Ik ook niet, anders was m'n gezicht ondertussen echt ontploft.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen last van puistjes![]()
ik wil dat ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen last van puistjes![]()
iedereen heeft zo zijn tekortkomingen, jij hebt weer andere mooie dingenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil dat ook.
ik ben gvd bijna 26 en dan nog steeds van die stomme dingen.
En dan mag ik dr ook nog eens niet aan pulken. Tis toch allemaal maar stom
nou ik kan ze niet vindenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
iedereen heeft zo zijn tekortkomingen, jij hebt weer andere mooie dingen![]()
haha ja dat is vast waarom de mannen kwijlend achter je aan lopenquote:
nou ik zie geen kwijlspoor hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha ja dat is vast waarom de mannen kwijlend achter je aan lopen![]()
hehehe, daar hebben we jou voor om ons in te laten zien dat we die hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:39 schreef Aarti het volgende:
wat een stelletje minderwaardigheidsmutsen
Wees blij met je leuke kanten!
Aarti als spiegel om goed te kunnen vergelijken wat je leuke kanten zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hehehe, daar hebben we jou voor om ons in te laten zien dat we die hebben
Je weet dat deze SC altijd klaar staat om dat soort vragen voor je te beantwoorden. Zelfs zonder dat je de vraag steltquote:Op donderdag 5 april 2007 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh tof, ik was al van plan binnenkort een topic te openen over hotelletjes en must see's in Londen, aangezien ik er in de zomer een paar dagen naartoe ga.
ik moest ook een paar keer lezenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aarti als spiegel om goed te kunnen vergelijken wat je leuke kanten zijn.
Ik ben niet zeker of dat echt het compliment is wat je bedoelde.
Ik denk dat dit een betere plaats is om dat te komen melden dan in het feedbacktopicquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:08 schreef Beroepsgokker het volgende:nog mensen wakker?
deze jongeman zit ergens mee..
Dat daargelaten, gooi het er maar uit.quote:
ja vakantie haha zou wel willenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef Litpho het volgende:
Ga een weekje op vakantie, begin weer aan een oude (of nieuwe) hobby?
Je denkt wel dat het bespreekbaar is om een weekje het contact wat minimaler te doen zodat je even wat tijd voor jezelf krijgt? Het klinkt namelijk alsof je grote delen van je eigen leven aan de kant hebt geschoven voor je relatie. Meestal een slecht idee in mijn ervaring.
geen idee, is er langzaam ingeslopen. Het ging ook niet allemaal van de 1 op de andere dag. Maar ik besef nu pas eigenlijk dat ik het afgelopen half jaar maar heel minimaal mijn hobby's heb uitgevoerd, wat ik voorheen 3x per week deed doe ik nu eens per 3 wekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef JoeDank het volgende:
Dit zinnetje: heb alles opgegeven. Waarom ?
Maar is dit even een neerslachtige bui of ben je een beetje je basis van wie je nou bent (of was) even kwijt ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
geen idee, is er langzaam ingeslopen. Het ging ook niet allemaal van de 1 op de andere dag. Maar ik besef nu pas eigenlijk dat ik het afgelopen half jaar maar heel minimaal mijn hobby's heb uitgevoerd, wat ik voorheen 3x per week deed doe ik nu eens per 3 wekenen daar baal ik van!
Tuurlijk lijkt dat simpeler dan het is. Alhoewel als je beschikt over internet de drempel om je te oriënteren op dingen waar je altijd al meer van had willen weten of iets mee zou willen doen nog nooit zo laag is geweest. Wat betreft adviezen, pak weer eens een (deel)training mee van je oude sport, laat je in het muziekforum hier adviseren wat betreft een onbekende artiest die je echt eens móet luisteren (uitgaand van een paar van je favoriete artiesten), er zijn mogelijkheden te over.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
ja vakantie haha zou wel willenmaar nee geen geld en ben al paar keer geweest dit jaar. En ja, slecht idee dat is nu ook mijn ervaring, maar hobby's oppakken zoals ik dat toen deed dat lijkt simpeler dan het is.. En nieuwe hobby's... hmm ideeen??
dit is geen neerslachtige bui, maar ik begin gewoon langzaam te beseffen dat ik mijn hele basis kwijt ben geraakt het afgelopen 1,5 jaar. Ik wil weer een drukke agenda hebben met elke dag sporten/werken of andere leuke dingen doen ipv beetje bij haar hangen (= ook wel leuk hoor, maar na verloop van tijd toch wel minder).quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:32 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Maar is dit even een neerslachtige bui of ben je een beetje je basis van wie je nou bent (of was) even kwijt ?
Out of the blank: Hoe zie je op dit moment jouw rol in je relatie ? (denk dat je intelligent genoeg bent om te begrijpen wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
dit is geen neerslachtige bui, maar ik begin gewoon langzaam te beseffen dat ik mijn hele basis kwijt ben geraakt het afgelopen 1,5 jaar. Ik wil weer een drukke agenda hebben met elke dag sporten/werken of andere leuke dingen doen ipv beetje bij haar hangen (= ook wel leuk hoor, maar na verloop van tijd toch wel minder).
Ik heb de neiging om haar morgen op te bellen en te zeggen dat ik een weekje "rust" wil, maar ze zal dood gaan van de zenuwen..(toeval wil dat er zojuist een meid bekent heeft mij leuk te vinden, ze zal dit ongetwijfeld in verband brengen met elkaar, ik vind haar niets btw).
There you go. Ik heb zelf ook zo'n periode gehad (daarom vroeg ik die vraag). Het leven waren die vier muren en de input van buiten af was van mijn ex-vriendin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik pas me aan haar schema's aan, zij heeft nog wel grotendeels d'r eigen leventje..
Ja!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef JoeDank het volgende:
Oh ja, vraagje: Ben je normaal gesproken een perfectionist ?
Leuk hé, dat perfectionist zijn. Het is of je gelooft ergens in en dan ga je er voor of heulemaal niente niet (iets met een loden paard). Maar denk er niet te licht over als je zo in elkaar zit. Ik heb toen echt mijn bodem moeten zoeken i.c.m. een nieuwe uitdaging. Gewoon (serieus) op water en brood totdat ik eruit wilde. Dat kan ook met vallen en opstaan gaan en als je al anderhalf jaar hier mee zit (of het ziet gebeuren) weet ik wel hoe laat het is. Dat is geen raad van anderen aannemen (dat doe je toch niet of halfslachtigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ja!.
Nou het is voor mij duidelijk, ik moet gewoon weer keihard een (nieuwe) hobby gaan zoeken, dat zal wel helpen.
Jij bent ook een held met de edit-knop (net als ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ja!.
Nou het is voor mij duidelijk, ik moet gewoon weer keihard een (nieuwe) hobby gaan zoeken, dat zal wel helpen.
Maar jij hebt het ook gehad.. hoe ben jij ervan af gekomen?
Duitslandquote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow leuk hoordoor België? of ook in nederland enzo?
Zuipen met onbekenden ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef Q. het volgende:
Zuipen met collega's was tof.
GMTAquote:
Dat valt voor mij de laatste dagen wel mee, maar af en toe heb ik ook dat ik al rond half 10 richting bed gaquote:Op vrijdag 6 april 2007 07:54 schreef Q. het volgende:
Wat een tijd! ik was om 22:00 al te moe om nog wakker te blijven. Ik word oud.
Enkel een oortje met muziek hoor ik nu, en wat getik.. Straks zal de telefoon wel weer gaan, verwacht niet te veel telefoon vandaag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:14 schreef Pheno het volgende:
En ik zit hier op het werk. Oorverdovende stilte.
Smullen dus vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:16 schreef Pheno het volgende:
Maar er liggen door het hele bedrijf paaseitjes....zonde om die een lang weekend te laten liggen
Ik heb 3FM aan, in Hilversum kun je weinig zenders goed ontvangenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enkel een oortje met muziek hoor ik nu, en wat getik.. Straks zal de telefoon wel weer gaan, verwacht niet te veel telefoon vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |