Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
helaas, nog mara 1 keers NCISquote:Op woensdag 4 april 2007 20:26 schreef BrandX het volgende:badder-ze
Ik haak ook zo af, lekker 2x NCIS kijken
dat ben ik gemiddeld 3 keer per avondquote:Op woensdag 4 april 2007 20:37 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben de afstandbediening van m'n tv kwijt
Bij mij is het ook niet raar, want ik kijk nooit tvquote:
hier staat ie vrijwel altijd aan, als achtergrondgeluidquote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij is het ook niet raar, want ik kijk nooit tv
Daar heb ik m'n laptop voor, en een immer groeiende stapel MP3'squote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Muck het volgende:
[..]
hier staat ie vrijwel altijd aan, als achtergrondgeluid
my god... wat luister ik niet!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n laptop voor, en een immer groeiende stapel MP3's
Speaking of which, wat luister jij?
Weet je nog wat leuks?
Ik ben door een laptop-HD-crash zo'n 10 gig/3000 nummers kwijt
Hier is ie zo te ervaren:quote:Op woensdag 4 april 2007 20:44 schreef Muck het volgende:
oeh
ik kan vanuit mijn raam een schi-tte-ren-de zonsondergang zien
Ja, is vrij zuur, maar goed, nou download ik gewoon meteen van alle artiesten ook maar meteen alle albumsquote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef Muck het volgende:
[..]
my god... wat luister ik niet!
hmm, op het moment luister ik veel naar My Chemical Romance en the fratellis (en nu, niet alleen maar tududu tududu) maar ik luister ook queen, herman's hermits, katie melua, green day en nog veeeeeel meer
balen zo'n crash
Hoe meer muziek hoe beterquote:Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef Muck het volgende:
nice
als je iets anders wilt hebben, laat het me dan even weten, misschien dat ik je wat leuke nummers kan sturen via msn of mail of weet ik veel
Best leuk! Walking the Line.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef Muck het volgende:
hoe was de film?
ooooh, die heb ik gezien! johnny cash toch? of haal ik nu 2 dingen door elkaar?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Best leuk! Walking the Line.
En nog leuke muziek ook
Nee klopt!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ooooh, die heb ik gezien! johnny cash toch? of haal ik nu 2 dingen door elkaar?
een aanrader om te kijken dus?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Best leuk! Walking the Line.
En nog leuke muziek ook
Oh ja dat bedoel ik natuurlijkquote:
nah, komt wel weer straks denk ikquote:Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou.
Ik ben het niet gewend eigenlijk
Doorgaans gaat het vrij hard 's avonds.
dat heb je helemaal goedquote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop het, dit is ook zo saai
Had je last van je wifi? Zag ik dat nou goed?
hij valt gewoon compleet wegquote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fijn he, dat wifi
Ik heb er hier ook last van..
Wat is de klacht @ jouw adres dan?
tuurlijk welquote:Op woensdag 4 april 2007 22:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voel me niet zo welkom meer.....![]()
Jawel, ik hou van je JJquote:Op woensdag 4 april 2007 22:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wtf?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Doe niet zo stomquote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
jullie zijn lief....![]()
![]()
![]()
maar sommigen zien me liever gaan dan komen...![]()
wat nou?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
Wat moet ik nou zonder jou in dit topicquote:Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
denk dat ik me maar ff gedeisd ga houden een paar dagen...![]()
ahhh das echt lief....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat moet ik nou zonder jou in dit topic
Tuurlijk zijn er ook wel andere mensen, maar jij HOORT hier JJ...
Je BENT dit topic
precies, we gaan hem slaanquote:Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat nou?
Wie dan?
Die ga ik aanpakken![]()
!
ok, maar blijf je wel?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
niet nodig....
't kan me niet schelen, je laat je toch godver niet van de wijs brengen door iemand?quote:
preciesquote:Op woensdag 4 april 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't kan me niet schelen, je laat je toch godver niet van de wijs brengen door iemand?
Er zijn meerdere mensen hier hoor...
weet ik...wil niet in de weg staan....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't kan me niet schelen, je laat je toch godver niet van de wijs brengen door iemand?
Er zijn meerdere mensen hier hoor...
thnx!!!....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ
![]()
![]()
![]()
*JJ even een hart onder haar riem steekt
Nou moet je echt je kop houden JJ, je staat niet in de weg.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weet ik...wil niet in de weg staan....![]()
niet boos worden....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou moet je echt je kop houden JJ, je staat niet in de weg.
Ik kom je halen hoor, en persoonlijk achter het internet gooien als je niet gewoon hier komt buurten...
Ik word ook niet boosquote:
maar ik kom wel terug....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik word ook niet boos
Ik vind het alleen jammer als je niet meer hier komt
Op jou kan ik niet boos worden, dat weet je
denk toch niet dat ik lang weg kan blijven....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat 't niet te lang duren alsjeblieft
Ik hoop hetquote:Op woensdag 4 april 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk toch niet dat ik lang weg kan blijven....![]()
ja, ik moet helaas zeggen dat ik dat ook heb (denk ik)quote:Op woensdag 4 april 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...je bent Fok! verslaafd of je bent het niet....![]()
dat was me idd al lang duidelijk....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik moet helaas zeggen dat ik dat ook heb (denk ik)
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat was me idd al lang duidelijk....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:57 schreef crossover het volgende:
Hèhè, de rust is weer terug.
ik schaam me nergens voor....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar ja, om nou te zeggen dat ik er trots op ben, nee
Jij bent ook wel een aparte user. Opgedoken uit het niets, 100+ berichten per dag, bijna 5000 berichten en geen notes en zeer sterkt aanwezigquote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fok! verslaving....?....wecom to the club...![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een aparte user. Opgedoken uit het niets, 100+ berichten per dag, geen notes en zeer sterkt aanwezig
haha, jaquote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een aparte user. Opgedoken uit het niets, 100+ berichten per dag, geen notes en zeer sterkt aanwezig
Jullie zijn allemaal zo netjes! Ik heb de meestequote:
jullie zien gewoon niets van mijquote:Op woensdag 4 april 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal zo netjes! Ik heb de meeste
nee...ik ben gewoon lief.....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ja
Ik dacht eerst dat ze een kloon was
Nope.quote:
Nee, notes vervallen niet. Ze zijn bij jou op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb geen idee of ik notes heb! (Kan iemand dat even bekijken) Verder ben ik best braaf.
(vervallen die notes nog?)
Notities die bij users gemaakt worden door mods/admins als de policy overschreden wordt.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
wat zijn in godsnaam notes?of is dat een newbie vraagje???
als je je niet netjes gedraagd...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
wat zijn in godsnaam notes?of is dat een newbie vraagje???
oeps....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef eer-ik het volgende:
Tim Frits, jij hebt er sowieso 1, vanwege die FiPo's die je altijd deed
Preciesquote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef BrandX het volgende:
anyways, boeie
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben dan ook best een nette user
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Precies
Wie gaat er morgen iets leuks doen? Ik ga uitslapen en leren.
ik naar school. en 's middags wat troep ophalen bij mijn oudersquote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Precies
ik vroeg opstaan....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Precies
ikke ook....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef Muck het volgende:
kani k niet een positieve note krijgen? zo van "is keilief en houdt van koffie" ?
Whehe sorry voor dit saaie antwoord, maar nee dat is niet de bedoelingquote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef Muck het volgende:
kani k niet een positieve note krijgen? zo van "is keilief en houdt van koffie" ?
Chillquote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vroeg opstaan.......uitzenbureaus langs en ff shoppen...
...'s avonds de kroeg in met vrienden....
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
heeeeel hard werken maar weer
![]()
En daarna VIER!!! dagen vrij!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
vier overheerlijke dagen waarin ik geen hol, fuck, niets, noppes, nada ga doen!![]()
![]()
![]()
Ja, vordert het al een beetje wat dat betreft?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vroeg opstaan.......uitzenbureaus langs en ff shoppen...
...'s avonds de kroeg in met vrienden....
![]()
![]()
dan mogen we dus weinig....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef crossover het volgende:
Ik ga pitten. Tot morgen, doe niks wat ik ook niet zou doen en slaap lekker!
Dag BXquote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
ladies and gentelmen, ik ga er van tussen! wasmachientje leeghalen en pitten![]()
waarschijnlijk tot morgen
![]()
![]()
wat de kroeg....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, vordert het al een beetje wat dat betreft?
Latur Crossquote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef crossover het volgende:
quote:
quote:
truste!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef crossover het volgende:
welteruten....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
ladies and gentelmen, ik ga er van tussen! wasmachientje leeghalen en pitten![]()
![]()
![]()
He sjakie, had je m'n stat;s al gezien?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben dan ook best een nette user
truste!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
oh, jij split 'm ook?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:18 schreef OA het volgende:
eer-ik: moo irijtje met stats!![]()
![]()
Welterusten iedereen!![]()
Tot morgen (met een fatscoenlijke pc...)![]()
Ja gast die had ik gezien idd!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He sjakie, had je m'n stat;s al gezien?
hey OA....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:18 schreef OA het volgende:
eer-ik: moo irijtje met stats!![]()
![]()
Welterusten iedereen!![]()
Tot morgen (met een fatscoenlijke pc...)![]()
Die stats van mij... wordt aan gewerkt...quote:
ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja gast die had ik gezien idd!
Eerst dacht ik:![]()
Toen:![]()
En toen ik bedacht dat je elk topic had doorgekeken om te kijken hoeveel posts van jou waren dacht ik:![]()
En die FIPO's deed ik in een galbui, weet jij ook wel!
haha, ik zie ze wel verschijnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef OA het volgende:
[..]
Die stats van mij... wordt aan gewerkt...![]()
Lang niet zo indrukwekkend als de jouwe...![]()
JA... snap ik ook wel....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ik zie ze wel verschijnen.
Maar ik bedoelde eigenlijk, of jij ook al ging pitten
JJ is altijd liefquote:
JJ!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...DANK JE WEL...
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dus slapen.....tot gauw...
![]()
Welteruste JJquote:Op woensdag 4 april 2007 23:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...DANK JE WEL...
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dus slapen.....tot gauw...
![]()
Eer-ik, wat heb ik allemaal gemist in de anderhalf topic waarin ik weg was?quote:
Eeeh, mijn stats, JJ die zich niet meer welkom voelde,quote:Op woensdag 4 april 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik, wat heb ik allemaal gemist in de anderhalf topic waarin ik weg was?
JJ voelde zich niet meer welkomquote:Op woensdag 4 april 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eeeh, mijn stats, JJ die zich niet meer welkom voelde,
en dat was het wel zo'n beetje,.
tijdens het tellen van mijn posts () heb ik het topic ook niet echt gevolgd...
Ze dacht dat ze door iemand liever niet dan wel gezien werd hier.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ voelde zich niet meer welkom????? waarom dat
?
Stats heb ik gezien.. restecp
Hier is alles flex verder ja
Ben je lekker mee.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Voor mensen die morgen in Nieuwegein zijn: Ik werk daar voor de BelCompany, een fotomarketing actie voor KPN, kun je mij IRL zien. Ik loop in ieder geval rond in centrum (:')) Nieuwegein.
Ik ben morgen in Venlo, Eindhoven, Venlo en Nijmegen... kan jou dus (nog) niet irl zienquote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Voor mensen die morgen in Nieuwegein zijn: Ik werk daar voor de BelCompany, een fotomarketing actie voor KPN, kun je mij IRL zien. Ik loop in ieder geval rond in centrum (:')) Nieuwegein.
Weet je zo nog door wie? Die verdient nl een Thee strafquote:Op woensdag 4 april 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze door iemand liever niet dan wel gezien werd hier.
Die stats zijn vrij bar he
Ik bezit bijna 20% van de aandelen in de KOFFIE SC
Om het zo maar even te noemen
hier ook alles goed, zoals bijna altijd
Krijg morgenochtend te horen wat m'n zuster nou eigenllijk heeft.
Vrijdag in Utrecht bij de Vodafone winkel!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Venlo, Eindhoven, Venlo en Nijmegen... kan jou dus (nog) niet irl zien
Kom je niet een keer wat verder naar het zuidenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vrijdag in Utrecht bij de Vodafone winkel!
geen stats van anderen, ik ben met m'n eigen al 2 uur bezig geweest.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zo nog door wie? Die verdient nl een Thee straf![]()
Die stats zijn wel ff restecp waard ja
heb je ook van anderen nog stats?
Mooi dat alles goed is
Laat je t hier ook ff weten van je zus?
Whehehquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen stats van anderen, ik ben met m'n eigen al 2 uur bezig geweest.
Als mensen het willen weten en er zelf niks aan willen doen, mogen ze me betalen
Mij teveel werk...
Ja, als het nou gemakkellijk was, zou ik het zo doen, maar het kost me echt teveel tijd :quote:Op woensdag 4 april 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh
Ik kijk wel wanneer ik zelf een keer tijd heb
Voorlopig niet, maar mocht het zo zijn, laat ik het zeker wetenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom je niet een keer wat verder naar het zuiden?
....ligt om vooralsnog onbekende reden in het ziekenhuis, en weegt bijna niks meer....quote:
He, en ik heb het gehaald he, vanochtendquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef Sander170 het volgende:
Ja hoor ik ben er weer, en nog al wel voor twaalven 0:00.![]()
Hoi iedereen >![]()
quote:9009 (gemiddeld 16 per dag)
oh sorryquote:Op woensdag 4 april 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
....ligt om vooralsnog onbekende reden in het ziekenhuis, en weegt bijna niks meer....
Maar goed, hou het topic maar in de gaten, morgen nieuws
Oke en hoelaat was je er vanochtend dan ????quote:Op woensdag 4 april 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, en ik heb het gehaald he, vanochtend
Whehe, deze post is een palyndroompost
[..]
Ik was er niet zo vroeg als verwacht, maar 't scheelde maar een kwartierquote:Op donderdag 5 april 2007 00:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke en hoelaat was je er vanochtend dan ????
Nou flink van je hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was er niet zo vroeg als verwacht, maar 't scheelde maar een kwartier
idemquote:Op donderdag 5 april 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat het nou is. En dat er eindelijk iets aan gedaan kan worden.
Ik zag het iddquote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou flink van je hoor.![]()
En ik was er vandaag in de avond, nog voor twaalf uur hierzo aanwezig + gepost.![]()
Ik ben ook blij als ik weet wat het is, en er éindelijk een keer een behandeling kan plaatsvindenquote:
Dat geloof ik graag.. die onzekerheid is slopend ...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook blij als ik weet wat het is, en er éindelijk een keer een behandeling kan plaatsvinden
Bij m'n zusje dachten ze eerst ook aan Pfeiffer, maar dat was het nietquote:Op donderdag 5 april 2007 00:09 schreef Muck het volgende:
een vriendin van mijn lief werd een tijdje terug ook opgenomen in het ziekenhuis omdat ze constant moe was en moeite had met praten enzo, daarvan wisten de doktoren ook niet wat ze had
Idd, fijn is anders..quote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.. die onzekerheid is slopend ...![]()
het bleek bij haar een stofwisselingsziekte te zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij m'n zusje dachten ze eerst ook aan Pfeiffer, maar dat was het niet
Ze hebben zoveel gedacht.
Hersentumor, Pfeiffer, zwanger, virus van 't een of ander...
Dat was het allemaal (gelukkig) niet.
Ik heb ongeveer een voorstelling ervanquote:Op donderdag 5 april 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, fijn is anders..
Het huis is ook aardig verwaarloosd in de tussentijd.
Ouders zaten de hele dag bij m'n zusje, ik ben ook nog geregeld even wezen kijken, en ik heb voor zover mogelijk het huishouden samen met broeders even overgenomen, maar ja, kan niet alles doen natuurlijk
Welterusten Tim Fritsquote:Op donderdag 5 april 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer een voorstelling ervan
Ik duik de mand in!
Goed plan, 14quote:Op donderdag 5 april 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
Ik peer 'm ook
Effe lekker stukkie pit'n
Tot morgen iedereen en slaap lekker
ja, prima, nog lekker vroeg op de ochtend.quote:Op donderdag 5 april 2007 03:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoi Indah, hoe is het aan de andere kant?
moggequote:Op donderdag 5 april 2007 07:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
...EEN HELE GOEDE MORGEN GEWENST AAN ALLE KOFFIE LEUTERS......
![]()
![]()
![]()
![]()
jullie dachten zeker van me af te zijn he....?![]()
![]()
hoe kun je dat eigenlijk zien.. hoeveel posts je al hebt?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:49 schreef OA het volgende:
Goedemorgen allen!
Iedereen is gisteravond zomaar ongemerkt aan mijn 2500e post voorbij gegaan...![]()
![]()
In je profiel.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:51 schreef avotar het volgende:
hoe kun je dat eigenlijk zien.. hoeveel posts je al hebt?
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Ja sorry OA, ik F5 niet continue je profiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
avotarquote:Op donderdag 5 april 2007 07:51 schreef avotar het volgende:
[..]
hoe kun je dat eigenlijk zien.. hoeveel posts je al hebt?
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:53 schreef OA het volgende:
Oh ja ik was er niet gisterenavond! Ik zat in de bioscoop bij Mr. Bean.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Oh, die nieuwe film.. hoe was het?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja ik was er niet gisterenavond! Ik zat in de bioscoop bij Mr. Bean.
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:57 schreef avotar het volgende:
oh.. dus binnenkort mijn 5100e post..
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:59 schreef avotar het volgende:
2
Spammert...quote:Op donderdag 5 april 2007 07:59 schreef avotar het volgende:
1
Och, geen cultureel hoogstandje. Maar het was wel gezellig verder.quote:
Je kan ons mededelen hoe het op de weg was vanochtend...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:00 schreef avotar het volgende:
Yeah..
![]()
![]()
![]()
![]()
Post #5100
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer da'k verder weinig te melden heb![]()
Oh hoe slecht was Bean?
Ok, kan wel wachten totdat ie op 10quote:Op donderdag 5 april 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, geen cultureel hoogstandje. Maar het was wel gezellig verder.
Ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:01 schreef OA het volgende:
Ok, kan wel wachten totdat ie op 10verschijnt dus...
![]()
eer-ik!quote:
oh ja.. ook weer zo..quote:Op donderdag 5 april 2007 08:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan ons mededelen hoe het op de weg was vanochtend...![]()
Hoeveel idioten je hebt moeten ontwijken, hoe lang de file was, etc, enz, ed....![]()
Sowieso busjes bestuurders...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:29 schreef avotar het volgende:
[..]
oh ja.. ook weer zo..
nou ja.. ik dacht dus dat het wel meeviel.. maar tegen de tijd dat ik van de a17 naar de a16 wil draaien .. sontd het ineens hopeloos en ook onverwachts vast.
Toegegeven.. het is daar altijd wel even kruipen. Maar dit was stil staan...Ik hou niet van stil staan. Ik heb wel betere dingen te doen..
Maar verder.. och.. dood aan Mercedes / BMW / Busjes - bestuurders.. maar ja.. dan vertel ik niets nieuws neem ik aan.
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie gehoord dat het 20 (!!) graden wordt dit weekend
Dat dacht ik ook.quote:
Woei...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Bijna weekend jongens, nog 7,5 uur.
Dat was vanochtend al..quote:Op donderdag 5 april 2007 08:34 schreef OA het volgende:
[..]
Sowieso busjes bestuurders...![]()
![]()
Bedoel je trouwens niet dat je van de A16 naar A17 ging... of was dat op de terugweg?![]()
Anders rijd je op een vreemde manier naar Zeeland...![]()
Dat is al weer bijgesteld hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
Woei...![]()
sommigen moeten ook morgen gewoon werken...![]()
dat betekent BBQen!quote:Op donderdag 5 april 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik geloof de weerman van Giel Beelen.quote:
Dat zijn onmenselijke omstandigheden...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:de koffieautomaat is stuk. En dat betekent tevens geen thee.
Moet je ook maar niet naar 3FM luisteren he..quote:Op donderdag 5 april 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof de weerman van Giel Beelen.
A29 lijkt mij idd ook handiger!quote:Op donderdag 5 april 2007 08:46 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat was vanochtend al..
Gisteren was het kut.. was idd van Zwijndrecht tot de Moerdijk file.. was ff niet scherp genoeg om via de A29 te rijden![]()
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef avotar het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet naar 3FM luisteren he..
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
vrijdag 06 april tot en met dinsdag 10 april 2007
Eerst wolkenvelden, in de loop van het weekeinde geleidelijk meer zon. Meest droog. Gedurende de nacht en ochtend kans op mist. Middagtemperatuur tijdens het weekeinde rond 12, daarna oplopend tot 18 graden op dinsdag.
woensdag 11 april tot en met zaterdag 14 april 2007
Waarschijnlijk droog, geregeld zon en temperatuur verder oplopend naar 20 graden.
Dus pas na dat ik dinsdag op vakantie gegaan ben.. wordt het lekker weer![]()
Papier!quote:
Prettige vakantie alvast.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef avotar het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet naar 3FM luisteren he..
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
vrijdag 06 april tot en met dinsdag 10 april 2007
Eerst wolkenvelden, in de loop van het weekeinde geleidelijk meer zon. Meest droog. Gedurende de nacht en ochtend kans op mist. Middagtemperatuur tijdens het weekeinde rond 12, daarna oplopend tot 18 graden op dinsdag.
woensdag 11 april tot en met zaterdag 14 april 2007
Waarschijnlijk droog, geregeld zon en temperatuur verder oplopend naar 20 graden.
Dus pas na dat ik dinsdag op vakantie gegaan ben.. wordt het lekker weer![]()
Yep, absolutos!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
het is hier altijd gezellig BrandX, dat weet je toch
Dat ben ik uiteraard nog niet vergeten...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, absolutos!
maar ook zo lekker druk en zo
enneh, je had me nog wat beloofd geloof ik?![]()
Dat doe ik ook he... Truc is als je 's ochtends rijdt.. om voor de drechttunnel middelste baan te houden.. en daarna links.. zo lang mogelijk.. en als je naar de a15 draait om pas echt het laatste moment in te voegen. Het kost je een beetje lef.. dat geef ik toe.. .. maar het is nog niet fout gegaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
A29 lijkt mij idd ook handiger!![]()
mja, A15 richting A29 is ook niet altijd een pretje 's ochtends... maar wellicht dat er nog geen file staat als jij er rijdt!![]()
Ik rij 's ochtends altijd aan de andere kant, richting Ridderkerk en 's middags dus terug richting Vlaardingen...
ben altijd blij dat ik precies tegen de files in rij...![]()
One capu-eer-ik-deluxe coming upquote:Op donderdag 5 april 2007 09:04 schreef BrandX het volgende:
Vanochtend om half zeven al naar binnen geschoven
maar die bak leut, die extra lekkere, die ene, die capu-eer-ik-deluxe, die, daar wacht ik nog op!![]()
![]()
dank... ik ga naar het exotische Park Aederholt in Drenthe..quote:Op donderdag 5 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prettige vakantie alvast.![]()
Ik geloof dat ik richting dinsdag-Woensdag een griepje voel opkomen![]()
Dat bij de Drechttunnel doe ik ook altijd...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:06 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook he... Truc is als je 's ochtends rijdt.. om voor de drechttunnel middelste baan te houden.. en daarna links.. zo lang mogelijk.. en als je naar de a15 draait om pas echt het laatste moment in te voegen. Het kost je een beetje lef.. dat geef ik toe.. .. maar het is nog niet fout gegaan.
Ik heb nog steeds nog maar 8 lijsten binnen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
One capu-eer-ik-deluxe coming up
Geef me een kwartiertje dan staat ie klaar voor je
Klink goed!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:14 schreef avotar het volgende:
[..]
dank... ik ga naar het exotische Park Aederholt in Drenthe..
8/25 is wel weinig nog..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nog maar 8 lijsten binnen.Er zijn hier nu veel zieken, drukdrukdruk
![]()
Maar als ik tijd heb ga ik ze vandaag verwerken.
De aankondiging staat dan ook een beetje in de OP verscholen...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
8/25 is wel weinig nog..
Nou zie k ook lang niet altijd iedereen op een dag voorbij komen, maar goed...
nee, nooit eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
De aankondiging staat dan ook een beetje in de OP verscholen...![]()
En laten we eerlijk wezen...jij leest de OP ook niet bij elk topic opnieuw...
![]()
iddquote:Op donderdag 5 april 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
De aankondiging staat dan ook een beetje in de OP verscholen...![]()
En laten we eerlijk wezen...jij leest de OP ook niet bij elk topic opnieuw...
![]()
waar staat die ?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Moggu buz!
Heb je de vragenlijst al ingevuld?
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
Hier BrandX, je krijgt er vandaag nog een bakkie chocolade cruesly bij
[afbeelding]
Hé!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
Hier BrandX, je krijgt er vandaag nog een bakkie chocolade cruesly bij
[afbeelding]
Hi Brand!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
iddlees de OP zelden, weet wel ong. wat er staat nu
Dus bij deze toch maar weer eens gelezen, et voila, lijstje gemaild!
haha, goed spul is dat hequote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hé!![]()
Mijn ontbijt zag er heden ochtend exact hetzelfde uit!![]()
Zeker, goed te doen!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, goed spul is dat he![]()
14
en iets met gif ofzo
Heb je dat altijd origineel in huis?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, goed te doen!![]()
Ik had er zelfs nog een beker goedemorgen drinkontbijt bij...![]()
Niet altijd, maar vaak wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je dat altijd origineel in huis?
In goeie maanden koop ik het nog wel eens, maar niet bijster vaak...
Ik doe het meestal met brinta wake-up banaan
Ik verdien dan ook bakken met geld...quote:'t is mij te duur...
Yokiquote:Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Niet altijd, maar vaak wel.![]()
Soms heb ik ook yoki drink!![]()
Ik ben dan ook studentquote:ik verdien dan ook bakken met geld...
Met vanilleparfum...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yoki
De beste yoghurtdrank in NL verkrijgbaar
Wat nog beter is, maar je hier niet kan kopen:
[afbeelding]
Haha, ja, maar lach maar, topspul is het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |