haha daar geloof ik helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 4 april 2007 16:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh...nee. Bepaald niet.
En ik ben er overigens ook niet eentje.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook niet lauw van d'r word.
Treffend.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:55 schreef JohnDope het volgende:
Bi-sexualiteit is zeker weer 1 of andere TrendyBevlieging van je Floripas, die weer voortkomt uit een identiteitscrisis?
What's next? boeddhisme, kabbalah? Roept u maar.
Je hebt me nog nooit ontmoet, dus je weet het niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen.
Grijnzquote:
De Marie-Claire ruik ik van deze afstand.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit ontmoet, dus je weet het niet.
Wat is de Marie-Claire?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De Marie-Claire ruik ik van deze afstand.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef kLowJow het volgende:
Ik doe het in goudglimmende bikini waarschijnlijk ook niet beter op zo'n billboard dan zij, mocht iemand denken dat ik dat bedoelde.
bestond de doodstraf nog maar...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8cZtczFf-3I
Hier de Macarena met Hilbrand Nawijn!
Och, je hoeft mij niet te geloven. Vraag het Apropos.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:07 schreef JohnDope het volgende:
Gaan we nou in eens allemaal terug krabbelen?
Wat hij van deze dame vindt dus hè.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, je hoeft mij niet te geloven. Vraag het Apropos.
Ik klikte!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8cZtczFf-3I
Hier de Macarena met Hilbrand Nawijn!
Goh wat toevallig. Het 1e wat je plaatst en je hebt er nog nooit van gehoord?quote:
Ik krabbel niet terug hoor. Hoe groter de poster, hoe beter.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef JohnDope het volgende:
ik bedoelde eigenlijk meer Rocky.....
Toevalligerwijs heb ik precies die schoenen vandaag aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef JohnDope het volgende:
Floripas, kan jij niet beter dat plaatje van je in een geitenwollensok veranderen?
Oh, een tijdschrift dus. En nu?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goh wat toevallig. Het 1e wat je plaatst en je hebt er nog nooit van gehoord?
haha noem je dat schoenen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Toevalligerwijs heb ik precies die schoenen vandaag aan.
Ja, hoe noem jij het dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha noem je dat schoenen.![]()
Ik geloof er niks van trouwens.
Volgens mij kan jij echt veel plezier hebben in je eentje.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:39 schreef JohnDope het volgende:
Hakken, pumps, stiletto's. Maar echt geen schoenen, dat kan alleen een geitenwollensok verzinnen.
Het zijn noch pumps, noch stiletto's. Maar voor een meisje zijn alle schoenen gewoon schoenen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:39 schreef JohnDope het volgende:
Hakken, pumps, stiletto's. Maar echt geen schoenen, dat kan alleen een geitenwollensok verzinnen.
Neen; hij met mij.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:44 schreef JohnDope het volgende:
oh? jij niet dan?
Dit, mijn waarde, zijn slingbacks.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef JohnDope het volgende:
nee, hier kan jij je echt niet uit praten.....
"Schoenen"
Over dit antwoord moest jij overigens ook een tijdje nadenken.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zijn noch pumps, noch stiletto's. Maar voor een meisje zijn alle schoenen gewoon schoenen.![]()
Nee, ik ben ook met andere dingen bezig. Enkele serieuze discussies bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Over dit antwoord moest jij overigens ook een tijdje nadenken.
Ik heb het doorgaans best naar mijn zin met mijzelf, maar als ik jou zo bezig zie schiet me vaak het beeld te binnen van een hysterisch lachende contactgestoorde psychopaat in een steriel kamertje van twee bij twee met zachtgolvende sponsmuren achter een met rubber omsloten toetsenbord en een in de muur verwerkt beeldscherm achter veiligheidsglas.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:44 schreef JohnDope het volgende:
oh? jij niet dan?
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb het doorgaans best naar mijn zin met mijzelf, maar als ik jou zo bezig zie schiet me vaak het beeld te binnen van een hysterisch lachende contactgestoorde psychopaat in een steriel kamertje van twee bij twee met zachtgolvende sponsmuren achter een met rubber omsloten toetsenbord en een in de muur verwerkt beeldscherm achter veiligheidsglas.
Nofi, uiteraard.
Haha smoesjes, je was ongeveer 4 minuten bezig om die reactie te typen, want jij miste namelijk het woordje "etc".quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook met andere dingen bezig. Enkele serieuze discussies bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb het doorgaans best naar mijn zin met mijzelf, maar als ik jou zo bezig zie schiet me vaak het beeld te binnen van een hysterisch lachende contactgestoorde psychopaat in een steriel kamertje van twee bij twee met zachtgolvende sponsmuren achter een met rubber omsloten toetsenbord en een in de muur verwerkt beeldscherm achter veiligheidsglas.
Nofi, uiteraard.
Fo' sho'quote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan m´n mattie, Autodidact
Die je bitch tussen de bedrijven door onderkwakt
Die heeft verstand van inhaleren,
Taxeren, evolueren en metrokleren
Jij hebt ècht een hobby nodig.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Haha smoesjes, je was ongeveer 4 minuten bezig om die reactie te typen, want jij miste namelijk het woordje "etc".
Dat had ik er pas in gezet na een "edit".
Het is gewoon hilarisch dat jij jezelf weer zo laat kennenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nofi, uiteraard.
Ik heb volgens mij nog IRC-logs die dit kunnen bevestigen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nofi, uiteraard.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog IRC-logs die dit kunnen bevestigen.
Aldus mevrouw met 28 posts per dagquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog IRC-logs die dit kunnen bevestigen.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:00 schreef JohnDope het volgende:
Zo gaan jullie me harassen met in elkaar geknutselde logfiles. Bravo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |