Die prijsvraag ga ik in de gaten houden denk ikquote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef vosss het volgende:
Nou, dan zal ik het topic maar even vol maken met een leuk nieuwtje
Albers neemt het op tegen een F-16
05 april 2007
Spyker F1-coureur Christijan Albers neemt het op vrijdag 20 april op tegen een F-16 van de Koninklijke Luchtmacht, zo kan GPUpdate.net exclusief onthullen. De precieze locatie van het evenement, dat de naam 'Full Throttle Event' zal dragen, wordt angstvallig geheim gehouden door de betrokken partijen, maar de stunt zal ergens in het zuiden van het land plaatsvinden.
Het gevecht tussen Christijan Albers en de F-16 kan slechts door een select publiek worden bijgewoond, maar GPUpdate.net kan, als sponsor van het Spyker F1-team, een klein aantal van haar lezers toch de kans geven om aanwezig te zijn bij deze unieke gebeurtenis. Binnenkort verschijnt er een prijsvraag op GPUpdate.net en de winnaars van deze prijsvraag kunnen het duel tussen de Nederlandse Formule 1-coureur en de Nederlandse straaljager van dichtbij meemaken.
Spyker heeft een historie in de luchtvaartindustrie. In 1915 begon de Nederlandse autofabrikant met de bouw van vliegtuigen. De productie werd een jaar na afloop van de Eerste Wereldoorlog stopgezet. Spyker heeft echter nog altijd een propellor in haar logo. Het Formule 1-team van Spyker is dit jaar begonnen aan zijn eerste volledige seizoen in de Formule 1, met Christijan Albers en Adrian Sutil als rijdersduo.
In 2003 nam Michael Schumacher het al eens op tegen een gevechtsvliegtuig van het Italiaanse leger. De Duitser leed toen een pijnlijke nederlaag.
Eehmz, fuck, ik zit eik nogal in tijdnood en zie nu pas dat die link van de wiki niet helemaal up-to-date isquote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef sanger het volgende:
@vosss
Misschien kun je de OP iets aanpassen? Het testschema is niet actueel, en de line up misschien aanpassen naar: wie staan er aan de start dit seizoen?
Tevens tvp
Tuurlijk is het al vaker gedaan........maar nu kun je er zelf bij zijn!!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dat F-16 verhaal is wel stoer, maar nu ook wel achterhaald! Denk dat het nu al ongeveer 10x gedaan is... Ooit heeft Top Gear (of 5th Gear hou me ten goede) een Jaguar XK8 laten racen tegen een Jaguar gevechtsvliegtuig, Schumacher tegen een Tornado, in de VS hebben ze een Indycar tegen een F-18 laten racen, in Japan een opgevoerde Nissan tegen een F-15... De auto's winnen de eerste 100 meter en daarna knalt het vliegtuig er snoeihard langs...
Man, ik ben godverdomme om 7 uur bruut uit mijn diepe slaap gehaald door een of andere kutvrachtwagen die een hoop lawaai stond te maken voor mn deur en mn koffie is godverdomme op dus ik slaap nog halfquote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Atreidez het volgende:
Pfff, foxxx, kon je geen leuke originele topictitel bedenken.. valt me van je tegen
Bronquote:Investeerder Marcel Boekhoorn heeft zich bij de autobouwer en Formule 1-deelnemer Spyker ingekocht. De geldschieter van onder meer de nieuwe gratis krant De Pers heeft een belang genomen van 5,7% in Spyker. Dat heeft de fabrikant van luxe sportwagens bekendgemaakt.
Boekhoorn was de eerste Nederlander met een Spyker. De boulide kostte hem een slordige 360.000 euro. Voor de aandelen die Boekhoorn nu heeft gekocht, 375.000 tegen 20 euro per stuk, trekt hij 7,5 miljoen euro uit.
Inderdaad de schoonpapa van Giedo, en al jaren een goede vriend van Victor Muller en Michiel Mol. Ook het feit dat hij de allereerste nieuwe Spyker kocht zegt genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:26 schreef Mr_T het volgende:
[..]
Bron
Volgens mij is hij de schoonvader van Giedo van der Garde, en zijn geldschieter. The plot thickens...![]()
Moet je getrouwt zijn om een schoonvader te hebben?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef vosss het volgende:
Van der Garde is toch niet getrouwd? Of heb ik iets gemist?
zoiets ?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef vosss het volgende:
Kan een mod even de topictitel aanpassen in
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 18: Coulthard, flikker godverdomme op uit de F1, lamlul?
Bedankt alvast
Hij mocht nog blij zijn dus dat die Williams niet zo gek hard liep die dagquote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef vosss het volgende:
@Klonk, zoiets ja
Dat scheelde slechts 3 centimeter of Wurz had geen hoofd meer
Zo, heb het testschema weer actueel gemaakt.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef sanger het volgende:
@vosss
Misschien kun je de OP iets aanpassen? Het testschema is niet actueel, en de line up misschien aanpassen naar: wie staan er aan de start dit seizoen?
Tevens tvp
Dat zal wel in Volkel zijn denk ik?!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef vosss het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
Die prijsvraag ga ik in de gaten houden denk ik
Gilze Rijen is op dit moment geen actief F-16 veld meer, Volkel wel, ook Woensdrecht en/of Eindhoven zou kunnen!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef sanger het volgende:
Gilze Rijen is volgens mij al langer in het geruchtencircuit
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Chris is nr 21 toch en niet 20 zoals de OP meld.............
Als je dit nu eens onderbouwd kunnen we er over discusserenquote:Spyker is kansloos met hun protest!!!!
In een ander F1 topic noemde iemand anders al dat er iets met een F16 ging gebeuren in Gilze Rijen dacht ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gilze Rijen is op dit moment geen actief F-16 veld meer, Volkel wel, ook Woensdrecht en/of Eindhoven zou kunnen!
Ze kunnen het wel noemen, maar op dit moment wordt Gilze Rijen ingezet voor de helicopters, logischer is dus om dan een actief F16 veld te gaan gebruikenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef sanger het volgende:
[..]
In een ander F1 topic noemde iemand anders al dat er iets met een F16 ging gebeuren in Gilze Rijen dacht ik.
Enige punt is dan nog dat diegene het al wist te melden voordat het bekend werd. Vorige week al dacht ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel noemen, maar op dit moment wordt Gilze Rijen ingezet voor de helicopters, logischer is dus om dan een actief F16 veld te gaan gebruiken!
Ik zal eens wat mensen gaan vragen die bij de KLu werken!
quote:“McLaren displayed 4 [rear view] strengthened mirrors, not because Lewis Hamilton the new colored Formula 1 star needed a better view. This way, however, he would soon notice the smoke that signaled the failure of the Mercedes engine that the engineers are pushing to [find] the limit.”
“The reference time is however Hamilton’s whose performance was the best of the day”
En bij Spyker kunnen ze niet lezen denk je?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik denk dat STR en RBR de regels gelezen hebben alvorens ze deze conbstructie, RBT, bedachten en dus al stapels verweer hebben liggen en dus gewoon mogen rijden inc. bijbehorende punten.
Evenals SA/Honda mocht Spyker die willen aanpakken
Ze zijn gek bij RBR (DC ipv RD) maar niet compleet geschift!!
Beetje opruiend vind je niet?quote:
Nou, ik las zojuist dat meneer DC oproept tot veiligere cockpits..quote:
Coulthard is al een tijdje passéquote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, ik las zojuist dat meneer DC oproept tot veiligere cockpits..
Ik ben het dus eens met de TT.
Een beetje gaan roepen dat de veiligheid niet in orde is als hij zelf als een stuurloze torpedo te werk gaat
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef sanger het volgende:
Ik las ergens een stuk dat onderzoekers hadden uitgevonden dat het maar 3cm scheelde tussen DC zijn wiel en het hoofd van Wurz.
Dat had ik ook gelezen.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef vosss het volgende:
@Klonk, zoiets ja
Dat scheelde slechts 3 centimeter of Wurz had geen hoofd meer
Wat ik alleen niet kan vinden is of er beslag is gelegd op alleen bepaalde onderdelen of alle onderdelen.....quote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Stewards leggen beslag op onderdelen Toro Rosso
Spannend!!
Als ik het artikel lees op de site van Formule 1 RaceReport hebben ze alleen bepaalde onderdelen in beslag genomen. Tenminste, zo lees ik het.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat ik alleen niet kan vinden is of er beslag is gelegd op alleen bepaalde onderdelen of alle onderdelen.....
Het heeft er alle schijn vanquote:Op donderdag 5 april 2007 19:24 schreef Tackleberry het volgende:
De soap begint nu dus pas écht..
Dit staat er op mijn schermpje: (in de index)quote:
Je kunt altijd nog terug wisselenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit staat er op mijn schermpje:
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 18: Coulthard, flikker god... »
En dat met al die ophef over een stuk (column) die in de Sp!ts had gestaan over godslastering enzo... niet echt geweldig gekozen, zo!![]()
Ontopic: Ja! Ik kan niet wachten tot zaterdag!!!Ben alleen benieuwd wat er met STR zal gebeuren... Heb net gewisseld naar hun goedkope motor, om een duurdere coureur te kunnen betalen.....
quote:Dit staat er op mijn schermpje:
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 18: Coulthard, flikker god... »
Dat kost weer centen... Maar ik zie dat ik de Honda van SA heb... dsu wie weet... Nog ff afwachten wat er uit de rechtszaak komt, maar dat zal niet meer voor dit weekend gelden, denk ik.quote:
en uiteindelijk is het protest afgewezenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Stewards leggen beslag op onderdelen Toro Rosso
Spannend!!
Maar ze krijgen steun van Renault en Toyota.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef WEST het volgende:
[..]
en uiteindelijk is het protest afgewezen
Bronquote:Toyota, Renault steunen Spyker in chassis-rel
Bernie Ecclestone kreeg wat hij wilde: zaterdagochtend vond er in Sepang een vergadering plaats tussen de teambazen. Toyota en Renault spraken hun steun voor Spyker uit.
Zowel Toyota-teambaas Tsutomu Tomita als Renault-teamchef Flavio Briatore sprak zijn ongenoegen uit over de klantenchassis', waaraan ze toevoegden Spyker te steunen bij de rechtszaak die het team heeft aangespannen. Dit meldt FORMULE 1 RaceReport-medewerker Adam Cooper.
Beide teams zijn naar buiten toe stil over wat er is gezegd tijdens de meeting. Vooral Toyota wil er niet teveel woorden aan vuil maken. De fabrikant heeft zich immers uitgesproken tegen de plannen van Aguri Suzuki, die nog altijd erg populair is in Japan. Volgens ingewijden mengde vooral Tomita zich in de discussie.
Hoewel Spyker de rechtszaak al in gang heeft gezet, is Ecclestone nog steeds uit op een compromis. Als Spyker de rechtszaak wint, worden de bolides van Scuderia Toro Rosso en Super Aguri illegaal verklaard, waardoor er vier auto's minder op de grid komen te staan. Dat wil de Brit koste wat kost voorkomen, ook al is dat een worst case scenario.
Mocht er een oplossing komen, dan zal geld hier een belangrijke rol in spelen. Spyker vreest immers televisie-opbrengsten en prijzengeld mis te lopen. Ecclestone heeft daarop naar verluidt voorgesteld de punten van de gerelateerde teams bij elkaar op te tellen, waarop Briatore en Ron Dennis zouden zijn ontploft...
Vanaf volgend jaar is het gebruik van een klantenchassis toegestaan...quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat doet Toyota dan met Williams want begreep van Olav iets over uitwisselen van onderdelen......rare jongens die jappen
Officieel wel, maar hoe ze dat gaan aanpakken en hoe ze de punten voor het constructeurskampioenschap gaan verdelen, en dus de tvgelden, is nog niet duidelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar is het gebruik van een klantenchassis toegestaan...
Dat is nog nioet definitief dacht ik, althans de teams moeten nog akkoord gaan dacht ik.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar is het gebruik van een klantenchassis toegestaan...
Ow dacht dat er dit jaar naast de motor nog een paar dingen hetzelfde zijn in de bolide........ach boeiend dat zoekt Spyker en de FIA maar uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar is het gebruik van een klantenchassis toegestaan...
http://www.williamhillmedia.com/index_template.asp?file=7806quote:Hamilton 4/5 For Third Podium Finish In Bahrain
Lewis Hamilton has lived up to all the preseason hype and bookmakers William Hill have cut his price of winning the F1 championship to 6/1, in what looks like a four horse race with reigning champion Alonso the 5/4 favourite. Hamilton is 6/1 to win the Bahrain Grand Prix at the weekend, 4/5 to gain a podium finish and 8/1 to qualify top of the grid.
"There can be little doubt that Hamilton is a champion in waiting and we expect another great weekend in Bahrain," said Hill's spokesman Rupert Adams.
William Hill Podium Finish Bahrain Grand Prix:
2/7 K Raikkonen,
1/3 F Alonso,
4/11 F Massa,
4/5 L Hamilton,
5/1 N Heidfeld,
7/1 G Fisichella,
10/1 R Kubica
William Hill Bahrain Grand Prix:
15/8 Raikkonen,
2/1 F Alonso,
9/4 F Massa,
6/1 L Hamilton,
33/1 N Heidfeld,
40/1 G Fisichella,
50/1 R Kubica,
50/1 H Kouvalainen,
80/1 N Rosberg
100/1 J Button.
William Hill F1 Drivers Championship:
5/4 F Alonso,
11/8 K Raikkonen,
11/2 Massa,
6/1 Hamilton,
66/1 N Heidfeld,
80/1 G Fisichella,
100/1 R Kubica,
100/1 H Kovalainen,
125/1 N Rosberg,
150/1 R Schumacher,
150/1 J Trulli.
150/1 J Button
William Hill F1 Constructors:
4/6 Ferrari,
11/10 McLaren,
33/1 Renault,
33/1 BMW
quote:Spyker Ebay Auction Coming to a Close
Posted by: MSulka on Apr 10, 2007 - 07:40 AM
No Bids for F1 Car Sponsorship
Spyker is yet to attract a single bid as the Dutch formula one team tries to land sponsorship via the auction website eBay. The auctions kicked off on Saturday, with bidding for a logo on the car's front nose starting at 500,000 euro.
Prices increase to 3m for an engine cover.
At the time of writing, however, not a single bid had been logged. The auctions end next Monday.
bronquote:Duitsers willen geen 'God save the Queen'
In Duitsland is beroering ontstaan door het Engelse volkslied dat werd gespeeld na de overwinning van Fernando Alonso in Maleisië. Veel Duitsers willen graag bij winst van McLaren hun eigen volkslied horen omdat Mercedes-Benz de grootste aandeelhouder is.
Zilverpijlen
Bij de FIA staat McLaren ingeschreven als een Engels team, dus klinkt bij een overwinning ‘God save the Queen’. Maar niet als het aan de vele Duitse fans en media ligt. 'De McLaren MP4-22 is onze auto' kopt de Duitse krant Bild. Voormalig Formule 1-coureur Hans-Joachim Stuck toont begrip voor zijn landgenoten. Het hart van de Zilverpijlen ligt volgens hem in Duitsland, verwijzend naar het hoofdkantoor van Mercedes-Benz in Stuttgart.
Norbert Haug
Mercedes-motorsportchef Norbert Haug maakt zich minder druk om de ophef. “Ik begrijp de gevoelens van de Duitse fans. Maar we zijn een internationaal team en het belangrijkste is dat we winnen. En niet wat we op het podium horen.”
Blijkbaar niet. Ze zijn er nu zo vertrouwd mee geraakt dat ze nu last hebben van afkickverschijnselen.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:25 schreef Atreidez het volgende:
Hebben ze t duitse volkslied niet genoeg gehoord de afgelopen 15 jaar![]()
Nee, door de grootste aandeelhouder volgens de duitsers. Dus wat dat betreft blijft Spyker gewoon Nederlands (of Arabisch als die Mubadala de grootste aandeelhouder van Spyker is).quote:Op donderdag 12 april 2007 09:09 schreef sanger het volgende:
Dus het volkslied wordt bepaald door de motorenleverancier
Bronquote:F1: No More Open Cockpits ???
Posted by: ASkyler on Apr 13, 2007 - 08:48 AM
F1 could consider enclosing the cockpits of formula one cars to improve safety.
That is the revelation in Bahrain of Toyota racer Ralf Schumacher, who is also a director of the safety-oriented Grand Prix Drivers' Association.
He told the news agency 'sid' that discussions about cockpit safety have moved higher up on the GPDA's agenda following the incident in Melbourne last month involving Alex Wurz and David Coulthard.
"We are thinking about how to make the cockpits safer," Ralf admitted.
He explained: "Ideally we would like to stop the cars from leaping over each other, but we could also think about higher cockpit sides or (roll) cages."
PaddockTalk Perspective
For a hundred years some racers have raced with open cockpits, and others in enclosed cockpits....
Maybe its time for Ralf to race sports cars or stock cars if he's not willing to race the car that people want to see.
Aan de andere kant valt er op zich iets voor te zeggen, Alexander Wurz had erg veel geluk in Melbourne... Maar het lijkt me op z'n minst erg VREEMD om een Formule 1 auto met roll cage en/of dakje te zienquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:49 schreef 4-elements het volgende:
Formule 1 met een dakje is geen Formule 1![]()
Als ze bang zijn, zoals Ralf, moeten ze maar overstappen naar een andere klasse. Mét dakjes![]()
Wurz had geluk ja, maar dat kwam meer door de stommiteit van Coulthard. De cockpits hoeven niet veiliger als de coureurs geen domme acties uithalen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Aan de andere kant valt er op zich iets voor te zeggen, Alexander Wurz had erg veel geluk in Melbourne... Maar het lijkt me op z'n minst erg VREEMD om een Formule 1 auto met roll cage en/of dakje te zien
Dat zou tijd worden ook. Helaas alleen maar de race in België en Nederland live, maarja, het is een beginquote:ChampCar races vanaf 15 april te zien bij SBS 6
De ChampCar-races zijn vanaf dit weekend te zien bij SBS 6. De spectaculaire races waarin de Nederlander Robert Doornbos momenteel furore maakt zijn wekelijks op zondag rond 11.30 uur te zien. In de ChampCar rijden alle teams met hetzelfde materiaal waardoor de kwaliteiten van de coureurs van doorslaggevend belang zijn. In het nieuwe programma SBS Raceworld: ChampCar doet Jack Plooij wekelijks verslag van de races en houdt hij de autosportliefhebbers op de hoogte van het laatste nieuws in de diverse race-klasses.
SBS Raceworld: ChampCar is vanaf 15 april iedere zondag om 11.30 uur te zien bij SBS 6.
In de ChampCar rijden negen teams van twee coureurs. Robert Doornbos rijdt voor het team van Minardi en is de enige Nederlander in deze race-klasse. Na de eerste race in Las Vegas waar Doornbos op de tweede plek eindigde, zijn alle ogen op hem gericht tijdens de tweede race in Long Beach. De ChampCar doet naast de Verenigde Staten ook Australië, Canada, China, Mexico en in augustus en september ook België en Nederland aan. SBS 6 zendt deze laatste twee races in Zolder en Assen live uit.
Jack Plooij doet in SBS Raceworld: ChampCar wekelijks verslag van de ChampCar. De coureurs rijden allen in een soortgelijke auto met dezelfde 800 PK motor. Hierdoor komt het echt aan op de kwaliteiten van de coureurs die ook geen stuurbekrachtiging en traction control hebben zoals hun collega’s in de Formule 1. De ChampCar-races vinden plaats op stratencircuits en bestaande circuits over de gehele wereld.
Niet echt een sterk argument... Als coureurs geen domme acties uithalen hoeven ze ook geen HANS systeem te dragen... Tegenwoordig rijden er inderdaad minder coureurs rond van het type Ricardo (ik geef vol gas bij de start crash in Spa) Rosset, maar coureurs zullen (domme) fouten blijven maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:14 schreef sanger het volgende:
Wurz had geluk ja, maar dat kwam meer door de stommiteit van Coulthard. De cockpits hoeven niet veiliger als de coureurs geen domme acties uithalen.
Het HANS systeem beschermt bij race-ongelukken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Niet echt een sterk argument... Als coureurs geen domme acties uithalen hoeven ze ook geen HANS systeem te dragen... Tegenwoordig rijden er inderdaad minder coureurs rond van het type Ricardo (ik geef vol gas bij de start crash in Spa) Rosset, maar coureurs zullen (domme) fouten blijven maken.
Een ongeluk is een ongeluk, of dat nu een 'racing incident' is of een kamikaze actie van Pino...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het HANS systeem beschermt bij race-ongelukken.
Er is een verschil tussen een idiote actie, en een race-ongeluk. En dat van Coulthard was gewone een idiote actie
nope..quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:03 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Een ongeluk is een ongeluk, of dat nu een 'racing incident' is of een kamikaze actie van Pino...
Hence the TTquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het HANS systeem beschermt bij race-ongelukken.
Er is een verschil tussen een idiote actie, en een race-ongeluk. En dat van Coulthard was gewone een idiote actie
Dit topic volspammenquote:Op maandag 16 april 2007 16:15 schreef Atreidez het volgende:
Een maand geen F1 raceWat moeten we nu..
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=5732quote:Nieuwe Spyker komt al in Duitsland
Kolles zet alle zeilen bij
[18-04] De veelbesproken B-specificatie van Spyker komt niet in Turkije, maar al in Duitsland op de baan. Teambaas Colin Kolles wil alle zeilen bijzetten om Toro Rosso en Super Aguri voor te blijven.
Spyker hoopt op een flinke stap voorwaarts.
Met de huidige auto gaat dat niet lukken, en dus is de introductie van de ‘nieuwe’ Spyker, van de hand van Mike Gascoyne, naar voren geschoven. ,,Bij de volgende race in Spanje hebben we een kleine update, in Monaco komt er een grote update en in Duitsland gaan we met de nieuwe auto rijden”, vertelde Kolles in Bahrein aan FORMULE 1 RaceReport.
De Gascoyne-Spyker krijgt onder andere een nieuwe versnellingsbak, een nieuwe achteras en een verbeterd koelsysteem. In de week voor de Grand Prix van Spanje wordt een aantal van de nieuwe onderdelen al getest.
Christijan Albers zette zijn vraagtekens bij het plan van Kolles. ,,Ik hoop dat hij gelijk krijgt, maar ik moet nog maar zien of al die nieuwe dingen op tijd klaar zijn.”
Knopje à la schietstoel??? *en 1 aan de buitenkant...*quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Als ze de cockpits dichtmaken levert dat dan ook weer geen gevaar op? stel dat je auto in de fik vliegt en je zit klem, moet je eerst gaan zitten kutten om die kap eraf te krijgen en niemand kan jouw vlug uit die auto trekken.
Maargoed die F1 rijders moeten niet zo zeiken over veiligheid. Veiligheid is belangrijk maar je kunt ook overdrijven. Ze krijgen gigantisch betaald, ze weten dat racen gevaarlijk is en ze stappen vrijwillig in. Vroegah hoorde je rijders ook niet klagen dat ze liever zonder gordel reden omdat je meer kans had een crash te overleven als je uit de auto vloog dan als je erin bleef zitten.
Voor te blijven? Blijven?????? Mafkees, ze zijn nog niet voor de Aguri's en de Rosso's geweest. Watnou voor blijven? Dat klinkt net of ze altijd al beter warenquote:[18-04] De veelbesproken B-specificatie van Spyker komt niet in Turkije, maar al in Duitsland op de baan. Teambaas Colin Kolles wil alle zeilen bijzetten om Toro Rosso en Super Aguri voor te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |