Oh goedzoquote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef eer-ik het volgende:
Effe een tvp,
Ik heb m'n laatste tentamen net gehad, ging goed overigens, dus nu ga ik zuipen
ZUIPPEEEEEH
eenzaam en alleen zuipen is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fok ik wil gewoon ergens bij iemand thuis flink pilzen maar iedereen is weg, leren of neemt niet op.. bagger!
ik voel me zo vriendloos
kom dan gewoon hier heenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fok ik wil gewoon ergens bij iemand thuis flink pilzen maar iedereen is weg, leren of neemt niet op.. bagger!
ik voel me zo vriendloos
Jij woont in Arnhem, das veel te ver weg..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
kom dan gewoon hier heen
tevens: hallo schatjes![]()
denk, laat ik ook eens aardig doen, is het weer niet goedquote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij woont in Arnhem, das veel te ver weg..
Ja da's waar. Bedankt voor het aanbod lieve Muckquote:Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef Muck het volgende:
[..]
denk, laat ik ook eens aardig doen, is het weer niet goed![]()
kiiiiiijk, das beterquote:Op donderdag 5 april 2007 21:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja da's waar. Bedankt voor het aanbod lieve Muck![]()
![]()
Ach dat valt best mee! Niet zo overdrijvenquote:
tussen eindhoven en Deure in. het ligt met de trein een kwartier rijden vóór halte Deurne, als je van eindhoven af richting Venlo gaat.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:24 schreef Muck het volgende:
ik heb namelijk geen flauw idee waar helmond ligt![]()
oh daar!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
tussen eindhoven en Deure in. het ligt met de trein een kwartier rijden vóór halte Deurne, als je van eindhoven af richting Venlo gaat.![]()
5 jaar hippische opleiding in deure, elk weekend weer met de trein heen en terug... ken het traject dromenquote:
ik ben echt onbeschrijfelijk slecht in aardrijkskundequote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
5 jaar hippische opleiding in deure, elk weekend weer met de trein heen en terug... ken het traject dromen![]()
Ik ook. Stom vak, blij dat ik er vanaf benquote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben echt onbeschrijfelijk slecht in aardrijkskunde
pfff, ik ook, net als nederlands... daar ben ik wel goed in, maar vind er gewoon geen flikker aanquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook. Stom vak, blij dat ik er vanaf ben
OAquote:Op donderdag 5 april 2007 21:48 schreef OA het volgende:
Goedenavond KOFIIE SC'ers!!![]()
Net terug van het sporten, nu even douchen!![]()
Ik heb een keer een 10 gehaald voor een wiskunde proefwerkquote:Op donderdag 5 april 2007 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
pfff, ik ook, net als nederlands... daar ben ik wel goed in, maar vind er gewoon geen flikker aan
mag je ook trots op zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb een keer een 10 gehaald voor een wiskunde proefwerkBen ik nog steeds trots op
Biologie is ook kei gaafquote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
mag je ook trots op zijn
ik haalde altijd hele hoge cijfers voor biologie
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Biologie is ook kei gaaf![]()
Ik heb een tijd lang biologie docent willen worden..
Muck!quote:
Daar mag je zeer zeker trots op zijn!!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb een keer een 10 gehaald voor een wiskunde proefwerkBen ik nog steeds trots op
quote:
*snifquote:
* ruikt weer fris!
die docent bij ons rookte zelfs in de klas...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
GeschiedenisZo'n kutvak, was er echt bar slecht in.
Maar die docent was zo relax![]()
quote:
ik had het al gelezen, maar ik snap het nietquote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
Die postscriptjes en hun links
lees het even
Postscript: je klinkt op een link waardoor er automatisch een post wordt geplaatst onder jouw username, mits je bent ingelogd.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had het al gelezen, maar ik snap het niet
hey Muck.....quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had het al gelezen, maar ik snap het niet
oh zo...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Postscript: je klinkt op een link waardoor er automatisch een post wordt geplaatst onder jouw username, mits je bent ingelogd.
Muck....is je UI veranderd of ligt het aan mij...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oh zo...
nah, doe ik sowieso al niet
hoi JJ
dat ligt aan jouquote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muck....is je UI veranderd of ligt het aan mij...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |