omdat ik 14 was en herenleed met Cherry Duins en Armando geweldig vond. Praat daar maar eens over met leeftijdsgenoten als je 14 bent.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:42 schreef broer het volgende:
In De Avonden wordt nou niet overdreven veel geneukt...
En je krijgt zo weinig kans in dit topic, dus koester het moment maar goed.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een piemol! Mannen denken minder na dan vrouwen.
OE! Heerlijk!! Cliché's bezigen!!![]()
![]()
![]()
Ja, als je dat op je veertiende leuk vindt, heb je een tamelijk problematische jeugd. Dat wil ik van harte met je eens zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
Ik voelde me nooit normaal omdat ik 14 was en herenleed met Cherry Duins en Armando geweldig vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |