Nee, ik dacht dat is een mooie manier om het topic wat vaker in de search terug te laten komen bij users.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:47 schreef svann het volgende:
Die toevoeging, is dat een bijwerking van al die vitaminen?
Dan ben ik weer weg, ik ben namelijk een beetje boel....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:42 schreef Lamon het volgende:
een heel klein beetje geil mag ook nog..
Thanks svannquote:
Geen internet is een ramp! Het is een essentieel onderdeel van mijn leven. Niet alleen vanwege mijn werk, ook vanwege het contact onderhouden met de mensen die veel voor ons betekenen en die overzees wonen!quote:Geen internet is wel saai.
Dat ook jaquote:Het is een best aangename extra dimensie van ons toch al zo boeiende leven. ()
Ik zou helemaal gek worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
Geen internet is een ramp! Het is een essentieel onderdeel van mijn leven. Niet alleen vanwege mijn werk, ook vanwege het contact onderhouden met de mensen die veel voor ons betekenen en die overzees wonen!
Ierlandquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat je zolang geen stabiel internet had?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Truste.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:42 schreef Lamon het volgende:
En hou het mooi, verstild, inventief, uitdagend en bij tijd en wijlen een heel klein beetje geil mag ook nog..
O zeker svann! Ik heb talloze memories aan liedjes en de daarbijhorende situaties. Mijn dochter is geboren op 1 december tijdens een sneeuwstorm, op het moment dat zij geboren werd speelde op de radio 'In the summertime' van Mungo Jerry. Dat is wel een van de meest bijzondere die ik me herinner.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:19 schreef svann het volgende:
Van lekker helemaal in muziek duiken kan je ook sort of dronken worden.
Helemaal als het overgoten is met memories.
Nederpop ofzo, ik zou ook niet weten waar het nou onder valt. Maar het was wel goed, net als Toontje Lager en Klein Orkest trouwens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Hunting High and Low ga ik zodadelijk trouwens wél even opzoeken. Voor het nostalgisch effect.
Ik ben sowieso 'down memory lane' geweest vanavond. Ik heb 'Het ultieme concert' van Het Goede Doel gekeken. En ik ben erachter gekomen dat ik toch zeker de helft van de liedjes nog kon meezingen en zeker een kwart gewoon echt leuk vond.
Overigens is Het Goede Doel volstrekt niet te classificeren muziek. 'Eighties pop', zou ik het noemen, maar dat dekt de lading absoluut niet.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:31 schreef broer het volgende:
En Nederpop is een flutterm. Net als Nederhop. De onderlinge verschillen zijn zó groot. Je kunt Clannad en U2 toch ook niet allebei Ierlandpop noemen?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:42 schreef broer het volgende:
Frank Boeijen zouden we moeten rangschikken onder de onverstaanbare en vooral onbegrijpelijke Nederpop.
Hoe aandoenlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:55 schreef broer het volgende:
Sinds Wickedangel de hele week met haar familie in Center Parks zit, is het hier minder leuk, trouwens.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:51 schreef broer het volgende:
Moet je nou net de énige begrijpelijke tekst van die fouterik quoten?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:55 schreef broer het volgende:
Sinds Wickedangel de hele week met haar familie in Center Parks zit, is het hier minder leuk, trouwens.
En wat vind je van verhalen waarin de helden elkaar nóóit ontmoeten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:03 schreef sig000 het volgende:
Ik ben dol op mooie verhalen hoe mannen en vrouwen elkaar zoal tegenkomen.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat broers visie nou niet helemaal objectief genoemd kan worden.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik had gewoon zoiets van: ben ik eindelijk weer online, en dan werd je helemaal niet gemist enzo.......
Dit gaat toch geen troostmeisjes topic worden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:08 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn visie schijnt niet helemaal objectief te zijn. Troost je daarmee.
Goddommequote:Op zaterdag 7 april 2007 04:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik was nota bene degene die naar je vroeg!
Broer heeft je vast wel gemist. Hij was de eerste die je naam opperde tijdens je afwezigheid.quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik had gewoon zoiets van: ben ik eindelijk weer online, en dan werd je helemaal niet gemist enzo.......
Dat wist ik, had ik gelezen. Ik heb me net verontschuldigd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Broer heeft je vast wel gemist. Hij was de eerste die je naam opperde tijdens je afwezigheid.
Ja! Leuk!!!quote:Maar hij is nu dronken vermoed ik, en dan wordt hij ineens heel eerlijk over zijn onbegrensde virtuele gevoelens voor een zekere
Prachtwoord!quote:useresse.
God, zeg. Zou je me doorhebben?quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:14 schreef Lamon het volgende:
en dan wordt hij ineens heel eerlijk over zijn onbegrensde virtuele gevoelens voor een zekere useresse.
Nou zeg, je gooit em zelf op. Mag ik dan even lekker semi-sociologisch meedoen, met wat lekker in de tong vallende cliche's om het allemaal wat smeuiger te maken.quote:
Linton Kwesi Johnson is vet cool en politiek volkomen terecht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:22 schreef svann het volgende:
Hey sig000, ken jij Linton Kwesi Johnson?
Of is dat te politieke raggae?
Vorige keer postte je een foto.quote:Op maandag 9 april 2007 01:00 schreef Lamon het volgende:
Ik kwam gisteravond thuis, enigszins aangeschoten, en het leek me toen een heel logisch en valide idee om mijn hoofd kaal te scheren. Dus dat heb ik dan maar gedaan, ergens rond 4 uur 's nachts.
Nu, een dag later, ben ik toch even kwijt waarom het nou ook al weer zo logisch was om te doen.
Maar ja, da's dan weer mosterd na de maaltijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |