Check.quote:
Verrek ja!quote:
Ik wil hem paashaaserig maken, maar ik ben lui.quote:
Nah, ik ga mijn paasdagen grotendeels gezellig achter de computer doorbrengen. Happy happy, joy joy.quote:
Je mond staat open popje,quote:
Wiequote:
Dat is zodat ze beter kan... never mindquote:
Eigenlijk hoop ik nog altijd dat er een moment komt waarop iedereen - behalve degene die een topic dicht gooit - zich gaat houden aan de regel 'degene die een topic dicht gooit opent een nieuw deel'.quote:
Overwerk?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nah, ik ga mijn paasdagen grotendeels gezellig achter de computer doorbrengen. Happy happy, joy joy.
"Grootmoeder wat heeft u een grote mond".quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is zodat ze beter kan... never mind.
Het is idd nog geen kinderbedtijd geweest!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als iedereen behalve degene die het dichtgooit zich eraan houdt, houdt de reeks opquote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik nog altijd dat er een moment komt waarop iedereen - behalve degene die een topic dicht gooit - zich gaat houden aan de regel 'degene die een topic dicht gooit opent een nieuw deel'.
Hoeveel paaseitjes zouden daar in passen?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Chocolade in CL? Zeker 400 gramquote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoeveel paaseitjes zouden daar in passen?
Zoiets, afstuderen.quote:
Volgens mij zou jij prima de toelatingstest van Mensa overleven.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als iedereen behalve degene die het dichtgooit zich eraan houdt, houdt de reeks op.
Doel bereikt, lijkt me?.
quote:
quote:
Mensa verdient mij nietquote:Op donderdag 5 april 2007 16:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij prima de toelatingstest van Mensa overleven..
Ik vind het net alsof die dame in je ava van die enorme Zulu lippen heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
nou ik ben d'r ook heur!
Er steekt nog iets raars uit d'r mond ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vind het net alsof die dame in je ava van die enorme Zulu lippen heeft..
Ik heb (nog) geen rotopmerking jegens jouw persoontje gemaakt,quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet doen, zo lijk je teveel op nixxx.
Nee, daarin verschil je dan weer van voornoemd persoonquote:Op donderdag 5 april 2007 16:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen rotopmerking jegens jouw persoontje gemaakt,.
Die ook. Alhoewel ik daar eerder geneigd ben om een handvol aan uitzonderingen toe te staan.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij nu 'mensa' met 'de mensheid'.
We gaan niet discrimineren he!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die ook. Alhoewel ik daar eerder geneigd ben om een handvol aan uitzonderingen toe te staan.
Ik doe niet anders. Hoe denk je dat ik mijn dagen doorkom?quote:
Door op fok te posten ja. Discriminatie jegens andere foraquote:Op donderdag 5 april 2007 17:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Hoe denk je dat ik mijn dagen doorkom?
Alsof ik niet op andere fora postquote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Door op fok te posten ja. Discriminatie jegens andere fora.
Meer is beter!quote:
Dan kun je alvast wennen aan het werkzame leven,quote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Joehoe![]()
ik moet eens nee leren zeggen, begin oververmoeid te raken en werd gebeld met de vraag of ik morgen kon werken en wat zeg ik? ja hoormag zaterdag, maandag en dinsdag ook alweer, de eerste 10dagen van april heb ik er dan 8 gewerkt en dat met een contract van 8uur per week
![]()
jij ziet een dame?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vind het net alsof die dame in je ava van die enorme Zulu lippen heeft..
verrek ja.... een hele kerel steekt eruit!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er steekt nog iets raars uit d'r mond ook..
nou ben blij dat dit een bijbaan is, hoewel het op dit moment echt ff fulltime is zo'n beetje maar ach rond de 20e weet ik weer waaromquote:Op donderdag 5 april 2007 17:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan kun je alvast wennen aan het werkzame leven,.
Ik ken 'tquote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Joehoe![]()
ik moet eens nee leren zeggen, begin oververmoeid te raken en werd gebeld met de vraag of ik morgen kon werken en wat zeg ik? ja hoormag zaterdag, maandag en dinsdag ook alweer, de eerste 10dagen van april heb ik er dan 8 gewerkt en dat met een contract van 8uur per week
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
OW en CL ik heb ene heul lief cadeautje voor je
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
OW en CL ik heb ene heul lief cadeautje voor je
Mensen die hun kinderen Beautiful noemenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Burdie het volgende:
Oh en mensen die zichzelf 'beautiful' noemen....
Je gaat toch niet het 'Q met strik om' cadeau verpesten he?quote:
Afbellen met een kutsmoes dus!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef nixxx het volgende:
boh, zo lekker squashen.. 't is eigenlijk te mooi weer om in een zaaltje hard te rennen
Ik zet mijn MSN gewoon op 'online' dan laat iedereen mij met rust...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef CherryLips het volgende:
ik word echt zo schijtziek van msn en mensen die 'bezet' niet begrijpen.
Ik op 'bezet' en iedereen begrijpt dat en laat mij met rust. Maar ik heb CL dan ook niet op MSN.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet mijn MSN gewoon op 'online' dan laat iedereen mij met rust...
Nee. 'idle' daarentegenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:30 schreef Garisson72 het volgende:
is er eigenlijk wel iemand die uberhaupt aanstoot neemt aan de 'bezet'-status op msn dan?
Picsquote:Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn haartjes geverfd![]()
althans hoop dat als het droog is idd
is
Sorry!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef CherryLips het volgende:
ik word echt zo schijtziek van msn en mensen die 'bezet' niet begrijpen.
Je wacht even tot je zeker weet dat het niet groen uitslaat?quote:
die kans acht ik kleinquote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wacht even tot je zeker weet dat het niet groen uitslaat?.
Geen SMSen is toch precies wat je stuurt?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Q. het volgende:
Toch wel aantrekkelijk, het nummer van CL hebben, ik zou haar bijna geen SMSen.
Ik hoop iemand met je nummer.quote:
Ik SMS trouwens in principe niet.quote:
oja?quote:
Inderdaad, enkel heb ik daar teveel beltegoed vroeger aan gespendeerd toen het veel duurder was, maar ach.. Ik heb er zeker wel plezier mee gehadquote:
Typfouten zijn stom.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen SMSen is toch precies wat je stuurt?.
Kijk, met jou kan ik praten. Maar dat wisten we natuurlijk al.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. Maar dat wisten we natuurlijk al.
Ik bereid je alvast voor.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:43 schreef CherryLips het volgende:
word ik zelfs tijdens House gestalked.
met jouw mondje?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Aarti het volgende:
hoe ishet?
mwah, heelt langzaam, maar ik kan nog steeds niet zoenenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
mwah, heelt langzaam, maar ik kan nog steeds niet zoenen![]()
nu heb ik tenminste een excuus om geen liefdesleven te hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
, hoe moet dat nu met je liefdesleven??
Ennuh, blijkbaar een bijzaak, maar wat doe je met eten? vloeibaar ofzo?
Mag je bijna meedoen in singles,quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu heb ik tenminste een excuus om geen liefdesleven te hebben![]()
behoorlijk vloeibaar dus. Beterschap,quote:eten,ik eet sinds maandag vla. En appelmoes. En soep. En zachte rijst met dal. En puree. En vandaag had ik tjauwmin, dat lukt inmiddels ook![]()
Nee, dat nog net niet, ik heb dinsdag weer een datequote:Op donderdag 5 april 2007 21:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag je bijna meedoen in singles,.
[..]
behoorlijk vloeibaar dus. Beterschap,.
Met wie ga je zoenen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag wel weer zoenenmocht 2 weken niet ivm piercing, niet dat ik de mogelijkheid heb gehad ook
Druk met mijn afstudeerverslag. Maar ik hoe me in elk geval niet te vervelen met de paasdagen,quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef Aarti het volgende:
Hoe is het daaro?
Je wil ook in het duurzaam single clubje?quote:
liever niet maar denk dat de kans groot is dat ik er komquote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je wil ook in het duurzaam single clubje?![]()
Ik betwijfel anders of dat haalbare kaart voor je is,quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
liever niet maar denk dat de kans groot is dat ik er kom
Hoezo? ben ik niet goed genoeg ofzo om erbij te mogenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Frezer het volgende:
'N avond Sara.
[..]
Ik betwijfel anders of dat haalbare kaart voor je is,.
Ik doelde op dat "langdurige" aspect,quote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoezo? ben ik niet goed genoeg ofzo om erbij te mogen
dat gaat moeiteloos lukken ben ik bangquote:Op donderdag 5 april 2007 22:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik doelde op dat "langdurige" aspect,.
Ga je op vakantie>quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor
het was lekker weer vandaag
zaterdag ben ik een week weg
yepquote:
Dat,quote:
Als dat waar zou zijn zou ik me pas echt zorgen gaan maken als ik jou wasquote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoezo? ben ik niet goed genoeg ofzo om erbij te mogen
ow leuk hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
yep
ik ga de truckergirl uithangen samen met een goeie vriendin van de familie
die vriendin rijdt met een vrachtwagen voor haar werk
dat doe ik nu alquote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn zou ik me pas echt zorgen gaan maken als ik jou was.
Weet je, dat is helemaal geen slecht idee. Ik ben dit project intussen wel weer even zat.quote:
hup boeken!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je, dat is helemaal geen slecht idee. Ik ben dit project intussen wel weer even zat.
Je kan ervoor kiezen je er niet bij neer te leggenquote:
ben toch maar lelijk en stomquote:Op donderdag 5 april 2007 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen je er niet bij neer te leggen.
April ga ik niet meer halen. Mei is vermoedelijk wel een haalbare kaart.quote:
Ik was erg tevreden met het hotel wat ik vorige keer had, aanraderquote:Ik ga volgend weekend, moet nog even een hotel boeken
Vertel anders even welk hotel je had en de prijs en locatie en zoquote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
April ga ik niet meer halen. Mei is vermoedelijk wel een haalbare kaart.
[..]
Ik was erg tevreden met het hotel wat ik vorige keer had, aanrader.
wat goed, je wou naar NY toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef CherryLips het volgende:
ik wil ook naar londen.
heb al wel een slachtoffer gevonden om mee op vakantie te gaan, dat is stap één.
Ja, daar zaten we ook aan te denken, als we een beetje een betaalbare vlucht konden vindenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben nog nooit in Londen geweest
ga!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
rijbewijsschmijbewijs, ga naar NY!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daar zaten we ook aan te denken, als we een beetje een betaalbare vlucht konden vinden. Dn maar geen rijbewijs voorlopig
.
Londen is zó gaaf. Daar wil je gewoon een keertje (en als de stad je ligt, vermoedelijk vaker) naar toequote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
op zich is het vliegen ernaartoe goed te doen als je tijdig boekt. En als je wil shoppen moet je wel veel geld meenemenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik het geld heb en iemand die mee wil komt dat wel goed
Ze hadden bij vliegwinkel.nl een aanbieding voor ¤500 all in, toeslagen etc er allemaal bij, dus ik kijken op de website, kwam ik op ¤850 uit. Leiers. Misschien is via IJsland een optie ja, zou het ook niet eens erg vinden om daar een dagje door te moeten brengenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
rijbewijsschmijbewijs, ga naar NY!!
Je kan vaak via via goedkoper vliegen! Mn broer is via Ijsland gevlogen![]()
Ik was wel gewoon rechtstreeks, maar dat kwam omdat het door het bedrijf gesponsord werd voor de helft![]()
schurft is het, al die vliegzooi met hun rottoeslagenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden bij vliegwinkel.nl een aanbieding voor ¤500 all in, toeslagen etc er allemaal bij, dus ik kijken op de website, kwam ik op ¤850 uit. Leiers. Misschien is via IJsland een optie ja, zou het ook niet eens erg vinden om daar een dagje door te moeten brengen.
Londen is een leuke korte vluchtquote:
Astor Court, een vijf minuten wandelen ten noorden van Oxford Circus met ruime twin rooms (je kan evt. voor een derde persoon een bed bij laten plaatsen en dat past makkelijk) voor £ 92 per nacht per kamer (2 personen). Niet geweldig goedkoop, maar voor drie sterren en locatie uitstekend geprijsdquote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
Vertel anders even welk hotel je had en de prijs en locatie en zo![]()
Ja ja, ik was druk aan het zoeken en tikkenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Aarti het volgende:
Litpho, in welk hotel zat je?
Ik alleen maar naar Engeland en Ierlandquote:
Dan is even het kanaal overspringen perfect om te wennenquote:
moet ik dood van je ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is even het kanaal overspringen perfect om te wennen.
Voordat je Londen hebt gezien? Dat zou ik zelfs niet iemand durven toewensenquote:
Welnee, boeken mee, filmpjes kijken, spelletjes spelen... Daar heb ik het ook wel eens 30 uur mee volgehouden inclusief wachturen op vliegvelden. Ideaal als je niet kan slapen in vliegtuigen!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me alleen af of ik vliegen ook nog leuk vind als ik naar de VS ga. Volgens mij ben ik het na anderhalf uur zat.
daarna wel?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voordat je Londen hebt gezien? Dat zou ik zelfs niet iemand durven toewensen.
Ik ben hier geweest: http://www.regentpalacehotel.co.uk/quote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Astor Court, een vijf minuten wandelen ten noorden van Oxford Circus met ruime twin rooms (je kan evt. voor een derde persoon een bed bij laten plaatsen en dat past makkelijk) voor £ 92 per nacht per kamer (2 personen). Niet geweldig goedkoop, maar voor drie sterren en locatie uitstekend geprijsd. Alleen het ontbijt kan je mogelijk beter elders halen, de ontbijtzaal is véél te klein. Maar dat was ook het enige echte minpunt wat ik kon vinden.
Ik krijg het voor elkaar om van Londen naar A'dam in slaap te vallen, dus gewoon een reisziektepilletje of twee achter m'n kiezen en ik ben in lalalandquote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, boeken mee, filmpjes kijken, spelletjes spelen... Daar heb ik het ook wel eens 30 uur mee volgehouden inclusief wachturen op vliegvelden. Ideaal als je niet kan slapen in vliegtuigen!
Dan gaat de reis naar de VS geen probleem worden!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om van Londen naar A'dam in slaap te vallen, dus gewoon een reisziektepilletje of twee achter m'n kiezen en ik ben in lalaland.
Twee reispilletjes per uur vliegen? Het wordt nog een aardige toer om zoveel doping mee te smokkelenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat de reis naar de VS geen probleem worden!
mijn hemel, wat pittig geprijsdquote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Astor Court, een vijf minuten wandelen ten noorden van Oxford Circus met ruime twin rooms (je kan evt. voor een derde persoon een bed bij laten plaatsen en dat past makkelijk) voor £ 92 per nacht per kamer (2 personen). Niet geweldig goedkoop, maar voor drie sterren en locatie uitstekend geprijsd. Alleen het ontbijt kan je mogelijk beter elders halen, de ontbijtzaal is véél te klein. Maar dat was ook het enige echte minpunt wat ik kon vinden.
ik trek het ook niet zonder reispilletjesquote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om van Londen naar A'dam in slaap te vallen, dus gewoon een reisziektepilletje of twee achter m'n kiezen en ik ben in lalaland.
Nou ja, je moet niet in je eentje in een tweepersoonskamer gaan slapen, dat is altijd duurquote:
niet zo streng zijn voor jezelfquote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je durft gewoon niks anders te zeggen he (en terecht)
ik ben met zn tweeen, maar ik denk meer aan iets van 60 pond max. Ergens rond paddington moet dat lukken, dan heb ik ook meteen een rechtstreekse verbinding naar wembleyquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, je moet niet in je eentje in een tweepersoonskamer gaan slapen, dat is altijd duur. Met z'n tweëen vond ik het wel meevallen eigenlijk
.
Je zou natuurlijk in theorie de mogelijkheid kunnen overwegen dat ik het meen. Gewoon, om eens te proberen hoe het voeltquote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je durft gewoon niks anders te zeggen he (en terecht)
ikquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef tirannetje24 het volgende:
ik wil ook op vakantie
wie gaat dr mee ?
Mocht je het Norfolk Towers Hotel tegenkomen (vlak bij Paddington station), niet gaan. Het ziet er op papier goed uit, maar in de praktijk valt het erg tegen. In oktober met een vol open raam slapen omdat het anders echt veel te warm is in de kamer (om maar iets te noemen).quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben met zn tweeen, maar ik denk meer aan iets van 60 pond max. Ergens rond paddington moet dat lukken, dan heb ik ook meteen een rechtstreekse verbinding naar wembley![]()
kan dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk in theorie de mogelijkheid kunnen overwegen dat ik het meen. Gewoon, om eens te proberen hoe het voelt.
Met twee van die pilletjes ben ik zo'n 5 uur onder zeil.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twee reispilletjes per uur vliegen? Het wordt nog een aardige toer om zoveel doping mee te smokkelen.
thanks, ik kwamhem inderdaad tegenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mocht je het Norfolk Towers Hotel tegenkomen (vlak bij Paddington station), niet gaan. Het ziet er op papier goed uit, maar in de praktijk valt het erg tegen. In oktober met een vol open raam slapen omdat het anders echt veel te warm is in de kamer (om maar iets te noemen).
M'n broer was blij met Rasool Court, ligt bij Earl's Court.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben met zn tweeen, maar ik denk meer aan iets van 60 pond max. Ergens rond paddington moet dat lukken, dan heb ik ook meteen een rechtstreekse verbinding naar wembley![]()
Oja, dat had ik daar op Piccadilly ook. Alleen jammer dat het raam amper tien centimeter omhoog kon.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mocht je het Norfolk Towers Hotel tegenkomen (vlak bij Paddington station), niet gaan. Het ziet er op papier goed uit, maar in de praktijk valt het erg tegen. In oktober met een vol open raam slapen omdat het anders echt veel te warm is in de kamer (om maar iets te noemen).
Zo uit deze reactie op te merken komt chocola uit Jamaicaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
oeeehhhhh, JAAAAAA!!!!!!!!
wanneer ?
rumbonen tochquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo uit deze reactie op te merken komt chocola uit Jamaica.
rumquote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
rumbonen toch![]()
ik zou echt wel een weekje willen relaxen op een strand met een leuk vriendinnetje, leuke mannen kijken![]()
ik val ook niet op negers, maar er komen vast wel blauwogige toeristenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
rum![]()
leuke mannen kijken is![]()
Ik voel alleen erg weinig voor jamaicaanse mannen denk ik...
Maar het strand en relaxen met wat cocktails gaat mij wel lukken. heeeeeeerlijk
chocola is stomquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo uit deze reactie op te merken komt chocola uit Jamaica.
blauwe ogen, licht gespierd, blonde haartjesquote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik val ook niet op negers, maar er komen vast wel blauwogige toeristen![]()
ik heb gelukkig geen last van puistjesquote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
chocola is stom
Iedere keer als ik mezelf toch weer eens overtuig om echt een stomme reep van die stomme chocolade te vreten dan komen binnen een week van die stomme kutpuisten opzetten.
Ik heb me dan nu ook echt afgezworen ooooit nog foute puistgevoelige shit te eten.
1 van de drie kloptquote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
blauwe ogen, licht gespierd, blonde haartjes![]()
Ik ook niet, anders was m'n gezicht ondertussen echt ontploft.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen last van puistjes![]()
ik wil dat ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen last van puistjes![]()
iedereen heeft zo zijn tekortkomingen, jij hebt weer andere mooie dingenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil dat ook.
ik ben gvd bijna 26 en dan nog steeds van die stomme dingen.
En dan mag ik dr ook nog eens niet aan pulken. Tis toch allemaal maar stom
nou ik kan ze niet vindenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
iedereen heeft zo zijn tekortkomingen, jij hebt weer andere mooie dingen![]()
haha ja dat is vast waarom de mannen kwijlend achter je aan lopenquote:
nou ik zie geen kwijlspoor hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha ja dat is vast waarom de mannen kwijlend achter je aan lopen![]()
hehehe, daar hebben we jou voor om ons in te laten zien dat we die hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:39 schreef Aarti het volgende:
wat een stelletje minderwaardigheidsmutsen
Wees blij met je leuke kanten!
Aarti als spiegel om goed te kunnen vergelijken wat je leuke kanten zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hehehe, daar hebben we jou voor om ons in te laten zien dat we die hebben
Je weet dat deze SC altijd klaar staat om dat soort vragen voor je te beantwoorden. Zelfs zonder dat je de vraag steltquote:Op donderdag 5 april 2007 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh tof, ik was al van plan binnenkort een topic te openen over hotelletjes en must see's in Londen, aangezien ik er in de zomer een paar dagen naartoe ga.
ik moest ook een paar keer lezenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aarti als spiegel om goed te kunnen vergelijken wat je leuke kanten zijn.
Ik ben niet zeker of dat echt het compliment is wat je bedoelde.
Ik denk dat dit een betere plaats is om dat te komen melden dan in het feedbacktopicquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:08 schreef Beroepsgokker het volgende:nog mensen wakker?
deze jongeman zit ergens mee..
Dat daargelaten, gooi het er maar uit.quote:
ja vakantie haha zou wel willenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef Litpho het volgende:
Ga een weekje op vakantie, begin weer aan een oude (of nieuwe) hobby?
Je denkt wel dat het bespreekbaar is om een weekje het contact wat minimaler te doen zodat je even wat tijd voor jezelf krijgt? Het klinkt namelijk alsof je grote delen van je eigen leven aan de kant hebt geschoven voor je relatie. Meestal een slecht idee in mijn ervaring.
geen idee, is er langzaam ingeslopen. Het ging ook niet allemaal van de 1 op de andere dag. Maar ik besef nu pas eigenlijk dat ik het afgelopen half jaar maar heel minimaal mijn hobby's heb uitgevoerd, wat ik voorheen 3x per week deed doe ik nu eens per 3 wekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef JoeDank het volgende:
Dit zinnetje: heb alles opgegeven. Waarom ?
Maar is dit even een neerslachtige bui of ben je een beetje je basis van wie je nou bent (of was) even kwijt ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
geen idee, is er langzaam ingeslopen. Het ging ook niet allemaal van de 1 op de andere dag. Maar ik besef nu pas eigenlijk dat ik het afgelopen half jaar maar heel minimaal mijn hobby's heb uitgevoerd, wat ik voorheen 3x per week deed doe ik nu eens per 3 wekenen daar baal ik van!
Tuurlijk lijkt dat simpeler dan het is. Alhoewel als je beschikt over internet de drempel om je te oriënteren op dingen waar je altijd al meer van had willen weten of iets mee zou willen doen nog nooit zo laag is geweest. Wat betreft adviezen, pak weer eens een (deel)training mee van je oude sport, laat je in het muziekforum hier adviseren wat betreft een onbekende artiest die je echt eens móet luisteren (uitgaand van een paar van je favoriete artiesten), er zijn mogelijkheden te over.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
ja vakantie haha zou wel willenmaar nee geen geld en ben al paar keer geweest dit jaar. En ja, slecht idee dat is nu ook mijn ervaring, maar hobby's oppakken zoals ik dat toen deed dat lijkt simpeler dan het is.. En nieuwe hobby's... hmm ideeen??
dit is geen neerslachtige bui, maar ik begin gewoon langzaam te beseffen dat ik mijn hele basis kwijt ben geraakt het afgelopen 1,5 jaar. Ik wil weer een drukke agenda hebben met elke dag sporten/werken of andere leuke dingen doen ipv beetje bij haar hangen (= ook wel leuk hoor, maar na verloop van tijd toch wel minder).quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:32 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Maar is dit even een neerslachtige bui of ben je een beetje je basis van wie je nou bent (of was) even kwijt ?
Out of the blank: Hoe zie je op dit moment jouw rol in je relatie ? (denk dat je intelligent genoeg bent om te begrijpen wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
dit is geen neerslachtige bui, maar ik begin gewoon langzaam te beseffen dat ik mijn hele basis kwijt ben geraakt het afgelopen 1,5 jaar. Ik wil weer een drukke agenda hebben met elke dag sporten/werken of andere leuke dingen doen ipv beetje bij haar hangen (= ook wel leuk hoor, maar na verloop van tijd toch wel minder).
Ik heb de neiging om haar morgen op te bellen en te zeggen dat ik een weekje "rust" wil, maar ze zal dood gaan van de zenuwen..(toeval wil dat er zojuist een meid bekent heeft mij leuk te vinden, ze zal dit ongetwijfeld in verband brengen met elkaar, ik vind haar niets btw).
There you go. Ik heb zelf ook zo'n periode gehad (daarom vroeg ik die vraag). Het leven waren die vier muren en de input van buiten af was van mijn ex-vriendin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik pas me aan haar schema's aan, zij heeft nog wel grotendeels d'r eigen leventje..
Ja!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef JoeDank het volgende:
Oh ja, vraagje: Ben je normaal gesproken een perfectionist ?
Leuk hé, dat perfectionist zijn. Het is of je gelooft ergens in en dan ga je er voor of heulemaal niente niet (iets met een loden paard). Maar denk er niet te licht over als je zo in elkaar zit. Ik heb toen echt mijn bodem moeten zoeken i.c.m. een nieuwe uitdaging. Gewoon (serieus) op water en brood totdat ik eruit wilde. Dat kan ook met vallen en opstaan gaan en als je al anderhalf jaar hier mee zit (of het ziet gebeuren) weet ik wel hoe laat het is. Dat is geen raad van anderen aannemen (dat doe je toch niet of halfslachtigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ja!.
Nou het is voor mij duidelijk, ik moet gewoon weer keihard een (nieuwe) hobby gaan zoeken, dat zal wel helpen.
Jij bent ook een held met de edit-knop (net als ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ja!.
Nou het is voor mij duidelijk, ik moet gewoon weer keihard een (nieuwe) hobby gaan zoeken, dat zal wel helpen.
Maar jij hebt het ook gehad.. hoe ben jij ervan af gekomen?
Duitslandquote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow leuk hoordoor België? of ook in nederland enzo?
Zuipen met onbekenden ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef Q. het volgende:
Zuipen met collega's was tof.
GMTAquote:
Dat valt voor mij de laatste dagen wel mee, maar af en toe heb ik ook dat ik al rond half 10 richting bed gaquote:Op vrijdag 6 april 2007 07:54 schreef Q. het volgende:
Wat een tijd! ik was om 22:00 al te moe om nog wakker te blijven. Ik word oud.
Enkel een oortje met muziek hoor ik nu, en wat getik.. Straks zal de telefoon wel weer gaan, verwacht niet te veel telefoon vandaag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:14 schreef Pheno het volgende:
En ik zit hier op het werk. Oorverdovende stilte.
Smullen dus vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:16 schreef Pheno het volgende:
Maar er liggen door het hele bedrijf paaseitjes....zonde om die een lang weekend te laten liggen
Ik heb 3FM aan, in Hilversum kun je weinig zenders goed ontvangenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enkel een oortje met muziek hoor ik nu, en wat getik.. Straks zal de telefoon wel weer gaan, verwacht niet te veel telefoon vandaag.
Ik ben ze al weer zat, na 10 pure choco eitjes heb ik al een blegh gevoel.quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:35 schreef Pheno het volgende:
En Hans Teeuwen was bij de wereld draait door. Jesus, wat kan die man niet leuk zijn joh.... Gerrit Zalm is grappiger.
Ik snap niet dat mensen die man grappig vindenquote:
Ik luister sinds een tijdje 3FM via 't internetquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 3FM aan, in Hilversum kun je weinig zenders goed ontvangen
lastig hè, chocoladequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ze al weer zat, na 10 pure choco eitjes heb ik al een blegh gevoel.
Makkelijk en ordinairquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen die man grappig vinden
Ik ken niet veel van hem, wat ik ken is niet cht grappig. Het enige wat ik grappig (maar wel makkelijk) vond was de jositband. Een gedeelt ervan. Maar zo heb ik ook niet veel met Theo Maassen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Makkelijk en ordinair
Nooit leuk gevonden
Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:35 schreef Pheno het volgende:
En Hans Teeuwen was bij de wereld draait door. Jesus, wat kan die man niet leuk zijn joh.... Gerrit Zalm is grappiger.
hoezo geluk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
sommige mensen hebben ook alleen maar geluk.
dat je pas om 2 uur hoeft te werken natuurlijk! kan je lekker van het goede weer genieten he...quote:
Heb je nog iets aan je dagquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:13 schreef Godlike02 het volgende:
om twee uur ben ik al weer thuis![]()
Lijkt me veel lekkerder![]()
ja maar ik moet t weekend en pasen wel werken dus zoveel geluk is dat nu ook weer niet (en ben pas rond 1 thuis vannacht)quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat je pas om 2 uur hoeft te werken natuurlijk! kan je lekker van het goede weer genieten he...![]()
ah, kijk! dat heb ik dan weer niet. Je werkt in de horeca?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar ik moet t weekend en pasen wel werken dus zoveel geluk is dat nu ook weer niet (en ben pas rond 1 thuis vannacht)
nee televisiequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah, kijk! dat heb ik dan weer niet. Je werkt in de horeca?
Ik 8.30-17uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
jaja, wrijf het er maar in. Ik mag gewoon van 9 tot 5.![]()
Zeker voor dancing with te starsquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:21 schreef Q. het volgende:
Zo, de nieuwe zenders maar eens ingesteld, ik kon al een paar weken geen tv kijken. Niet dat ik dat ooit doe.
Voor Sophie!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien kijkt Q. nu ook al naar Voetbalvrouwen en Spuiten en Slikken.
Downloadert,quote:
van de televisie!!quote:
Moet je wel voldoende ruimte hebben op je computer,quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Op verplichte tijden thuis blijven![]()
Ze vragen er zelf om
Dat is eigenlijk nog nooit een probleem geweestquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Moet je wel voldoende ruimte hebben op je computer,.
Vandaag is ook goed hoor,quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef Aarti het volgende:
morgen.
hier niet,ik voel me niet goed, en daar baal ik vanquote:
hai, alles goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef Q. het volgende:
hallo aarti!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |