Hij miste onze heilzame invloed.quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef broer het volgende:
Wat downtime van een forum niet met je kan doen.
die moet maar geen koorts krijgen lijkt het mequote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Toch een foto van het hoofd van Lamon!
[afbeelding]
waarom lijk jij op mijn vader ?quote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan ik nu ook wel doen, hoor.
Met dezelfde ongelovende blik op mijn gezicht..
[afbeelding]
Had het niet eens iets mee te maken.quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef broer het volgende:
Wat downtime van een forum niet met je kan doen.
Ik vind het wel een stoere actie.quote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef Lamon het volgende:
Het was heel logisch op het moment, maar nu snap ik er geen reet meer van.
Jij bent onbetaalbaarquote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef Lamon het volgende:
Kan ik nu ook wel doen, hoor.
Met dezelfde ongelovende blik op mijn gezicht..
[afbeelding]
Op zijn eigen foto heeft ie ietsje meer haar overquote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die moet maar geen koorts krijgen lijkt het me
Het werkte behoorlijk ontnuchterend, ja.quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef svann het volgende:
Dat is een complete remake!
Viel het je erg tegen vanmorgen?
Het had volgens mij iets te maken met het feit dat ik al jaren zeur over hoe bang ik ben om kaal te worden, en ik in een hele kromme redenering vond dat ik mijn angsten onder ogen moest komen, of iets wat daar op lijkt.quote:Op maandag 9 april 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Ik denk dat je er vannacht achter kwam dat al je shampoo op was. Zou dat niet de logische reden kunnen zijn?
O, in dat geval heb je nu zeker heel veel shampoo over?quote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef Lamon het volgende:
Het had volgens mij iets te maken met het feit dat ik al jaren zeur over hoe bang ik ben om kaal te worden, en ik in een hele kromme redenering vond dat ik mijn angsten onder ogen moest komen, of iets wat daar op lijkt.
Overkopen?quote:Op maandag 9 april 2007 01:29 schreef broer het volgende:
O, in dat geval heb je nu zeker heel veel shampoo over?
Nee hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 01:47 schreef broer het volgende:
Lelijke Freaks?
Waar ligt zijn gebrek dan?quote:Op maandag 9 april 2007 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
Verder ben ik manieren aan het bedenken om de vriend van mijn dochter 'buiten te werken', hoe aardig ie ook is!
Hij is NIET haar toekomst. Godverdomme!!!!!!!!
Lieve bwoewquote:Op maandag 9 april 2007 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
ER![]()
Niet mee bemoeien wijffie, daar wordt hij alleen maar aantrekkelijker doorAls ze verstandig is, komt ze er zelf wel achter. Zo niet, dan hoef jij haar niet voor haar fouten te behoeden.
Mjah, gebrek... Zij is 20, hij is 41quote:
O ja, en hij staat echt helemaal onder de tattoos, van boven naar onder, heeft miljarden piercings, want hij is piercer van beroep. En dat vind ik allemaal niet eens erg, maar hij zit wel aan mijn dochter. En dan vind ik het ineens wel erg. Tering...quote:Op maandag 9 april 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, gebrek... Zij is 20, hij is 41
Da's wel erg veel verschil, ja.quote:Op maandag 9 april 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Mjah, gebrek... Zij is 20, hij is 41
Dat beeld probeer ik even samen te voegen met het beeld dat ik had van die aardige man die op de bank heel verliefd het handje van een twintigjarig meisje vasthoudt.quote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
hij staat echt helemaal onder de tattoos, van boven naar onder, heeft miljarden piercings
Jaquote:
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet zij ook maar dat wil ze op dit moment niet weten. Moeilijk hoor.quote:Niet dat het op dit moment een rol hoeft te spelen, maar je weet gewoon dat dat later problemen gaat opleveren.
Zeker als ze ook nog kinderen zouden krijgen.
Of het feit dat ze bijna zeker een jonge weduwe zou worden als ze bij elkaar blijven.
Uiteraard wel. Ze willen geen kinderen, ze willen niet trouwen, en ze weten dat het verschil erg groot is. Maar ze houden van elkaarquote:Hebben ze daar zelf helemaal niet over nagedacht?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef Lamon het volgende:
Niet dat het op dit moment een rol hoeft te spelen, maar je weet gewoon dat dat later problemen gaat opleveren.
Of het feit dat ze bijna zeker een jonge weduwe zou worden als ze bij elkaar blijven.
Hebben ze daar zelf helemaal niet over nagedacht?
Ben ik het niet mee eens. Als het goed voelt, moet je het doen. Hoe groot de afstand in leeftijd, leefwereld, klasse, kilometers of wat-dan-ook is. Wat jij noemt zijn problemen voor over dertig, veertig jaar - moet je je daarom De Grote Liefde door je neus laten boren?quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef Lamon het volgende:
Da's wel erg veel verschil, ja.
Niet dat het op dit moment een rol hoeft te spelen, maar je weet gewoon dat dat later problemen gaat opleveren.
Hebben ze daar zelf helemaal niet over nagedacht?
Ik heb stiekum foto's gemaakt, ik stuur je ze nog wel. Ik ben echt even helemaal ten einde raad momenteel. En het is echt een heel aardige man. Maar NIET voor mijn dochter bestemd. Maar wat ik kan doen?? Niks dus. Ga ik ertegen in, dan keert ze zich van me af, en erin mee gaan voor de volle 100% kan ik niet. We schipperen dus momenteel, haar pa en ik.quote:Op maandag 9 april 2007 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat beeld probeer ik even samen te voegen met het beeld dat ik had van die aardige man die op de bank heel verliefd het handje van een twintigjarig meisje vasthoudt.
Behoorlijke klus, kan ik je vertellen...
En DIT wat jij nu schrijft is godverdomme de pest!! Want je hebt teringtyfus godsamme 300% gelijk!! En ik gun haar wat ze wil en waar ze happy mee is.quote:Op maandag 9 april 2007 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als het goed voelt, moet je het doen. Hoe groot de afstand in leeftijd, leefwereld, klasse, kilometers of wat-dan-ook is. Wat jij noemt zijn problemen voor over dertig, veertig jaar - moet je je daarom De Grote Liefde door je neus laten boren?
Het waait wel weer over. Dat zal bij eerdere vriendjes ook wel gebeurd zijn, neem ik aan.quote:Op maandag 9 april 2007 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
En ik gun haar wat ze wil en waar ze happy mee is.
Maar toch.
Weet je wat het erge is? Ik geef mezelf de schuld! Ik moet ergens gefaald hebben in de opvoeding dat ze nu alsmaar naar mannen toetrekt die veel en veel ouder zijn dan zij. En dan ook nog de extreme types. Ze heeft tot nu toe gehad met een zanger van een funkband, 36 jaar. Een horror/vampire freak van 29 (dat duurde gelukiig maar heeeeeeel kort) en nu deze man. 41 Jaar oud, ergens nog niet uit zijn puberteit gezien zijn lichaamsversieringen en zijn beroep, maar ondertussen wel heel aardig en heel goed voor mijn dochter. Maar ja. Ik griezel echt bij het idee dat zij sex heeft met die man. Mijn dochter woont samen en heeft sex met een man die mijn man zou kunnen zijn!quote:Op maandag 9 april 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp je dilemma, ER.
Hij lijkt me echt compleet ongeschikt voor je dochter. De ellende is dat jij en je man daar niets aan kunnen doen, ze moet er zelf achterkomen. En als hij nou nog een hufter was... maar dat is hij niet. Je kunt alleen maar afwachten en er af en toe een lastig/listig vraagje/opmerking ingooien.
Och, wat heet "Grote Liefde", in praktijk vinden veel mensen hun "Grote Liefde" een paar keer per zoveel jaar, en is de vorige "Grote Liefde" dan blijkbaar de "Grote Liefde" niet meer.quote:Op maandag 9 april 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Als het goed voelt, moet je het doen. Hoe groot de afstand in leeftijd, leefwereld, klasse, kilometers of wat-dan-ook is. Wat jij noemt zijn problemen voor over dertig, veertig jaar - moet je je daarom De Grote Liefde door je neus laten boren?
Nu ben je 't aan het doorslaanquote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
Weet je wat het erge is? Ik geef mezelf de schuld! Ik moet ergens gefaald hebben in de opvoeding dat ze nu alsmaar naar mannen toetrekt die veel en veel ouder zijn dan zij. En dan ook nog de extreme types.
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef svann het volgende:
Als hij echt aardig is hoeft het helemaal niet beroerd af te lopen.
Dat heeft een beter vooruitzicht dan met een wat louche figuur.
Waarschijnlijk wel jaquote:
Maar het kan welquote:Dat is gewoon haar eigen voorkeur, hoeft helemaal niets met jou of haar opvoeding te maken te hebben.
Doe dat bij hun in bed.quote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga nu even braken.
Dit is zoooo onwaarquote:Op maandag 9 april 2007 02:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Och, wat heet "Grote Liefde", in praktijk vinden veel mensen hun "Grote Liefde" een paar keer per zoveel jaar, en is de vorige "Grote Liefde" dan blijkbaar de "Grote Liefde" niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |