Nou, dan zal ik het topic maar even vol maken met een leuk nieuwtje
![]()
quote:
Albers neemt het op tegen een F-1605 april 2007
Spyker F1-coureur Christijan Albers neemt het op vrijdag 20 april op tegen een F-16 van de Koninklijke Luchtmacht, zo kan GPUpdate.net exclusief onthullen. De precieze locatie van het evenement, dat de naam 'Full Throttle Event' zal dragen, wordt angstvallig geheim gehouden door de betrokken partijen, maar de stunt zal ergens in het zuiden van het land plaatsvinden.
![]()
Het gevecht tussen Christijan Albers en de F-16 kan slechts door een select publiek worden bijgewoond, maar GPUpdate.net kan, als sponsor van het Spyker F1-team, een klein aantal van haar lezers toch de kans geven om aanwezig te zijn bij deze unieke gebeurtenis. Binnenkort verschijnt er een prijsvraag op GPUpdate.net en de winnaars van deze prijsvraag kunnen het duel tussen de Nederlandse Formule 1-coureur en de Nederlandse straaljager van dichtbij meemaken.
Spyker heeft een historie in de luchtvaartindustrie. In 1915 begon de Nederlandse autofabrikant met de bouw van vliegtuigen. De productie werd een jaar na afloop van de Eerste Wereldoorlog stopgezet. Spyker heeft echter nog altijd een propellor in haar logo. Het Formule 1-team van Spyker is dit jaar begonnen aan zijn eerste volledige seizoen in de Formule 1, met Christijan Albers en Adrian Sutil als rijdersduo.
In 2003 nam Michael Schumacher het al eens op tegen een gevechtsvliegtuig van het Italiaanse leger. De Duitser leed toen een pijnlijke nederlaag.
Die prijsvraag ga ik in de gaten houden denk ik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.