Ik bereid je alvast voor.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:43 schreef CherryLips het volgende:
word ik zelfs tijdens House gestalked.
met jouw mondje?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Aarti het volgende:
hoe ishet?
mwah, heelt langzaam, maar ik kan nog steeds niet zoenenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
mwah, heelt langzaam, maar ik kan nog steeds niet zoenen![]()
nu heb ik tenminste een excuus om geen liefdesleven te hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
, hoe moet dat nu met je liefdesleven??
Ennuh, blijkbaar een bijzaak, maar wat doe je met eten? vloeibaar ofzo?
Mag je bijna meedoen in singles,quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu heb ik tenminste een excuus om geen liefdesleven te hebben![]()
behoorlijk vloeibaar dus. Beterschap,quote:eten,ik eet sinds maandag vla. En appelmoes. En soep. En zachte rijst met dal. En puree. En vandaag had ik tjauwmin, dat lukt inmiddels ook![]()
Nee, dat nog net niet, ik heb dinsdag weer een datequote:Op donderdag 5 april 2007 21:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag je bijna meedoen in singles,.
[..]
behoorlijk vloeibaar dus. Beterschap,.
Met wie ga je zoenen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag wel weer zoenenmocht 2 weken niet ivm piercing, niet dat ik de mogelijkheid heb gehad ook
Druk met mijn afstudeerverslag. Maar ik hoe me in elk geval niet te vervelen met de paasdagen,quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef Aarti het volgende:
Hoe is het daaro?
Je wil ook in het duurzaam single clubje?quote:
liever niet maar denk dat de kans groot is dat ik er komquote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je wil ook in het duurzaam single clubje?![]()
Ik betwijfel anders of dat haalbare kaart voor je is,quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
liever niet maar denk dat de kans groot is dat ik er kom
Hoezo? ben ik niet goed genoeg ofzo om erbij te mogenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Frezer het volgende:
'N avond Sara.
[..]
Ik betwijfel anders of dat haalbare kaart voor je is,.
Ik doelde op dat "langdurige" aspect,quote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoezo? ben ik niet goed genoeg ofzo om erbij te mogen
ja hoorquote:
dat gaat moeiteloos lukken ben ik bangquote:Op donderdag 5 april 2007 22:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik doelde op dat "langdurige" aspect,.
Ga je op vakantie>quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor
het was lekker weer vandaag
zaterdag ben ik een week weg
yepquote:
Dat,quote:
Als dat waar zou zijn zou ik me pas echt zorgen gaan maken als ik jou wasquote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoezo? ben ik niet goed genoeg ofzo om erbij te mogen
ow leuk hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
yep
ik ga de truckergirl uithangen samen met een goeie vriendin van de familie
die vriendin rijdt met een vrachtwagen voor haar werk
dat doe ik nu alquote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn zou ik me pas echt zorgen gaan maken als ik jou was.
Weet je, dat is helemaal geen slecht idee. Ik ben dit project intussen wel weer even zat.quote:
hup boeken!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je, dat is helemaal geen slecht idee. Ik ben dit project intussen wel weer even zat.
Je kan ervoor kiezen je er niet bij neer te leggenquote:
ben toch maar lelijk en stomquote:Op donderdag 5 april 2007 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen je er niet bij neer te leggen.
April ga ik niet meer halen. Mei is vermoedelijk wel een haalbare kaart.quote:
Ik was erg tevreden met het hotel wat ik vorige keer had, aanraderquote:Ik ga volgend weekend, moet nog even een hotel boeken
Vertel anders even welk hotel je had en de prijs en locatie en zoquote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
April ga ik niet meer halen. Mei is vermoedelijk wel een haalbare kaart.
[..]
Ik was erg tevreden met het hotel wat ik vorige keer had, aanrader.
wat goed, je wou naar NY toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef CherryLips het volgende:
ik wil ook naar londen.
heb al wel een slachtoffer gevonden om mee op vakantie te gaan, dat is stap één.
Ja, daar zaten we ook aan te denken, als we een beetje een betaalbare vlucht konden vindenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben nog nooit in Londen geweest
ga!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
rijbewijsschmijbewijs, ga naar NY!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daar zaten we ook aan te denken, als we een beetje een betaalbare vlucht konden vinden. Dn maar geen rijbewijs voorlopig
.
Londen is zó gaaf. Daar wil je gewoon een keertje (en als de stad je ligt, vermoedelijk vaker) naar toequote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
op zich is het vliegen ernaartoe goed te doen als je tijdig boekt. En als je wil shoppen moet je wel veel geld meenemenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik het geld heb en iemand die mee wil komt dat wel goed
Ze hadden bij vliegwinkel.nl een aanbieding voor ¤500 all in, toeslagen etc er allemaal bij, dus ik kijken op de website, kwam ik op ¤850 uit. Leiers. Misschien is via IJsland een optie ja, zou het ook niet eens erg vinden om daar een dagje door te moeten brengenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
rijbewijsschmijbewijs, ga naar NY!!
Je kan vaak via via goedkoper vliegen! Mn broer is via Ijsland gevlogen![]()
Ik was wel gewoon rechtstreeks, maar dat kwam omdat het door het bedrijf gesponsord werd voor de helft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |