quote:Op donderdag 5 april 2007 21:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Biologie is ook kei gaaf![]()
Ik heb een tijd lang biologie docent willen worden..
Muck!quote:
Daar mag je zeer zeker trots op zijn!!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb een keer een 10 gehaald voor een wiskunde proefwerkBen ik nog steeds trots op
quote:
*snifquote:
* ruikt weer fris!
die docent bij ons rookte zelfs in de klas...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
GeschiedenisZo'n kutvak, was er echt bar slecht in.
Maar die docent was zo relax![]()
quote:
ik had het al gelezen, maar ik snap het nietquote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
Die postscriptjes en hun links
lees het even
Postscript: je klinkt op een link waardoor er automatisch een post wordt geplaatst onder jouw username, mits je bent ingelogd.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had het al gelezen, maar ik snap het niet
hey Muck.....quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had het al gelezen, maar ik snap het niet
oh zo...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Postscript: je klinkt op een link waardoor er automatisch een post wordt geplaatst onder jouw username, mits je bent ingelogd.
Muck....is je UI veranderd of ligt het aan mij...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oh zo...
nah, doe ik sowieso al niet
hoi JJ
dat ligt aan jouquote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muck....is je UI veranderd of ligt het aan mij...![]()
is niet dat ik me verveel.....quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me ook een beetje..
Maar je krijgt een ban als je die scripts plaatst dus...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me ook een beetje..
Waar heb je gelezen dat je een ban krijgt als je klikt?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je krijgt een ban als je die scripts plaatst dus...
maar ook als je klikt...![]()
ben die dingen trouwens nog niet tegengekomen...![]()
Heb je al een beslissing genomen wat betreft werk?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is niet dat ik me verveel........maar msn is ook k*t aan het doen en Fok is erg rustig...
![]()
ohhhh lieverd.....quote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik meld me ook weer eventjes, maar ben niet vrolijk vanavond...![]()
dat is de vraag!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat je een ban krijgt als je klikt?
Troubles... niets ernstigs hoor. Gewoon niet vrolijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhhh lieverd.....![]()
...what's up....
![]()
nah...nog niet....quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je al een beslissing genomen wat betreft werk?![]()
Hey, ...-fritsquote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik meld me ook weer eventjes, maar ben niet vrolijk vanavond...![]()
hey BrandX...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef BrandX het volgende:
hallo allemaal. rustig hier!
geeft niet hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...owkey....
![]()
ik ben echt nuchtig hoor...![]()
ga lekker slapen danquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik......ben...
...zo....
...moe....
![]()
![]()
![]()
Kan dat morgen niet..quote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan niet.......mijn zoon zit een film te kijken....en ik moet nog afwassen....
![]()
nee,, dan kan het inderdaad nietquote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan niet.......mijn zoon zit een film te kijken....en ik moet nog afwassen....
![]()
hi Brand!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef BrandX het volgende:
hallo allemaal. rustig hier!
afwas zou idd morgen kunnen...maar heb echt een hekel aan om wakker te worden met afwas als vooruitzicht.....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan dat morgen niet..
En je zoon kent de weg toch wel?
hij is pas tien en vind het eng alleen beneden...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:10 schreef Muck het volgende:
ik zat ook regelmatig een film te kijken als mijn ouders al sliepen hoor
daarom voor mij dus geen lenzen....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef crossover het volgende:
Godver mijn lens zit de hele dag al niet goed
dat is echt bloedirritantquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef crossover het volgende:
dan smijt je ze nu ff in de vloeistof en doe je ze morgen weer in!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef crossover het volgende:
wat doet ie nog op om kwart over 11 dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij is pas tien en vind het eng alleen beneden.....en ik heb hem vandaag maar weinig gezien...
![]()
heb je wel een bril dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarom voor mij dus geen lenzen....![]()
paasvakantie enzulks...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
wat doet ie nog op om kwart over 11 dan?
oh jaquote:
morgen heeft ie geen school....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
wat doet ie nog op om kwart over 11 dan?
dat lijkt me een van de ergste dingen...quote:
good for you....!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef BrandX het volgende:
geen bril en geen lenzen hiero!
mazzelkont, ik weet het
ik nu ook niet meerquote:Op donderdag 5 april 2007 23:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...maar ik vind het niet erg hoor....
![]()
nee nu niet meer nee....in het begin wel....![]()
Ja normaal doe ik dat ook wel.. maar dan worden ze zo snel droog..quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
dan smijt je ze nu ff in de vloeistof en doe je ze morgen weer in!![]()
tis toch bijna bedtijd...![]()
idd...heb maanden echt ontkent...met knalende hoofdpijn gelopen en knal rode ogen...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
dat lijkt me een van de ergste dingen...![]()
het moment waarop je beseft dat je alles niet meer zo goed ziet en dus een bril/lenzen nodig hebt...![]()
Ik hoop dat dat moment nog heel lang op zich laat wachten...![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja normaal doe ik dat ook wel.. maar dan worden ze zo snel droog..
En dan moet ik m'n bril weer op, ben aan het webcammen met iemand
Die ' iemand' ... is dat een iemand waarmee eer-ik de ' leerstof mee door zou nemen'?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja normaal doe ik dat ook wel.. maar dan worden ze zo snel droog..
En dan moet ik m'n bril weer op, ben aan het webcammen met iemand
ik krijg het ook vaak te horen....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vaak staan brillen best goed hoor, vooral bij vrouwen!
welterusten BrandX.....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
ik heb het koud, ben moe en zulks...
ik haak alweer af dames en heren... ciao!![]()
truste!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
ik heb het koud, ben moe en zulks...
ik haak alweer af dames en heren... ciao!![]()
zijn er kapers op de kust??quote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die ' iemand' ... is dat een iemand waarmee eer-ik de ' leerstof mee door zou nemen'?
dat snap ik...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha! Ik doelde meer op een vrouwmens!
Nou neequote:Op donderdag 5 april 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat zou toch wel leuk zijn.
neequote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
er zat pas nog iemand achter mijn manmens aan, vond ik ook niet zo geweldig eigenlijk
joahquote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat is wel the right thing to do idd! Het is tenslotte ook jouw mannetje!
Zo beter. precies 12 uurquote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat dan posten om 4 voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |