Check.quote:
Verrek ja!quote:
Ik wil hem paashaaserig maken, maar ik ben lui.quote:
Nah, ik ga mijn paasdagen grotendeels gezellig achter de computer doorbrengen. Happy happy, joy joy.quote:
Je mond staat open popje,quote:
Wiequote:
Dat is zodat ze beter kan... never mindquote:
Eigenlijk hoop ik nog altijd dat er een moment komt waarop iedereen - behalve degene die een topic dicht gooit - zich gaat houden aan de regel 'degene die een topic dicht gooit opent een nieuw deel'.quote:
Overwerk?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nah, ik ga mijn paasdagen grotendeels gezellig achter de computer doorbrengen. Happy happy, joy joy.
"Grootmoeder wat heeft u een grote mond".quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is zodat ze beter kan... never mind.
Het is idd nog geen kinderbedtijd geweest!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als iedereen behalve degene die het dichtgooit zich eraan houdt, houdt de reeks opquote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik nog altijd dat er een moment komt waarop iedereen - behalve degene die een topic dicht gooit - zich gaat houden aan de regel 'degene die een topic dicht gooit opent een nieuw deel'.
Hoeveel paaseitjes zouden daar in passen?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Chocolade in CL? Zeker 400 gramquote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoeveel paaseitjes zouden daar in passen?
Zoiets, afstuderen.quote:
Volgens mij zou jij prima de toelatingstest van Mensa overleven.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als iedereen behalve degene die het dichtgooit zich eraan houdt, houdt de reeks op.
Doel bereikt, lijkt me?.
quote:
quote:
Mensa verdient mij nietquote:Op donderdag 5 april 2007 16:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij prima de toelatingstest van Mensa overleven..
Ik vind het net alsof die dame in je ava van die enorme Zulu lippen heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
nou ik ben d'r ook heur!
Er steekt nog iets raars uit d'r mond ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vind het net alsof die dame in je ava van die enorme Zulu lippen heeft..
Ik heb (nog) geen rotopmerking jegens jouw persoontje gemaakt,quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet doen, zo lijk je teveel op nixxx.
Nee, daarin verschil je dan weer van voornoemd persoonquote:Op donderdag 5 april 2007 16:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen rotopmerking jegens jouw persoontje gemaakt,.
Die ook. Alhoewel ik daar eerder geneigd ben om een handvol aan uitzonderingen toe te staan.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij nu 'mensa' met 'de mensheid'.
We gaan niet discrimineren he!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die ook. Alhoewel ik daar eerder geneigd ben om een handvol aan uitzonderingen toe te staan.
Ik doe niet anders. Hoe denk je dat ik mijn dagen doorkom?quote:
Door op fok te posten ja. Discriminatie jegens andere foraquote:Op donderdag 5 april 2007 17:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Hoe denk je dat ik mijn dagen doorkom?
Alsof ik niet op andere fora postquote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Door op fok te posten ja. Discriminatie jegens andere fora.
Meer is beter!quote:
Dan kun je alvast wennen aan het werkzame leven,quote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Joehoe![]()
ik moet eens nee leren zeggen, begin oververmoeid te raken en werd gebeld met de vraag of ik morgen kon werken en wat zeg ik? ja hoormag zaterdag, maandag en dinsdag ook alweer, de eerste 10dagen van april heb ik er dan 8 gewerkt en dat met een contract van 8uur per week
![]()
jij ziet een dame?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vind het net alsof die dame in je ava van die enorme Zulu lippen heeft..
verrek ja.... een hele kerel steekt eruit!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er steekt nog iets raars uit d'r mond ook..
nou ben blij dat dit een bijbaan is, hoewel het op dit moment echt ff fulltime is zo'n beetje maar ach rond de 20e weet ik weer waaromquote:Op donderdag 5 april 2007 17:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan kun je alvast wennen aan het werkzame leven,.
Ik ken 'tquote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Joehoe![]()
ik moet eens nee leren zeggen, begin oververmoeid te raken en werd gebeld met de vraag of ik morgen kon werken en wat zeg ik? ja hoormag zaterdag, maandag en dinsdag ook alweer, de eerste 10dagen van april heb ik er dan 8 gewerkt en dat met een contract van 8uur per week
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
OW en CL ik heb ene heul lief cadeautje voor je
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
OW en CL ik heb ene heul lief cadeautje voor je
Mensen die hun kinderen Beautiful noemenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Burdie het volgende:
Oh en mensen die zichzelf 'beautiful' noemen....
Je gaat toch niet het 'Q met strik om' cadeau verpesten he?quote:
Afbellen met een kutsmoes dus!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef nixxx het volgende:
boh, zo lekker squashen.. 't is eigenlijk te mooi weer om in een zaaltje hard te rennen
Ik zet mijn MSN gewoon op 'online' dan laat iedereen mij met rust...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef CherryLips het volgende:
ik word echt zo schijtziek van msn en mensen die 'bezet' niet begrijpen.
Ik op 'bezet' en iedereen begrijpt dat en laat mij met rust. Maar ik heb CL dan ook niet op MSN.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet mijn MSN gewoon op 'online' dan laat iedereen mij met rust...
Nee. 'idle' daarentegenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:30 schreef Garisson72 het volgende:
is er eigenlijk wel iemand die uberhaupt aanstoot neemt aan de 'bezet'-status op msn dan?
Picsquote:Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn haartjes geverfd![]()
althans hoop dat als het droog is idd
is
Sorry!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef CherryLips het volgende:
ik word echt zo schijtziek van msn en mensen die 'bezet' niet begrijpen.
Je wacht even tot je zeker weet dat het niet groen uitslaat?quote:
die kans acht ik kleinquote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wacht even tot je zeker weet dat het niet groen uitslaat?.
Geen SMSen is toch precies wat je stuurt?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Q. het volgende:
Toch wel aantrekkelijk, het nummer van CL hebben, ik zou haar bijna geen SMSen.
Ik hoop iemand met je nummer.quote:
Ik SMS trouwens in principe niet.quote:
oja?quote:
Inderdaad, enkel heb ik daar teveel beltegoed vroeger aan gespendeerd toen het veel duurder was, maar ach.. Ik heb er zeker wel plezier mee gehadquote:
Typfouten zijn stom.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen SMSen is toch precies wat je stuurt?.
Kijk, met jou kan ik praten. Maar dat wisten we natuurlijk al.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. Maar dat wisten we natuurlijk al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |