Je praat wartaalquote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef Sok41 het volgende:
Die andere is nog niet vol..
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef Sok41 het volgende:
Uithuilen in de armen van mn mokkel over wat lien me allemaal aandoet bij stage.. Emotionele schade..
nu wel, dankzij lienelienquote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef Sok41 het volgende:
Die andere is nog niet vol..
om even aan te geven dat de discussie nu gesloten isquote:
mokkel vind ik negatief klinken...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef lienelien het volgende:
niets taaltechnisch, hoor, maar ik vind mokkel zo'n stom woord eigenlijk..
K ook, bammetjes weer opquote:
Doe dan niet zo alsof je van niks weetquote:
Mja die mening word gedeeld door vele vrouwen.. Ik krijg er wel vaker commentaar op maarja,quote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef lienelien het volgende:
Thuis, leren en kamer opruimen OVquote:
Als ik morgen ook stage moet lopen... dan regel ik ook even de Scénicquote:
Fijne bak hehquote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik morgen ook stage moet lopen... dan regel ik ook even de Scénic![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Sok41 het volgende:
Morgen gelukkig weer van 8 tot 12... vrij
Jaquote:
Ik ben de navigatie in de autoquote:Op donderdag 5 april 2007 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Alleen ik heb een haat/liefde relatie met het Carminat-navigatiesysteem.. (ik heb haar Carmen genoemd)
Das 37% puur vetquote:Op donderdag 5 april 2007 13:01 schreef Qwea het volgende:
fuck, ik heb het zwaar. Kreeg net van een mede stagair een kinderbueno. Ik ben op dieet maar dat ding spiegelt zo in mn ogen. In 100 gram wat 1 zo'n ding weegt zit 37 gram vet
Rook je ?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:01 schreef Qwea het volgende:
fuck, ik heb het zwaar. Kreeg net van een mede stagair een kinderbueno. Ik ben op dieet maar dat ding spiegelt zo in mn ogen. In 100 gram wat 1 zo'n ding weegt zit 37 gram vet
ik weet hetquote:
is het weer feest bij jou?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
Gezwelligheid is top hier.
quote:
Hoe noem je een 21-jarige vrouw dan? Meisje klinkt zo kinderlijk, meid klinkt niet. Ik neig nog het meest naar dame, maar dat klinkt vaak ook te sjiek.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef lienelien het volgende:
Damequote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hoe noem je een 21-jarige vrouw dan? Meisje klinkt zo kinderlijk, meid klinkt niet. Ik neig nog het meest naar dame, maar dat klinkt vaak ook te sjiek.
Vrouwtjuh(spreektaal), Mokkel, (Tantûh)Sma.. Hoor ik veel ~~quote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hoe noem je een 21-jarige vrouw dan? Meisje klinkt zo kinderlijk, meid klinkt niet. Ik neig nog het meest naar dame, maar dat klinkt vaak ook te sjiek.
Damzkieee's soort gezwel welquote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Sok41 het volgende:
een gezwel klink niet echt als een grote fuif
dame, vrouw(tjuh)quote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef MichielPH het volgende:
[..]
dat word weer 10 km hardlopenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:01 schreef Qwea het volgende:
Livesets van wat/wie ?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat word weer 10 km hardlopen![]()
mag je mijn mp3 speler en livesets wel mee![]()
"kutwijf" maar dat zeg ik alleen tegen mijn 21 jarige zusje..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:06 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vrouwtjuh(spreektaal), Mokkel, (Tantûh)Sma.. Hoor ik veel ~~
nou van alles wat eigenlijk, aanschouw het [Hardstyle #14] Kiss the sound that pounds your senses! topicquote:
Abjectquote:
terwijl 21 zo oud klinkt voor een zusje, maar goed... ik moet zelf nog 21 wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
"kutwijf" maar dat zeg ik alleen tegen mijn 21 jarige zusje..![]()
veels te kinderachtig, zo ga ik m'n vriendin niet noemenquote:
Ik ben ouder dan haar en een kop groter... dus het blijft toch mijn zusjequote:Op donderdag 5 april 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
terwijl 21 zo oud klinkt voor een zusje, maar goed... ik moet zelf nog 21 worden
[..]
veels te kinderachtig, zo ga ik m'n vriendin niet noemen
Noooooooooo.... Nu zit ik nog meer op forum..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou van alles wat eigenlijk, aanschouw het [Hardstyle #14] Kiss the sound that pounds your senses! topic
Damzkieee gePWND door een Anitaquote:Op donderdag 5 april 2007 13:15 schreef Roycoooooo het volgende:
Vandaag ook gelachen. Damzkieee reed terug naar onze werkplek, wilden we inhalen op de snelweg.
Steekt ineens een Anita de middelvinger naar ons op die ook wou inhalen![]()
Define een Anita ?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:15 schreef Roycoooooo het volgende:
Vandaag ook gelachen. Damzkieee reed terug naar onze werkplek, wilden we inhalen op de snelweg.
Steekt ineens een Anita de middelvinger naar ons op die ook wou inhalen![]()
sorry, maar het is foraquote:Op donderdag 5 april 2007 13:15 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Noooooooooo.... Nu zit ik nog meer op forum..
hij bedoelt volgens mij dat hij nu nog meer op Fok! zitquote:
Ja, dit hoor je dus wel vaker, maar we ziitten nog altijd in Nederland.quote:
Een ketting waar haar naam levensgroot op staat. Paardenstaart met het haar strak naar achteren gekamt, pauperauto. Lijkt net of ze van het kamp komt, een trui met levensgroot het Nike teken. Nike air max aan..quote:
Het zal me jeuken, ik gebruik vaak engelse woorden/termen om dingen te omschrijven aangezien ik dat op het moment beter onder de knie heb..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:25 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, dit hoor je dus wel vaker, maar we ziitten nog altijd in Nederland.
Eet zequote:
'Eet ze', dat zegt iedereen hier ook alrijd! Zo irritand, ik vind het niet klinken. 'Smakelijk' of' Eet smakelijk' dat gaat prima, maar 'Eet ze'...quote:
jeugdsentimentquote:Op donderdag 5 april 2007 13:34 schreef Damzkieee het volgende:
SMAKELIJK ETEN HAP HAP HAP
DAT ZAL LEKKER SMAAAKEN EET MAAR OP
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:34 schreef Damzkieee het volgende:
NAISquote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
whaaik zit al een tijdje lekker in de zon buiten, niets te doen man
net lekker een Freshley van de baas gekregen
![]()
Freshley = ijs met fruit
zong Juffrouw Carla altijd op basisschool.. (In groep 1 en 2)quote:
was ze lekker?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zong Juffrouw Carla altijd op basisschool.. (In groep 1 en 2)
Bij mij juffrouw esther, lekker mokkel was dat..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zong Juffrouw Carla altijd op basisschool.. (In groep 1 en 2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Bij mij juffrouw esther, lekker mokkel was dat..PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
[..]
Bij mij juffrouw esther, lekker mokkel was dat..jij liep op je vijfde al met een paal in je broekje door het lokaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's go fucking Mental.
Hij heeft er een neusje voor...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
Eens een milfhunter, altijd een milfhunter
moet ik met mijn docent Wiskunde van de MAVO.. Heeft ooit eens tegen mijn ouders gezegd.."PieterBas zou nooit in de ICT kunnen werken, hij is te slecht in wiskunde"quote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
Juffrouw Irmgard, die vuile h**r waar ik altijd van op de gang moestEind van het jaar maar eens opzoeken en met mn HBO diploma om haar oren wapperen, kutwijf
Ben sprakeloos..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
Eens een milfhunter, altijd een milfhunter
Alleen je als je 45 bent, en je bent een gilfhunter, dan is er serieus een probleemquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen je als je 45 bent, en je bent een gilfhunter, dan is er serieus een probleem
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Topic dood?
Galgjequote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Straks weer tijd voor vrijdag(ja ik weet)middag galgje
quote:
Ik doe meequote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Straks weer tijd voor vrijdag(ja ik weet)middag galgje
Dat was andere moederkoekquote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik doe meeBtw, remeber juffrouw Kok?
![]()
oldskoolquote:Op donderdag 5 april 2007 13:34 schreef Damzkieee het volgende:
topperrrrrrquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
Juffrouw Irmgard, die vuile h**r waar ik altijd van op de gang moestEind van het jaar maar eens opzoeken en met mn HBO diploma om haar oren wapperen, kutwijf
[..]
Bij mij juffrouw esther, lekker mokkel was dat..Go Sok, Go SokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik doe meeBtw, remember juffrouw Kok?
Te makkelijk: juffrouw Cock![]()
Zeker weten! We moeten haar een keer opzoeken....overigens zonder bedoelingenquote:
jaa jaa jaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Zeker weten! We moeten haar een keer opzoeken....overigens zonder bedoelingen![]()
mooie uitspraak van Cockooquote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik doe meeBtw, remember juffrouw Kok?
Te makkelijk: juffrouw Cock![]()
moet die jongen soms in het gareel houdenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie uitspraak van Cockoo
@ Sok41:
@ Roycoooooo: houd je hem in de gaten ofzo?
Whehe, een beetje controle kan geen kwaadquote:Op donderdag 5 april 2007 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
moet die jongen soms in het gareel houden![]()
En dan ben ik de milf hunter ?!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Zeker weten! We moeten haar een keer opzoeken....overigens zonder bedoelingen![]()
Dacht je vorige week met 21 jarige leeftijd nogquote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whehe, een beetje controle kan geen kwaadHeb net ff gekeken op de site van De Grundel, en ze werkt er nog steeds. Wel een dubbele achternaam --> getrouwd. En ik dacht als 13-jarig jochie nog zo dat wij samen een toekomst hadden
![]()
Ja, ik ben heel stiekum nog steeds smoorverliefd op haar (inclusief haar dikke jetsers)quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dacht je vorige week met 21 jarige leeftijd nog![]()
Geilquote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel stiekum nog steeds smoorverliefd op haar (inclusief haar dikke jetsers)![]()
Meld je ff aan voor de PM (kleine enveloppe bovenin de werkbalk naast DEV) kan je me dat soort dingen PM'enquote:Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
Ej zieke hond zonda bruins?
EN ZATERDAG KLOS, AFSCHEID VAN LENNARD
en dan zeggen wij er altijd achteraan (met een zware stem): " moet jij maar eens opletten!!! "quote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
"Maar buurman wat doet u nu?"
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
dat weet hij dan nog wel, dat ze dikke jetsers had![]()
[..]
en dan zeggen wij er altijd achteraan (met een zware stem): " moet jij maar eens opletten!!! "
Lol die tatsjana met een iq van een glas water..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
"Maar buurman wat doet u nu?"
Flodder the Movie, in de garage van buurman Neuteboom, zijn kiekjes van gemaakt waar ze dan een auto mee kopenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Lol die tatsjana met een iq van een glas water..
Jij kan er ook wat van dus !! Alle vingers op jouw gericht !!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Freshthinking het volgende:
Ik kwam laatst mijn lerares tekenen van de middelbare school tegen. Daar was ik als brugpieper smoorverliefd op. Dus ik vertelde dat aan haar.. Werd ze helemaal rood en verlegen.. Ze is inmiddels achter in de dertig
Spoiletje derbij? Ah doe maar. En een paar mooie velgies? Ja, doe ook maar. En hoe gaan de heren betalen?? .........Polaroidquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Flodder the Movie, in de garage van buurman Neuteboom, zijn kiekjes van gemaakt waar ze dan een auto mee kopen
hoor ik hier een MILF-hunter?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Freshthinking het volgende:
Ik kwam laatst mijn lerares tekenen van de middelbare school tegen. Daar was ik als brugpieper smoorverliefd op. Dus ik vertelde dat aan haar.. Werd ze helemaal rood en verlegen.. Ze is inmiddels achter in de dertig
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Spoiletje derbij? Ah doe maar. En een paar mooie velgies? Ja, doe ook maar. En hoe gaan de heren betalen?? .........Polaroid![]()
En toen......???quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Freshthinking het volgende:
Hij heeft zn broek alweer op de heipaalstandquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij heeft zn broek alweer op de heipaalstand
jaloezie ten topquote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij heeft zn broek alweer op de heipaalstand
meer niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Whehe, toen ......
Nee, ze is getrouwd, maar voelde zich wel gevleid
Aaah op die fiets. wel gelukt?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef miss-scofield het volgende:
Ben ik weer
@ Roycooooo; ik moet voor school mijn boeken bij de bieb halenHoe kan ik literatuurles geven als ik zelfs niks lees! En daar bij, I
lezen
Alles goed hier?
Misschien een aai over de bol?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meer niet?ook niks van dat ze jou ook wel een leuk jongetje vond ofzo?
![]()
_ E _ _ E _ _ N _quote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een E
@ Cuckoo: wat een aflevering, wat een tekst
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe idd. Maar Damzkieee is dat ook nog niet vergeten, ze was de mooiste lerares op de middelbare school
![]()
Wat een anti-climaxquote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Whehe, toen ......
Nee, ze is getrouwd, maar voelde zich wel gevleid
Ja, dat wel. Ze zei dat ik van een leuk jongetje naar een mooie man was gegroeidquote:Op donderdag 5 april 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meer niet?ook niks van dat ze jou ook wel een leuk jongetje vond ofzo?
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
We hadden een 'speciale' relatie. Meer laat ik er niet over los
TOen ze in je broek keek?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ze zei dat ik van een leuk jongetje naar een mooie man was gegroeid
Die playahstijle raakt die jongen ook niet kwijt he!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
We hadden een 'speciale' relatie. Meer laat ik er niet over los
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ze zei dat ik van een leuk jongetje naar een mooie man was gegroeid
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Omdat je de hele tijd naar haar dikke jetsers keek moest je zeker elke les met je hoofd in de hoek staan
![]()
Ja, ik was het al een beetje aan het lezen! Ik sta volledig achter Lienelien!! Die fouten zijn niet om aan te zien.. en zoals zij al zei.. jullie maken die fouten niet alleen op Fok! maar ook in het echt. Dus argument van; is alleen maar Fok! maakt geen donder uitquote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:mevrouw de juffrouw
we zijn bezig met galgje, voor de rest net een grote discussie over sommige posts van lienelien achter de rug, nu weer heel erg offtopic bezig
ik heb me er niet in gemengd, snap beide kanten wel een beetjequote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, ik was het al een beetje aan het lezen! Ik sta volledig achter Lienelien!! Die fouten zijn niet om aan te zien.. en zoals zij al zei.. jullie maken die fouten niet alleen op Fok! maar ook in het echt. Dus argument van; is alleen maar Fok! maakt geen donder uit
Leer fatsoenlijk spellen, allemaal![]()
Ik speel wel eens galgje met m'n leerlingenMaar dan wel met Nederlandse vakwoorden zoals persoonvorm
fight for your right. To partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Geil, 2 dames tegen de rest
Ik sta in het midden. Ik maak immers nooit fouten
Equote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Hint: Het leukste wat binnen een week gebeurd.
Nquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
quote:
1 2 3 4 5 6 | | | | | --- |
Klopt niets van, want weekend past niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Nou nou nou! In het midden vang je de meeste klappen opquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoor ook niet bij de restquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nou nou nou! In het midden vang je de meeste klappen op
Ik ook! Ik verbeter dan ook niet meer.. op msn kreeg ik altijd ruzie met iedereen! Mja.. sommige dingen zijn zo lomp!!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ookik snap lienelien, maar ik snap de rest ook
Rquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
dan staat hij in mijn ogen goed afgesteldquote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Remcore, vraag eens of ze dat stoplicht bij die vijver in Haaksbergen eens beter afstellen, moet telkens wachten!
quote:
1 2 3 4 5 6 7 | |/ | | | | --- |
Oquote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ N _ _ _
een Aquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ A A _ _ A A N _ A _quote:
Nee, want heel Haaksbergen is 1 file zoquote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan staat hij in mijn ogen goed afgesteld
een Gquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Ahaa, dus omdat het in 'het echt' niet hoort, hoort het ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, ik was het al een beetje aan het lezen! Ik sta volledig achter Lienelien!! Die fouten zijn niet om aan te zien.. en zoals zij al zei.. jullie maken die fouten niet alleen op Fok! maar ook in het echt. Dus argument van; is alleen maar Fok! maakt geen donder uit
Ben ik alquote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef Houniet het volgende:
wat een zonnetje, zo word ik nog sexy bruin ook
Dquote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef MichielPH het volgende:
_ A A _ _ A A N _ A G
dat krijg je als op de route van Gelderland naar Enschede ligtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, want heel Haaksbergen is 1 file zo
Paasmaandagquote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef MichielPH het volgende:
_ A A _ _ A A N _ A G
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
Paasmaandag.
LUL man, ik wou m zeggen..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
Paasmaandag.
Aan jou de eerquote:Op donderdag 5 april 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Damzkieee maak een nieuwe dan!
Over een paar jaartjes ligt er een tweebaans autowegquote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
PAASMAANDAG
is die gast me net voor
[..]
dat krijg je als op de route van Gelderland naar Enschede ligt
NEE IK KAN GEEN GALG TEKENENquote:Op donderdag 5 april 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Damzkieee maak een nieuwe dan!
ALLOH GODVERDUMME!!!!quote:
' en dan de e is wat je nu hebt, ` en dan de e is wat je nodig hebtquote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
Lien hoe maak je het streepje op de é de andere kant op? Ik erger me aan de accentfout onder mn avatar.
Ik snap je eerste zin nietquote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ahaa, dus omdat het in 'het echt' niet hoort, hoort het ook niet.
Dat snap ik, maar ook dat valt te relativeren. Want het hoort zowiezo ook eigenlijk niet dat wij hier zitten. We zijn nu geen toegevoegde waarde voor de Nederlandse economie. En dat kan correct Nederlands niet goedmaken..![]()
voor de duidelijkheid, die toets naast de 1!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
' en dan de e is wat je nu hebt, ` en dan de e is wat je nodig hebt
Hoe maak je zo'n bewegende avatar eigenlijk??quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
Lien hoe maak je het streepje op de é de andere kant op? Ik erger me aan de accentfout onder mn avatar.
Beeldscherm heen en weer schudden.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n bewegende avatar eigenlijk??
Moet je hele tijd aan zo'n hendeltje trekken wat aan je pc zitquote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n bewegende avatar eigenlijk??
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je hele tijd aan zo'n hendeltje trekken wat aan je pc zit![]()
Jij moest lachenquote:
Er was wel een soort van glimlach te herkennen jah!quote:
Wist ikquote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Er was wel een soort van glimlach te herkennen jah!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt ook aan het hendeltje aan je buik trekken, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen geloof ik
Niet dat je avatar er van gaat bewegen overigens, maar dit terzijde.
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ahaa, dus omdat het in 'het echt' niet hoort, hoort het hier ook niet.
Dat snap ik, maar ook dat valt te relativeren. Want het hoort zowiezo ook eigenlijk niet dat wij hier zitten. We zijn nu geen toegevoegde waarde voor de Nederlandse economie. En dat kan correct Nederlands niet goedmaken..![]()
Ik maak nooit spelfouten en dergelijke. Bij mijn tentamen 'stijlfouten' bij Nederlands hoefde mijn docent enkelt de voorkant na te kijken..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik snap je eerste zin niet![]()
Jullie zeggen allemaal, wat maken die fouten nou uit, het is Fok! maar! Maar in het echt, schooldossiers oid, schrijven jullie ook met veel spelfouten.
Daarom verbetert Lienelien jullie, in de hoop dat jullie er iets van leren!
Sowieso schrijf je met de s.
waarom wist ik dat jij dit gepost had, nog voordat ik je naam en user-icon had gezien?!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt ook aan het hendeltje aan je buik trekken, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen geloof ik
Niet dat je avatar er van gaat bewegen overigens, maar dit terzijde.
Je kent me hèquote:Op donderdag 5 april 2007 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom wist ik dat jij dit gepost had, nog voordat ik je naam en user-icon had gezien?!![]()
hèèèèèèquote:
En Cuckoo ookquote:
Komt dat meeliftgedrag toch weer bovendrijven hequote:
Op die manier! Maar ook in vrije tijd zitten mensen op Fok! En dan maken ze ook foutenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
[..]
Ik maak nooit spelfouten en dergelijke. Bij mijn tentamen 'stijlfouten' bij Nederlands hoefde mijn docent enkelt de voorkant na te kijken..![]()
Deze moet kunnen![]()
----
Nieuwsbericht
Sowieso is recordhouder misspellingen
3 augustus 2004
Het woord sowieso wordt massaal verkeerd gespeld, schrijft Ewoud Sanders in NRC Handelsblad.
Via Google vond hij duizenden keren zoiezo, zowiezo, zo-wie-zo, so wie so en so-wie-so. Zelfs soiezo komt voor in teksten op het internet. De verwarring komt doordat we het woord vaker zeggen dan schrijven, maar nog meer doordat veel taalgebruikers het beschouwen als een Nederlandse, en niet langer als een Duitse uitdrukking.
Sowieso was zeldzaam voor de Tweede Wereldoorlog, en is erg populair geworden vanaf de jaren zestig. En hoewel het woord dus al bijna een halve eeuw gangbaar is, kunnen we het nog niet goed schrijven.
----
Ben het wel met je eens dat fouten niet horen (neemt niet weg dat het maar in zeldzame gevallen echt irriterend is en dat dit een redelijk informele aangelegenheid is), maar je kan ook een ieder bij elke post aanspreken dat het niet hoort dat ze op een forum zitten tijdens hun stage. Snap je wat ik bedoel? Eigenlijk is iedereen fout hier..![]()
FOUT, het is --> hèquote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Komt dat meeliftgedrag toch weer bovendrijven he![]()
jaaa, had ook niet anders verwacht!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Komt dat meeliftgedrag toch weer bovendrijven he![]()
Link?!quote:
Heb t in mijn postvak IN staanquote:
Ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 15:23 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb over minder dan anderhalf uur een lang weekend !
Ik (wij) over 3 kwartierquote:
Mijn topscore is 1257quote:Op donderdag 5 april 2007 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
wow, 970,6 meter bij het fietser meppen
ik blijf ff steken op 965,6quote:Op donderdag 5 april 2007 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
wow, 970,6 meter bij het fietser meppen
you really hit me strong (gezongen door die fietser dan)quote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
the way you make me feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel! WHOEHOEW![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:42 schreef lienelien het volgende:
pfff, net 40 banden terug gezet in het archief (lekker koel daar beneden) kom ik weer boven, val ik hier bijna flauw van de hitte![]()
Ohw, niet best!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:42 schreef lienelien het volgende:
pfff, net 40 banden terug gezet in het archief (lekker koel daar beneden) kom ik weer boven, val ik hier bijna flauw van de hitte![]()
Meen je nietquote:Op donderdag 5 april 2007 15:42 schreef lienelien het volgende:
videobandenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:47 schreef Sok41 het volgende:
Wat voor banden.. Normaal/Race/Tractor banden ?
Nee, betacam sp en digi betaquote:Op donderdag 5 april 2007 15:47 schreef Sok41 het volgende:
Wat voor banden.. Normaal/Race/Tractor banden ?
Het verschil is dat dat breezah dames warenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:47 schreef Gauch0 het volgende:
"Huisbaas betrapt bij treiteren studentes Rotterdam"
hehe
daarom, toch maar een huis voor ons eigen ofniet dan?
studentes, vrouwen dusquote:Op donderdag 5 april 2007 15:47 schreef Gauch0 het volgende:
hehe
kunnen jullie daar andere dingen doen met studentesquote:Op donderdag 5 april 2007 15:47 schreef Gauch0 het volgende:
hehe
Ligt aan de leeftijdquote:Op donderdag 5 april 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kunnen jullie daar andere dingen doen met studentes
playahquote:Op donderdag 5 april 2007 15:49 schreef Gauch0 het volgende:
ooh oke had het artikel eerlijk gezegd nog niet gelezen
Gewoon rammen op het juiste momentquote:Op donderdag 5 april 2007 15:49 schreef Cuckoo het volgende:
Volgens mij doe ik iets verkeerd! Kom niet verder dan ongeveer 650 meterKan je die kerel ook nog besturen dan?
je leert t wel, biatch..quote:
Met gemak, nog een uur en ik ben morgen ookquote:Op donderdag 5 april 2007 15:54 schreef PieterBas het volgende:
Gaan we deze topic nog volkrijgen voor Goede Vrijdag?
Leer lezen gèèèk. Heb al 3x gezegd dat je je PM box aan moet maken. Dat sms'en kost me kapitalen!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:54 schreef Gauch0 het volgende:
ej cuckoo sms eens terug mafkop
ie hebt geld zat smssen MAFKEESquote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Leer lezen gèèèk. Heb al 3x gezegd dat je je PM box aan moet maken. Dat sms'en kost me kapitalen!![]()
Hahaha, écht productief ja!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:55 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Met gemak, nog een uur en ik ben morgen ook![]()
//735 (gemiddeld 18 per dag)
Vanmorgen nog 16 pd en 690 posts![]()
![]()
Wat een dag...
Iemand een TT in gedachte?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen nog een fijne pasen en we spreken mekaar dinsdag weer
ciao!!!
(topic is zo vol, gun iemand anders de opening van #93 wel...)
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:58 schreef Gauch0 het volgende:
ANders gaan die andere 40 donsharen er ook aan
Wehehequote:Op donderdag 5 april 2007 15:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
TT iets met pasen/paashaas lijkt me?
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:59 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Voor sommigen is Goede Vrijdag niet zo goed
whehequote:Op donderdag 5 april 2007 16:01 schreef Gauch0 het volgende:
Ik Skeer oe de kop kaal geeeeek!
Forum Opties | |