Ik luister sinds een tijdje 3FM via 't internetquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 3FM aan, in Hilversum kun je weinig zenders goed ontvangen
lastig hè, chocoladequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ze al weer zat, na 10 pure choco eitjes heb ik al een blegh gevoel.
Makkelijk en ordinairquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen die man grappig vinden
Ik ken niet veel van hem, wat ik ken is niet cht grappig. Het enige wat ik grappig (maar wel makkelijk) vond was de jositband. Een gedeelt ervan. Maar zo heb ik ook niet veel met Theo Maassen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Makkelijk en ordinair
Nooit leuk gevonden
Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:35 schreef Pheno het volgende:
En Hans Teeuwen was bij de wereld draait door. Jesus, wat kan die man niet leuk zijn joh.... Gerrit Zalm is grappiger.
hoezo geluk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
sommige mensen hebben ook alleen maar geluk.
dat je pas om 2 uur hoeft te werken natuurlijk! kan je lekker van het goede weer genieten he...quote:
Heb je nog iets aan je dagquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:13 schreef Godlike02 het volgende:
om twee uur ben ik al weer thuis![]()
Lijkt me veel lekkerder![]()
ja maar ik moet t weekend en pasen wel werken dus zoveel geluk is dat nu ook weer niet (en ben pas rond 1 thuis vannacht)quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat je pas om 2 uur hoeft te werken natuurlijk! kan je lekker van het goede weer genieten he...![]()
ah, kijk! dat heb ik dan weer niet. Je werkt in de horeca?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar ik moet t weekend en pasen wel werken dus zoveel geluk is dat nu ook weer niet (en ben pas rond 1 thuis vannacht)
nee televisiequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah, kijk! dat heb ik dan weer niet. Je werkt in de horeca?
Ik 8.30-17uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
jaja, wrijf het er maar in. Ik mag gewoon van 9 tot 5.![]()
Zeker voor dancing with te starsquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:21 schreef Q. het volgende:
Zo, de nieuwe zenders maar eens ingesteld, ik kon al een paar weken geen tv kijken. Niet dat ik dat ooit doe.
Voor Sophie!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien kijkt Q. nu ook al naar Voetbalvrouwen en Spuiten en Slikken.
Downloadert,quote:
van de televisie!!quote:
Moet je wel voldoende ruimte hebben op je computer,quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Op verplichte tijden thuis blijven![]()
Ze vragen er zelf om
Dat is eigenlijk nog nooit een probleem geweestquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Moet je wel voldoende ruimte hebben op je computer,.
Vandaag is ook goed hoor,quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef Aarti het volgende:
morgen.
hier niet,ik voel me niet goed, en daar baal ik vanquote:
hai, alles goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef Q. het volgende:
hallo aarti!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |