haha daar geloof ik helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 4 april 2007 16:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh...nee. Bepaald niet.
En ik ben er overigens ook niet eentje.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook niet lauw van d'r word.
Treffend.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:55 schreef JohnDope het volgende:
Bi-sexualiteit is zeker weer 1 of andere TrendyBevlieging van je Floripas, die weer voortkomt uit een identiteitscrisis?
What's next? boeddhisme, kabbalah? Roept u maar.
Je hebt me nog nooit ontmoet, dus je weet het niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen.
Grijnzquote:
De Marie-Claire ruik ik van deze afstand.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit ontmoet, dus je weet het niet.
Wat is de Marie-Claire?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De Marie-Claire ruik ik van deze afstand.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef kLowJow het volgende:
Ik doe het in goudglimmende bikini waarschijnlijk ook niet beter op zo'n billboard dan zij, mocht iemand denken dat ik dat bedoelde.
bestond de doodstraf nog maar...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8cZtczFf-3I
Hier de Macarena met Hilbrand Nawijn!
Och, je hoeft mij niet te geloven. Vraag het Apropos.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:07 schreef JohnDope het volgende:
Gaan we nou in eens allemaal terug krabbelen?
Wat hij van deze dame vindt dus hè.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, je hoeft mij niet te geloven. Vraag het Apropos.
Ik klikte!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8cZtczFf-3I
Hier de Macarena met Hilbrand Nawijn!
Goh wat toevallig. Het 1e wat je plaatst en je hebt er nog nooit van gehoord?quote:
Ik krabbel niet terug hoor. Hoe groter de poster, hoe beter.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef JohnDope het volgende:
ik bedoelde eigenlijk meer Rocky.....
Toevalligerwijs heb ik precies die schoenen vandaag aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef JohnDope het volgende:
Floripas, kan jij niet beter dat plaatje van je in een geitenwollensok veranderen?
Oh, een tijdschrift dus. En nu?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goh wat toevallig. Het 1e wat je plaatst en je hebt er nog nooit van gehoord?
haha noem je dat schoenen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Toevalligerwijs heb ik precies die schoenen vandaag aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |