Nee, notes vervallen niet. Ze zijn bij jou op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb geen idee of ik notes heb! (Kan iemand dat even bekijken) Verder ben ik best braaf.
(vervallen die notes nog?)
Notities die bij users gemaakt worden door mods/admins als de policy overschreden wordt.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
wat zijn in godsnaam notes?of is dat een newbie vraagje???
als je je niet netjes gedraagd...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
wat zijn in godsnaam notes?of is dat een newbie vraagje???
oeps....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef eer-ik het volgende:
Tim Frits, jij hebt er sowieso 1, vanwege die FiPo's die je altijd deed
Preciesquote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef BrandX het volgende:
anyways, boeie
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben dan ook best een nette user
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Precies
Wie gaat er morgen iets leuks doen? Ik ga uitslapen en leren.
ik naar school. en 's middags wat troep ophalen bij mijn oudersquote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Precies
ik vroeg opstaan....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Precies
ikke ook....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef Muck het volgende:
kani k niet een positieve note krijgen? zo van "is keilief en houdt van koffie" ?
Whehe sorry voor dit saaie antwoord, maar nee dat is niet de bedoelingquote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef Muck het volgende:
kani k niet een positieve note krijgen? zo van "is keilief en houdt van koffie" ?
Chillquote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vroeg opstaan.......uitzenbureaus langs en ff shoppen...
...'s avonds de kroeg in met vrienden....
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
heeeeel hard werken maar weer
![]()
En daarna VIER!!! dagen vrij!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
vier overheerlijke dagen waarin ik geen hol, fuck, niets, noppes, nada ga doen!![]()
![]()
![]()
Ja, vordert het al een beetje wat dat betreft?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vroeg opstaan.......uitzenbureaus langs en ff shoppen...
...'s avonds de kroeg in met vrienden....
![]()
![]()
dan mogen we dus weinig....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef crossover het volgende:
Ik ga pitten. Tot morgen, doe niks wat ik ook niet zou doen en slaap lekker!
Dag BXquote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
ladies and gentelmen, ik ga er van tussen! wasmachientje leeghalen en pitten![]()
waarschijnlijk tot morgen
![]()
![]()
wat de kroeg....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, vordert het al een beetje wat dat betreft?
Latur Crossquote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef crossover het volgende:
quote:
quote:
truste!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef crossover het volgende:
welteruten....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
ladies and gentelmen, ik ga er van tussen! wasmachientje leeghalen en pitten![]()
![]()
![]()
He sjakie, had je m'n stat;s al gezien?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben dan ook best een nette user
truste!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
oh, jij split 'm ook?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:18 schreef OA het volgende:
eer-ik: moo irijtje met stats!![]()
![]()
Welterusten iedereen!![]()
Tot morgen (met een fatscoenlijke pc...)![]()
Ja gast die had ik gezien idd!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He sjakie, had je m'n stat;s al gezien?
hey OA....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:18 schreef OA het volgende:
eer-ik: moo irijtje met stats!![]()
![]()
Welterusten iedereen!![]()
Tot morgen (met een fatscoenlijke pc...)![]()
Die stats van mij... wordt aan gewerkt...quote:
ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja gast die had ik gezien idd!
Eerst dacht ik:![]()
Toen:![]()
En toen ik bedacht dat je elk topic had doorgekeken om te kijken hoeveel posts van jou waren dacht ik:![]()
En die FIPO's deed ik in een galbui, weet jij ook wel!
haha, ik zie ze wel verschijnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef OA het volgende:
[..]
Die stats van mij... wordt aan gewerkt...![]()
Lang niet zo indrukwekkend als de jouwe...![]()
JA... snap ik ook wel....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ik zie ze wel verschijnen.
Maar ik bedoelde eigenlijk, of jij ook al ging pitten
JJ is altijd liefquote:
JJ!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...DANK JE WEL...
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dus slapen.....tot gauw...
![]()
Welteruste JJquote:Op woensdag 4 april 2007 23:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...DANK JE WEL...
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dus slapen.....tot gauw...
![]()
Eer-ik, wat heb ik allemaal gemist in de anderhalf topic waarin ik weg was?quote:
Eeeh, mijn stats, JJ die zich niet meer welkom voelde,quote:Op woensdag 4 april 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik, wat heb ik allemaal gemist in de anderhalf topic waarin ik weg was?
JJ voelde zich niet meer welkomquote:Op woensdag 4 april 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eeeh, mijn stats, JJ die zich niet meer welkom voelde,
en dat was het wel zo'n beetje,.
tijdens het tellen van mijn posts () heb ik het topic ook niet echt gevolgd...
Ze dacht dat ze door iemand liever niet dan wel gezien werd hier.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ voelde zich niet meer welkom????? waarom dat
?
Stats heb ik gezien.. restecp
Hier is alles flex verder ja
Ben je lekker mee.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Voor mensen die morgen in Nieuwegein zijn: Ik werk daar voor de BelCompany, een fotomarketing actie voor KPN, kun je mij IRL zien. Ik loop in ieder geval rond in centrum (:')) Nieuwegein.
Ik ben morgen in Venlo, Eindhoven, Venlo en Nijmegen... kan jou dus (nog) niet irl zienquote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Voor mensen die morgen in Nieuwegein zijn: Ik werk daar voor de BelCompany, een fotomarketing actie voor KPN, kun je mij IRL zien. Ik loop in ieder geval rond in centrum (:')) Nieuwegein.
Weet je zo nog door wie? Die verdient nl een Thee strafquote:Op woensdag 4 april 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze door iemand liever niet dan wel gezien werd hier.
Die stats zijn vrij bar he
Ik bezit bijna 20% van de aandelen in de KOFFIE SC
Om het zo maar even te noemen
hier ook alles goed, zoals bijna altijd
Krijg morgenochtend te horen wat m'n zuster nou eigenllijk heeft.
Vrijdag in Utrecht bij de Vodafone winkel!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Venlo, Eindhoven, Venlo en Nijmegen... kan jou dus (nog) niet irl zien
Kom je niet een keer wat verder naar het zuidenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vrijdag in Utrecht bij de Vodafone winkel!
geen stats van anderen, ik ben met m'n eigen al 2 uur bezig geweest.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zo nog door wie? Die verdient nl een Thee straf![]()
Die stats zijn wel ff restecp waard ja
heb je ook van anderen nog stats?
Mooi dat alles goed is
Laat je t hier ook ff weten van je zus?
Whehehquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen stats van anderen, ik ben met m'n eigen al 2 uur bezig geweest.
Als mensen het willen weten en er zelf niks aan willen doen, mogen ze me betalen
Mij teveel werk...
Ja, als het nou gemakkellijk was, zou ik het zo doen, maar het kost me echt teveel tijd :quote:Op woensdag 4 april 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh
Ik kijk wel wanneer ik zelf een keer tijd heb
Voorlopig niet, maar mocht het zo zijn, laat ik het zeker wetenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom je niet een keer wat verder naar het zuiden?
....ligt om vooralsnog onbekende reden in het ziekenhuis, en weegt bijna niks meer....quote:
He, en ik heb het gehaald he, vanochtendquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef Sander170 het volgende:
Ja hoor ik ben er weer, en nog al wel voor twaalven 0:00.![]()
Hoi iedereen >![]()
quote:9009 (gemiddeld 16 per dag)
oh sorryquote:Op woensdag 4 april 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
....ligt om vooralsnog onbekende reden in het ziekenhuis, en weegt bijna niks meer....
Maar goed, hou het topic maar in de gaten, morgen nieuws
Oke en hoelaat was je er vanochtend dan ????quote:Op woensdag 4 april 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, en ik heb het gehaald he, vanochtend
Whehe, deze post is een palyndroompost
[..]
Ik was er niet zo vroeg als verwacht, maar 't scheelde maar een kwartierquote:Op donderdag 5 april 2007 00:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke en hoelaat was je er vanochtend dan ????
Nou flink van je hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was er niet zo vroeg als verwacht, maar 't scheelde maar een kwartier
idemquote:Op donderdag 5 april 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat het nou is. En dat er eindelijk iets aan gedaan kan worden.
Ik zag het iddquote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou flink van je hoor.![]()
En ik was er vandaag in de avond, nog voor twaalf uur hierzo aanwezig + gepost.![]()
Ik ben ook blij als ik weet wat het is, en er éindelijk een keer een behandeling kan plaatsvindenquote:
Dat geloof ik graag.. die onzekerheid is slopend ...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook blij als ik weet wat het is, en er éindelijk een keer een behandeling kan plaatsvinden
Bij m'n zusje dachten ze eerst ook aan Pfeiffer, maar dat was het nietquote:Op donderdag 5 april 2007 00:09 schreef Muck het volgende:
een vriendin van mijn lief werd een tijdje terug ook opgenomen in het ziekenhuis omdat ze constant moe was en moeite had met praten enzo, daarvan wisten de doktoren ook niet wat ze had
Idd, fijn is anders..quote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.. die onzekerheid is slopend ...![]()
het bleek bij haar een stofwisselingsziekte te zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij m'n zusje dachten ze eerst ook aan Pfeiffer, maar dat was het niet
Ze hebben zoveel gedacht.
Hersentumor, Pfeiffer, zwanger, virus van 't een of ander...
Dat was het allemaal (gelukkig) niet.
Ik heb ongeveer een voorstelling ervanquote:Op donderdag 5 april 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, fijn is anders..
Het huis is ook aardig verwaarloosd in de tussentijd.
Ouders zaten de hele dag bij m'n zusje, ik ben ook nog geregeld even wezen kijken, en ik heb voor zover mogelijk het huishouden samen met broeders even overgenomen, maar ja, kan niet alles doen natuurlijk
Welterusten Tim Fritsquote:Op donderdag 5 april 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer een voorstelling ervan
Ik duik de mand in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |