_ E _ _ E _ _ N _quote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een E
@ Cuckoo: wat een aflevering, wat een tekst
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe idd. Maar Damzkieee is dat ook nog niet vergeten, ze was de mooiste lerares op de middelbare school
![]()
Wat een anti-climaxquote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Whehe, toen ......
Nee, ze is getrouwd, maar voelde zich wel gevleid
Ja, dat wel. Ze zei dat ik van een leuk jongetje naar een mooie man was gegroeidquote:Op donderdag 5 april 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meer niet?ook niks van dat ze jou ook wel een leuk jongetje vond ofzo?
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
We hadden een 'speciale' relatie. Meer laat ik er niet over los
TOen ze in je broek keek?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ze zei dat ik van een leuk jongetje naar een mooie man was gegroeid
Die playahstijle raakt die jongen ook niet kwijt he!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
We hadden een 'speciale' relatie. Meer laat ik er niet over los
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ze zei dat ik van een leuk jongetje naar een mooie man was gegroeid
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Omdat je de hele tijd naar haar dikke jetsers keek moest je zeker elke les met je hoofd in de hoek staan
![]()
Ja, ik was het al een beetje aan het lezen! Ik sta volledig achter Lienelien!! Die fouten zijn niet om aan te zien.. en zoals zij al zei.. jullie maken die fouten niet alleen op Fok! maar ook in het echt. Dus argument van; is alleen maar Fok! maakt geen donder uitquote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:mevrouw de juffrouw
we zijn bezig met galgje, voor de rest net een grote discussie over sommige posts van lienelien achter de rug, nu weer heel erg offtopic bezig
ik heb me er niet in gemengd, snap beide kanten wel een beetjequote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, ik was het al een beetje aan het lezen! Ik sta volledig achter Lienelien!! Die fouten zijn niet om aan te zien.. en zoals zij al zei.. jullie maken die fouten niet alleen op Fok! maar ook in het echt. Dus argument van; is alleen maar Fok! maakt geen donder uit
Leer fatsoenlijk spellen, allemaal![]()
Ik speel wel eens galgje met m'n leerlingenMaar dan wel met Nederlandse vakwoorden zoals persoonvorm
fight for your right. To partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Geil, 2 dames tegen de rest
Ik sta in het midden. Ik maak immers nooit fouten
Equote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Hint: Het leukste wat binnen een week gebeurd.
Nquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
quote:
| 1 2 3 4 5 6 | | | | | --- |
Klopt niets van, want weekend past niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Nou nou nou! In het midden vang je de meeste klappen opquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoor ook niet bij de restquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nou nou nou! In het midden vang je de meeste klappen op
Ik ook! Ik verbeter dan ook niet meer.. op msn kreeg ik altijd ruzie met iedereen! Mja.. sommige dingen zijn zo lomp!!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ookik snap lienelien, maar ik snap de rest ook
Rquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
dan staat hij in mijn ogen goed afgesteldquote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Remcore, vraag eens of ze dat stoplicht bij die vijver in Haaksbergen eens beter afstellen, moet telkens wachten!
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | |/ | | | | --- |
Oquote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ N _ _ _
een Aquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ A A _ _ A A N _ A _quote:
Nee, want heel Haaksbergen is 1 file zoquote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan staat hij in mijn ogen goed afgesteld
een Gquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Ahaa, dus omdat het in 'het echt' niet hoort, hoort het ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, ik was het al een beetje aan het lezen! Ik sta volledig achter Lienelien!! Die fouten zijn niet om aan te zien.. en zoals zij al zei.. jullie maken die fouten niet alleen op Fok! maar ook in het echt. Dus argument van; is alleen maar Fok! maakt geen donder uit
Ben ik alquote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef Houniet het volgende:
wat een zonnetje, zo word ik nog sexy bruin ook
Dquote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef MichielPH het volgende:
_ A A _ _ A A N _ A G
dat krijg je als op de route van Gelderland naar Enschede ligtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, want heel Haaksbergen is 1 file zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |