is niet dat ik me verveel.....quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me ook een beetje..
Maar je krijgt een ban als je die scripts plaatst dus...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me ook een beetje..
Waar heb je gelezen dat je een ban krijgt als je klikt?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je krijgt een ban als je die scripts plaatst dus...
maar ook als je klikt...![]()
ben die dingen trouwens nog niet tegengekomen...![]()
Heb je al een beslissing genomen wat betreft werk?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is niet dat ik me verveel........maar msn is ook k*t aan het doen en Fok is erg rustig...
![]()
ohhhh lieverd.....quote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik meld me ook weer eventjes, maar ben niet vrolijk vanavond...![]()
dat is de vraag!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat je een ban krijgt als je klikt?
Troubles... niets ernstigs hoor. Gewoon niet vrolijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhhh lieverd.....![]()
...what's up....
![]()
nah...nog niet....quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je al een beslissing genomen wat betreft werk?![]()
Hey, ...-fritsquote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik meld me ook weer eventjes, maar ben niet vrolijk vanavond...![]()
hey BrandX...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef BrandX het volgende:
hallo allemaal. rustig hier!
geeft niet hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...owkey....
![]()
ik ben echt nuchtig hoor...![]()
ga lekker slapen danquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik......ben...
...zo....
...moe....
![]()
![]()
![]()
Kan dat morgen niet..quote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan niet.......mijn zoon zit een film te kijken....en ik moet nog afwassen....
![]()
nee,, dan kan het inderdaad nietquote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan niet.......mijn zoon zit een film te kijken....en ik moet nog afwassen....
![]()
hi Brand!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef BrandX het volgende:
hallo allemaal. rustig hier!
afwas zou idd morgen kunnen...maar heb echt een hekel aan om wakker te worden met afwas als vooruitzicht.....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan dat morgen niet..
En je zoon kent de weg toch wel?
hij is pas tien en vind het eng alleen beneden...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:10 schreef Muck het volgende:
ik zat ook regelmatig een film te kijken als mijn ouders al sliepen hoor
daarom voor mij dus geen lenzen....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef crossover het volgende:
Godver mijn lens zit de hele dag al niet goed
dat is echt bloedirritantquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef crossover het volgende:
dan smijt je ze nu ff in de vloeistof en doe je ze morgen weer in!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef crossover het volgende:
wat doet ie nog op om kwart over 11 dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij is pas tien en vind het eng alleen beneden.....en ik heb hem vandaag maar weinig gezien...
![]()
heb je wel een bril dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarom voor mij dus geen lenzen....![]()
paasvakantie enzulks...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
wat doet ie nog op om kwart over 11 dan?
oh jaquote:
morgen heeft ie geen school....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
wat doet ie nog op om kwart over 11 dan?
dat lijkt me een van de ergste dingen...quote:
good for you....!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef BrandX het volgende:
geen bril en geen lenzen hiero!
mazzelkont, ik weet het
ik nu ook niet meerquote:Op donderdag 5 april 2007 23:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...maar ik vind het niet erg hoor....
![]()
nee nu niet meer nee....in het begin wel....![]()
Ja normaal doe ik dat ook wel.. maar dan worden ze zo snel droog..quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
dan smijt je ze nu ff in de vloeistof en doe je ze morgen weer in!![]()
tis toch bijna bedtijd...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |