Is er vanavond nog iets te doen ergens?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga mijn gevaarlijke derde poging wagen, begin trek te krijgen. Tot zo..
Ik ga me vanavond gruwelijk te buiten aan koffie met bonbons.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:05 schreef crossover het volgende:
Is er vanavond nog iets te doen ergens?
Koffie met bonbons??? Dat is iets voor oma'squote:Op donderdag 5 april 2007 18:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond gruwelijk te buiten aan koffie met bonbons.
Bier ok. Maar tieten heb ik zelf dus die hoef ik niet nog meer te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Koffie met bonbons??? Dat is iets voor oma's
Bier en tieten schijnt weer in te zijn
Bier en bonbonsquote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bier ok. Maar tieten heb ik zelf dus die hoef ik niet nog meer te hebben.
Bier en chocola gaan toch heul niet samen gekquote:
Haha thanksquote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bier en chocola gaan toch heul niet samen gek![]()
Maar je bent van harte welkom om mee te schransen hoor.
Geniet van de bonbons héquote:Op donderdag 5 april 2007 18:14 schreef crossover het volgende:
Haha thanks
Ik ga ff peuken halen en bij m'n oma op bezoek
Nee, geen kloon. It's the real thing! Zag deze toevallig op de FP staan en dacht, kom doe eens posten. Daarbij is koffie niet verkeerd (flauw) dus...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gezien zijn posthistorie lijkt het haast een kloon, weet wel aardig de weg lijkt me zo?
maar anyways anyhows: welkom!
ik heb weer eens wat gemistquote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Die koffie die ik zo goor vond!Ik was toch wel benieuwd.
Wiener mélange.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb weer eens wat gemist
wat voor koffie is dat dan?
vind ik best lekker eigenlijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:49 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Wiener mélange.De bedoeling is dat ik er straks gek op ben.
Ben benieuwd.
De buurvrouw komt zo langs, dan gaan we een aanslag plegen op van die Bastognekoeken en de koffie.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
vind ik best lekker eigenlijk!
dat dronk ik op mijn stage best vaak
Ik heb geen idee maar wil opzich wel dn hort op.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Is er vanavond nog iets te doen ergens?
Ik ook. Kga denk ik zuipen in den kroeg, bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar wil opzich wel dn hort op.![]()
Stroopkoék.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Maar er gaat natuurlijk niets boven een glacekoek. Of een stroopwafel.
Moet morgen wel vroeg eruit, welke kroeg ga je?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook. Kga denk ik zuipen in den kroeg, bij gebrek aan beter.
Oja.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet morgen wel vroeg eruit, welke kroeg ga je?![]()
Bij ons wordt de koffie met bonbons verruild voor ordinair chips en bier.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef crossover het volgende:
Ik ook. Kga denk ik zuipen in den kroeg, bij gebrek aan beter.
Ik wil nog wel een keer naar Stratum, maar das ook zo lastig met vervoer enzo.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tjah waar moet je anders heengaan inderdaad..![]()
mooie tijd om te wisselenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij ons wordt de koffie met bonbons verruild voor ordinair chips en bier.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef eer-ik het volgende:
Effe een tvp,
Ik heb m'n laatste tentamen net gehad, ging goed overigens, dus nu ga ik zuipen
ZUIPPEEEEEH
klopt en ik ga niet BOB spelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar Stratum, maar das ook zo lastig met vervoer enzo.
Ik ook, de kroeg gaat volgens mij niet eens openquote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fok ik wil gewoon ergens bij iemand thuis flink pilzen maar iedereen is weg, leren of neemt niet op.. bagger!
ik voel me zo vriendloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |