quote:
Ik doe meequote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Straks weer tijd voor vrijdag(ja ik weet)middag galgje
Dat was andere moederkoekquote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik doe meeBtw, remeber juffrouw Kok?
![]()
oldskoolquote:Op donderdag 5 april 2007 13:34 schreef Damzkieee het volgende:
SMAKELIJK ETEN HAP HAP HAP
DAT ZAL LEKKER SMAAAKEN EET MAAR OP
topperrrrrrquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
Juffrouw Irmgard, die vuile h**r waar ik altijd van op de gang moestEind van het jaar maar eens opzoeken en met mn HBO diploma om haar oren wapperen, kutwijf
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Bij mij juffrouw esther, lekker mokkel was dat..Go Sok, Go SokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik doe meeBtw, remember juffrouw Kok?
Te makkelijk: juffrouw Cock![]()
Zeker weten! We moeten haar een keer opzoeken....overigens zonder bedoelingenquote:
jaa jaa jaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Zeker weten! We moeten haar een keer opzoeken....overigens zonder bedoelingen![]()
mooie uitspraak van Cockooquote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik doe meeBtw, remember juffrouw Kok?
Te makkelijk: juffrouw Cock![]()
moet die jongen soms in het gareel houdenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie uitspraak van Cockoo
@ Sok41:
@ Roycoooooo: houd je hem in de gaten ofzo?
Whehe, een beetje controle kan geen kwaadquote:Op donderdag 5 april 2007 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
moet die jongen soms in het gareel houden![]()
En dan ben ik de milf hunter ?!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Zeker weten! We moeten haar een keer opzoeken....overigens zonder bedoelingen![]()
Dacht je vorige week met 21 jarige leeftijd nogquote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whehe, een beetje controle kan geen kwaadHeb net ff gekeken op de site van De Grundel, en ze werkt er nog steeds. Wel een dubbele achternaam --> getrouwd. En ik dacht als 13-jarig jochie nog zo dat wij samen een toekomst hadden
![]()
Ja, ik ben heel stiekum nog steeds smoorverliefd op haar (inclusief haar dikke jetsers)quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dacht je vorige week met 21 jarige leeftijd nog![]()
Geilquote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel stiekum nog steeds smoorverliefd op haar (inclusief haar dikke jetsers)![]()
Meld je ff aan voor de PM (kleine enveloppe bovenin de werkbalk naast DEV) kan je me dat soort dingen PM'enquote:Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
Ej zieke hond zonda bruins?
EN ZATERDAG KLOS, AFSCHEID VAN LENNARD
en dan zeggen wij er altijd achteraan (met een zware stem): " moet jij maar eens opletten!!! "quote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
"Maar buurman wat doet u nu?"
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
dat weet hij dan nog wel, dat ze dikke jetsers had![]()
[..]
en dan zeggen wij er altijd achteraan (met een zware stem): " moet jij maar eens opletten!!! "
Lol die tatsjana met een iq van een glas water..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
"Maar buurman wat doet u nu?"
Flodder the Movie, in de garage van buurman Neuteboom, zijn kiekjes van gemaakt waar ze dan een auto mee kopenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Lol die tatsjana met een iq van een glas water..
Jij kan er ook wat van dus !! Alle vingers op jouw gericht !!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Freshthinking het volgende:
Ik kwam laatst mijn lerares tekenen van de middelbare school tegen. Daar was ik als brugpieper smoorverliefd op. Dus ik vertelde dat aan haar.. Werd ze helemaal rood en verlegen.. Ze is inmiddels achter in de dertig
Spoiletje derbij? Ah doe maar. En een paar mooie velgies? Ja, doe ook maar. En hoe gaan de heren betalen?? .........Polaroidquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Flodder the Movie, in de garage van buurman Neuteboom, zijn kiekjes van gemaakt waar ze dan een auto mee kopen
hoor ik hier een MILF-hunter?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Freshthinking het volgende:
Ik kwam laatst mijn lerares tekenen van de middelbare school tegen. Daar was ik als brugpieper smoorverliefd op. Dus ik vertelde dat aan haar.. Werd ze helemaal rood en verlegen.. Ze is inmiddels achter in de dertig
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Spoiletje derbij? Ah doe maar. En een paar mooie velgies? Ja, doe ook maar. En hoe gaan de heren betalen?? .........Polaroid![]()
En toen......???quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Freshthinking het volgende:
Hij heeft zn broek alweer op de heipaalstandquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij heeft zn broek alweer op de heipaalstand
jaloezie ten topquote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij heeft zn broek alweer op de heipaalstand
meer niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Whehe, toen ......
Nee, ze is getrouwd, maar voelde zich wel gevleid
Aaah op die fiets. wel gelukt?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef miss-scofield het volgende:
Ben ik weer
@ Roycooooo; ik moet voor school mijn boeken bij de bieb halenHoe kan ik literatuurles geven als ik zelfs niks lees! En daar bij, I
lezen
Alles goed hier?
Misschien een aai over de bol?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meer niet?ook niks van dat ze jou ook wel een leuk jongetje vond ofzo?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |