Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Nou.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je was vast heeeeel gezellig. Die naam had echt
niets met je postuur te maken hebben.
Toch?
Erkel, ...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef erkel het volgende:
tripo!
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
Erkel, ...![]()
waar was je nou al die vorige 35 delen....
Zeezicht ken ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, ja dan zit de Vulling al gauw vol. Maar goed dat je niet naar Zeezicht ging dan!
Nu is de hal bij De Vulling ook wel erg klein.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:03 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Nou.Als ik naar buiten ging moesten ze altijd de deurpost invetten.
![]()
Houden zo.quote:
Ik ga zo kipsaté eten!quote:
Ook vooral niet naar Zeezicht in Hoek van Holland gaan...quote:
Alwéér!quote:
Ik ging via de garage achter, bij de dienst ingang.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu is de hal bij De Vulling ook wel erg klein.
Ja, maar nu kipsaté die wel lekker is. Ik eet bij m'n ouders vandaag. Die van gisteren was niet zo geslaagd (van dat opwarmspul van de AH).quote:
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Kuukske![]()
Ja dikke prima! Vandaag weer gewerkt
Jij al weekend?
Heerlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 17:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jaheerlijk joh. Morgen lekker uitslapen
WEEKEND FTW!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:10 schreef OA het volgende:
Zo nu naar huis!! WEEKEND!!!!!!!!!!!!!! 14.gif
De kerk? Nee dank u vriendelijk.quote:
Heidenquote:
Ik ga de nasi slachten. Tot laterquote:Op donderdag 5 april 2007 17:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Heiden![]()
Gelukkig kom ik daar ook nooit meer.
Zo ff 5 kleine saucijzenbroodjes in de combimagnetron gegooid![]()
De kerkquote:
Jullie zijn ook mild. Ik zou dit veranderen in:quote:Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ja, gij opstandeling.quote:
Welkom!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Jullie zijn ook mild. Ik zou dit veranderen in:
"Ik zal ik elke keer als ik in een stad kom waar een Starbucks zit deze bezoeken"
Oh, enneh, koffie rules.
Dat is een n00b to the max.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef BrandX het volgende:
Welkom!
Of ben je hier al eerder geweest en heb ik je gemist
Gezien zijn posthistorie lijkt het haast een kloon, weet wel aardig de weg lijkt me zo?quote:
Och, posthistorie zegt nietsquote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gezien zijn posthistorie lijkt het haast een kloon, weet wel aardig de weg lijkt me zo?
maar anyways anyhows: welkom!
Is er vanavond nog iets te doen ergens?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga mijn gevaarlijke derde poging wagen, begin trek te krijgen. Tot zo..
Ik ga me vanavond gruwelijk te buiten aan koffie met bonbons.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:05 schreef crossover het volgende:
Is er vanavond nog iets te doen ergens?
Koffie met bonbons??? Dat is iets voor oma'squote:Op donderdag 5 april 2007 18:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond gruwelijk te buiten aan koffie met bonbons.
Bier ok. Maar tieten heb ik zelf dus die hoef ik niet nog meer te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Koffie met bonbons??? Dat is iets voor oma's
Bier en tieten schijnt weer in te zijn
Bier en bonbonsquote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bier ok. Maar tieten heb ik zelf dus die hoef ik niet nog meer te hebben.
Bier en chocola gaan toch heul niet samen gekquote:
Haha thanksquote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bier en chocola gaan toch heul niet samen gek![]()
Maar je bent van harte welkom om mee te schransen hoor.
Geniet van de bonbons héquote:Op donderdag 5 april 2007 18:14 schreef crossover het volgende:
Haha thanks
Ik ga ff peuken halen en bij m'n oma op bezoek
Nee, geen kloon. It's the real thing! Zag deze toevallig op de FP staan en dacht, kom doe eens posten. Daarbij is koffie niet verkeerd (flauw) dus...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gezien zijn posthistorie lijkt het haast een kloon, weet wel aardig de weg lijkt me zo?
maar anyways anyhows: welkom!
ik heb weer eens wat gemistquote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Die koffie die ik zo goor vond!Ik was toch wel benieuwd.
Wiener mélange.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb weer eens wat gemist
wat voor koffie is dat dan?
vind ik best lekker eigenlijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:49 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Wiener mélange.De bedoeling is dat ik er straks gek op ben.
Ben benieuwd.
De buurvrouw komt zo langs, dan gaan we een aanslag plegen op van die Bastognekoeken en de koffie.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
vind ik best lekker eigenlijk!
dat dronk ik op mijn stage best vaak
Ik heb geen idee maar wil opzich wel dn hort op.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Is er vanavond nog iets te doen ergens?
Ik ook. Kga denk ik zuipen in den kroeg, bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar wil opzich wel dn hort op.![]()
Stroopkoék.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Maar er gaat natuurlijk niets boven een glacekoek. Of een stroopwafel.
Moet morgen wel vroeg eruit, welke kroeg ga je?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook. Kga denk ik zuipen in den kroeg, bij gebrek aan beter.
Oja.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet morgen wel vroeg eruit, welke kroeg ga je?![]()
Bij ons wordt de koffie met bonbons verruild voor ordinair chips en bier.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef crossover het volgende:
Ik ook. Kga denk ik zuipen in den kroeg, bij gebrek aan beter.
Ik wil nog wel een keer naar Stratum, maar das ook zo lastig met vervoer enzo.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tjah waar moet je anders heengaan inderdaad..![]()
mooie tijd om te wisselenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij ons wordt de koffie met bonbons verruild voor ordinair chips en bier.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef eer-ik het volgende:
Effe een tvp,
Ik heb m'n laatste tentamen net gehad, ging goed overigens, dus nu ga ik zuipen
ZUIPPEEEEEH
klopt en ik ga niet BOB spelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar Stratum, maar das ook zo lastig met vervoer enzo.
Ik ook, de kroeg gaat volgens mij niet eens openquote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fok ik wil gewoon ergens bij iemand thuis flink pilzen maar iedereen is weg, leren of neemt niet op.. bagger!
ik voel me zo vriendloos
Oh goedzoquote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef eer-ik het volgende:
Effe een tvp,
Ik heb m'n laatste tentamen net gehad, ging goed overigens, dus nu ga ik zuipen
ZUIPPEEEEEH
eenzaam en alleen zuipen is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fok ik wil gewoon ergens bij iemand thuis flink pilzen maar iedereen is weg, leren of neemt niet op.. bagger!
ik voel me zo vriendloos
kom dan gewoon hier heenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik voel me zo vriendloos
Jij woont in Arnhem, das veel te ver weg..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
kom dan gewoon hier heen
tevens: hallo schatjes![]()
denk, laat ik ook eens aardig doen, is het weer niet goedquote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij woont in Arnhem, das veel te ver weg..
Ja da's waar. Bedankt voor het aanbod lieve Muckquote:Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef Muck het volgende:
[..]
denk, laat ik ook eens aardig doen, is het weer niet goed![]()
kiiiiiijk, das beterquote:Op donderdag 5 april 2007 21:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja da's waar. Bedankt voor het aanbod lieve Muck![]()
![]()
Ach dat valt best mee! Niet zo overdrijvenquote:
tussen eindhoven en Deure in. het ligt met de trein een kwartier rijden vóór halte Deurne, als je van eindhoven af richting Venlo gaat.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:24 schreef Muck het volgende:
ik heb namelijk geen flauw idee waar helmond ligt![]()
oh daar!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
tussen eindhoven en Deure in. het ligt met de trein een kwartier rijden vóór halte Deurne, als je van eindhoven af richting Venlo gaat.![]()
5 jaar hippische opleiding in deure, elk weekend weer met de trein heen en terug... ken het traject dromenquote:
ik ben echt onbeschrijfelijk slecht in aardrijkskundequote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
5 jaar hippische opleiding in deure, elk weekend weer met de trein heen en terug... ken het traject dromen![]()
Ik ook. Stom vak, blij dat ik er vanaf benquote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben echt onbeschrijfelijk slecht in aardrijkskunde
pfff, ik ook, net als nederlands... daar ben ik wel goed in, maar vind er gewoon geen flikker aanquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook. Stom vak, blij dat ik er vanaf ben
OAquote:Op donderdag 5 april 2007 21:48 schreef OA het volgende:
Goedenavond KOFIIE SC'ers!!![]()
Net terug van het sporten, nu even douchen!![]()
Ik heb een keer een 10 gehaald voor een wiskunde proefwerkquote:Op donderdag 5 april 2007 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
pfff, ik ook, net als nederlands... daar ben ik wel goed in, maar vind er gewoon geen flikker aan
mag je ook trots op zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb een keer een 10 gehaald voor een wiskunde proefwerkBen ik nog steeds trots op
Biologie is ook kei gaafquote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
mag je ook trots op zijn
ik haalde altijd hele hoge cijfers voor biologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |