Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
De F5 toets is nu kapoet?quote:
quote:
quote:
Gebeurt wel vaker als JJ een topic dichtgooit...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Het duurde even..
Je vind het vast niet erg als ik geen idee heb wat Whatpulse is.quote:
Ik denk dat ik namens ons allen mag spreken; 'Ik ben trots op jullie'quote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef OA het volgende:
Postcount deel 54:
eer-ik: 85
OA: 59
Samen: 144 = 48% van totaal![]()
Nu ga ik pauzeren en lekker in de zon zitten!![]()
whehe, ik had het ook net berekendquote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef OA het volgende:
Postcount deel 54:
eer-ik: 85
OA: 59
Samen: 144 = 48% van totaal![]()
Nu ga ik pauzeren en lekker in de zon zitten!![]()
Haha, nee hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je vind het vast niet erg als ik geen idee heb wat Whatpulse is.
Het is dan ook een prestatie van formaat!quote:
Ok!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Haha, nee hoorJoin FOK! Whatpulse! En help FOK! naar de top. Deel #71
![]()
Reeds gedaan..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:41 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Hey!
Een oproep voor een maatschapplijke discussie.
Interessant![]()
Even klikken....
![]()
quote:
Grof gezegd de helft van het topicquote:Op woensdag 4 april 2007 12:41 schreef OA het volgende:
[..]
Het is dan ook een prestatie van formaat!![]()
Pauzeren in de zon jijquote:Op woensdag 4 april 2007 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Reeds gedaan..![]()
Na de pauze ga ik het serieus bekijken!![]()
[..]
![]()
Ik ben even alle topics aan het afgaan om tekijken hoeveel posts ik per topic hebquote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is al 1 reslutaat binnen![]()
Bedankt Eer-ik![]()
Ik verwacht natuurlijk ook suggesties ten behoeve van de kwaliteitsverbetering![]()
.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is al 1 reslutaat binnen![]()
Bedankt Eer-ik![]()
Ik verwacht natuurlijk ook suggesties ten behoeve van de kwaliteitsverbetering![]()
Vrij kansloze bezigheid....quote:Op woensdag 4 april 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben even alle topics aan het afgaan om tekijken hoeveel posts ik per topic heb
Sommige vragen misschien wel. Moet er misschien bij komen te staan.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:54 schreef OA het volgende:
[..]
.
Het is fris buiten vanwege de wolken die de zonneschijn constant verstoren...![]()
Zijn meerdere antwoorden per vraag ook mogelijk?![]()
Dat is het zeker, maar ik ben toch een soort van benieuwd.quote:
Hebben die lui niets beters te doen dan record na record te posten?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hi MPG!Nee hoor.. behalve de recordposts van Eerik en OA!
[..]
Een nieuwe!![]()
Halloquote:
Dank Uquote:Op woensdag 4 april 2007 12:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens ons allen mag spreken; 'Ik ben trots op jullie'![]()
Dat heeft muck al gedaan.. in #53 ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hallo![]()
Voor u mee mag doen moet u wel even aan het werk
1 we hebben een koffie-eed.
2 er is een Brede maatschapplijke discussie aan de gang
Misschien moet u maar even de OP doorlezen.![]()
misschien moet je zelf even beter lezen, want ik was er gisteren alquote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hallo![]()
Voor u mee mag doen moet u wel even aan het werk
1 we hebben een koffie-eed.
2 er is een Brede maatschapplijke discussie aan de gang
Misschien moet u maar even de OP doorlezen.![]()
Rennen dan!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef OA het volgende:
Ik hoor net op de radio dat er in een deel van Spijkenisse een kankerverwekkende stof is neergedaald...![]()
Nou, lekker dan... ik woon daar dus hemelsbreed nog geen km vandaan...![]()
Oh!quote:
haha, nee, ik heb een dag vrijquote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben die lui niets beters te doen dan record na record te posten?
Muck was er gister ok al
Heeft eer-ik dat vanochtend nog niet gedaan???quote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom staat Muck eigenlijk niet in de op dan?
Nee, dat nog nietquote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft eer-ik dat vanochtend nog niet gedaan???![]()
Ik ga wel ff de wiki in
Jawel, werken...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben die lui niets beters te doen dan record na record te posten?
Muck was er gister ok al
Zo werkt dat hier...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef avotar het volgende:
zo dan... ga heel even pauzeren.. en gelijk 100 berichten achter..
liefquote:
Ik merk het.. i'm gonna like it here..quote:
Patser...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
de eerste 10:
#01: 36
#02: 27 *
#03: 31
#04: 82
#05: 75 *
#06: 60 *
#07: 46
#08: 85
#09: 35 *
#10: 37
Met sterretje erachter heb ik geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
de sex sc is dan ook niks aanquote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik merk het.. i'm gonna like it here..
stuk drukker dan de sex sc
vragenlijst is gemaild![]()
Dat is ook een nuttig onderzoekquote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
de eerste 10:
#01: 36
#02: 27 *
#03: 31
#04: 82
#05: 75 *
#06: 60 *
#07: 46
#08: 85
#09: 35 *
#10: 37
Met sterretje erachter heb ik geopend.
whehehquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Patser...![]()
Als ik een keer niets te doen heb, zal ik ook eens kijken...
slechte zaak OASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga effe aan de volgende 10
Signature.
In de OP, net onder de iconsquote:Op woensdag 4 april 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
Huu welke vragenlijst.
in de OPquote:Op woensdag 4 april 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
Huu welke vragenlijst.
Hee nu heb ik eens niet het gevalletje mosterd-maaltijdquote:
Een hele dag cursus buiten de zaak, zonder mogelijkheid achter een pc te kruipen in een onbekend boerengat.... en dat op de drukste dag van de week...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
slechte zaak OA
Ik ga effe aan de volgende 10
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee nu heb ik eens niet het gevalletje mosterd-maaltijd
Ik mag Muck wel
ik ook denk ikquote:
Waar gaat die SC over?quote:
Wat denkie zellufquote:
whee hee.. het is geen sc.. het is eigenlijk meer mailen..quote:
't is je vergevenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Een hele dag cursus buiten de zaak, zonder mogelijkheid achter een pc te kruipen in een onbekend boerengat.... en dat op de drukste dag van de week...![]()
Dat is dus de boosdoener...![]()
nou ehm, over vrijwel niks eigenlijk... daarom vind ik er ook niks aanquote:
dat kan ook heelquote:
klopt wel.. de laatste paar gaan snel. maar hiervoor stond ie soms 2 maanden open..quote:
mja, sommige mensen daar vind ik ook gewoon niet leuk, dat telt ook wel meequote:Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef avotar het volgende:
[..]
klopt wel.. de laatste paar gaan snel. maar hiervoor stond ie soms 2 maanden open..![]()
daagquote:Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
Ik ga weerpracticum, misschien ben ik er strx nog ff
oh wie wie wie..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, sommige mensen daar vind ik ook gewoon niet leuk, dat telt ook wel mee
Ik ben van alle afgelopen 54 topics aan het tellen hoeveel posts ik heb per topicquote:
Je hebt echt echt niks te doen he erikquote:Op woensdag 4 april 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben van alle afgelopen 54 topics aan het tellen hoeveel posts ik heb per topic
Ik wilde dat wel eens weten, kijken wat mijn aandeel is..
In #53 had ik samen met OA in totaal 48% van de posts in dat topic:')
Hoi trouwens
Je verveelt je stierlijk?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben van alle afgelopen 54 topics aan het tellen hoeveel posts ik heb per topic
Hoi trouwens
je hebt verder geen hobbies?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi trouwens
haha, nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt echt echt niks te doen he erik![]()
Jawel, maar geen zin in nu, en iedereen is toch weg (school enzo, ik heb ruim anderhalve maand 'vakantie' nuquote:
ik wil ook vakantiequote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel, maar geen zin in nu, en iedereen is toch weg (school enzo, ik heb ruim anderhalve maand 'vakantie' nu
werk hoor je ook niet in de zon te doen..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee.
En ik kan ook niet in de zon dit werk doen, want m'n broertje heeft 'mijn' laptop gekaapt
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel, maar geen zin in nu, en iedereen is toch weg (school enzo, ik heb ruim anderhalve maand 'vakantie' nu
Nou, mijn werk is anders toch vak wel in de zonquote:Op woensdag 4 april 2007 13:41 schreef avotar het volgende:
[..]
werk hoor je ook niet in de zon te doen..![]()
zweten en zwoegen onder het kunstlicht..![]()
Oh, relaxedquote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je al ergens de 100 gepasseerd??quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee.
En ik kan ook niet in de zon dit werk doen, want m'n broertje heeft 'mijn' laptop gekaapt
ik heb vandaag gewoon een dagje vrij genomenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook wel leren, maar dat kan over een maand ook wel
Nee, m'n max tot nu toe is 89.quote:
en dan zit je nog binnen...?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb vandaag gewoon een dagje vrij genomen
Rustig aan he, ik heb maar anderhalve week vrij..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Bah, luie kutstudenten.
dan moet ik je eens een keer onderhanden nemenquote:
what the hell!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/103(...)s_in_klaslokaal.html
De jeugd van tegenwoordig....![]()
Maar 3 in tropic 11!quote:
kom maar opquote:Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef avotar het volgende:
[..]
dan moet ik je eens een keer onderhanden nemen![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:51 schreef avotar het volgende:
ben ik nou de enige die denkt.. get a life?
nee hoor, ik denk het zelf ookquote:Op woensdag 4 april 2007 13:51 schreef avotar het volgende:
ben ik nou de enige die denkt.. get a life?
haha, zou dat het zjin?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar 3 in tropic 11!![]()
Toen kwam ik er bij geloof ik, heeft dat er iets mee te maken?![]()
.... al komen die maar weinig voor...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor, ik denk het zelf ook
Gelukkig heb ik wel dagen dat ik wel zinnige dingen doe, en weg ben enzo
Ook dat valt nog wel meequote:Op woensdag 4 april 2007 13:54 schreef avotar het volgende:
[..]
.... al komen die maar weinig voor...
uit: Paul de Leeuw - Vlieg met me mee
heh heh.. mail me maarquote:
ik ga het aannemenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook dat valt nog wel mee
Nu even is het vrij bar, want ik heb gewoon veel vrij, en geen zin om te werken, maar normaal gesproken ben ik wel veel op pad
neh, ik val niet op oudere mannen met een snorquote:
oi.. heb ook een sik hequote:Op woensdag 4 april 2007 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
neh, ik val niet op oudere mannen met een snor
hahahahaquote:Op woensdag 4 april 2007 14:00 schreef avotar het volgende:
[..]
oi.. heb ook een sik he
en je hoeft er niet op te vallen hoor van mij.. keertje zitten is genoeg![]()
![]()
Chocolade valt ook onder de categorie harddrugs.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Bah jongens, keimisselijk van de chocola.
haha, omdat ik nogal een potje gemaakt heb van m'n levenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef TIM-846 het volgende:
Eer-ik hoe komt het dat jij havo doet terwijl jij in '84 geboren bent?![]()
Dat valt me nu eigenlijk pas voor het eerst op..![]()
Ziekmelden en naar huis! Hup!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Bah jongens, keimisselijk van de chocola.
Mag ik een boek over jou schrijven?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, omdat ik nogal een potje gemaakt heb van m'n leven
Ik heb het volgehouden tot 3 havo, toen nog een keer 3 havo, daarna 4 mavo, daarna 2 jaar Grafisch LKyceum Rotterdam, dat vond ik een baggerschool, toen dacht ik: ik ga m'n Havo halen, maar dat moest ik zelf betalen. Toen ging ik een jaar fulltime werken om dat te bekostigen, en daarna ben ik 4 havo gaan doen, daarna 5 havo, daarvoor had ik drie 8en, vijf 7ens, en drie 4en, en toen heb ik een toelatingstest gedaan voor IBL in utrecht, waarvoor ik met 1/10e zakte.
Dus toen moest ik een jaar wachten (dit jaar dus) en ben ik die vakken maar overnieuw gaan doen + economie (waarvoor ik voor die test 1/10e tekort had).
That's the story.
Het zit me wel mee altijd he
Dan krijg je zeker ook geen stufi of wel?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, omdat ik nogal een potje gemaakt heb van m'n leven
Ik heb het volgehouden tot 3 havo, toen nog een keer 3 havo, daarna 4 mavo, daarna 2 jaar Grafisch LKyceum Rotterdam, dat vond ik een baggerschool, toen dacht ik: ik ga m'n Havo halen, maar dat moest ik zelf betalen. Toen ging ik een jaar fulltime werken om dat te bekostigen, en daarna ben ik 4 havo gaan doen, daarna 5 havo, daarvoor had ik drie 8en, vijf 7ens, en drie 4en, en toen heb ik een toelatingstest gedaan voor IBL in utrecht, waarvoor ik met 1/10e zakte.
Dus toen moest ik een jaar wachten (dit jaar dus) en ben ik die vakken maar overnieuw gaan doen + economie (waarvoor ik voor die test 1/10e tekort had).
That's the story.
Het zit me wel mee altijd he
Hebben er nog meer noemenswaardige gebeurtenissen plaatsgevonden in jouw leven tussen '84 en '07?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik maar mee mag profiteren
Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dan krijg je zeker ook geen stufi of wel?![]()
Ik denk dat dat wel nodig is ja, als alle chocolade op is aan het eind van de week.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Chocolade valt ook onder de categorie harddrugs.Zit veel cafeïne in (meer dan in koffie) is opwekkend, roesgevend, verslavend en vooral vrouwen gaan er erg raar van doen.
![]()
Ik zou me inschrijven in een afkickkliniek als ik jou was.![]()
Nou, zo makkelijk meld ik me nou ook weer niet ziek. Zal de baas niet waarderenquote:
Niet specifiek, maar dat kan wel geregeld worden...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben er nog meer noemenswaardige gebeurtenissen plaatsgevonden in jouw leven tussen '84 en '07?
Je hoeft je leven natuurlijk niet per se uit te vouwen op Fok!.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
Niet specifiek, maar dat kan wel geregeld worden...
Tuurlijk is er wel het een en ander gebeurd, maar ik moet daar wel even over nadenken
Dat kan je inderdaad beter niet doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hoeft je leven natuurlijk niet per se uit te vouwen op Fok!.
Nee, daarom.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hoeft je leven natuurlijk niet per se uit te vouwen op Fok!.
Het is een mooie lokker voor het boekquote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Ik vind deze beknopte versie van mijn schoolcarriere ook wel even genoeg voor nu
Ah, jij leeft ook nog.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis! Lekker gewerkt, 5 uurtjes! Wel knettertje moe, wellicht een powernapje zometeen
Preciesquote:Op woensdag 4 april 2007 14:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het is een mooie lokker voor het boek![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies
Goeie zaak is dat.
Zeg maar de achterkant van het boek
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies
Goeie zaak is dat.
Zeg maar de achterkant van het boek
Ja ik ben niet zo van de ruime hoeveelheid smilies en dikgedrukte letters. Maar toch hallo Fritsquote:Op woensdag 4 april 2007 14:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wel een heel enthousiaste begroeting Kuuk! Dank daarvoor
Wat een onzin! Meteen aan dequote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis! Lekker gewerkt, 5 uurtjes! Wel knettertje moe, wellicht een powernapje zometeen
Juist!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een onzin! Meteen aan dejij!!!
Dank je wel!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Laat die arme Frits even rustig bijkomen van zijn lange werkdag juh.
Ehm, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel!
Heb jij familie in Leiden wonen? Daar zeggen ze dat ook altijd aan het eind van de zin: juh!
Maar goed ik ben gewoon te laat gaan slapen, kwart voor 6 weer op en dalek naar de bioscoop.
Het is toch een koffie-topic?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Laat die arme Frits even rustig bijkomen van zijn lange werkdag juh.
Ik ga naar Freedom Writers en daarna waarschijnlijk naar The Good Shepherd in Pathé De Munt in Amsterdam.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, niet dat ik weet.
Welke film ga je?
Ja? Maar bijkomen van een lange werkdag doe je toch rustig.. (met koffie).quote:Op woensdag 4 april 2007 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is toch een koffie-topic?![]()
Ahja leuk!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga naar Freedom Writers en daarna waarschijnlijk naar The Good Shepherd in Pathé De Munt in Amsterdam.
leukquote:Op woensdag 4 april 2007 14:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga naar Freedom Writers en daarna waarschijnlijk naar The Good Shepherd in Pathé De Munt in Amsterdam.
daar zul je wel van opkikkeren zo'n donkere zaalquote:Op woensdag 4 april 2007 14:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een Opkikker. Goed idee!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
daar zul je wel van opkikkeren zo'n donkere zaal![]()
ga je nou ook nog naar Duinrell?!quote:
shame on youquote:Op woensdag 4 april 2007 14:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
hallo.......ik zie dat jullie op mij hebben gewacht om de nieuwe te openen...sorry.....
![]()
Huu Duinrell.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:45 schreef Muck het volgende:
ga je nou ook nog naar Duinrell?!
drukke dag voor jou!
Hey, je bent er weerquote:Op woensdag 4 april 2007 14:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
hallo.......ik zie dat jullie op mij hebben gewacht om de nieuwe te openen...sorry.....
![]()
eh jaquote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
volgens mij wordt jij met frits in de war gehaald..
Zulks een toeval! Ik ookquote:
Ha, heb je weer ff koffiepauzequote:Op woensdag 4 april 2007 14:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
quote:
Groots!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
01: 36
02: 27 *
03: 31
04: 82
05: 75 *
06: 60 *
07: 46
08: 85
09: 35 *
10: 37
11: 3
12: 29
13: 89 *
14: 58
15: 85
16: 53
17: 55 *
18: 55
19: 29
20: 57
21: 48
22: 74 *
23: 68
24: 14
25: 33
26: 2
27: 0
28: 34
29: 37
30: 62 *
31: 36
32: 74 *
33: 80
34: 93
35: 66 *
36: 99
37: 94 *
38: 59
39: 77
40: 38
41: 75
42: 103 *
43: 54
44: 77
45: 32
46: 70
47: 55
48: 68
49: 48
50: 88
51: 22 *
52: 42
53: 81
54: 85
hehe, dat is het
Ik hoop dat hij dat niet in zijn eentje drinkt danquote:Op woensdag 4 april 2007 15:02 schreef erkel het volgende:
Houden jullie bij hoeveel koffie er gedronken wordt op een dag?![]()
Is dat geen leuk onderwerp voor een wetenschappelijk onderzoek? Succesquote:Op woensdag 4 april 2007 15:02 schreef erkel het volgende:
heb je nu al die topics nagekeken en gecheckt hoeveel je er had?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
01: 36
02: 27 *
03: 31
04: 82
05: 75 *
etc...................
hehe, dat is het
wellicht kun je er op afstuderen?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat geen leuk onderwerp voor een wetenschappelijk onderzoek? Succes![]()
Ik pak nu mijn 5e bak![]()
tuurlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:02 schreef erkel het volgende:
Dat lijkt me niet gezond nee, maar bedoelde van alle slowchattersquote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat niet in zijn eentje drinkt dan![]()
Ja, en nou schei ik er effe mee uit, ik heb er gewoon een wazige blik + tranen in m'n ogen vanquote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heb je nu al die topics nagekeken en gecheckt hoeveel je er had?![]()
ik stapel de plastic bekertjes altijd op m'n bureau van een dag..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:02 schreef erkel het volgende:
per clickquote:Op woensdag 4 april 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Groots!![]()
Word je betaald per post of is dit echt een hobbie![]()
![]()
hoeveel lijsten heb je al binnen papierquote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat geen leuk onderwerp voor een wetenschappelijk onderzoek? Succes![]()
Ik pak nu mijn 5e bak![]()
Ik ook niet, geen tijd voorquote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou echt niet bij hoeveel koffie danwel thee ik wegwerk op een dag.
Hehequote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef avotar het volgende:
[..]
ik stapel de plastic bekertjes altijd op m'n bureau van een dag..
en tel er 2 bij op die thuis drink voor ik naar m'n werk vertrek.
Bekertje 12 is net leeg.. dus 12+2 = 14 kopjes koffie..
en m'n vriendin het maar gek vinden dat ik altijd hoofdpijn heb op een vrije dag..![]()
8quote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoeveel lijsten heb je al binnen papier
Neem een bakkie meequote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
ik ga naar buiten trouwens, ben dat klotescherm echt effe zat
De meeste koffieën op het werk/tijdens studie en iedereen zegt eerlijk alles in te vullen.quote:
ehm... sexquote:Op woensdag 4 april 2007 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk
check... vaste recept op de zaterdagochtend..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:08 schreef erkel het volgende:
[..]
HeheHoezo verslaafd
Gewoon net zoveel zuipen als je op je werk doet of 's ochtend een ibuprofen naar binnen mikken. Problem solved![]()
In de Spits staat dat sex niet altijd lekker is.quote:
Doedoei!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:23 schreef avotar het volgende:
mensen.. het was me een genoegen.. ik ga naar huis.. later...!![]()
Wie heeft dat artikel geschrevenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de Spits staat dat sex niet altijd lekker is.
Ik ga kijken of ik er een taartdiagram van kan maken. Of een papieren bv.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
Wanneer komen de resultaten van de enquete?
Verwerkt papier die data?
Wat is het doel ervan?
Mijn enquete niet versnipperen he
Succes
Owja.. ik heb heel ff pauze van mn prakticum
quote:
Papier heeft zijn krant duidelijk niet goed gelezen, er staat een artikel in dat erover gaat dat sommige vrouwen pijn hebben bij de sex en dat daar onderzoek naar gedaan gaat worden (naar oorzaken en behandelingen)quote:
Ohhw.. Ok.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
Papier heeft zijn krant duidelijk niet goed gelezen, er staat een artikel in dat erover gaat dat sommige vrouwen pijn hebben bij de sex en dat daar onderzoek naar gedaan gaat worden (naar oorzaken en behandelingen)
Puick plan.. ik wil graag resultaten grafisch weergegeven zienquote:Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik er een taartdiagram van kan maken. Of een papieren bv.![]()
Renate Zoutberg. Ken je haar?quote:
VAN toepassing OP jouquote:Op woensdag 4 april 2007 15:38 schreef erkel het volgende:
Die vragenlijst is niet erg op toepassing bij mij![]()
Ik had alleen de kop gelezenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier heeft zijn krant duidelijk niet goed gelezen, er staat een artikel in dat erover gaat dat sommige vrouwen pijn hebben bij de sex en dat daar onderzoek naar gedaan gaat worden (naar oorzaken en behandelingen)
tja, in de Spits staat wel meer.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de Spits staat dat sex niet altijd lekker is.
Ja, vond het ook al raar klinken en toen herhaalde ik het te vaak in mijn hoofd en toen klonk alles nergens meer naarquote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
VAN toepassing OP jou![]()
en nu ben ik echt weg
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Renate Zoutberg. Ken je haar?
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef OA het volgende:
En ze hebben ook iets achtergelaten dat getest kan worden... de labmensen (labswanzen noemen wij ze...)
whehe..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had alleen de kop gelezen![]()
Staat er ook iets in over spierpijn bij het vrijen?
Sommige zinnen en woorden moet je niet te vaak herhalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, vond het ook al raar klinken en toen herhaalde ik het te vaak in mijn hoofd en toen klonk alles nergens meer naar![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige zinnen en woorden moet je niet te vaak herhalen.
bv:
Als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen achter vliegen![]()
Oh, hou opquote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
bv:
als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispisquote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
bv:
jakkie-bah!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispis
ach ja, wat je ermee moet weet ik ook niet, maar het is wel zoquote:
Whehehquote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef Muck het volgende:
als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispis
quote:
ze studeert ervoorquote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook een zogenaamde "labzwans?"...![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook een zogenaamde "labzwans?"...![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ze studeert ervoor
ik ben nog altijd niet hier
Hebben we hart-patiënten in dit forum?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
Slecht nieuws:
http://www.nu.nl/news/103(...)r_hartpati%EBnt.html![]()
En dankomt dit bericht ook nog uit Nijmegen, de stad van ons aller koffie-mama JJ![]()
Ik ben er niet hoor
Wat studeer je dan?quote:
Have fun!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weg, naar de film. Ik spreek jullie wel weer in #56 >
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weg, naar de film. Ik spreek jullie wel weer in #56 >
Hoor jij niet al lang op 1 oor te liggen??quote:
medische laboratoriumtechniekquote:Op woensdag 4 april 2007 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Wat studeer je dan?
wellicht is het al gezegd, maar om nou weer tig topics door te lopen....![]()
ok!quote:
Fijn!quote:
Mooiquote:
Nog maar 24 minuten. Ook heel fijn!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heel erg mooi!
.. Nog maar een 28 minuten kuuk!![]()
Nu nog maar 20 minuten.. fijn!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog maar 24 minuten. Ook heel fijn!![]()
Ja , doen!!! Anders wil die beamer wel kopen voor een aardig prijsjequote:Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een beamer in plaats van een tv?
Ik heb in m'n nieuwe huis namelijk een grote witte muur en het leek me wel bruut om een beamer te gebruiken ipv een tv
Kan namelijk vrij goedkoop een beamertje krijgen
Wat is goedkoop?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een beamer in plaats van een tv?
Ik heb in m'n nieuwe huis namelijk een grote witte muur en het leek me wel bruut om een beamer te gebruiken ipv een tv
Kan namelijk vrij goedkoop een beamertje krijgen
Maar is dat niet erg flets?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja , doen!!! Anders wil die beamer wel kopen voor een aardig prijsje
Kan je een beamer niet aansluiten aan een kabel dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is goedkoop?Kan zijn dat de lamp beetje duur is, die willen nog wel eens stuk gaan op den duur,
maar als je met een leuke TV-kaart in je laptop via de beamer tv kan kijen voor een paar euri's zou ik het zeker doen!
![]()
zal ook afhangen van de kwaliteit beamer denk ik ja .. Ben daar niet zo in thuis, ik zou dan een beamer + tv nemenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar is dat niet erg flets?
Ik kan me voorstellen dat een scherm beter zichtbaar is in het licht, dan een projectie...
Oh, en goedkoop is trouwens 200 euro.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je een beamer niet aansluiten aan een kabel dan?
Want ik heb geen videokaart in m'n macbook zitten...
Meeste beamers kun je ook gewoon op de tvkabel aansluiten. Als het goed is zit die aansluiting op iedere redelijke beamer!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je een beamer niet aansluiten aan een kabel dan?
Want ik heb geen videokaart in m'n macbook zitten...
Ik zal eens even zoeken,quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Meeste beamers kun je ook gewoon op de tvkabel aansluiten. Als het goed is zit die aansluiting op iedere redelijke beamer!
Zo te zien kan ie gewoon op de kabel (PAL, HDTV)quote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C125720600364C3F.htm
Die is het.
Kan 'm overnemen van een maat, die heeft van z'n werk een betere gekregen
Waarom weet ik niet, maar boeit me niet zoveel.
Maar de informatie op die pagina zegt me niet zoveel, kan ik hierop dan een gewone TV kabel aansluiten?
Dat lijkt me wel, ik ben daar ook niet zo goed in thuis.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C125720600364C3F.htm
Die is het.
Kan 'm overnemen van een maat, die heeft van z'n werk een betere gekregen
Waarom weet ik niet, maar boeit me niet zoveel.
Maar de informatie op die pagina zegt me niet zoveel, kan ik hierop dan een gewone TV kabel aansluiten?
Tv aansluiten moet idd geen probleem zijn!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo te zien kan ie gewoon op de kabel (PAL, HDTV)![]()
ah, okquote:Op woensdag 4 april 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
[KOFFIE SC #55] Koffie drinkt men op elk tijdstip!
Ik hoop het niet, want dan moet ik die tv hier alsnog weghalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo te zien kan ie gewoon op de kabel (PAL, HDTV)![]()
Misschien moet je hem op een tv aansluiten
Is goed, maar ik denk dat ik 't wel doequote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, ik ben daar ook niet zo goed in thuis.
Maar mocht jij hem niet willen overnemen wil ik hem wel overnemen misschien
weet ik veel....quote:Op woensdag 4 april 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok
Wat was het voor waardeloze rommel dan?
Dat kon ik er even niet uit opmaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |