Het wordt een spannende dagquote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga maar uit naam van de grootste homo-organisatie een brief schrijven:
Lieve Amanda,
Je was onze heldin. De klasse waarmee je in het huis bewoog en je welbespraaktheid hebben je tot onze favoriete bewoner gemaakt. Maar wat schets onze verbazing is dat een intelligente non-hypcoriete vrouw als jij zo neerbuigend denkt over de homosexuele medemens. Hierbij spreken we een fatwa over je uit..moge je anaal uitscheuren, je kut opdrogen en je tieten ontploffen, vieze gore kutsnol!
Namens De Wapperende Handjes, de grootste Nederlandse Gay organisatie,
LoveProfusion
Ik heb daar niets van meegekregen, wel gehoord van mensen dat er veel glazen kapot waren gevallen? (heb niets horen/zien vallen...)quote:Op donderdag 5 april 2007 09:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Idd weinig kans.
Heb jij trouwens nog iets meegekregen van de opschudding halverwege dat feest?
Toen renden er ineens een stuk of zes niet-witte mensen de keuken in, en leek daar van alles aan de hand te zijn.
Even later werd daar druk opgeruimd.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:02 schreef Clank het volgende:
Je moeder is een straathoertje!! zegt Amanda.. ze stond toen naast me.
vertelde een lerares van Amandaquote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Weer over de tieten van amana!
Maar hoe weten de bewoners dat van dat zuigen enzo?
Ze kreeg geen kastelement op haar voet maar één van de vlijmscherpe messen uit haar messenset. Die had ze niet opgeruimd en had Natasia los in de kast van Amanda gelegd.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[b]
A-Del staat weer net iets te lang in haar string te paraderen en toont haar tietjes richting de camera. Onder luid geschreeuw krijgt ze een kastelement op haar voet.
Tasje schreeuwt: "God straft onmiddelijk" , een welbekende kreet van dit godsgeschenk.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef Judah het volgende:
Guttegut.
Zet Amanda op de maan en de eerste expeditie van maanreizigers uit Sierra Leone denken dat ze een nieuwe levensvorm hebben aangetroffen: ,,We've found a new kind of underdeveloped lifeform!''
thxquote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze kreeg geen kastelement op haar voet maar één van de vlijmscherpe messen uit haar messenset. Die had ze niet opgeruimd en had Natasia los in de kast van Amanda gelegd.
Ze hebben echt geluk gehad dat het zo goed is afgelopen.
Amandadom.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef noekje het volgende:
Jezus Amanda. Hoe dom kun je zijn???
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve Amanda,
Je was onze heldin. De klasse waarmee je in het huis bewoog en je welbespraaktheid hebben je tot onze favoriete bewoner gemaakt. Maar wat schets onze verbazing is dat een intelligente non-hypcoriete vrouw als jij zo neerbuigend denkt over de homosexuele medemens. Hierbij spreken we een fatwa over je uit..moge je anaal uitscheuren, je kut opdrogen en je tieten ontploffen, vieze gore kutsnol!
LoveProfusion
Lieve Amanda,
LoveProfusion
Lieve Amanda,
LoveProfusion
Opgenomen in de OPquote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve Amanda,
LoveProfusion
Zo veel komt er niet uit zo'n hondje!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
Juicy scheit jullie hele kop onder
Vandaar dat hoofd van Amanda. Juicy schijt normaliter dagelijks haar hoofd onder.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef pullup het volgende:
Juicy schijt je hele hoofd onder
Als ze doorzwemt is ze in een halfuurtje t aquarium rondquote:Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef Prosac het volgende:
en weet dat Amanda dit binnen een uur weer vergeten is![]()
Dat was het eerste waar ik aan moest denken dat ik over de laatste "activiteiten" las...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een heerlijke sfeer om Diana in te verwelkomen
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen voor die vraag om een raketje![]()
We zagen het niet hoorquote:
Ik hoop werkelijk dat ze de volgende keer weer zo'n hoog percentage hebben. En Amanda weer erg laag!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef noekje het volgende:
Amanda: met hoeveel is dat zielige she groepje?
Huub: 76% schat, 76%
Foetsie, en nu was ik deze weer kwijtquote:Op donderdag 5 april 2007 10:33 schreef kleinzusje het volgende:
Yvonne: kun jij die andere cos 1043 verwijderen ? Steeds als ik F5 krijg ik die![]()
Dit blijven we de hele dag houden, want amanda is op haar pik getrapt.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef Prosac het volgende:
niveautje..
Amanda: Trek je voeten eens op Eric
Eric: Trek jij je borsten eens op Amanda
De waarschuwingsknop is versleten en daardoor niet meer bruikbaarquote:Op donderdag 5 april 2007 10:36 schreef 2live het volgende:
kut, natasia die zingtwordt daar niet meer voor gewaarschuwd
![]()
Natasia en Huub zijn elkaar gewoon aardig gaan vinden, maar het spel moet gespeeld worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:36 schreef FSR het volgende:
Ik vind het wel apart dat Natasje niet zo heel heftig meer is tegen Huub....
En in een discussie., is ze toch milder (lees: moeier) dan voorheen.
Retorische vraagquote:Op donderdag 5 april 2007 10:11 schreef Prosac het volgende:
komt amanda ook verder dan "vieze flikker" en "klein zielig ventje?"
Dat valt ook wel mee hoor. Ik vind Eric en (met name) Huub erg tegenvallen met hun commentaar. Amanda zet zichzelf meer voor schut. Die kakelt, kucht en krijst met de minuut meer onzin uit. Vandaag heeft 't eencellige siliconengedrocht 't woord 'Flikker' geleerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oowww wat wordt die amanDel heerlijk gedissssst vandaag zeg
Ik denk dat natasja in is gaan inzien dat Huub best wel eerlijk is, en het ook wel goed met haar bedoeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Natasia en Huub zijn elkaar gewoon aardig gaan vinden, maar het spel moet gespeeld worden.
Gisteren hadden ze het nog even over honkbal en dat na de kooi Huub Yairo mee zou nemen naar een wedstrijd. Heb ze ook al meerdere malen horen zeggen dat ze na dit hele gebeuren zeker contact zullen houden.
ja ik had ook niet gezecht door wie....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:39 schreef Judah het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Ik vind Eric en (met name) Huub erg tegenvallen met hun commentaar. Amanda zet zichzelf meer voor schut. Die kakelt, kucht en krijst met de minuut meer onzin uit. Vandaag heeft 't eencellige siliconengedrocht 't woord 'Flikker' geleerd.
Tante Leen was misschien volks, maar zeker niet ordinair!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda is de moderne aso versie van Tante Leen
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Foetsie, en nu was ik deze weer kwijt
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:43 schreef 2live het volgende:
eric; pas op voor de muggen amanda, straks komen er 2 en prikken in je borsten en dan loop je leeg....
Amanda: 'De tijd zal het weten'quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef pullup het volgende:
Natasia vraagt nu even of Amanda niet verliefd aan het worden is op Brian
Dat was precies wat Natasia gisteren tegen hem zei toen Amanda ging claimen.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef Prosac het volgende:
Brian you're screwed, Amanda is verliefd
Komt door het verleden.. zoals ze zelf aangaf.. een pooier is altijd de baas..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:47 schreef 2live het volgende:
ze wil een vriend die wat meer de baas is.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:52 schreef pullup het volgende:
Van de honden het huis in brengen gaat Amanda nog spijt krijgen
Natasia beaamt alles ook nog eensquote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef Clank het volgende:
Nu bespreken Huub en Eric allerlei plannen wat ze met de hondjes van Amanda kunnen doen in bijzijn van Natasia en Jaap. Daar snap ik dan geen biet van... die vertellen toch alles onmiddelijk door!
Natasia haat dieren..ze heeft ooit een keer haar hond "gestraft"quote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef Clank het volgende:
Nu bespreken Huub en Eric allerlei plannen wat ze met de hondjes van Amanda kunnen doen in bijzijn van Natasia en Jaap. Daar snap ik dan geen biet van... die vertellen toch alles onmiddelijk door!
vlgs mij doen ze dat expres, huub nam net eric mee, omdat hij een plan had.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef Clank het volgende:
Origineel.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
Eric: Wat een werk he schat.
Amanda: Is het waard voor mijn kamer.
Amanda gaat nu pamfletten maken om op te hangen in de slaapkamer.
Nieuwe methode om ballonnen kapot te maken? Ze tegen de muur slaan?quote:
Problemen die al beginnen bij het opstellen. "Mein kaamer. Ik gaat nooid meer naar beneeje."quote:Op donderdag 5 april 2007 11:01 schreef 2live het volgende:
eric zegt dat amanda nog problemen gaat krijgen met haar pamflet
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Problemen die al beginnen bij het opstellen. "Mein kaamer. Ik gaat nooid meer naar beneeje."
Dit zegt ws Mevr. Pannekoek... Huub had eerder andere info gehad van iemand anders.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:02 schreef 2live het volgende:
ze mogen in de kamer blijven.
maar de rest mag wel het bed crashen vlgs Natas
Erick toch, op z'n Amanda-iaans?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
ze had het weer over Eric en flikker in het pamflet
nee, ik dacht monique of zo.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit zegt ws Mevr. Pannekoek... Huub had eerder andere info gehad van iemand anders.
Ene monique.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit zegt ws Mevr. Pannekoek... Huub had eerder andere info gehad van iemand anders.
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 5 april 2007 11:08 schreef Clank het volgende:
'Eric (flikker) zijn stoel vanavond' heeft Amanda op een stoel geplakt. Boven op de stoel een banaan.
Ontslagrondequote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.
Hoop dat dit meer over Amanda dan over mij zegt.
Huub en Eric zijn af en toe kleuters, maar dit slaat écht alles....quote:Op donderdag 5 april 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
Moeten ze een stoel maken met ......... vul zelf maar in. Wat een domme ranzige kutkleuter
Ah okay. Maar dan nog:quote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef Ning het volgende:
Ontslagronde
Nou zou je die banaan tog hard der reet in willen stampen of niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef Sebi het volgende:
[..]
Huub en Eric zijn af en toe kleuters, maar dit slaat écht alles....
Je kan mailen via de site van talpa.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda is zo nep, daarom wil ik even het mailadres van de redactie zodat ik ze even een briefje kan mailen vanaf mijn werk.
Ik zal gelijk even wat kennissen voor gay publicaties wat schrijven, zodat die haar afmaken. (gay.nl, gaykrant, noem maar op.....)
Zet je eerst je mail hier neer ?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda is zo nep, daarom wil ik even het mailadres van de redactie zodat ik ze even een briefje kan mailen vanaf mijn werk.
Ik zal gelijk even wat kennissen voor gay publicaties wat schrijven, zodat die haar afmaken. (gay.nl, gaykrant, noem maar op.....)
kleuter is inderdaad een fout woordquote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef Sebi het volgende:
[..]
Huub en Eric zijn af en toe kleuters, maar dit slaat écht alles....
Alsof dat nut heeft?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:17 schreef Sebi het volgende:
Eric gaat foto's maken van Amanda's werk en dan aangifte doen, zegt Huub.
Er stond waarschijnlijk eerst een rode streep onder vanafontquote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef the_undertaker het volgende:
Goh ze schrijft vanavond niet eens met een 't'. Valt me nog mee
Dreigen werkt altijd..denk maar terug aan Huub die NL wilde aanklagen wegens laster..quote:
Ik zou de burgemeester er flink op aanspreken! Zó kun je toch niet werken...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kan hier namelijk gek genoeg niet op de site van talpa
http://www.tien.tv/web/sh(...)509/typeofpage=51230 Misschien zo?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens achter mag je er gaan liggen..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:30 schreef mootie het volgende:
Mogen ze eigenlijk in iemands bed gaan liggen of is dat persoonlijk bezit?
en toch krijgt ze weer gelijk met de kamer.. let maar op mijn woorden.. febo doet alles om huub tegen te werken..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:34 schreef Oma1 het volgende:
ik ben die meid zo zat als ze voor me stond zou ik haar afrossen wat een naar stukkie is het met met alles nep aan haar bah bah bah
degoudenkooi@talpamedia.nlquote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag ze weer niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef 2live het volgende:
het verbaast me dat Palma als ' homomoeder' niet wat duidelijker stelling hierin neemt.
Amanda denkt nu dat ze alles kan zeggen, maar in plaats van 'lollig' te zijn vergallopeert ze zich wel eens. Net ook weer een voorbeeldje toen Eric aan Palma vertelde over de boodschap van Diana en dat hij daar wel stil van werd. Amanda's reactie: "werd je er maar eens stil van"quote:Op donderdag 5 april 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
eric is echt wel pissed, hij negeert Amanda terwijl ze samen buiten zitten
OOK Brian, Natasia en Jaap doen dat, niet alleen Amanda. Al klinkt het uit haar strot wel erger...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef Ning het volgende:
Huub mag Jaap niet meer pakken op vetklep ed, snap niet dat ze het toelaten dat Amandel te pas en te onpas flikker mag roepen.
je echt wel ze moet haar mond nu wel dicht houden die .....quote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
en toch krijgt ze weer gelijk met de kamer.. let maar op mijn woorden.. febo doet alles om huub tegen te werken..
Bah...... dus als Eric en Huub wat terug willen doen moeten ze Amanda maar gewoon de hele dag hoer gaan noemen.....quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft een stoel voor Eric gemaakt. Ze is erg creatief geweest heeft hem versiert met gevulde lijmcondooms en al. Ook staat er het woord ‘flikker’ op. Eric maakt een paar foto’s van zijn stoel en belt meteen daarna naar ’achter’. “Met Eric, ik wil graag aangifte doen tegen Amanda voor discriminatie”, zegt Eric zielig. Ook Huub vindt de actie van de 19-jarige niet echt gepast. “Ik zie jullie in de rechtbank”, grapt Amanda. De strijdbijl is dus nog niet begraven!
Bron 10
Dit zegt denk ik wel genoeg over de reaktie van de redaktie, staat ook een foto bij op de site
kickboxhoertjequote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah...... dus als Eric en Huub wat terug willen doen moeten ze Amanda maar gewoon de hele dag hoer gaan noemen.....
ik zie het gewoon al helemaal voor me..... Amanda schreewend en krijsend tegen een agent.... wild trappend wordt ze in de boeien geslagen voor bedreiging!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef demins het volgende:
Ik hoop écht dat Eric dooehaalt met zijn aangifte. Die moet natuurlijk bij de politie gebeuren. Dus óf Eric mad vandaag even de kooi uit óf we krijgen de politie op bezoek om verbaal op te nemen...
En weten hoe Amanda met gezagsdragers omgaat!![]()
Politie kan niet ingeschakeld worden volgens mij voor dit soort zaken... staat volgens mij allemaal in de contracten die ze met volle verstand (Amanda daargelaten) hebben ondertekend.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
ik zie het gewoon al helemaal voor me..... Amanda schreewend en krijsend tegen een agent.... wild trappend wordt ze in de boeien geslagen voor bedreiging!!!!
ze vraagt meteen of ze haar willen fouilleren, en kleedt zich uit.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef demins het volgende:
Ik hoop écht dat Eric doorhaalt met zijn aangifte. Die moet natuurlijk bij de politie gebeuren. Dus óf Eric mag vandaag even de kooi uit óf we krijgen de politie op bezoek om verbaal op te nemen...
En weten hoe Amanda met gezagsdragers omgaat!![]()
netjes, knip lekker belangrijk wat daar stond. TIs gewoon nette briefquote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Beste Redactie/Amanda,
Mijn naam is ###### ##### en ik ben redacteur bij één van de grootste Nederlandse gay magazines, namelijk Gay & Night. Wij hebben een lezersbereik van ongeveer 100.000 lezers.
Ik vind het jammer dat jij je zo homofobisch gedraagd. Sommige opmerkingen kunnen echt niet door de beugel. We waren eerst zeer lovend over je, omdat je van de homosexualiteit van bewoner Eric totaal geen probleem maakte. In onze volgende issue komt een artikel testaan over De Gouden Kooi en hierin wordt jij ook vermeld. Helaas hebben we ons verkeken en zien we nu een verbitterd meisje dat zich wel heel negatief uitlaat over homosexuelen. Hopelijk zul je je fout inzien en die belachelijke opmerkingen en teksten voor je houden. Natuurlijk maakt iedereen weleens fouten en laten we hopen dat dit gewoon in the 'heat of the moment' gebeurde en dat je ervan leert, want met je opmerkingen heb je behoorlijk wat mensen gekwetst kan ik je verzekeren.
Je moet gewoon doen waar je goed in bent, lol maken en lekker gek doen en je niet verlagen tot het discrimineren van een bepaalde doelgroep.
Vriendelijke groet,
#######
Dit is naar de redactie gestuurd door een kennisvan me
Kan iemand van buiten de kooi ook aangifte doen? Het zou me niet verbazen als iederéén dat kon!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Politie kan niet ingeschakeld worden volgens mij voor dit soort zaken... staat volgens mij allemaal in de contracten die ze met volle verstand (Amanda daargelaten) hebben ondertekend.
haha je taalnazizelf nam het even over van je?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
[..]
netjes, knip lekker belangrijk wat daar stond. TIs gewoon nette brief
Lees even je PM:Dquote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
[..]
netjes, knip lekker belangrijk wat daar stond. TIs gewoon nette brief
No offence, maar deze redacteur maakt nogal wat taalfouten. Maakt de impact mi altijd wat zwakker. Maar dat is ws mijn beroepsdeformatie.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Beste Redactie/Amanda,
Mijn naam is ###### ##### en ik ben redacteur bij één van de grootste Nederlandse gay magazines, namelijk Gay & Night. Wij hebben een lezersbereik van ongeveer 100.000 lezers.
Ik vind het jammer dat jij je zo homofobisch gedraagd. Sommige opmerkingen kunnen echt niet door de beugel. We waren eerst zeer lovend over je, omdat je van de homosexualiteit van bewoner Eric totaal geen probleem maakte. In onze volgende issue komt een artikel testaan over De Gouden Kooi en hierin wordt jij ook vermeld. Helaas hebben we ons verkeken en zien we nu een verbitterd meisje dat zich wel heel negatief uitlaat over homosexuelen. Hopelijk zul je je fout inzien en die belachelijke opmerkingen en teksten voor je houden. Natuurlijk maakt iedereen weleens fouten en laten we hopen dat dit gewoon in the 'heat of the moment' gebeurde en dat je ervan leert, want met je opmerkingen heb je behoorlijk wat mensen gekwetst kan ik je verzekeren.
Je moet gewoon doen waar je goed in bent, lol maken en lekker gek doen en je niet verlagen tot het discrimineren van een bepaalde doelgroep.
Vriendelijke groet,
#######
Dit is naar de redactie gestuurd door een kennisvan me
Zou het Amanda ook genezen ??? dat is één grote wond.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef 2live het volgende:
huub ; luister naar Bach, dat heelt al je wonden
Dat oefenen werpt wel zijn vruchten af. Het is nog geen Wibi ofzo, maar ja voor een beginner...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef 2live het volgende:
vlgs mij heeft het daar ook niets mee te maken, maar met de mensen die je tegen komt in je leven, en dan heb jij dus gewoon de goede mensen om je heen. Ik hoorde iemand laatst zeggen dat ze geen speeltuin in de buurt wilde want daar woonden ook homo's tegenover.....ik bedoel maar, ze bestaan nog steeds die bekrompen geesten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Persoonlijk vind ik het wel interessant hoe Amanda doet aangezien ik zelf nooit 1 negatieve reactie irl heb gehad op mijn homosexualiteit. Misschien omdat ik niet zo flamboyant ben als Eric en niet met mijn pik bungelend door het gebouw hier loop..maar toch krijg ik er een beetje een naar gevoel van.
Bach begint aardig op m'n zenuwen te werken .....quote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef 2live het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Bach begint aardig op m'n zenuwen te werken .....
Ik luister er ook liever naar als Hij het zélf speelt...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Bach begint aardig op m'n zenuwen te werken .....
Bij voorkeur aan Brians kruis, dan zijn we daar ook meteen vanafquote:Op donderdag 5 april 2007 12:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Hang die slet aan het kruis!
Ik denk dat het Amanda niet zozeer om de homoseksualiteit gaat, maar puur en alleen om de gevonden 'zwakke plek' waar ze lekker op kan vitten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Persoonlijk vind ik het wel interessant hoe Amanda doet aangezien ik zelf nooit 1 negatieve reactie irl heb gehad op mijn homosexualiteit.
Maar daarom is het wel leuk dat zij nu hierop wordt teruggepakt...terwijl het niet haar bedoeling was. Ze had gewoon meer moeten nadenken ja...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het Amanda niet zozeer om de homoseksualiteit gaat, maar puur en alleen om de gevonden 'zwakke plek' waar ze lekker op kan vitten.
Had ze bij SHE gezeten, had het mij niet verbaasd als ze Natasia bijvoorbeeld op haar huidskleur en Jaap op zijn omvang had gepakt.
Vies zwart wijf. Vuile vetklep hoor ik haar net zo makkelijk zeggen als Vuile flikker .
Vastgenietquote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij voorkeur aan Brians kruis, dan zijn we daar ook meteen vanaf![]()
die kan de grap van Amanda wel waarderen ben ik bangquote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef mootie het volgende:
Komt homofoobje #2 nu thuis?
Oh zeker. Ik denk alleen dat het weinig zoden aan de dijk zet.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar daarom is het wel leuk dat zij nu hierop wordt teruggepakt...terwijl het niet haar bedoeling was.
Want daar zit het hele probleem. Het volslagen gebrek aan denkvermogen.quote:Ze had gewoon meer moeten nadenken ja...
Voor mij zou dat wel even fijn zijn ... 'k heb het gemist.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef petraa het volgende:
Krijgen we het gezeik weer van voor af aan denk ik.
In alles worden Eric En Huub afgekraakt.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft een stoel voor Eric gemaakt. Ze is erg creatief geweest heeft hem versiert met gevulde lijmcondooms en al. Ook staat er het woord ‘flikker’ op. Eric maakt een paar foto’s van zijn stoel en belt meteen daarna naar ’achter’. “Met Eric, ik wil graag aangifte doen tegen Amanda voor discriminatie”, zegt Eric zielig. Ook Huub vindt de actie van de 19-jarige niet echt gepast. “Ik zie jullie in de rechtbank”, grapt Amanda. De strijdbijl is dus nog niet begraven!
Bron 10
Dit zegt denk ik wel genoeg over de reaktie van de redaktie, staat ook een foto bij op de site
Die tellen niet, die kent ie!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian had toch 2 homo's als vaderfiguur?
Als die hetzelfde effect sorteren als dat geweldige jeukpoeder, is hij er wederom in geslaagd een enorm leuk en stoer statement te maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef petraa het volgende:
Brian heeft nog 2 stinkbommen, die gooit hij de kamer in.
Ach haar officiele waarschuwing daarvoor is na een week kwijtgescholden. Dus alles wat banj doet wordt goedgekeurd.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
dit is hetzelfde als met de koffie gooien, Amanda doet het bewust, en het mag toch gewoon....
Brian verheugd zich al op vanavond, Eric ff aanpakken op de stoel
Ik hoop toch wel iets meer!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Gewoon die hondjes niet laten komen als sanctie..
nee hoor, veel te makkelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Gewoon die hondjes niet laten komen als sanctie..
Die hondjes laten komen, dood laten knuppelen, er een jasje van maken wat Eric kan dragen?quote:
Leuke oorwarmers !!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die hondjes laten komen, dood laten knuppelen, er een jasje van maken wat Eric kan dragen?
Begonnen het is nog nooit gestopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef petraa het volgende:
En Ja hoor het Huub dissen is weer begonnen.![]()
Als er een rustig blijft en to the point blijft is het Eric.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef mootie het volgende:
Welnee Brian, je kan Eric echt niet snel verleiden tot geweld..... bullshit.
???quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef Borga het volgende:
Begrijp ik het nu goed, die flikker wil een aanklacht indienen omdat Amanda steeds flikker tegen de flikker schreeuwt?????
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die hondjes laten komen, dood laten knuppelen, er een jasje van maken wat Eric kan dragen?
Ja ze zijn alleen tv waarde door Eric en Huub.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Begonnen het is nog nooit gestopt.
Daarbij komt dat Huub en Eric niet meer met de bedden mogen klooien maar de andere wel. Tja al is fair in love and war. Mevr pannekoek bepaalt de regels nu eenmaal.
Huub en Eric moeten is een week of twee niets gaan doen. Alleen samen lol maken, kijken of de toneelhaak dan langskomt voor de rest.
Ik geeft het graag toe, ik heb een pesthumeur! Maar is is iets anders dan eens!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Begonnen het is nog nooit gestopt.
Daarbij komt dat Huub en Eric niet meer met de bedden mogen klooien maar de andere wel. Tja al is fair in love and war. Mevr pannekoek bepaalt de regels nu eenmaal.
Huub en Eric moeten is een week of twee niets gaan doen. Alleen samen lol maken, kijken of de toneelhaak dan langskomt voor de rest.
Maar hondjes zijn toch ook persoonlijk eigendom.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
huub wil de hondjes gaan rausen
Dan krijgt hij vast wel weer een sanctie want dat zijn natuurlijk wel persoonlijke bezittingenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
huub wil de hondjes gaan rausen
officieel zijn het eigendommen van de moeder van Amanda want die zorgt er voor.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar hondjes zijn toch ook persoonlijk eigendom.
haha, ja dat is een fout die ik hier heel regelmatig tegenkom en waar ik me ook aan erger...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geeft het graag toe, ik heb een pesthumeur! Maar is is iets anders dan eens!![]()
Nou!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
Gesellug
Ja niet zo slim.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dan krijgt hij vast wel weer een sanctie want dat zijn natuurlijk wel persoonlijke bezittingen
Ik wil hier nu ook wel een reactie op weten ja..quote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou kom op redactie, pak die homohaatster aan
Taalfouten... ik geef er geen moer om... dan lees je lekker niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
haha, ja dat is een fout die ik hier heel regelmatig tegenkom en waar ik me ook aan erger...
maar omdat ik niet teveel wil zeiken en mensen al snel over de rooie gaan als ze gewezen worden op taalfouten zeg ik er nooit wat van....
daarom ben ik nu blij dat er mensen zijn met een pesthumeur die er eens(dus niet is!) wat van zeggen![]()
In de ene vacht Huub en in de andere vacht Eric scherenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef demins het volgende:
Gewoon kaalscheren die hondjes!!! Met het mes.
net als dat bont voor dieren gedoequote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wil hier nu ook wel een reactie op weten ja..
Er zal wel weer een hele tijd overheen
Is Amanda een homohaatster omdat ze (steeds) flikker roept???quote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou kom op redactie, pak die homohaatster aan
Die vleermuisoren zijn ook teveel doorgegroeid.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef demins het volgende:
Gewoon kaalscheren die hondjes!!! Met het mes.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Is Amanda een homohaatster omdat ze (steeds) flikker roept???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |