wellicht kun je er op afstuderen?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat geen leuk onderwerp voor een wetenschappelijk onderzoek? Succes![]()
Ik pak nu mijn 5e bak![]()
tuurlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:02 schreef erkel het volgende:
Houden jullie bij hoeveel koffie er gedronken wordt op een dag?![]()
Dat lijkt me niet gezond nee, maar bedoelde van alle slowchattersquote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat niet in zijn eentje drinkt dan![]()
Ja, en nou schei ik er effe mee uit, ik heb er gewoon een wazige blik + tranen in m'n ogen vanquote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heb je nu al die topics nagekeken en gecheckt hoeveel je er had?![]()
ik stapel de plastic bekertjes altijd op m'n bureau van een dag..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:02 schreef erkel het volgende:
Houden jullie bij hoeveel koffie er gedronken wordt op een dag?![]()
per clickquote:Op woensdag 4 april 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Groots!![]()
Word je betaald per post of is dit echt een hobbie![]()
![]()
hoeveel lijsten heb je al binnen papierquote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat geen leuk onderwerp voor een wetenschappelijk onderzoek? Succes![]()
Ik pak nu mijn 5e bak![]()
Ik ook niet, geen tijd voorquote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou echt niet bij hoeveel koffie danwel thee ik wegwerk op een dag.
Hehequote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef avotar het volgende:
[..]
ik stapel de plastic bekertjes altijd op m'n bureau van een dag..
en tel er 2 bij op die thuis drink voor ik naar m'n werk vertrek.
Bekertje 12 is net leeg.. dus 12+2 = 14 kopjes koffie..
en m'n vriendin het maar gek vinden dat ik altijd hoofdpijn heb op een vrije dag..![]()
8quote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoeveel lijsten heb je al binnen papier
Neem een bakkie meequote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
ik ga naar buiten trouwens, ben dat klotescherm echt effe zat
De meeste koffieën op het werk/tijdens studie en iedereen zegt eerlijk alles in te vullen.quote:
ehm... sexquote:Op woensdag 4 april 2007 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk
check... vaste recept op de zaterdagochtend..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:08 schreef erkel het volgende:
[..]
HeheHoezo verslaafd
Gewoon net zoveel zuipen als je op je werk doet of 's ochtend een ibuprofen naar binnen mikken. Problem solved![]()
In de Spits staat dat sex niet altijd lekker is.quote:
Doedoei!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:23 schreef avotar het volgende:
mensen.. het was me een genoegen.. ik ga naar huis.. later...!![]()
Wie heeft dat artikel geschrevenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de Spits staat dat sex niet altijd lekker is.
Ik ga kijken of ik er een taartdiagram van kan maken. Of een papieren bv.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
Wanneer komen de resultaten van de enquete?
Verwerkt papier die data?
Wat is het doel ervan?
Mijn enquete niet versnipperen he
Succes
Owja.. ik heb heel ff pauze van mn prakticum
quote:
Papier heeft zijn krant duidelijk niet goed gelezen, er staat een artikel in dat erover gaat dat sommige vrouwen pijn hebben bij de sex en dat daar onderzoek naar gedaan gaat worden (naar oorzaken en behandelingen)quote:
Ohhw.. Ok.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
Papier heeft zijn krant duidelijk niet goed gelezen, er staat een artikel in dat erover gaat dat sommige vrouwen pijn hebben bij de sex en dat daar onderzoek naar gedaan gaat worden (naar oorzaken en behandelingen)
Puick plan.. ik wil graag resultaten grafisch weergegeven zienquote:Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik er een taartdiagram van kan maken. Of een papieren bv.![]()
Renate Zoutberg. Ken je haar?quote:
VAN toepassing OP jouquote:Op woensdag 4 april 2007 15:38 schreef erkel het volgende:
Die vragenlijst is niet erg op toepassing bij mij![]()
Ik had alleen de kop gelezenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier heeft zijn krant duidelijk niet goed gelezen, er staat een artikel in dat erover gaat dat sommige vrouwen pijn hebben bij de sex en dat daar onderzoek naar gedaan gaat worden (naar oorzaken en behandelingen)
tja, in de Spits staat wel meer.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de Spits staat dat sex niet altijd lekker is.
Ja, vond het ook al raar klinken en toen herhaalde ik het te vaak in mijn hoofd en toen klonk alles nergens meer naarquote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
VAN toepassing OP jou![]()
en nu ben ik echt weg
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Renate Zoutberg. Ken je haar?
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef OA het volgende:
En ze hebben ook iets achtergelaten dat getest kan worden... de labmensen (labswanzen noemen wij ze...)
whehe..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had alleen de kop gelezen![]()
Staat er ook iets in over spierpijn bij het vrijen?
Sommige zinnen en woorden moet je niet te vaak herhalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, vond het ook al raar klinken en toen herhaalde ik het te vaak in mijn hoofd en toen klonk alles nergens meer naar![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige zinnen en woorden moet je niet te vaak herhalen.
bv:
Als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen achter vliegen![]()
Oh, hou opquote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
bv:
als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispisquote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
bv:
jakkie-bah!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispis
ach ja, wat je ermee moet weet ik ook niet, maar het is wel zoquote:
Whehehquote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef Muck het volgende:
als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispis
quote:
ze studeert ervoorquote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook een zogenaamde "labzwans?"...![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook een zogenaamde "labzwans?"...![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ze studeert ervoor
ik ben nog altijd niet hier
Hebben we hart-patiënten in dit forum?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
Slecht nieuws:
http://www.nu.nl/news/103(...)r_hartpati%EBnt.html![]()
En dankomt dit bericht ook nog uit Nijmegen, de stad van ons aller koffie-mama JJ![]()
Ik ben er niet hoor
Wat studeer je dan?quote:
Have fun!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weg, naar de film. Ik spreek jullie wel weer in #56 >
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weg, naar de film. Ik spreek jullie wel weer in #56 >
Hoor jij niet al lang op 1 oor te liggen??quote:
medische laboratoriumtechniekquote:Op woensdag 4 april 2007 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Wat studeer je dan?
wellicht is het al gezegd, maar om nou weer tig topics door te lopen....![]()
ok!quote:
Fijn!quote:
Mooiquote:
Nog maar 24 minuten. Ook heel fijn!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heel erg mooi!
.. Nog maar een 28 minuten kuuk!![]()
Nu nog maar 20 minuten.. fijn!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog maar 24 minuten. Ook heel fijn!![]()
Ja , doen!!! Anders wil die beamer wel kopen voor een aardig prijsjequote:Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een beamer in plaats van een tv?
Ik heb in m'n nieuwe huis namelijk een grote witte muur en het leek me wel bruut om een beamer te gebruiken ipv een tv
Kan namelijk vrij goedkoop een beamertje krijgen
Wat is goedkoop?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een beamer in plaats van een tv?
Ik heb in m'n nieuwe huis namelijk een grote witte muur en het leek me wel bruut om een beamer te gebruiken ipv een tv
Kan namelijk vrij goedkoop een beamertje krijgen
Maar is dat niet erg flets?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja , doen!!! Anders wil die beamer wel kopen voor een aardig prijsje
Kan je een beamer niet aansluiten aan een kabel dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is goedkoop?Kan zijn dat de lamp beetje duur is, die willen nog wel eens stuk gaan op den duur,
maar als je met een leuke TV-kaart in je laptop via de beamer tv kan kijen voor een paar euri's zou ik het zeker doen!
![]()
zal ook afhangen van de kwaliteit beamer denk ik ja .. Ben daar niet zo in thuis, ik zou dan een beamer + tv nemenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar is dat niet erg flets?
Ik kan me voorstellen dat een scherm beter zichtbaar is in het licht, dan een projectie...
Oh, en goedkoop is trouwens 200 euro.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je een beamer niet aansluiten aan een kabel dan?
Want ik heb geen videokaart in m'n macbook zitten...
Meeste beamers kun je ook gewoon op de tvkabel aansluiten. Als het goed is zit die aansluiting op iedere redelijke beamer!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je een beamer niet aansluiten aan een kabel dan?
Want ik heb geen videokaart in m'n macbook zitten...
Ik zal eens even zoeken,quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Meeste beamers kun je ook gewoon op de tvkabel aansluiten. Als het goed is zit die aansluiting op iedere redelijke beamer!
Zo te zien kan ie gewoon op de kabel (PAL, HDTV)quote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C125720600364C3F.htm
Die is het.
Kan 'm overnemen van een maat, die heeft van z'n werk een betere gekregen
Waarom weet ik niet, maar boeit me niet zoveel.
Maar de informatie op die pagina zegt me niet zoveel, kan ik hierop dan een gewone TV kabel aansluiten?
Dat lijkt me wel, ik ben daar ook niet zo goed in thuis.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C125720600364C3F.htm
Die is het.
Kan 'm overnemen van een maat, die heeft van z'n werk een betere gekregen
Waarom weet ik niet, maar boeit me niet zoveel.
Maar de informatie op die pagina zegt me niet zoveel, kan ik hierop dan een gewone TV kabel aansluiten?
Tv aansluiten moet idd geen probleem zijn!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo te zien kan ie gewoon op de kabel (PAL, HDTV)![]()
ah, okquote:Op woensdag 4 april 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
[KOFFIE SC #55] Koffie drinkt men op elk tijdstip!
Ik hoop het niet, want dan moet ik die tv hier alsnog weghalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo te zien kan ie gewoon op de kabel (PAL, HDTV)![]()
Misschien moet je hem op een tv aansluiten
Is goed, maar ik denk dat ik 't wel doequote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, ik ben daar ook niet zo goed in thuis.
Maar mocht jij hem niet willen overnemen wil ik hem wel overnemen misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |