schurft is het, al die vliegzooi met hun rottoeslagenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden bij vliegwinkel.nl een aanbieding voor ¤500 all in, toeslagen etc er allemaal bij, dus ik kijken op de website, kwam ik op ¤850 uit. Leiers. Misschien is via IJsland een optie ja, zou het ook niet eens erg vinden om daar een dagje door te moeten brengen.
Londen is een leuke korte vluchtquote:
Astor Court, een vijf minuten wandelen ten noorden van Oxford Circus met ruime twin rooms (je kan evt. voor een derde persoon een bed bij laten plaatsen en dat past makkelijk) voor £ 92 per nacht per kamer (2 personen). Niet geweldig goedkoop, maar voor drie sterren en locatie uitstekend geprijsdquote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
Vertel anders even welk hotel je had en de prijs en locatie en zo![]()
Ja ja, ik was druk aan het zoeken en tikkenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Aarti het volgende:
Litpho, in welk hotel zat je?
Ik alleen maar naar Engeland en Ierlandquote:
Dan is even het kanaal overspringen perfect om te wennenquote:
moet ik dood van je ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is even het kanaal overspringen perfect om te wennen.
Voordat je Londen hebt gezien? Dat zou ik zelfs niet iemand durven toewensenquote:
Welnee, boeken mee, filmpjes kijken, spelletjes spelen... Daar heb ik het ook wel eens 30 uur mee volgehouden inclusief wachturen op vliegvelden. Ideaal als je niet kan slapen in vliegtuigen!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me alleen af of ik vliegen ook nog leuk vind als ik naar de VS ga. Volgens mij ben ik het na anderhalf uur zat.
daarna wel?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voordat je Londen hebt gezien? Dat zou ik zelfs niet iemand durven toewensen.
Ik ben hier geweest: http://www.regentpalacehotel.co.uk/quote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Astor Court, een vijf minuten wandelen ten noorden van Oxford Circus met ruime twin rooms (je kan evt. voor een derde persoon een bed bij laten plaatsen en dat past makkelijk) voor £ 92 per nacht per kamer (2 personen). Niet geweldig goedkoop, maar voor drie sterren en locatie uitstekend geprijsd. Alleen het ontbijt kan je mogelijk beter elders halen, de ontbijtzaal is véél te klein. Maar dat was ook het enige echte minpunt wat ik kon vinden.
Ik krijg het voor elkaar om van Londen naar A'dam in slaap te vallen, dus gewoon een reisziektepilletje of twee achter m'n kiezen en ik ben in lalalandquote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, boeken mee, filmpjes kijken, spelletjes spelen... Daar heb ik het ook wel eens 30 uur mee volgehouden inclusief wachturen op vliegvelden. Ideaal als je niet kan slapen in vliegtuigen!
Dan gaat de reis naar de VS geen probleem worden!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om van Londen naar A'dam in slaap te vallen, dus gewoon een reisziektepilletje of twee achter m'n kiezen en ik ben in lalaland.
Twee reispilletjes per uur vliegen? Het wordt nog een aardige toer om zoveel doping mee te smokkelenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat de reis naar de VS geen probleem worden!
mijn hemel, wat pittig geprijsdquote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Astor Court, een vijf minuten wandelen ten noorden van Oxford Circus met ruime twin rooms (je kan evt. voor een derde persoon een bed bij laten plaatsen en dat past makkelijk) voor £ 92 per nacht per kamer (2 personen). Niet geweldig goedkoop, maar voor drie sterren en locatie uitstekend geprijsd. Alleen het ontbijt kan je mogelijk beter elders halen, de ontbijtzaal is véél te klein. Maar dat was ook het enige echte minpunt wat ik kon vinden.
ik trek het ook niet zonder reispilletjesquote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om van Londen naar A'dam in slaap te vallen, dus gewoon een reisziektepilletje of twee achter m'n kiezen en ik ben in lalaland.
Nou ja, je moet niet in je eentje in een tweepersoonskamer gaan slapen, dat is altijd duurquote:
niet zo streng zijn voor jezelfquote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je durft gewoon niks anders te zeggen he (en terecht)
ik ben met zn tweeen, maar ik denk meer aan iets van 60 pond max. Ergens rond paddington moet dat lukken, dan heb ik ook meteen een rechtstreekse verbinding naar wembleyquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, je moet niet in je eentje in een tweepersoonskamer gaan slapen, dat is altijd duur. Met z'n tweëen vond ik het wel meevallen eigenlijk
.
Je zou natuurlijk in theorie de mogelijkheid kunnen overwegen dat ik het meen. Gewoon, om eens te proberen hoe het voeltquote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je durft gewoon niks anders te zeggen he (en terecht)
ikquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef tirannetje24 het volgende:
ik wil ook op vakantie
wie gaat dr mee ?
Mocht je het Norfolk Towers Hotel tegenkomen (vlak bij Paddington station), niet gaan. Het ziet er op papier goed uit, maar in de praktijk valt het erg tegen. In oktober met een vol open raam slapen omdat het anders echt veel te warm is in de kamer (om maar iets te noemen).quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben met zn tweeen, maar ik denk meer aan iets van 60 pond max. Ergens rond paddington moet dat lukken, dan heb ik ook meteen een rechtstreekse verbinding naar wembley![]()
kan dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk in theorie de mogelijkheid kunnen overwegen dat ik het meen. Gewoon, om eens te proberen hoe het voelt.
Met twee van die pilletjes ben ik zo'n 5 uur onder zeil.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twee reispilletjes per uur vliegen? Het wordt nog een aardige toer om zoveel doping mee te smokkelen.
thanks, ik kwamhem inderdaad tegenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mocht je het Norfolk Towers Hotel tegenkomen (vlak bij Paddington station), niet gaan. Het ziet er op papier goed uit, maar in de praktijk valt het erg tegen. In oktober met een vol open raam slapen omdat het anders echt veel te warm is in de kamer (om maar iets te noemen).
M'n broer was blij met Rasool Court, ligt bij Earl's Court.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben met zn tweeen, maar ik denk meer aan iets van 60 pond max. Ergens rond paddington moet dat lukken, dan heb ik ook meteen een rechtstreekse verbinding naar wembley![]()
Oja, dat had ik daar op Piccadilly ook. Alleen jammer dat het raam amper tien centimeter omhoog kon.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mocht je het Norfolk Towers Hotel tegenkomen (vlak bij Paddington station), niet gaan. Het ziet er op papier goed uit, maar in de praktijk valt het erg tegen. In oktober met een vol open raam slapen omdat het anders echt veel te warm is in de kamer (om maar iets te noemen).
Zo uit deze reactie op te merken komt chocola uit Jamaicaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
oeeehhhhh, JAAAAAA!!!!!!!!
wanneer ?
rumbonen tochquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo uit deze reactie op te merken komt chocola uit Jamaica.
rumquote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
rumbonen toch![]()
ik zou echt wel een weekje willen relaxen op een strand met een leuk vriendinnetje, leuke mannen kijken![]()
ik val ook niet op negers, maar er komen vast wel blauwogige toeristenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
rum![]()
leuke mannen kijken is![]()
Ik voel alleen erg weinig voor jamaicaanse mannen denk ik...
Maar het strand en relaxen met wat cocktails gaat mij wel lukken. heeeeeeerlijk
chocola is stomquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo uit deze reactie op te merken komt chocola uit Jamaica.
blauwe ogen, licht gespierd, blonde haartjesquote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik val ook niet op negers, maar er komen vast wel blauwogige toeristen![]()
ik heb gelukkig geen last van puistjesquote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
chocola is stom
Iedere keer als ik mezelf toch weer eens overtuig om echt een stomme reep van die stomme chocolade te vreten dan komen binnen een week van die stomme kutpuisten opzetten.
Ik heb me dan nu ook echt afgezworen ooooit nog foute puistgevoelige shit te eten.
1 van de drie kloptquote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
blauwe ogen, licht gespierd, blonde haartjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |