idd...heb maanden echt ontkent...met knalende hoofdpijn gelopen en knal rode ogen...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
dat lijkt me een van de ergste dingen...![]()
het moment waarop je beseft dat je alles niet meer zo goed ziet en dus een bril/lenzen nodig hebt...![]()
Ik hoop dat dat moment nog heel lang op zich laat wachten...![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja normaal doe ik dat ook wel.. maar dan worden ze zo snel droog..
En dan moet ik m'n bril weer op, ben aan het webcammen met iemand
Die ' iemand' ... is dat een iemand waarmee eer-ik de ' leerstof mee door zou nemen'?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja normaal doe ik dat ook wel.. maar dan worden ze zo snel droog..
En dan moet ik m'n bril weer op, ben aan het webcammen met iemand
ik krijg het ook vaak te horen....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vaak staan brillen best goed hoor, vooral bij vrouwen!
welterusten BrandX.....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
ik heb het koud, ben moe en zulks...
ik haak alweer af dames en heren... ciao!![]()
truste!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
ik heb het koud, ben moe en zulks...
ik haak alweer af dames en heren... ciao!![]()
zijn er kapers op de kust??quote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die ' iemand' ... is dat een iemand waarmee eer-ik de ' leerstof mee door zou nemen'?
dat snap ik...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha! Ik doelde meer op een vrouwmens!
Nou neequote:Op donderdag 5 april 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat zou toch wel leuk zijn.
neequote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
er zat pas nog iemand achter mijn manmens aan, vond ik ook niet zo geweldig eigenlijk
joahquote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat is wel the right thing to do idd! Het is tenslotte ook jouw mannetje!
Zo beter. precies 12 uurquote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat dan posten om 4 voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |