Ik denk dat natasja in is gaan inzien dat Huub best wel eerlijk is, en het ook wel goed met haar bedoeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Natasia en Huub zijn elkaar gewoon aardig gaan vinden, maar het spel moet gespeeld worden.
Gisteren hadden ze het nog even over honkbal en dat na de kooi Huub Yairo mee zou nemen naar een wedstrijd. Heb ze ook al meerdere malen horen zeggen dat ze na dit hele gebeuren zeker contact zullen houden.
ja ik had ook niet gezecht door wie....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:39 schreef Judah het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Ik vind Eric en (met name) Huub erg tegenvallen met hun commentaar. Amanda zet zichzelf meer voor schut. Die kakelt, kucht en krijst met de minuut meer onzin uit. Vandaag heeft 't eencellige siliconengedrocht 't woord 'Flikker' geleerd.
Tante Leen was misschien volks, maar zeker niet ordinair!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda is de moderne aso versie van Tante Leen
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Foetsie, en nu was ik deze weer kwijt
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:43 schreef 2live het volgende:
eric; pas op voor de muggen amanda, straks komen er 2 en prikken in je borsten en dan loop je leeg....
Amanda: 'De tijd zal het weten'quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef pullup het volgende:
Natasia vraagt nu even of Amanda niet verliefd aan het worden is op Brian
Dat was precies wat Natasia gisteren tegen hem zei toen Amanda ging claimen.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef Prosac het volgende:
Brian you're screwed, Amanda is verliefd
Komt door het verleden.. zoals ze zelf aangaf.. een pooier is altijd de baas..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:47 schreef 2live het volgende:
ze wil een vriend die wat meer de baas is.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:52 schreef pullup het volgende:
Van de honden het huis in brengen gaat Amanda nog spijt krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |