Helemaal mee eens, maar dat gaat nooit gebeuren. Daarom trapt Balkenende een open deur in wanneer hij zegt dat mensen God/religie nodig hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoop gewoon, maar dat is een utopie, dat ze alle geloof afschaffen ooit! Scheelt zoveel oorlog!!!!!
Jezus, Maria en Jozes, ik moet er gewoon van huilen! Lamon en ik zijn het eens!quote:Op maandag 16 april 2007 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wow, ik ben het 110% met je stelling eens. Dat gebeurt niet vaak. Dat moet gekoesterd worden.
De ellende is vooral dat het helemaal geen politiek is, maar dat ze het er tóch over hebben. Dat is nu precies het hele angstwekkende eraan.quote:
Schat, hier krijgen we een 'bliep' op tv als iemand het woordje 'crap' zegt in een sitcom.quote:Op maandag 16 april 2007 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
En toch vind ik het een eng vooruitzicht. Er zijn nu eenmaal verworven vrijheden waar ik aan hecht, en die met het huidige kabinet nog wel eens - stiekem, heel geleidelijk - in het gedrang konden komen. Ik bedoel, als de ChristenUnie als regeringspartij kan protesteren tegen een reclamebord omdat daar een iets te blote vrouw op afgebeeld staat, is bekrompen beleid niet zo heel ver weg.
(Maar ik zal wel doordraven. Uiteindelijk zal het allemaal wel weer meevallen. Zo gaat het altijd.)
Wat een kutland!quote:Op maandag 16 april 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Schat, hier krijgen we een 'bliep' op tv als iemand het woordje 'crap' zegt in een sitcom.![]()
![]()
Weer een stukje ongewenste veramerikanisering, zou je kunnen zeggen.quote:Op maandag 16 april 2007 01:35 schreef broer het volgende:
De ellende is vooral dat het helemaal geen politiek is, maar dat ze het er tóch over hebben. Dat is nu precies het hele angstwekkende eraan.
quote:
Lijkt me ook weer een beetje ongenuanceerd.quote:Op maandag 16 april 2007 01:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
yeah man
amerika is de roet van al het ie wille
Dat laatste, lijkt me zo.quote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef Lamon het volgende:
(of wilde je geen normale discussie, maar gewoon een beetje dom blaten?)
Degressie is nooit goed.quote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef svann het volgende:
In een ontkerkelijkt nederland over de invloed van de kerk klagen, is dat niet een beetje oude trauma's opbakken?
Dat ligt eraan. Zolang de minister-president en zijn coalitiepartner het trauma niet opbakken, zal ik het ook niet doen.quote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef svann het volgende:
In een ontkerkelijkt nederland over de invloed van de kerk klagen, is dat niet een beetje oude trauma's opbakken?
Met zo'n premier? Neuh.quote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef svann het volgende:
Ik wil geen discussiequote:Op maandag 16 april 2007 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lijkt me ook weer een beetje ongenuanceerd.
Het feit is gewoon dat scheiding van politiek en godsdienst daar niet echt hoogtij viert.
(of wilde je geen normale discussie, maar gewoon een beetje dom blaten?)
Als hij het bij praten op receptnivo houdt, maak ik me er niet zo druk over.quote:Op maandag 16 april 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan. Zolang de minister-president en zijn coalitiepartner het trauma niet opbakken, zal ik het ook niet doen.
Pff, ik heb er geen last van hoor. En waar ik woon is de premier nog 30x zo gristelijk.quote:Op maandag 16 april 2007 01:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zou de nadruk leggen op klagen en dan 'ja' zeggen als ik jou was
Ik denk niet dat men op persoonlijke trauma's van een bepaald individu doeldequote:Op maandag 16 april 2007 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pff, ik heb er geen last van hoor. En waar ik woon is de premier nog 30x zo gristelijk.
quote:Op maandag 16 april 2007 01:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Blablabla.
Jawel hoor, op het trauma van JPquote:Op maandag 16 april 2007 01:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men op persoonlijke trauma's van een bepaald individu doelde
Goh nog steeds geen middelvingersmiley á la bedankt voor je reactie van welgeteld één smiley met PI - mongool rot nou maar opquote:
Jij post hier ook alleen maar omdat je van je psychiater moet spreken in het openbaar, hè?quote:Op maandag 16 april 2007 01:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Goh nog steeds geen middelvingersmiley á la bedankt voor je reactie van welgeteld één smiley met PI - mongool rot nou maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |