Nee joh, dan krijg je 40% korting op je boete!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef RenzoBrad het volgende:
Oeps, goed dat je het zegt! Ik moet morgen gewoon naar mijn stageplek toe, alhoewel het maar een reisje is van 15 min met de trein.
Als je de verkeerde conducteur hebt die het niet toestaat, krijg je dan gelijk een volle boete?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef RenzoBrad het volgende:
Als je de verkeerde conducteur hebt die het niet toestaat, krijg je dan gelijk een volle boete?![]()
bij de verkeerde wel, bij een goede zal hij/zij je geen boete geven, maar zul je alleen de prijs van het kaartje moeten dokken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef RenzoBrad het volgende:
Oeps, goed dat je het zegt! Ik moet morgen gewoon naar mijn stageplek toe, alhoewel het maar een reisje is van 15 min met de trein.
Niet zo lui doen, kaartje kopen en declarerenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef RenzoBrad het volgende:
Hmm zometeen even overleggen met mijn stagebegeleiders hier.
Of ik zelf een kaartje moet kopen of geen kaartje koop en zij de (eventuele) boete betalen![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
wat denk je zelfquote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef RenzoBrad het volgende:
Hmm zometeen even overleggen met mijn stagebegeleiders hier.
Of ik zelf een kaartje moet kopen of geen kaartje koop en zij de (eventuele) boete betalen![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
dat kan dus mooi als excuus gebruikt wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef Repeat het volgende:
goede vrijdag is trouwens helemaal geen officiële feestdag, dus raar dat ie dan niet geldig is
Mits je met je pin betaald natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijg je 40% korting op je boete!![]()
Met Goede Vrijdag hebben ze er altijd wel zin in hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Pakkans Controle op mijn traject is vrij klein...![]()
Hehe en dat verbaast me niets.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met Goede Vrijdag hebben ze er altijd wel zin in hoorIk ken conducteurs die op zo'n dag meer dan een boekje UVB's leegschrijven (25 in een boekje)
Nee, gewoon de kaartvoorwaardenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef zure_apple het volgende:
Mooi naaierij dus
Het stikte vandaag al van de conducteurs, zou t niet doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Zit morgen 2,5 uur in de trein, toch maar proberen.
Dan zijn de kaartvoorwaarden naaijerij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |